Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Voor mij geen uitslapen morgen helaas. We moeten om 7:30 al vertrekken voor de voetbal. Dat wordt dus om kwart voor 7 opstaan morgen..... Heb nog niks van zijn vader gehoord, die hem toch moet ophalen morgen, dat is dan wel weer jammer. Nu sta ik weer in dubio, hem een berichtje sturen voor mijn gemoedsrust of de verantwoordelijkheid bij hem laten, hmmmmm

Met dat knulletje ging het wel oke. Hij vindt het dus helemaal niet erg om zo lang alleen te zijn, hij is ook heel zelfstandig. Wij van jeugdzorg vinden het uiteraard niet oke. Volgende week staat er een gesprek met zijn vader op de planning, ik hoop dat die nu wel komt opdagen en anders vrees ik voor een uithuisplaatsing,

Helaas zit mijn vriendje in brussel, daar moest hij vanmorgen vroeg heen en hij verwacht pas morgen eind van de middag terug te zijn. Ik weet nog niet wat ik ga doen. In ieder geval even schaatsen kijken en zondag op tijd zoonlief ophalen want die gaat met een vriendje sint maarten lopen.

Jullie waren er weer vroeg bij vanmorgen Dolphine..hoe is de wedstrijd gegaan? En is alles nog in orde gekomen met zijn vader? Wat heb je nu gisteren gedaan, heb je nog een berichtje gestuurd of..? Wat een donkere dag is het vandaag zeg, hier tenminste. Beetje in huis rondklooien, wasjes draaien, dat soort dingetjes. Straks nog wat schaatsen kijken, lekker zaterdagje dus. Hopelijk komt C. niet te laat weer terug en kunnen jullie vanavond nog samen afspreken. Morgen St Maarten ja! Het wordt hier in de buurt steeds minder en bovendien komen ze nooit hier, dus heb er ook geen rekening mee gehouden..Jammer, had best zin gehad in allerlei lekkers maar heb eigenlijk maar verrekte weinig in huis, haha, stom!

De winkel is nog open hoor scarlet! haha

Ik kreeg vanmorgen van zijn vader het verwijt dat ik zo laat (22:30) een bericht gestuurd had. het moet niet gekker worden! Heb ik hem ook gezegd, dat ik uiteindelijk hem maar een berichtje heb gestuurd omdat ik niks had gehoord van hem. Die sukkel was helemaal verbaasd dat ik een nieuw nummer heb terwijl ik hem gewoon een bericht heb gestuurd met daarin mijn nieuwe nummer en hij daar ook op gereageerd heeft. GRrrr mannen......

Wedstrijd was ook niet zo denderend. 2-0 verloren. Niet heel hevig en ze konden het goed bijbenen, maar toch verloren. Nou ja het was een bekerwedstrijd en daarin waren ze toch al uitgeschakeld, dus zo erg is het niet.

Jammer genoeg schiet het bij C nog niet op. Hij appte me net. Had gehoopt al in nederland te zijn, maar hij is nog aan het werk in brussel. Nou ja ik zie hem vanavond wel in ieder geval. Ik ga met mijn broer straks even wat drinken en hij komt wel naar de stad toe als het te laat wordt.

Nog een gezellige avond gehad gisteren Dolphine?

Hopelijk was ie nog een beetje op tijd in de stad?

Lopen ze bij jullie wel gewoon vandaag Sintmaarten? Hoorde dat er ook plaatsten zijn waar ze het gisteren al hebben gedaan, maar dat zal dan wel wegens het geloof zijn..

Helaas heeft hij het zaterdag niet meer gered nee. Hij reed pas om 21:30 uit brussel weg. Hij is wel gisteren komen eten. We hebben het er wel even over gehad, dat ik het gevoel heb dat ik ergens onderaan zijn prioriteiten lijstje bungel (donderdag wel met vrienden eten terwijl hij weet dat hij het weekend naar brussel moet). Hij verzekerde me dat het niet zo is maar hij vindt het gewoon erg lastig zijn grenzen aan te geven als mensen een beroep op hem doen. je kent dat wel overal maar ja op zeggen. Hij heeft beloofd dat het beter gaat worden, dus ik ga het meemaken. Ik weet heus wel dat sommige dingen (op werkgebied) buiten zijn macht liggen maar daarnaast is er ook nog veel familie en vrienden die een beroep op hem doen en hij mag best eens nee zeggen.

Gisterenavond was trouwens wel gewoon gezellig, hij heeft van mijn kookkunsten genoten.

Mijn knul heeft gisteren gewoon sint maarten gelopen ja. Gisteren was het toch 11-11? Ik snap niet zo goed waarom het dan op een andere dag zou moeten.

Ik kon gisterenavond niet meer inloggen hier. De server was in onderhoud ofzo? Heel vreemd in ieder geval.

Heb je nog veel schaatsen gekeken? Ik zaterdag wel, gisteren moest ik om half 3 al weer gaan rijden , dus weining van kunnen zien.

Ik heb nog wel aardig wat schaatsen gezien ja..Genieten weer hoor! Komend weekend ook al Wereldbeker wedstrijden geloof ik, ik weet niet of dat ook allemaal op tv komt, maar hoop wel iets.

Hier was ook gewoon gisteren Sint Maarten, maar ik geloof dat juist in de plaatsen die erg Christelijk zijn het verplaatst is naar zaterdag. Hoorde van mijn collega die in Kampen woont dat ze daar zaterdag aan de deur stonden (of misschien mogen die kids dan van hun christelijke ouders niet op zondag?)

Heeft ie nog lekker veel snoep opgehaald?

Wel goed dat je het er toch even over hebt gehad met C.

Jullie zien elkaar sowieso al niet zo vaak, ook omdat je het rustig aan wilt doen voor je knul en hij met werk, dan kan hij idd best eens nee tegen een ander zeggen. Maar hij weet nu hoe je er over denkt, dus kan hij zich nu gaan "verbeteren", haha.

Wat had je voor lekkers gekookt?

Mijn knul had zich voor vandaag afgemeld, hij had in het weekend al last van buikkrampen en diarree, vanmorgen vooral buikkrampen zonder dat hij naar de wc hoefde/kon. Nu gaat het wel weer, morgen sowieso vrij dus kan ie woensdag weer gewoon naar school. Er komt al steeds meer feestversiering in de stad en bij ons ook het winkelcentrum. Gezellig weer hoor.

Komend weekend alweer de intocht van Sinterklaas, toch?

geen idee scarlet, hier is de intocht een week later in ieder geval. maar gelukkig hoeven we daar niet meer naar toe!

Ik had gewoon kip uit de oven brocolie en krieltjes. Ik wist pas zaterdagavond dat hij kwam eten, dus had niks bijzonders. Mijn knul had een zak vol snoep, maar hij zei al wel dat hij volgend jaar niet meer gaat lopen.
Deze werkdag zit er ook weer op. Was op zich rustig dagje alleen wederom een heftige afsluiting tijdens laatste huisbezoek. Viel midden in een strijd tussen moeder en zoon. Wat een leuk werk heb ik toch soms....

Vanavond lekker mexicaanse wraps gegeten. Hmmmm smaakte goed.

Verder een heerlijk rustig avondje voor de boeg.

C moest vandaag weer naar brussel, door een foutje van iemand moet de helft van zijn werk van het weekend overnieuw. Balen natuurlijk....

Shit zeg, wat balen voor C..Was ie al zoveel tijd kwijt in het weekend, kan hij er weer heen kachelen..Werkt hij voor een bepaald bedrijf of is hij overal inzetbaar? Op zich natuurlijk helemaal niet verkeerd, een vent met zo'n goede baan, haha, maar een beetje vrije tijd is ook fijn natuurlijk pfoe...

Lekker, mexicaanse wraps..smullen! Ha, dus je knul heeft geen zin om volgend jaar weer te gaan lopen? Vindt hij zich er dan te groot voor? Op het werk is het een gekkenhuis momenteel. Superdruk en chaotisch, bah, kom elke dag met koppijn thuis. Het zal wel weer een fase zijn..

Hij werkt gewoon voor een bedrijf scarlet en hij moet allerlei projecten binnen halen in binnen en buitenland bij grote hotel ketens.

Vanaf januari schijnt het werk anders verdeeld te worden 1 voor binnenhalen projecten, 1 voor afhandelen. Nu doet hij alles per hotel en lopen er veel projecten door elkaar.

In ieder geval moet het dan voor hem een stuk rustiger en overzichtelijker worden. (en voor mij dan natuurlijk ook).

Hele maand december heeft hij natuurlijk vrij, dus dat schiet ook al op.

Op mijn werk is het ook gekkenhuis. Er gebeurt zo veel..... in alle gezinnen loopt het momenteel spaak. Heb je net het ene op de rit, gebeurt er ergens anders weer wat onverwachts.

Vandaag ook niet fijn afgesloten en zit al jeugdreclasering in deze zaak, dus is heftig genoeg. Kom ook zo veel huiselijk geweld tegen, lijkt steeds meer te worden.

Zal het de tijd van het jaar zijn?

Aan de andere kant, niet klagen, we hebben in ieder geval nog werk en dat is in vele gevallen ook wel eens anders.

Oh nee, zeker niet klagen, ben hartstikke blij met mijn baan en sowieso natuurlijk met werk. Als je dan weer in het nieuws leest hoeveel mensen er overal weer uit moeten, pfff, het is echt te merken dat het crisis is. Erg, zoveel huiselijk geweld. Wie weet heeft de tijd van het jaar er idd wel mee te maken..mensen die van nature al wat labiel zijn kunnen vaak toch niet zo tegen dit (vaak) sombere weer, wordt toch gezegd..?

Het is wel lekker zeg, dat ie heel december vrij is. Hopelijk kunnen jullie dan ook wat tijd inhalen

Pfff, had vandaag mijn korte dagje maar ik ben niet echt vooruit te banden zeg..Heb alleen een beetje afgewassen en een wasje gedraaid (die ik nu eerst maar ga ophangen), maar verder heb ik eigenlijk geen puf om iets aan te pakken. Ik ga me zo eerst maar eens verdiepen in de ziektekostenverzekering..Je hoort zoveel in het nieuws van dat de meesten goedkoper zijn geworden voor volgend jaar, maar die van mij niet. Wil toch eens gaan uitzoeken of ik daar niet wat op kan besparen, misschien toch overstappen..

Da basisverzekering is bij veel iets gelijk gebleven of iets naar beneden gegaan. Het eigen risico daarintegen is omhoog gegaan. Het zal niet veel schelen hoor denk ik. Ik stap in ieder geval niet over.

Ik had voor zoonlief een werphengel besteld via marktplaats voor sinterklaas. Afgelopen weekend geld overgemaakt (die dingen zijn in de winkel niet te betalen en dacht een simpele voor hem om te beginnen). Maar goed nog niks ontvangen dus vanmiddag die man gemaild. Hij heeft het gisteren op de post gedaan, dus ik wacht morgen nog even af.

Zoonlief weer lekker naar de voetbalclinic met zijn vriendje.

Ik heb de bedden verschoont, was gedraaid, zit nu in de droger, gestofzuigd en ben nu met surprise voor mijn nichtje bezig. het moet een paard worden volgens mijn knul, dus succes ermee, hahaha

Wow, jij bent druk geweest vandaag! Succes met de surprise!

Komt vast wel goed met de hengel, hij komt vast morgen.

Bij mijn verzekering is de aanvullende ook wat gestegen, daarentegen natuurlijk wel collectiveitskorting op basis en aanvullende, dus voor die basis kom ik sowieso nergens goedkoper terecht. Het zal er ook wel op uitdraaien dat ik niet overstap hoor, haha, ik kijk er elk jaar naar. Vanavond voetbal he, ben benieuwd waar "we" staan. Jammer van de vele uitvallers.

Ik was te voorbarig, het pakket is eind van middag bezorgt.

Gelukkig dat de hengel er is Dolphine. In elk geval al een zeer gewenst cadeau binnen voor je vent. Ben blij dat het bijna weekend is zeg. PFf, vandaag weer erg druk geweest, verder wel lekker gewerkt hoor, het was ook nog wel gezellig, maar het schiet gewoon niet op, lijkt het wel. Nou ja, we kunnen niet meer doen dan hard werken he..Heb jij gisteren de wedstrijd nog helemaal gezien? Ik moet eerlijk zeggen dat ik m op een gegeven moment om heb gezet en naar Midsomer Murders heb gekeken..Hoorde niet zo heel lovende woorden over de wedstrijd, hoe vond jij m?

Hoera, mijn knul heeft uit zichzelf vandaag een solli voor stage verstuurd. Ik ben er blij om, wie weet wordt ie toch nog eens een soort van volwassen? LOL

Nu hopen dat ie in elk geval een reactie krijgt (velen nemen daar niet eens de moeite voor, zo asociaal vind ik), het zal wel een illusie zijn dat het gelijk raak is, hihi.

Ik heb gisteren met een half oog gekeken scarlet, ben aan de surprise verder gegaan. Ik heb dus eigenlijk geen idee wat ik er van vond, hahaha.

Surprise is leuk geworden, ben er trots op! Op naar nummer 2, die voor mijn broertje.

Vandaag ook druk geweest. Moest om 8:45 in utrecht zijn. Dat never nooit gehaald natuurlijk. Ik moest eerst even met zoonlief mee naar school, en onderweg was er een aanrijding. Was een netwerkbijeenkomst aandachtsfunctionarissen. Vanmiddag 2 huisbezoeken gehad. Morgen nog 2 afspraken en dan eindelijk weekend.

Maandag ben ik een dagje extra vrij om de ouderavonden te composeren. Heerlijk een lang weekend. Maandag ga ik met mijn moeder naar de margriet winterfair.

Ik had de oude schaatsen van zoonlief op marktplaats gezet. EEn poosje geleden al, maar warempel, vandaag werd ik gebeld en morgen worden ze opgehaald. Dat is fijn!

Goed van je knul scarlet. hahaha Zal het dan toch eindelijk... hihi

Mijn knul heeft morgen feest op school. Verjaardagen van beide juffen.
Pfffff crisissen te over op mijn werk.... Vanmorgen al een huisbezoek gehad. Vanmiddag gesprek op bureau jeugdzorg over een jochie van 12 dat hele dagen en avonden tot 23:00 uur alleen thuis zit, komt vader niet opdagen... oftewel, het kind moet dus nu het huis uit.

Dinsdag gesprek over een jongen die zonder toestemming van de leefgroep is gehaald......

Ach ja, het houdt je van de straat.

Net een hele boze vader aan de telefoon die het niet eens was met een verslag, terwijl hij het concept gekregn heeft en het uitgebreid besproken is...... (hij is het overigens met geen enkel verslag eens omdat we het niet over zijn fouten mogen hebben). Lastige mensen allemaal zeg.

Gelukkig vanmiddag alleen nog een paar telefoontjes plegen en dan lekker een lang weekend vrij.

Ik ben er aan toe.

Pfff, kan me voorstellen dat je aan het weekend toe bent Dolphine! Heftig gedoe allemaal hoor..Is dat dat ene jochie waar je het al eerder over hebt gehad? Dat die vader dan gewoon niet komt opdagen he..Dat zegt toch ook weer alles. Het interesseert hem geen fluit, lijkt het. Maar een lekker lang weekend voor de boeg en gezellig naar de Winterfair, leuk! Vanmiddag hier ook alvast aan de gang geweest, na boodschappen te hebben gedaan, hoef nu in het weekend alleen nog de bedden te verschonen en nog 2 wassen te draaien. Nu gezellig de kaarsjes aan, schaatsen op, heerlijk relaxed. Had je knul een leuk feestje op school? Wat voor surprise ga je maken voor je broertje?

Het feestje op school was geslaagd. Zoonlief was erg enthousiast. Net lekker wezen trainen, dus alle overtollige energie van de feestdag is er weer uit.

Boodschappen voor de hele week heb ik ook al in huis. Morgenochtend met zoonlief voetballen en morgenavond naar ajax. verder lekker helemaal niks gepland het weekend. Wil bankhangen met een goed boek.....

Ik ben voor mijn broertje ook al begonnen. Hij is dit jaar een aantal keer gestopt met roken en weer begonnen. Ik wil dus een verbodsbord maken. verboden te roken en een leuk gedicht erbij. Ik had nog piepschuim liggen van de nieuwe wasmachine (wie wat bewaard......) Dat heb ik al mooi rond uitgesneden. Nu nog een kwestie van verfen en plakken en klaar.
Joepie, vanmorgen gewonnen met voetbal. 2-0. HIj mocht in de spits vandaag en heeft nog gescoord ook. Goed gedaan.

De rest van de ochtend was wat minder goed.... Ik ontdekte in de kantine dat er geld weg was uit mijn portemonee.

Woest was ik..... Hem hem nog flink onder druk moeten zetten ook om de waarheid boven tafel te krijgen. Hij zit nu voor straf op zijn kamer en komt er voorlopig niet meer vanaf.

Bah wat vervelend nu weer. De hele week voel ik me al politieagnet. Elke keer gebeurt er was.... Gek wordt ik er van. Ik ben blij dat we binnenkort naar de kinderarts moeten, dan ga ik het aankaarten, want dit kan echt niet.

Oh bah Dolphine, dit is wel weer heel k* t he. Ik had gedacht dat ie na de vorige x zijn lesje wel had geleerd, ook omdat ie zo geschrokken was. Ik hoop echt voor je (voor jullie eigenlijk) dat de kinderarts je hierbij kan helpen. Da's dan wel weer een domper he, dat er zoiets gebeurd.

Leuk idee, de surprise voor je broertje.

Welke positie speelt je knul meestal? Wat vindt hij het leukst?

Veel plezier vanavond bij Ajax, kun je weer even je zinnen verzetten. En hopelijk toch ook nog wel genieten van een lekker weekend, met je boek..

Mijn knul speelt meestal linksbuiten. Maar aangezien de huidige spits ze er niet inschiet, mocht hij het vandaag in de spits proberen.

Vanavond geen ajax, knul lag met hoofdpijn op de bank.... helaas. C is hier vanmiddag gekomen en heeft mee gegeten. Dat is dus wel gezellig.

He wat jammer Dolphine, geen voetbal. Gaat het vandaag weer beter met je vent? In elk geval heb je het wel gezellig met allerlei lekkers, hihi. Leuk en fijn dat C. gisteren ook nog gekomen is.

Hier ook een lekker dagje, was en strijk weggewerkt en nu lekker schaatsen kijken, beetje lezen, heerlijk hoor.

Wie weet krijgt je knul dus nog meer kansen om het in de spits te proberen? Hij scoort tenslotte wel...

Morgen op kraamvisite bij collegaatje, gezellig.Officieel zit haar verlof er 25-12 ook alweer op, maar begint in het nieuwe jaar. Tss, is omgevlogen eigenlijk en zonder (grote) problemen op het werk. Ik zag dat jij wel lekker de choco pepernoten had, balen, hier was alles op...grrrr en had er zo'n zin in...

Woehaha scarlet, die chocolade pepernoten zijn hier inmiddels ook op.

C is blijven slapen vannacht, op verzoek van zoonlief en vanmorgen hebben we met z'n drieen ontbeten. Lekker croisantjes gebakken.

Hij moest vanmiddag naar een verjaardag van zijn neefje. Wij mochten mee, maar die moeder van dat jochie is op z'n zachtst gezegd niet zo'n fan van mij..... haha eerst maar eens ongedwongen een keer kennismaken dus,

Zoonlief is eigenlijk de hele dag een beetje binnen gebleven en op de bank gehangen. Ik hoor hem niet meer over hoofdpijn, maar veel energie zat er niet in vandaag.

Ik heb mijn boek uitgelezen, schaatsen gekeken en de strijk weggewerkt.

Vanavond zouden we lasagne eten, maar tijdens het koken kwam ik tot de conclusie dat ik het pak lasagne vergeten was te kopen. gelukkig had ik nog wel bladen in de kast, en daar mexiaanse saus doorheen gedaan. Smaakte nog helemaal niet verkeerd, al wil zoonlief de volgende keer liever weer de normale saus.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

weet niet of ik me er zo tussen mag gooien

Maar dacht ach single parent dat past wel.

Heb 2 kids 9 en 11..

Mijn weekend was apart, heb mijn eerste rockconcert meegemaakt en ben vervolgens de dag erna (vandaag dus) al voor half 11 gedumpt, na 20 maanden.

Ben dus wel weer single parent

Hoop lekker met jullie mee te kunnen lezen.

Oh en ik heb alleen een beker yoghurt op, meer komt er even niet in...Is wel goed voor de lijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven