Single parents, going strong forever!! deel 21
zondag 18 november 2012 om 23:04
Ha wishingwell, natuurlijk mag je je er tussen gooien hier. Zo te lezen kun je wel een oppepper gebruiken na dit weekend. (welk concert ben je geweest?) Dat je gedumpt bent is natuurlijk niet zo leuk, je hebt dus een klote dag gehad de rest van de dag?
Ik ben moeder van een zoon van 10. Sinds kort weer aan het daten (maand of 6) en hij heeft gisteren voor het eerst hier geslapen terwijl mijn knul ook thuis was.
Best spannend voor mijn knul, maar hij vond het erg leuk.
Ik ga mijn bed opzoeken, morgen gezellig de hele dag met moeders op stap.
Ik ben moeder van een zoon van 10. Sinds kort weer aan het daten (maand of 6) en hij heeft gisteren voor het eerst hier geslapen terwijl mijn knul ook thuis was.
Best spannend voor mijn knul, maar hij vond het erg leuk.
Ik ga mijn bed opzoeken, morgen gezellig de hele dag met moeders op stap.
maandag 19 november 2012 om 19:58
Zo, dat was me het dagje wel vandaag. lekker de hele dag geshopt, gekeken, geproeft op de margriet winterfair. Was erg gezellig samen met mijn moeder, maar zo'n hele dag slenteren is erg vermoeiend.
Heb wel een gave leather look broek gekocht en met een tuniek en zwarte enkellaarsjes. Ben er zo blij mee!
Morgen de kinderarts bellen, even overleggen of de medicatie van zoonlief omhoog kan. vandaag op de bso is hij weer zo brutaal geweest en vervolgens hier thuis. Omdat hij vandaag zijn schoen niet kan zetten, daarna omdat hij huiswerk moet leren... Pfffff zo vermoeiend dit. overal is strijd om.
Hij krijgt nu om 12:00 zijn laatste pil, ik wil overleggen of hij er 's middags nog 1 of een halve mag..... 6 december moetern we voor controle, maar ik zo geen sinterklaas vieren met hem. Het is momenteel elke dag raak. Dan hebben we een paar weken om te proberen en kunnen we 6 december bespreken hoe het bevalt. Zo kan het echt niet langer in ieder geval.
verder weinig nieuws te melden hier na gisteren. Morgen weer een volle dag op het werk voor de boeg. Nu lekker met de beentjes omhoog op de bank en bijkomen van een dagje slenteren.
Heb wel een gave leather look broek gekocht en met een tuniek en zwarte enkellaarsjes. Ben er zo blij mee!
Morgen de kinderarts bellen, even overleggen of de medicatie van zoonlief omhoog kan. vandaag op de bso is hij weer zo brutaal geweest en vervolgens hier thuis. Omdat hij vandaag zijn schoen niet kan zetten, daarna omdat hij huiswerk moet leren... Pfffff zo vermoeiend dit. overal is strijd om.
Hij krijgt nu om 12:00 zijn laatste pil, ik wil overleggen of hij er 's middags nog 1 of een halve mag..... 6 december moetern we voor controle, maar ik zo geen sinterklaas vieren met hem. Het is momenteel elke dag raak. Dan hebben we een paar weken om te proberen en kunnen we 6 december bespreken hoe het bevalt. Zo kan het echt niet langer in ieder geval.
verder weinig nieuws te melden hier na gisteren. Morgen weer een volle dag op het werk voor de boeg. Nu lekker met de beentjes omhoog op de bank en bijkomen van een dagje slenteren.
maandag 19 november 2012 om 20:04
Ha Wishing well, je mag je er gerust ook vaker tussengooien hoor!
Balen zeg, dat je gedumpt bent..Heeft dat te maken met dat concert, is er iets voorgevallen (of was je daar niet met "de dumper"??) Sterkte in elk geval! Oh ja, ik heb een zoon van 18....
Ha Dolphine, da's goed nieuws he! C. blijven slapen, op verzoek van en dus met toestemming van (haha, dat klinkt raar, maar je snapt me wel) je knul, helemaal top. Wordt het voor jullie hopelijk ook wat makkelijker elkaar wat vaker te zien.
Inmiddels hier ook eindelijk choco pepernoten kunnen kopen, tss. was echt uitverkocht. Maar nu heb ik ze! Vanmiddag op kraamvisite geweest, och wat een popje zeg..(meisje).
Zo cute weer om te zien en zo lekker ruiken..maar leuk voor en bij een ander, ik zou er zelf eigenlijk niet meer aan moeten denken. Gelukkig maar, whoehaha, want dat zou toch wat lastig worden he...zowel qua leeftijd als qua vent. LOL
Hoe was de Winterfair? Heb je nog iets gekocht? Je ziet alweer zulke leuke kerstaccessoires in de winkel he...ben totaal blut, dus helaas.. Grrr, vandaag ook de afrekening van de verwarming gekregen. Balen, moet bijbetalen, 140 euro..Zo zonde weer he, van die eindejaarsuitkering..
maandag 19 november 2012 om 21:26
Lekker zeg, dat je nooit hebt hoeven bij te betalen..Het is hier echt elk jaar afwachten. Terwijl ik toch het idee heb (en eigenlijk ook wel zeker weet) dat mijn stookgedrag niet op die manier jaarlijks wisselt! Heb ook al regelmatig bezwaar aangetekend, maar dan was toch de uiteindelijke uitslag dat de meters het nu eenmaal aangaven..Maar zoals ik al zei, het is echt om en om: het ene jaar terugkrijgen, het volgende weer bijbetalen. Heb ook al es 500 euro moeten bijbetalen, toen ben ik ook gelijk in de pen geklommen..het jaar daarna kreeg ik 500 euro terug..Dan vraag je je toch af...Maar dat systeem van ons is ook al zo vaak in consumentenprogramma's geweest, is gewoon altijd iets mee. Ik hoop alleen dat niet nog voor nog meer van die "leuke" verassinkjes kom te staan zo aan het eind van het jaar..
Wat naar zeg, dat het weer even mis is met je knul. Misschien is het idd net te weinig zo over de dag, de medicatie. Heeft dat ook te maken met lengte en gewicht? (de dosering, bedoel ik)
Hoop dat ie je morgen al kan helpen, want kan me voorstellen dat je niet zo wilt doorgaan tot 6 december.
Leuke kleren dus geshopt, fijn! Maar zo'n dagje is wel vermoeiend he..
maandag 19 november 2012 om 22:19
Nou hallo dan
Vandaag was de dag erna...heb wel contact gehad ben zelfs al wezen smeken...oh zo slecht...
Was met de hartebreker naar het concert inderdaad, liep al even langer wat stroef. Heb zondagochtend gezegd zal ik er dan maar een punt achter zetten en dat was toch wel heel fijn...
Vandaag naar mijn oma geweest, die heeft een galajurk voor me gemaakt. En daarna naar de advocaat ivm mijn ex-man die na 2 jaar probeert me aan alle kanten wat geld af te nemen.
Maar advocaat was heel positief gelukkig, dat gaf me wel weer een oppepper. Maar blijf heel misselijk en kan niet eten
Kids s'middags verteld dat hartebreker voorlopig niet terugkomt, vonden ze erg pittig. Heb 2 autistjes in huis, die begrepen er niet zo veel van..Heb mijn dochter (de jongste) hem ook even laten bellen, zowel voor haar als voor hem, want hij mag best weten dat ie mij nu met alle sorres laat zitten.
Morgen werken en dan hopelijk de gedachte er een beetje bij kunnen houden.
Balen van die meters, dat geeft geen lekker gevoel. En inderdaad zeker niet aan het einde van het jaar.
Maar wel lekker geshopt! Is altijd lekker...
Ga zo eens kijken of ik wat slaap kan inhalen, zou wel lekker zijn met het werk morgen.
Vandaag was de dag erna...heb wel contact gehad ben zelfs al wezen smeken...oh zo slecht...
Was met de hartebreker naar het concert inderdaad, liep al even langer wat stroef. Heb zondagochtend gezegd zal ik er dan maar een punt achter zetten en dat was toch wel heel fijn...
Vandaag naar mijn oma geweest, die heeft een galajurk voor me gemaakt. En daarna naar de advocaat ivm mijn ex-man die na 2 jaar probeert me aan alle kanten wat geld af te nemen.
Maar advocaat was heel positief gelukkig, dat gaf me wel weer een oppepper. Maar blijf heel misselijk en kan niet eten
Kids s'middags verteld dat hartebreker voorlopig niet terugkomt, vonden ze erg pittig. Heb 2 autistjes in huis, die begrepen er niet zo veel van..Heb mijn dochter (de jongste) hem ook even laten bellen, zowel voor haar als voor hem, want hij mag best weten dat ie mij nu met alle sorres laat zitten.
Morgen werken en dan hopelijk de gedachte er een beetje bij kunnen houden.
Balen van die meters, dat geeft geen lekker gevoel. En inderdaad zeker niet aan het einde van het jaar.
Maar wel lekker geshopt! Is altijd lekker...
Ga zo eens kijken of ik wat slaap kan inhalen, zou wel lekker zijn met het werk morgen.
dinsdag 20 november 2012 om 19:01
Hmm, ik kan geen kleurtje selecteren...dan maar zo!
Wat een dág was het vandaag weer zeg...Hectisch, druk, rommelig, gezellig, kortom..al met al weer lekker gewerkt, haha. Na heel makkelijk een pizza in de oven te hebben gemikt nu lekker lui, op de bank voor de buis. Pfoeee. Wel nog een was gedraaid en opgehangen, dat dan weer wel.
En Dolphine, heb je nog contact met de kinderarts gehad?
Wishingwell, hoe ging het vandaag? Heb je nog kunnen slapen en kun je inmiddels weer eten? Hakt er dan toch wel in he, zo'n verbroken relatie..
Ik krijg een beetje het gevoel dat je er eigenlijk spijt van hebt dat je er een punt achter hebt gezet (want dat heb ik toch goed begrepen, dat jij de relatie uiteindelijk hebt beeIndigd?), of is dat juist het dubbele? (weten dat je er goed aan hebt gedaan, maar ondertussen m toch missen?)
Ooooo kben LUI!!!! (moe eigenlijk gewoon...)
Wat een dág was het vandaag weer zeg...Hectisch, druk, rommelig, gezellig, kortom..al met al weer lekker gewerkt, haha. Na heel makkelijk een pizza in de oven te hebben gemikt nu lekker lui, op de bank voor de buis. Pfoeee. Wel nog een was gedraaid en opgehangen, dat dan weer wel.
En Dolphine, heb je nog contact met de kinderarts gehad?
Wishingwell, hoe ging het vandaag? Heb je nog kunnen slapen en kun je inmiddels weer eten? Hakt er dan toch wel in he, zo'n verbroken relatie..
Ooooo kben LUI!!!! (moe eigenlijk gewoon...)
dinsdag 20 november 2012 om 21:12
Hier ook weer een hectische dag. Op het werk mega druk. EErst crisisgesprek gehad van een jongen op 1 van onze leefgroepen. Hij was door kennissen van moeder daar weggehaald vanwege een conflict (juridisch spreek je dan van ontvoering, want zij hebben geen gezag en deze knul staat onder OTS). Uiteindelijk is hij nu weer terug op de groep en zijn er goede afspraken gemaakt. Vervolgens stond politie zeist op mijn voice mail. Een andere pupil van mij zat daar in hechtenis en is verhoord vanwege een vernieling. Zijn moeder kon hem niet ophalen en aangezien hij minderjarig is werd ik gebeld om hem op te halen. Uiteindelijk hoefde het niet. Ze hebben hem laten gaan omdat moeder had gezegd laat hem maar gaan hij weet de weg.... Hmmmm vaag verhaal dus weer.
Voor mijn eigen knul vandaag 10 minuten gesprek gehad op school. En wonderbaarlijk genoeg gaat het daar dus wel heel erg goed. Zowel qua resultaten als qua gedrag. Wel merkte zijn juf wel dat hij eind van de dag wat wiebelig wordt.
Ik heb geen contact met de kinderarts gehad. Heb met zoonlief afspraken gemaakt en vanaf vandaag een beloningssysteem opgestart. Hij wil het eerst zo proberen. Dus ik ga het een kans geven.
Jij dus ook 2 kinderen met een etiketje thuis wishingwell. Altijd lastig als een relatie dan over gaat. Ook voor de kinderen natuurlijk. Heb je nog het idee dat het goed gaat komen of zit dat er niet meer in?
Voor mijn eigen knul vandaag 10 minuten gesprek gehad op school. En wonderbaarlijk genoeg gaat het daar dus wel heel erg goed. Zowel qua resultaten als qua gedrag. Wel merkte zijn juf wel dat hij eind van de dag wat wiebelig wordt.
Ik heb geen contact met de kinderarts gehad. Heb met zoonlief afspraken gemaakt en vanaf vandaag een beloningssysteem opgestart. Hij wil het eerst zo proberen. Dus ik ga het een kans geven.
Jij dus ook 2 kinderen met een etiketje thuis wishingwell. Altijd lastig als een relatie dan over gaat. Ook voor de kinderen natuurlijk. Heb je nog het idee dat het goed gaat komen of zit dat er niet meer in?
dinsdag 20 november 2012 om 21:59
Vandaag weer voor het eerst gewerkt, was wel lekker. Aan het begin van de dag alleen maar huilen om alles en niets. Maar halverwege de dag merkte ik dat ik alleen nog maar heel moe, misselijk en gesloopt ben, maar dat het stomme malen wel minder werd. Gelukkig! En kokhalzen bij elke hap werd ook minder. Denk dat ik nu gewoon heel moe ben en me daardoor nog heel verrot voel..
Verder maar gewoon veel bank/bed hangen en hopen op een nacht met meer dan 5 uurtjes slaap.
Hoop inderdaad dat het nog goed gaat komen, weet dat het misschien niet het verstandigste is...Maar wel het gene wat ik heel fijn zou vinden. En ook zeker voor de kids ze laten vandaag al meer merken dat ze het toch niet leuk zouden vinden als hij definitief weg zou blijven...
Wat heerlijk Scarlet, dagje na heftigheid lekker "lui" kunen zijn. Naast de was en het eten dat je toch nog verzorgd hebt
Heftig beroep heb je Dolphin, je moet wel wat gewend zijn om je daarin staande te kunnen houden. En wat goed te horen dat het zo lekker gaat op school van je knul. Hopen op een goed beloningssyteem...voor wat rust thuis.
Verder maar gewoon veel bank/bed hangen en hopen op een nacht met meer dan 5 uurtjes slaap.
Hoop inderdaad dat het nog goed gaat komen, weet dat het misschien niet het verstandigste is...Maar wel het gene wat ik heel fijn zou vinden. En ook zeker voor de kids ze laten vandaag al meer merken dat ze het toch niet leuk zouden vinden als hij definitief weg zou blijven...
Wat heerlijk Scarlet, dagje na heftigheid lekker "lui" kunen zijn. Naast de was en het eten dat je toch nog verzorgd hebt
Heftig beroep heb je Dolphin, je moet wel wat gewend zijn om je daarin staande te kunnen houden. En wat goed te horen dat het zo lekker gaat op school van je knul. Hopen op een goed beloningssyteem...voor wat rust thuis.
dinsdag 20 november 2012 om 22:28
Hè fijn Dolphine, dat het op school zo goed gaat. Da's dan toch wel weer top. Hopelijk gaat het beloningssysteem werken, het zou natuurlijk wel fijn zijn als de medicatie niet verhoogd zou hoevenen worden. Jij hebt ook weer een lekker heftig dagje achter de rug zeg, tsss. Dat is toch eigenlijk wat, dat mensen zo'n kind dan gewoon van de groep halen, lak aan de regels hebben in feite..
Hopelijk voel je je snel wat beter Wishingwell, een nachtje lekker slapen zou al wonderen doen. Wat voor werk doe jij? Heb je qua opvoeding etc. nog hulp van je ex man of sta je er helemaal alleen voor? (omdat je schreef dat ie nog geld van je probeert te krijgen..)
Het wordt weer zo zoetjesaan bedtijd, morgen weer vroeg dag (maar wel mijn halve dagje, joegeee!)
woensdag 21 november 2012 om 11:43
Goede morgen!
Wishingwell, hoe ging het slapen vannacht? Ik hoop dat je een beetje bijgekomen bent.
Tja scarlet, je maakt rare dingen mee in mijn werk, maar dit heb ik in al die jaren ook nog nooit meegemaakt hoor. Bizar, sommige mensen.
Mijn sportochtendje al weer achter de rug. Dat gaat weer spierpijn worden, was een stevige training. Straks komt zoonlief met een vriendje. Die belde gisterenavond of hij weer mee mocht rijden naar de voetbal vanmiddag. Komt nu wel goed uit, want zijn moeder had vanmorgen een telefoontje gehad dat haar oma overleden was (105). Da's oud, maar daardoor niet minder verdrietig natuurlijk.
Ik ga nog even de stofzuiger door het huis halen voordat de knullen komen.
Vanavond naar amsterdam, wordt erg spannend ajx- borusia dortmunt, Het kan nog alle kanten op. Ze kunnen overwinteren in de CL, maar ook maar zo helemaal uitgeschakeld worden voor de europa leage. Beloofd een mooie voetbalavond te worden in ieder geval. Ik heb er zin in.
Ik weet niet hoor scarlet, ik vermoed dat de medicatie van zoonlief wel omhoog moet. Hij wordt natuurlijk steeds groter en zwaarder en zit nog steeds op zijn begindosis. Dit gaat naar lichaamsgewicht, dus hij mag officieel allang meer. Al doen we dat natuurlijk niet als het niet nodig is.
Fijne woensdag.
Wishingwell, hoe ging het slapen vannacht? Ik hoop dat je een beetje bijgekomen bent.
Tja scarlet, je maakt rare dingen mee in mijn werk, maar dit heb ik in al die jaren ook nog nooit meegemaakt hoor. Bizar, sommige mensen.
Mijn sportochtendje al weer achter de rug. Dat gaat weer spierpijn worden, was een stevige training. Straks komt zoonlief met een vriendje. Die belde gisterenavond of hij weer mee mocht rijden naar de voetbal vanmiddag. Komt nu wel goed uit, want zijn moeder had vanmorgen een telefoontje gehad dat haar oma overleden was (105). Da's oud, maar daardoor niet minder verdrietig natuurlijk.
Ik ga nog even de stofzuiger door het huis halen voordat de knullen komen.
Vanavond naar amsterdam, wordt erg spannend ajx- borusia dortmunt, Het kan nog alle kanten op. Ze kunnen overwinteren in de CL, maar ook maar zo helemaal uitgeschakeld worden voor de europa leage. Beloofd een mooie voetbalavond te worden in ieder geval. Ik heb er zin in.
Ik weet niet hoor scarlet, ik vermoed dat de medicatie van zoonlief wel omhoog moet. Hij wordt natuurlijk steeds groter en zwaarder en zit nog steeds op zijn begindosis. Dit gaat naar lichaamsgewicht, dus hij mag officieel allang meer. Al doen we dat natuurlijk niet als het niet nodig is.
Fijne woensdag.
woensdag 21 november 2012 om 13:35
Jaaa, spannend vanavond, Ajax! Veel plezier in elk geval, zou toch wel heel leuk zijn als ze niet uitgeschakeld worden.
Ja, ik dacht al dat het op lichaamsgewicht ging, die medicatie. Wacht je nu tot je toch die afspraak hebt met de kinderarts?
Jeetje zeg, 105! Da's echt een zeer respectabele leeftijd. Dat heb ik in mijn omgeving nog niet meegemaakt,dat iemand zo oud werd.
Oo heerlijk, heb alles voor hachee in huis, dus ik ga zo het vlees snijden en lekker opzetten, zin in! Verder draait de wasmachine (pff, natuurlijk, wilde ik haast zeggen..ksnap soms niet waar al die was vandaan komt, we zijn maar met z'n 2en!), maar verder wilde ik er eigenlijk wel een relaxed middagje van maken, haha.
donderdag 22 november 2012 om 21:17
Spannend was het allerminst gisteren scarlet..... wat een drama wedstrijd was het zeg.
Snel maar weer vergeten.
Vandaag weer een volle werkdag. Hele ochtend sings of safety en vanmiddag 3 afspraken gehad.
Morgenochtend nog naar vianen en daarna weekend!
Alhoewel, zaterdag ook weer vroeg. Helemaal naar Breukelen voor de voetbal van zoonlief..... 8:10 vertrekken BRRRR
Snel maar weer vergeten.
Vandaag weer een volle werkdag. Hele ochtend sings of safety en vanmiddag 3 afspraken gehad.
Morgenochtend nog naar vianen en daarna weekend!
Alhoewel, zaterdag ook weer vroeg. Helemaal naar Breukelen voor de voetbal van zoonlief..... 8:10 vertrekken BRRRR
donderdag 22 november 2012 om 21:42
Ik benijd je weer niet Dolphine, zaterdag weer zo vroeg op.
Ik vind het ook wel lekker dat honkbal nu stil ligt. Hoe gezellig ook. Ja, die wedstrijd gisteren viel ff tegen he..jammer. Ik heb alleen een stuk van de 1e helft gezien. Daarna was ik Midsomer murders aan het kijken, toen er in een flat bij mij in de straat brand uitbrak. Veel brandweer, poitie etc. en natuurlijk moesten wij ramptoeristen dat even dichterbij gaan bekijken.
Gelukkig verder geen ongelukken gebeurd en achteraf valt het ook wel mee, geen woning uitgebrand, ze waren er erg snel bij.
Al met al veel te laat naar bed gegaan (tenminste, in verhouding tot het zo vroege opstaan) en heb daar de hele dag wel last van gehad, bah. Op het werk ook drama met de systemen, die zoooo traag waren dat iedereen er chagerijnig van werd. Morgen komt er een implementatiemanager ivm dat project waar ik in zit, ik heb tegen de baas gezegd dat ie maar tegen m moet zeggen dat als de systemen zo blijven, wij (het project) het bijltje erbij neergooien...Hoe kun je nou compleet digitaal werken als het ongeveer 5 minuten duurt om 1 document te openen als je een dossier hebt waarbij je misschien wel 20 documenten openen moet...Frustratie alom natuurlijk!
Haha, heel ander soort drukte etc. dan bij jou Dolphine, maar ook gewoon shit. C. heeft vd week een colonscopie gehad omdat ie al een tijd wat last had, gelukkig niets raars gevonden. Een poliep die ze hebben verwijderd.
Vanavond had mijn knul van 17.00 tot 19.00 een rekenexamen. Wat een tijd!! Omdat dit vanaf volgend studiejaar verplicht is op het MBO doet zijn school nu mee aan een pilot, vandaar...Hij is helemaal niet slecht in rekenen (normaal gesproken), maar dit was totaal onbegrijpelijk vlgs hem. Lekker dan. Het telt trouwens niet officieel mee (al was het beter om m wel te doen en bijv. een 1 te krijgen, dan om m niet te doen). Zo heeft hij ook een examen Nederlands, volgende week (is nu ook geen examenonderdeel, volgend jaar wel).
Ik ga het zeker niet te laat maken vanavond, bleehhhhh
Ik vind het ook wel lekker dat honkbal nu stil ligt. Hoe gezellig ook. Ja, die wedstrijd gisteren viel ff tegen he..jammer. Ik heb alleen een stuk van de 1e helft gezien. Daarna was ik Midsomer murders aan het kijken, toen er in een flat bij mij in de straat brand uitbrak. Veel brandweer, poitie etc. en natuurlijk moesten wij ramptoeristen dat even dichterbij gaan bekijken.
Gelukkig verder geen ongelukken gebeurd en achteraf valt het ook wel mee, geen woning uitgebrand, ze waren er erg snel bij.
Al met al veel te laat naar bed gegaan (tenminste, in verhouding tot het zo vroege opstaan) en heb daar de hele dag wel last van gehad, bah. Op het werk ook drama met de systemen, die zoooo traag waren dat iedereen er chagerijnig van werd. Morgen komt er een implementatiemanager ivm dat project waar ik in zit, ik heb tegen de baas gezegd dat ie maar tegen m moet zeggen dat als de systemen zo blijven, wij (het project) het bijltje erbij neergooien...Hoe kun je nou compleet digitaal werken als het ongeveer 5 minuten duurt om 1 document te openen als je een dossier hebt waarbij je misschien wel 20 documenten openen moet...Frustratie alom natuurlijk!
Haha, heel ander soort drukte etc. dan bij jou Dolphine, maar ook gewoon shit. C. heeft vd week een colonscopie gehad omdat ie al een tijd wat last had, gelukkig niets raars gevonden. Een poliep die ze hebben verwijderd.
Vanavond had mijn knul van 17.00 tot 19.00 een rekenexamen. Wat een tijd!! Omdat dit vanaf volgend studiejaar verplicht is op het MBO doet zijn school nu mee aan een pilot, vandaar...Hij is helemaal niet slecht in rekenen (normaal gesproken), maar dit was totaal onbegrijpelijk vlgs hem. Lekker dan. Het telt trouwens niet officieel mee (al was het beter om m wel te doen en bijv. een 1 te krijgen, dan om m niet te doen). Zo heeft hij ook een examen Nederlands, volgende week (is nu ook geen examenonderdeel, volgend jaar wel).
Ik ga het zeker niet te laat maken vanavond, bleehhhhh
vrijdag 23 november 2012 om 12:51
Zo, nog even en dan heb ik officieel weekend. Ben vanmorgen nog even naar Vianen gereden voor een huisbezoek. Boodschappen heb ik al in huis. Nu even lekker relaxen en straks even sporten. Het was weer een hectische, bewogen week.
Mijn knul heeft gisteren zijn rapprt gehad, Zag er goed uit, geen hoogvlieger, maar prima in orde.
OOk lootjes getrokken op school en natuurlijk heeft hij de juf.... We mogen dus weer aan de bak hier.
Verder vandaag beetje rustig aan, heb al 2 dagen hoofdpijn en dat is niet fijn.
Mijn knul heeft gisteren zijn rapprt gehad, Zag er goed uit, geen hoogvlieger, maar prima in orde.
OOk lootjes getrokken op school en natuurlijk heeft hij de juf.... We mogen dus weer aan de bak hier.
Verder vandaag beetje rustig aan, heb al 2 dagen hoofdpijn en dat is niet fijn.
zaterdag 24 november 2012 om 15:05
Nou nou dames, jullie hebben het wel af laten weten gisteren.
Vanmorgen al weer vroeg op, helaas is het 0-0 gebleven vanmorgen. Nu even hier in huis bezig en verder nog niet echt plannen. Probeer C te contacten om wat leuks te doen, maar die is nog onderweg met z'n moeder. Ze hebben een nieuwe pup opgehaald. Daar baal ik wel een beetje van hoor, altijd druk, altijd met van alles en nog wat bezig, weinig tijd voor ons samen...... Maar ja we gaan elkaar zien vandaag, alleen is nog even de vraag wat, hoe en wanneer.
Vanmorgen al weer vroeg op, helaas is het 0-0 gebleven vanmorgen. Nu even hier in huis bezig en verder nog niet echt plannen. Probeer C te contacten om wat leuks te doen, maar die is nog onderweg met z'n moeder. Ze hebben een nieuwe pup opgehaald. Daar baal ik wel een beetje van hoor, altijd druk, altijd met van alles en nog wat bezig, weinig tijd voor ons samen...... Maar ja we gaan elkaar zien vandaag, alleen is nog even de vraag wat, hoe en wanneer.
zaterdag 24 november 2012 om 18:07
Bah, ik heb de pest erin.
Mijn wasmachine doet het niet meer. Maakte vd week al een raar geluidje, alsof er iets in het filter zat. Dus dat eruit gehaald, maar er zat niets. Hij deed het daarna wel, maar maakte wel een gek geluid. Vanmorgen wilde ik dus lekker aan de was, hij gaat gewoon aan, maar er komt geen water in de machine. Maakt alleen een raar brommend geluid. Reparateur gebeld, die komt maandagmiddag. Hoop ten eerste natuurlijk dat ie te repareren is en ten 2e dat het niet te duur wordt..
budget leven en nu dit weer. Baal er stevig van. Komt ook bij dat ik natuurlijk niet kan wassen, kortom...ik ben niet blij.
Gefeliciteerd met het goede rapport van je knul Dolphine, fijn hoor. O jee, dat ie de juf heeft betekent dan misschien extra je (jullie) best doen met de surprise? Hoe is het met je hoofdpijn trouwens? Was het niet vreselijk koud op het veld? Hier was het de hele dag hartstikke mistig.
Jammer dat het moeizaam gaat, het contact met C. Nog even, dan is ie een hele maand vrij. Dan moet het makkelijker worden toch??
zondag 25 november 2012 om 15:17
Uiteindelijk hebben C en ik een hele leuke avond gehad. We zijn lekker uit eten geweest.
Het was zeer koud gisteren op het veld, brrrrr en mistig ook trouwens.
Ik moet straks de strom nog trotseren om zoonlief op te halen, zie er tegenop met dit weer.
Balen van je wasmachine. Maar eerlijk is eerlijk die dingen komen financieel nooit goed uit. Ik heb toen maar een hele nieuwe gekocht omdat repareren geen zin meer had, een nieuwe koste me toen rond de 300 euro. Hoe oud is je wasmachine eigenlijk?
Vanmorgen wel weer met hoofdpijn opgestaan, maar asprientje hielp gelukkig wel.
Zoonlief weet al wel wat voor surprise hij wil maken voor de juf (ik zal hm wel moeten maken) . EEn vaas met bloemen. Ik snij de bovenkant van een limonadefles af, doe er zilverpapier omheen en klaar is de vaas. Bloemen maken van lange rietjes en daarop gekleurde bloemen plakken. Vaas vullen met zaagsel en hierin de bloemen steken en klaar is klara. Kinkt wel heel simpel zo he.... woehaha. Ik moet er nog aan beginnen hoor, dus ben benieuwd of het zo lukt als we bedacht hebben. Hij vind het zelf wel leuk om de juf te hebben.
C gaat de eerste week van zijn vakantie naar Denenmarken naar familie en daarna gaan wij tijd aan elkaar besteden, dus gaat best goed komen. Plannen genoeg in ieder geval.
Het was zeer koud gisteren op het veld, brrrrr en mistig ook trouwens.
Ik moet straks de strom nog trotseren om zoonlief op te halen, zie er tegenop met dit weer.
Balen van je wasmachine. Maar eerlijk is eerlijk die dingen komen financieel nooit goed uit. Ik heb toen maar een hele nieuwe gekocht omdat repareren geen zin meer had, een nieuwe koste me toen rond de 300 euro. Hoe oud is je wasmachine eigenlijk?
Vanmorgen wel weer met hoofdpijn opgestaan, maar asprientje hielp gelukkig wel.
Zoonlief weet al wel wat voor surprise hij wil maken voor de juf (ik zal hm wel moeten maken) . EEn vaas met bloemen. Ik snij de bovenkant van een limonadefles af, doe er zilverpapier omheen en klaar is de vaas. Bloemen maken van lange rietjes en daarop gekleurde bloemen plakken. Vaas vullen met zaagsel en hierin de bloemen steken en klaar is klara. Kinkt wel heel simpel zo he.... woehaha. Ik moet er nog aan beginnen hoor, dus ben benieuwd of het zo lukt als we bedacht hebben. Hij vind het zelf wel leuk om de juf te hebben.
C gaat de eerste week van zijn vakantie naar Denenmarken naar familie en daarna gaan wij tijd aan elkaar besteden, dus gaat best goed komen. Plannen genoeg in ieder geval.
zondag 25 november 2012 om 17:24
Hoop dat het goed is gegaan onderweg Dolphine? Wat een wind he! Ik weet eigenlijk helemaal niet precies hoe oud mijn machine is, jaar of 5? Ik heb wel de bon etc. al weggegooid, wat ik alleen doe als ik er niets meer aan heb (dus de garantie is verlopen).
Hoop dat ie te repareren is voor niet al te veel, een nieuwe kan ik me nu echt niet veroorloven, maar zonder is ook geen optie. kan daarmee echt niet wachten op de eindejaarsuitkering.
Het idee klinkt in elk geval goed voor de suprise, nu maar hopen dat het ook in het echie niet al te ingewikkeld is, haha.
Gelukkig dat je toch een leuke avond hebt gehad en december gaat dus (bijna) helemaal jullie maand worden, da's fijn.
Hmm, dacht dat de wind zou gaan liggen eind vd middag, gaat hier toch nog best tekeer zeg..
zondag 25 november 2012 om 21:06
We zijn heel heen en terug gekomen, ondanks de harde wind niet van de weg afgeblazen. En weer lekker veilig thuis.
Net het werkstuk van zoonlief afgerond, plaatjes gezocht en voorkant gemaakt, Is nu klaar, dus zal hem morgen uitprinten op het werk.
Ik ga me zo op de sinterklaasgedichten richten. Dan schiet het hier al weer op met surprises en gedichten.
lekker om klaar te zijn.
Net het werkstuk van zoonlief afgerond, plaatjes gezocht en voorkant gemaakt, Is nu klaar, dus zal hem morgen uitprinten op het werk.
Ik ga me zo op de sinterklaasgedichten richten. Dan schiet het hier al weer op met surprises en gedichten.
lekker om klaar te zijn.
maandag 26 november 2012 om 18:51
Deze 1e werkdag van de week zit er weer op. Ging wel oke vandaag.
Krijg alleen mijn pupil van nieuw perspectief niet te pakken en die vader van dat meisje wat het niet eens was met het verslag heeft aangegeven geen hulpverlening meer te willen. Ach ja, ik was daar toch druk met steeds verslagen uit te leggen. Kwam niet aan de andere doelen toe.
Nu heb ik het weer terug gegeven aan bureau jeugdzorg en mogen zij het verder oppakken. het is vrijwillige hulpverlening, dus als mensen dan niet willen houdt het op.
Daardoor viel mijn laatste afspraak van vandaag uit en kon ik lekker een beetje op tijd naar huis.
Ik krijg op korte termijn wel 2 nieuwe gezinnen, dus dat vangt mooi weer op.
Net lekker spruiten gegeten, had ik even zin in. Zoonlief was minder te spreken, maar heeft ze wel opgegeten.
Ik ben begonnen in 50 tinten grjs, geleend van mijn moeder. Ik ben zeer benieuwd wat ik er van vind.
Morgen weer een drukke dag voor de boeg. Ik mis de hele donderdag vanwege herhalingscursus BHV, dus dan komen alle afspraken op die 3 werkdagen en dat is soms best veel.
Krijg alleen mijn pupil van nieuw perspectief niet te pakken en die vader van dat meisje wat het niet eens was met het verslag heeft aangegeven geen hulpverlening meer te willen. Ach ja, ik was daar toch druk met steeds verslagen uit te leggen. Kwam niet aan de andere doelen toe.
Nu heb ik het weer terug gegeven aan bureau jeugdzorg en mogen zij het verder oppakken. het is vrijwillige hulpverlening, dus als mensen dan niet willen houdt het op.
Daardoor viel mijn laatste afspraak van vandaag uit en kon ik lekker een beetje op tijd naar huis.
Ik krijg op korte termijn wel 2 nieuwe gezinnen, dus dat vangt mooi weer op.
Net lekker spruiten gegeten, had ik even zin in. Zoonlief was minder te spreken, maar heeft ze wel opgegeten.
Ik ben begonnen in 50 tinten grjs, geleend van mijn moeder. Ik ben zeer benieuwd wat ik er van vind.
Morgen weer een drukke dag voor de boeg. Ik mis de hele donderdag vanwege herhalingscursus BHV, dus dan komen alle afspraken op die 3 werkdagen en dat is soms best veel.
maandag 26 november 2012 om 19:36
Hoera, ik kan weer wassen! Gelukkig kon ie nog gerepareerd worden, kostte wel 80 euro, toch wel een pijnlijk iets natuurlijk, maar ja, ik heb er geen andere wasmachine voor. Ben wel blij dat het net payday is geweest, eind van de maand heb ik zo'n bedrag meestal niet meer over..De koolborstels waren versleten. Gelijk een was gedraaid natuurlijk, lekker hoor, dat dat weer gewoon kan. Als zo'n ding het niet doet merk je eigenlijk pas hoe onmisbaar ie is. Hopelijk kan ie er nu weer even tegen..Qua die borstels in elk geval wel, maar ja, voor de rest..Hij zag nu in elk geval geen rare dingen (zei ie).
Dat boek (of die boeken eigenlijk) wil ik ook nog lezen Dolphine. Mijn nichtje heeft ze allemaal gelezen en was zeer enthousiast. Ben nu nog steeds die E books aan het lezen van het stickie van collega, heerlijk hoor, zo'n enorme voorraad nieuw leesvoer. Sterkte morgen met je volle dag.
Ben je gisteren nog opgeschoten met je surprises en gedichten? Tijd gaat echt snel he, bijna Sinterklaas en dan weer Kerst . Ook weer een aantal etentjes en borrels van het werk, pff, net alsof alles in de laatste paar weken gedrukt moet worden. Nou ja, niet klagen! Het is natuurlijk altijd wel gezellig..
maandag 26 november 2012 om 22:33
Oh fijn scarlet dat de wasmachine het weer doet. En 80 euro is ook nog goed te doen. Beter dan een nieuwe kopen in ieder geval.
Ik ben hier bijna klaar met surprises. Woensdagmiddag heeft zoonlief een feestje, dus dan wil ik ze afmaken.
Gedichten ben ik nog niet klaar mee, maar als ik eenmaal de inspiratie heb komt dat wel.
Ben voor mijn nichtje in ieder geval helemaal klaar. Voor mijn broertje bijna en voor de juf op school al begonnen, maar daar moet zoonlief eerst cadeautje voor uitzoeken voordat ik verder kan.
Mijn knul heeft trouwens een topdag gehad vandaag. Goed geluistert, lief geweest, heel fijn dit!
Ik ben hier bijna klaar met surprises. Woensdagmiddag heeft zoonlief een feestje, dus dan wil ik ze afmaken.
Gedichten ben ik nog niet klaar mee, maar als ik eenmaal de inspiratie heb komt dat wel.
Ben voor mijn nichtje in ieder geval helemaal klaar. Voor mijn broertje bijna en voor de juf op school al begonnen, maar daar moet zoonlief eerst cadeautje voor uitzoeken voordat ik verder kan.
Mijn knul heeft trouwens een topdag gehad vandaag. Goed geluistert, lief geweest, heel fijn dit!
dinsdag 27 november 2012 om 21:09
En weet je vent al wat hij de juf wil gaan geven? Mag natuurlijk ook niet meer kosten dan zoveel euro? Fijn, dat je bijna klaar bent met alle surprises. Geeft weer en stukje rust.
Had hij vandaag weer zo'n topdagje? Zou wel heel fijn zijn he!
Morgenochtend overleg, zal waarschijnlijk wel mijn hele werkochtend duren, dus van echt werken komt dan niet veel.
Jammer weer. Nog steeds behoorlijk aanpoten met alles.
Hoe gaan jullie het nu uiteindelijk doen op 5 december, omdat het zo'n gedoe was met je schoonzus?
dinsdag 27 november 2012 om 21:52
Hij wil oorbellen kopen voor de juf. Ze mogen maar liefst ¤5,- uitgeven, dus dat moet gaan lukken. Mag hij vrijdag na de training gaan uitzoeken.
Ik ben klaar met de gedichten. Morgenmiddag heeft zoonlief een feestje en dan ga ik de surprises afmaken.
Tja ik heb het er niet meer over gehad scarlet, Ik heb gemeld dat wij er niet voor vijfen kunnen zijn ivm training zoonlief en meer kan ik er niet aan doen. Mijn ouders vinden 13:00 overigens ook te vroeg, dan is mijn knul net uit school en wordt het zo'n gehaast. Dus zodra ik kan gaan we die kant op en als dat te laat is hebben ze pech gehad.
Mijn knul had inderdaad weer een topdag vandaag. hij heeft zelfs thee voor me gezet... hahaha hij weet wel hoe het moet.
Het gaat goed hier de laatste tijd. Vanavond is er een snackbar overvallen, een paar weken geleden een andere snackbar en 2 weken geleden een plofkraak op de pinautomaat. Ze zijn lekker bezig hier in dit kleine dorp.
Ik heb trouwens wat leuks voor mijn knul in de kerstvakantie. Hij mag mee met een kleedkamertour bij ajax (kon hem hiervoor opgeven omdat hij lid is van de kidsclub). Hij weet het nog niet, maar ik kreeg vandaag bericht dat hij ingeloot is. Leuk, leuk.
Ik ben klaar met de gedichten. Morgenmiddag heeft zoonlief een feestje en dan ga ik de surprises afmaken.
Tja ik heb het er niet meer over gehad scarlet, Ik heb gemeld dat wij er niet voor vijfen kunnen zijn ivm training zoonlief en meer kan ik er niet aan doen. Mijn ouders vinden 13:00 overigens ook te vroeg, dan is mijn knul net uit school en wordt het zo'n gehaast. Dus zodra ik kan gaan we die kant op en als dat te laat is hebben ze pech gehad.
Mijn knul had inderdaad weer een topdag vandaag. hij heeft zelfs thee voor me gezet... hahaha hij weet wel hoe het moet.
Het gaat goed hier de laatste tijd. Vanavond is er een snackbar overvallen, een paar weken geleden een andere snackbar en 2 weken geleden een plofkraak op de pinautomaat. Ze zijn lekker bezig hier in dit kleine dorp.
Ik heb trouwens wat leuks voor mijn knul in de kerstvakantie. Hij mag mee met een kleedkamertour bij ajax (kon hem hiervoor opgeven omdat hij lid is van de kidsclub). Hij weet het nog niet, maar ik kreeg vandaag bericht dat hij ingeloot is. Leuk, leuk.