Single parents, going strong forever!! deel 21
woensdag 28 november 2012 om 15:12
O wauw Dolphine, dat is echt iets voor je knul zeg! Wat zal hij dat leuk vinden, zo'n kleedkamertour. Ben je lekker aan de gang met de surprises? Wat fijn dat ie weer zo'n lekkere dag had, hopelijk houd ie het nog even vast..Ben je nog met het beloningssysteem bezig? Misschien doet het zijn werk? En je knul weet in elk geval waar ie vrouwen (meestal) blij mee maakt..sieraden voor de juf, heel attent!
Misschien werk van een bende bij jullie in het dorp? Hopen dat ze snel gepakt worden. Hier was laatst een overval op een huis, in onze wijk, daders nog niet gepakt. Ook geen fijne dingen.
Vanmorgen was er dan toch het bericht dat het project "uitgerold" gaat worden (dat iedereen het dus moet gaan doen) per 1/1/13. Wat een idiote timing weer. Het zou dan dus de bedoeling zijn dat de komende weken een plan wordt opgesteld door ons voor de rest van het team, terwijl heel veel collega's vrij zijn etc. Gelukkig is de baas hier in ook heel nuchter en we gaan dan ook gewoon later starten. Wel gelijk volgende week alweer een overleg waar die implementatiemanager dan ook bij is, want er moet natuurlijk nog van alles worden geregeld. Gaat dus nog drukker worden, want het gewone werk gaat natuurlijk ook gewoon door.
Heb er alweer het nodige huishoudelijke werk opzitten hier, nu even tijd om even te relaxen..
woensdag 28 november 2012 om 15:39
Ik ben bijna klaar! Moet alleen nog de bloemen knutselen voor in de vaas. heb daar lange rietjes voor, even uit gekleurd papier bloemen knippen en insteken maar. Schiet dus al lekker op. Verder alle cadeau's ingepakt. Gedichten gemaakt...
Moet straks ook een quic maken. heb ik nog nooit gedaan, dus zal mij benieuwen. Morgen is afscheid van een collega. Zij gaat met zwangerschapsverlog en daarna wordt ze geplaatst in het team van gelderland omdat ze een relatie met een man binnen ons team heeft.
Voor die quice moet ik dus ook nog aan de gang.
Mijn knul is bowlen met het feestje, leuk!
We zijn hier zeker met beloningssysteem bezig scarlet dat moet je altijd een poosje volhouden wil het blijven hangen. En we zijn er vorige week natuurlijk pas mee begonnen, maar hij doet het goed. Heetf al 2 euro verdiend voor vuurwerk.
Vage planning dus weer op je werk scarlet, Maar ja zal wel loslopen toch?
Ik ben nu officieel gekoppeld aan 1 van de leefgroepen. Nog 4 collega's zijn daarvoor gevraagd en die hebben ook ja gezegd. In januari gaan we de training volgen die daar bij hoort. Inhoudelijk betekend het dat ik van alle jongens (ben gekoppeld aan een structuurgroep waar alleen jongens zitten) de ouderbegeleiding op me moet nemen. Iedereen die op de groep geplaatst wordt krijgt automatsich een ambulant werker gekoppeld. Ik moet in die zaken onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor verlof, eventueel weer thuiswonen, netwerk onderzoek, etc. Ik heb echter nog 2 jongens die op een ander groep wonen. Die moet ik ook blijven doen. 1 omdat die bijna naar huis gaat en ik er dan nog gewoon een jaar ambulant in zit en de ander omdat ik daar net gestart ben en ook zijn broertje heb. Weer extra druk dus, want mijn gewone werk blijf ik natuurlijk ook gewoon doen. En ik kom elke week een dag te kort lijkt het wel.
Moet straks ook een quic maken. heb ik nog nooit gedaan, dus zal mij benieuwen. Morgen is afscheid van een collega. Zij gaat met zwangerschapsverlog en daarna wordt ze geplaatst in het team van gelderland omdat ze een relatie met een man binnen ons team heeft.
Voor die quice moet ik dus ook nog aan de gang.
Mijn knul is bowlen met het feestje, leuk!
We zijn hier zeker met beloningssysteem bezig scarlet dat moet je altijd een poosje volhouden wil het blijven hangen. En we zijn er vorige week natuurlijk pas mee begonnen, maar hij doet het goed. Heetf al 2 euro verdiend voor vuurwerk.
Vage planning dus weer op je werk scarlet, Maar ja zal wel loslopen toch?
Ik ben nu officieel gekoppeld aan 1 van de leefgroepen. Nog 4 collega's zijn daarvoor gevraagd en die hebben ook ja gezegd. In januari gaan we de training volgen die daar bij hoort. Inhoudelijk betekend het dat ik van alle jongens (ben gekoppeld aan een structuurgroep waar alleen jongens zitten) de ouderbegeleiding op me moet nemen. Iedereen die op de groep geplaatst wordt krijgt automatsich een ambulant werker gekoppeld. Ik moet in die zaken onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor verlof, eventueel weer thuiswonen, netwerk onderzoek, etc. Ik heb echter nog 2 jongens die op een ander groep wonen. Die moet ik ook blijven doen. 1 omdat die bijna naar huis gaat en ik er dan nog gewoon een jaar ambulant in zit en de ander omdat ik daar net gestart ben en ook zijn broertje heb. Weer extra druk dus, want mijn gewone werk blijf ik natuurlijk ook gewoon doen. En ik kom elke week een dag te kort lijkt het wel.
donderdag 29 november 2012 om 18:54
Jeetje Dolphine, dat klinkt erg druk qua werk! Is het bij jullie ook zo dat je met steeds minder mensen dus eigenlijk meer werk moet doen? Dat zal ook wel he..Maar je vindt het wel leuk?
Bij ons wordt momenteel op hoog niveau overleg gevoerd over het budget voor het komende jaar. Gisteren hadden wij overleg en manager zei al dat het weer niet simpel was en dat het plaatje nog niet rond was. Helaas moet er dan ook niet alleen naar ons kantoor gekeken worden, maar naar de hele regio (Overijssel en Noord Gelderland). Het zou dus zo maar kunnen betekenen dat er weer boventalligheid is, of dat je werkplek ineens op een ander kantoor is of weet ik veel wat nog meer. Ik wil me er niet druk om maken, heb er toch geen invloed op en ik zit hopelijk redelijk gunstig in mijn cohort. Helaas heeft het geen invloed hoe goed je bent in je werk. Het was vandaag weer een hectische maar gezellige dag. Het gaat echt steeds beter tussen mij en de manager, fijn hoor. Bij vlagen vind ik het zelfs gewoon een schatje, aarghhh, moet niet gekker worden!! LOL
Volgende week dinsdag hebben we dat overleg over de nieuwe werkwijze per 1/1. Natuurlijk weer in de middagpauze, dus met lunch.
Ben je lekker klaar met de suprises en gedichten?
Hoe is de quiche gelukt? Ik heb het ook nog nooit gemaakt, wat heb je er allemaal in gedaan? Heb ook nog spul in huis om pepernoten te maken, van het weekend maar es even doen..
En nu is het alweer bijna vrijdag. Ook deze werkweek is weer omgevlogen, pfff.
donderdag 29 november 2012 om 21:26
Ja scarlet, ik vind het erg leuk om gekoppeld te zijn aan de leefgroep. Ik hoop ook echt dat het zo wordt als ik er van verwacht.
Ik had vandaag BHV training met iemand van een andere leefgroep dan waar ik aan gekoppeld ben en hij zei dat hij het erg jammer vindt dat ik niet bij hun team kom. Is natuurlijk een compliment!
Na de bhv door naar afscheidfeestje. quice was goed gelukt. Ik had gewoon een diepvries pakje voor hartige taart en daar stond een recept op met uit, rode paprika, brocoli, hamblokjes en geraspte kaas. Was lekker hoor.
Ik heb al een paar weken last van vreselijke hoofdpijn. Met vlage zo erg dat ik er scheel van ga kijken. Ik moet soms tijdens het auto rijden of als ik met mensen in gesprek ben 1 oog dicht doen omdat ik dan dubbel zie. Is niet goed lijkt me... ik heb morgenmiddag een afspraak bij de huisarts.
Ik had vandaag BHV training met iemand van een andere leefgroep dan waar ik aan gekoppeld ben en hij zei dat hij het erg jammer vindt dat ik niet bij hun team kom. Is natuurlijk een compliment!
Na de bhv door naar afscheidfeestje. quice was goed gelukt. Ik had gewoon een diepvries pakje voor hartige taart en daar stond een recept op met uit, rode paprika, brocoli, hamblokjes en geraspte kaas. Was lekker hoor.
Ik heb al een paar weken last van vreselijke hoofdpijn. Met vlage zo erg dat ik er scheel van ga kijken. Ik moet soms tijdens het auto rijden of als ik met mensen in gesprek ben 1 oog dicht doen omdat ik dan dubbel zie. Is niet goed lijkt me... ik heb morgenmiddag een afspraak bij de huisarts.
vrijdag 30 november 2012 om 15:59
Wederom een voorhoofdsholteontsteking... helaas, Dus weer neusspray en antibioticakuur.
Ook vandaag weer druk geweest. Vanmorgen gesport en gewerkt, nog maar net op tijd bij school voor zoonlief.
Daarna boodschappen gedaan en naar huisarts. straks zoonlief naar training en naar de apotheek.
En ondertussen weer niet toekomen aan het huishouden. Brrr
Die hoofdpijn werkt natuurlijk ook niet echt mee en vreet energie.
Ook vandaag weer druk geweest. Vanmorgen gesport en gewerkt, nog maar net op tijd bij school voor zoonlief.
Daarna boodschappen gedaan en naar huisarts. straks zoonlief naar training en naar de apotheek.
En ondertussen weer niet toekomen aan het huishouden. Brrr
Die hoofdpijn werkt natuurlijk ook niet echt mee en vreet energie.
vrijdag 30 november 2012 om 20:51
Balen zeg, alweer voorhoofdsholte ontsteking. Hopelijk ben je er snel weer af met dat kuurtje. Het is voor mij al lang geleden dat ik dat gehad heb (afkloppen!). En dat huishouden loopt niet weg hoor..(helaas eigenlijk, hihi). Maar ik begrijp hoe je het bedoelt, soms moet het gewoon echt gebeuren anders voel je je ook niet happy. Klinkt lekker trouwens, die quiche, toch ook maar es gaan maken. Ik vond het koud vandaag, brrr! Moeten jullie morgen weer vroeg op om te voetballen? Heerlijk, het is weer weekend. Weer een lui weekend, nou ja, behalve wat huishouden natuurlijk, maar verder geen plannen. volgend weekend eindelijk weer es een keerjte uit en lekker dansen. Is al weer veel te lang geleden.
Nu lekker TVOH kijken, kaarsjes aan, glaasje wijn..YEAH, vrijdagavond!!
Nu lekker TVOH kijken, kaarsjes aan, glaasje wijn..YEAH, vrijdagavond!!
vrijdag 30 november 2012 om 22:12
Helaas weer vroeg voetballen morgen ja. Thuis welliswaar...... maar wel om 9 uur. Kwart over 8 aanwezig zijn daar.
Pleegzoon is vanavond ook gekomen en die kwam met het verhaal dat hij getest gaat worden op adhd... hmmm ik merk hier helemaal niks aan hem, maar thuis en op school schijnt het een ander verhaal te zijn.
Ik vond het ook zo koud vandaag, maar ja ben natuurlijk ook niet helemaal lekker, dus ben sowieso rillerig.''
Ik kreeg vanavond een berichtje van mijn schoonzus dat ze sinterklaas om 3 uur beginnen. dat is jammer dan.... dan zijn we er nog niet. ben weer woest. maar goed mijn ouders gaan van de week nog oppassen die die zullen het er nog over hebben.
Pleegzoon is vanavond ook gekomen en die kwam met het verhaal dat hij getest gaat worden op adhd... hmmm ik merk hier helemaal niks aan hem, maar thuis en op school schijnt het een ander verhaal te zijn.
Ik vond het ook zo koud vandaag, maar ja ben natuurlijk ook niet helemaal lekker, dus ben sowieso rillerig.''
Ik kreeg vanavond een berichtje van mijn schoonzus dat ze sinterklaas om 3 uur beginnen. dat is jammer dan.... dan zijn we er nog niet. ben weer woest. maar goed mijn ouders gaan van de week nog oppassen die die zullen het er nog over hebben.
zaterdag 1 december 2012 om 15:34
Voetbal was niet best vanmorgen. Ronduit slecht eigenlijk. De keeper heeft 3x een doelpunt veroorzaakt door gewoon bij het uittrappen de bal aan de tegenstander te geven. Tja dan gaat het hard. Daarbij kwamen de passes weer niet aan en werd de voorhoede slecht aangespeelt. maar goed, kan gebeuren he. Gelukkig voor zoonlief heeft hij wel zijn doelpunt meegepikt.
C was vanmorgen komen kijken bij de voetbal en dat vond zoonlief erg leuk, dus hij was er op gebrand om te scoren.
Jongens zijn nu even buiten, het weer valt nog mee, er was natte sneeuw voorspeld. Ik heb de hele dag beetje lui gedaan en op de bank gelegen. Wel een was gedraaid, gestofzuigd en wc gesopt. Ik ga vanavond toch ook maar naar ajax -psv, mijn ouders komen oppassen was al afgesproken.
Straks lekker boerenkool eten met de jongens en na het eten richting amsterdam.
C was vanmorgen komen kijken bij de voetbal en dat vond zoonlief erg leuk, dus hij was er op gebrand om te scoren.
Jongens zijn nu even buiten, het weer valt nog mee, er was natte sneeuw voorspeld. Ik heb de hele dag beetje lui gedaan en op de bank gelegen. Wel een was gedraaid, gestofzuigd en wc gesopt. Ik ga vanavond toch ook maar naar ajax -psv, mijn ouders komen oppassen was al afgesproken.
Straks lekker boerenkool eten met de jongens en na het eten richting amsterdam.
zaterdag 1 december 2012 om 16:05
1 december alweer...Het gaat hard!!
Ja, het weer valt zeker mee. Hier was het vanmorgen ook nog best zonnig, Vanmiddag wel bewolkt en nu wordt het gewoon echt al donker, nog geen 16.00! Net pepernoten gebakken, mmm, lekker. Ik vind het een K werkje (die balletjes een beetje glad draaien, hihi), maar wel erg lekker . Ook lekker dagje, wel wasje gedraaid en toilet en woonkamer etc. net als jij, maar ook lui op de bank, lekker lezen. Jammer dat ze verloren hebben, maar wel weer cool dat je knul gescoort heeft én voor de ogen van C., wat leuk trouwens, dat ie is wezen kijken. Jij straks lekker aan de boerenkool, wij aan de shoarma, ook zin in. Veel plezier vanavond bij de voetbal, hopelijk een mooie pot. Ik dacht eigenlijk dat die griezelfilm Sint vanavond op tv kwam, maar of ik kijk er overheen of ik heb me vergist..Heb m al een x gezien, maar vond m het toen best een spannende film.
Mijn knul had helaas een afwijzend antwoord op zijn stageverzoek gekregen, ze nemen helemaal geen stagiaires aan. Hmm, wel een beetje jammer dat ze dan wel op de site staan van Ecabo bedrijven (de plek waar hij zijn stage moet doen moet nl een Ecabo bedriijf zijn, een soort keurmerk zeg maar). Nou ja, komende week gaat ie weer een aantal mailtjes versturen, dus hopen maar weer..Ik zal weer blij zijn als dat geregeld is. (al is het dus nog steeds maar de vraag of ie wel op stage kan he..) In januari zijn de toetsen, daar hangt het allemaal van af. Spannend!
zondag 2 december 2012 om 13:27
Wat een heerlijke voetbalavond gisteren. Uitslag is natuurlijk top. sfeertje was top. Helaas moet ik het nu wel bekopen met een gigantische koppijn. Maar het was het waard....
Jongens hebben het gezellig gehad met opa en oma die hier hebben opgepast.
Gisterenavond al een zak cadeautjes aan mijn moeder meegegeven. Die gaan morgen naar houten om op te passen en dan nemen ze het alvast mee. Vanmorgen nog even de surprises daar gebracht.
Ze gaan nog tseeds om 3 uur beginnen met sinterklaas, dus ik ben best boos op mijn schoonzus. Die had als smoes dat ze met iedereen rekening moeten houden. Kulsmoes, normaal gesproken beginnen we ook pas om een uur of 5. Als ze al aan het uitpakken zijn voordat wij er zijn ben ik er ook helemaal klaar mee en vier ik daar nooit meer sinterklaas. Voor mij is het sowieso de laatste keer om het in deze vorm te doen. Alleen maar gezeik.
Jongens hebben het gezellig gehad met opa en oma die hier hebben opgepast.
Gisterenavond al een zak cadeautjes aan mijn moeder meegegeven. Die gaan morgen naar houten om op te passen en dan nemen ze het alvast mee. Vanmorgen nog even de surprises daar gebracht.
Ze gaan nog tseeds om 3 uur beginnen met sinterklaas, dus ik ben best boos op mijn schoonzus. Die had als smoes dat ze met iedereen rekening moeten houden. Kulsmoes, normaal gesproken beginnen we ook pas om een uur of 5. Als ze al aan het uitpakken zijn voordat wij er zijn ben ik er ook helemaal klaar mee en vier ik daar nooit meer sinterklaas. Voor mij is het sowieso de laatste keer om het in deze vorm te doen. Alleen maar gezeik.
zondag 2 december 2012 om 14:43
Ja, goed bezig Ajax! Balen zeg, dat je nu koppijn hebt..ook van de voorhoofdsholte ontsteking natuurlijk, merk je al iets van de antibiotica?
Hm, de kans bestaat dus dat wanneer jullie dan in Houten komen ze al lang bezig zijn of in het ergste geval misschien al klaar? Dat is toch echt helemaal niet leuk. Ik begrijp niet waarom er door hen (of door haar dus eigenlijk) zo moeilijk wordt gedaan over het later beginnen. Het heerlijke avondje, jaja,pffff.
Krijgen jullie op het werk nog iets voor Sinterklaas? Ben bang dat dat bij ons helemaal wegbezuinigd is. Jammer eigenlijk. Gewoon het idee, een kleinigheidje, was toch leuk geweest.
Ga zo de strijkplank maar es pakken..is die klus ook weer geklaard..fijne zondag nog!
zondag 2 december 2012 om 16:11
Meestal krijgen we van hogerhand een chocoladeletter met sinterklaas. Ik weet niet of dat dit jaar ook zo is. We hebben wel onderling, met ons team lootjes getrokken en vieren 13 dec sinterklaas met ons team. Maar dat gaat om kleinigheidjes van max 2,50. Het gaat dan meer om de gezelligheid en de gedichten.
Dit weekend is al weer bijna voorbij. Vanavond pleegzoon wegbrengen en vanaond komt C langs. Morgen vertrekt hij naar Denenmarken voor een week. Leuk dat hij nog even langs komt.
Boys staan ook aan de deur, die zijn uitgespeeld denk ik.
Dit weekend is al weer bijna voorbij. Vanavond pleegzoon wegbrengen en vanaond komt C langs. Morgen vertrekt hij naar Denenmarken voor een week. Leuk dat hij nog even langs komt.
Boys staan ook aan de deur, die zijn uitgespeeld denk ik.
maandag 3 december 2012 om 18:43
Wat een pokkedag was het vandaag zeg...
Naast collegaatje heeft vrijdag te horen gekregen dat ze een voorstadium van een zeldzame vorm van borstkanker heeft en komt nu in de mallemolen van longfoto's, operatie, bestraling. 45, net geworden. Ander collegaatje hoorde vanmiddag van haar man dat haar schoonvader uitgezaaide longkanker heeft, dus ook al zulk fijn nieuws..Bah.
We waren allemaal van slag, Collega gaat sowieso straks langere tijd uit de running zijn (ze was er nu wel, wil toch proberen het zo lang mogelijk vol te houden tot de operatie), waardoor onze personele situatie wel een beetje hopeloos gaat worden..(al is dat op het moment natuurlijk het minst belangrijke!)
Nare dag dus gewoon!
Wat lief dat C nog is geweest voor ie weer een weekje vertrekt..Is dat dan voor hemzelf of is zijn vrije maand nog niet ingegaan? O wacht, daar had je het volgens mij al over gehad, over die week..Daarná hebben jullie eindelijk tijd voor jullie, toch?
maandag 3 december 2012 om 19:36
Hij is naar familie in Denemarken scarlet. Zijn moeder is ook mee, maar die zet hij bij een tante af en hij gaat naar zijn half broer. Is voor hem vakantie.
Ik zou aankomende zaterdag met een vriendin gaan shoppen voor een nieuwe outfit voor de feestdagen, maar helaas heeft ze vandaag afgebeld. jammer, want ik heb wel zin om even de stad in te gaan. Eens kijken of ik een ander slachtoffer kan vinden, heb niet zo veel zin om alleen te gaan.
Bah scarlet wat een hoop slecht nieuws zeg. Daar zit je toch echt niet op te wachten.
vandaag dan toch de bevestiging gekregen dat de training woensdag niet door gaat. Ze hebben ipv daarvan morgenavond training. En de clinic wordt dan uitgesteld naar 12 december.
Uiteindelijk de familie toch weer blij dat we gewoon om 3 uur kunnen beginnen.
Ik zou aankomende zaterdag met een vriendin gaan shoppen voor een nieuwe outfit voor de feestdagen, maar helaas heeft ze vandaag afgebeld. jammer, want ik heb wel zin om even de stad in te gaan. Eens kijken of ik een ander slachtoffer kan vinden, heb niet zo veel zin om alleen te gaan.
Bah scarlet wat een hoop slecht nieuws zeg. Daar zit je toch echt niet op te wachten.
vandaag dan toch de bevestiging gekregen dat de training woensdag niet door gaat. Ze hebben ipv daarvan morgenavond training. En de clinic wordt dan uitgesteld naar 12 december.
Uiteindelijk de familie toch weer blij dat we gewoon om 3 uur kunnen beginnen.
maandag 3 december 2012 om 20:16
En zo komt het toch nog allemaal "goed" voor jullie Sinterklaasviering..Maar waanzinnig blijft het natuurlijk.
Jammer, dat je shoppen nu niet door kan gaan.Hopelijk vind je nog iemand die gezellig mee kan.
Als ik straks weer wat ruimer bij kas zit is dat dan ook echt 1 van de 1e dingen die ik ga doen. Kleding en schoenen shoppen!
dinsdag 4 december 2012 om 20:31
En zo is deze dag ook alweer voorbij..Lang overleg gehad met project, gelukkig met lunch, da's dan wel weer fijn, wordt vervolgd de 17e. Gaat nu duidelijk drukker worden en er moeten nu ook meer concrete afspraken gemaakt worden, pff, nou ja, het moet een keer klaar zijn ook natuurlijk. Alhoewel ze nu de datum waarop iedereen wordt geacht op de nieuwe manier te werken alweer hebben verschoven van 1/4 naar 1/7..We hebben gelukkig dus nog tijd genoeg om de collega's voor te bereiden en "op te leiden". Ik zag op tv dat er dit weekend geen amateurvoetbal is, wat een drama, he, wat er gebeurd is met die grensrechter. Ongelooflijk hoe sommige mensen reageren wanneer ze het ergens niet mee eens zijn. Ben je al helemaal "klaar" voor morgen? (sinterklaas) Alles af? Ben benieuwd of het daadwerkelijk gaat sneeuwen, hopelijk heb je er niet veel last van als je op de weg zit. Een aantal mensen in mijn omgeving hebben de kerstboom al staan, pff, dat vind ik toch ook wel wat snel hoor, Sint is het land nog niet eens uit!
Ik heb sowieso dat gevoel nog niet echt, hopelijk komt het nog, hihi
dinsdag 4 december 2012 om 21:47
Ik ben er helemaal klaar voor ja. Zaterdag hebben mijn ouders de cadeau's en surprises hiervandaan mee genomen en die hebben ze maandag bij mijn broertje neer gezet,. Vanavond surprise voor school op school gebracht, dus die is ook ter plekke, Het feest kan beginnen. En laat het maar snel voorbij zijn want mijn knul is helemaal zichzelf niet momenteel. Hij zegt het ook letterlijk, dat het allemaal te druk is. Nu slaapt hij, maar daar is wel weer een strijd aan vooraf gegaan.
Wat een drama he van die grensrechter. En die daders zijn pas 15/16 jaar. Het is toch te gek voor woorden. Zaterdag dus geen voetbal, enige voordeel is dat zoonlief vrijdag avond al opgehaald wordt, omdat zijn vader zaterdag geen vervoer had. Hij heetf mij al gevraagd of ik hem kon brengen, maar nee, want ik zou gaan shoppen.... Heeft hij ook weer mazzel dat het voor hem geregeld wordt.
Mijn moeder heeft het gisteren nog wel met mijn schoonzus over de sinterklaas gehad hoor. Haar ouders willen vroeg omdat ze 's avonds nog een verjaardag hebben. Mijn moeder heeft ook gezegd dat ze het niet met ons had overlegd dat het zo vroeg zou zijn en dat ik toch echt wel geprobeert heb om het te verzetten. Pfff gezeik is het.
Wat een drama he van die grensrechter. En die daders zijn pas 15/16 jaar. Het is toch te gek voor woorden. Zaterdag dus geen voetbal, enige voordeel is dat zoonlief vrijdag avond al opgehaald wordt, omdat zijn vader zaterdag geen vervoer had. Hij heetf mij al gevraagd of ik hem kon brengen, maar nee, want ik zou gaan shoppen.... Heeft hij ook weer mazzel dat het voor hem geregeld wordt.
Mijn moeder heeft het gisteren nog wel met mijn schoonzus over de sinterklaas gehad hoor. Haar ouders willen vroeg omdat ze 's avonds nog een verjaardag hebben. Mijn moeder heeft ook gezegd dat ze het niet met ons had overlegd dat het zo vroeg zou zijn en dat ik toch echt wel geprobeert heb om het te verzetten. Pfff gezeik is het.
woensdag 5 december 2012 om 15:32
Je bent het al volop aan het vieren denk ik Dolphine, maar alsnog veel plezier hoor! Hopelijk wordt ook jij lekker verwend en is het sowieso gezellig.
De sneeuwbuien zijn hier begonnen, tja, ik geniet ervan he, dat weet je wel!
Op het werk hebben wij niets gekregen, omdat dat nu eenmaal de opdracht was van de raad van bestuur, maar wel jammer dat andere afdelingen (die onder diezelfde raad vallen) dan wel iets geregeld hebben voor het personeel..pff, altijd meten met 2 maten bij ons! En het gaat natuurlijk helemaal nergens over, maar gewoon het idee en dat kleine attente gebaar..jammer.
Ik ben eerlijk gezegd wel heel blij dat ik er nu niet door hoef op de fiets hoor! Vrijdag schijnt het ook behoorlijk te gaan sneeuwen, tenminste, als ik teletekst kan geloven.
Voor straks een ovenschotel met aardappelschijfjes, kipfilet, hollandse groenten en geraspte kaas), zo'n pakje waar je dan nog wat losse dingen bij moet doen. Ik ben benieuwd, heb er wel zin in. Nogmaals veel plezier!
woensdag 5 december 2012 om 22:19
Zo, het feest zit er weer op. Alles uitgepakt, kinderen zeer tevreden en moe.
Zoonlief is erg verwend. Dat begon al op school vanmorgen. Hij heeft een mooie voetbal van puma gekregen (mocht een cadeau van ¤5,= zijn, ja, ja). Hij had mazzel dat de juf hem had zeg maar.
Hij is helemaal blij met zijn werphengel en skateboard spel voor de wii. verder nog een boek, visspullen, beyblades, stabilo pen, en een helicopter op infra rood. Verder nog een hoop kleinere cdeautjes. Ik kreeg het boek dat ik gevraagd heb en allemaal kleine flesjes voor onder de douche.
Het was een geslaagde middag, met wel erg veel cadeautjes voor de kinderen. Ze konden het op een gegeven moment niet meer overzien.
Morgenochtend moet ik om half 9 al bij de kinderarts in amersfoort zijn. Vroeg op dus morgen. Bleh..... We gaan toch vragen of hij meer medicati kan krijgen want zo'n dag als vandaag veroorzaken toch ook weer moeilijke momenten en tranen bij hem terwijl het eigenlijk gewoon leuk moet zijn. maar het blijven moeilijke dagn voor mijn knul.
Zoonlief is erg verwend. Dat begon al op school vanmorgen. Hij heeft een mooie voetbal van puma gekregen (mocht een cadeau van ¤5,= zijn, ja, ja). Hij had mazzel dat de juf hem had zeg maar.
Hij is helemaal blij met zijn werphengel en skateboard spel voor de wii. verder nog een boek, visspullen, beyblades, stabilo pen, en een helicopter op infra rood. Verder nog een hoop kleinere cdeautjes. Ik kreeg het boek dat ik gevraagd heb en allemaal kleine flesjes voor onder de douche.
Het was een geslaagde middag, met wel erg veel cadeautjes voor de kinderen. Ze konden het op een gegeven moment niet meer overzien.
Morgenochtend moet ik om half 9 al bij de kinderarts in amersfoort zijn. Vroeg op dus morgen. Bleh..... We gaan toch vragen of hij meer medicati kan krijgen want zo'n dag als vandaag veroorzaken toch ook weer moeilijke momenten en tranen bij hem terwijl het eigenlijk gewoon leuk moet zijn. maar het blijven moeilijke dagn voor mijn knul.
donderdag 6 december 2012 om 18:10
En hoe was het bij de kinderarts vandaag Dolphine? Dat is wel heel sneu he voor je mannetje, dat hij er zelf ook zo'n last van heeft. Wat is ie verwend zeg!! Leuke dingen ook allemaal en zo cool, dat spel voor de Wii. Da's ook toevallig zeg, dat de juf hem had en hij de juf?
Whaaa, is was gisteren een beetje te vroeg met mijn grote mond over dat wij niets gekregen hadden op het werk...Vanmorgen lag er toch een letter in mijn la, die hadden ze gisterenmiddag gekregen..Ik neem mijn woorden dus terug, hihi.
Het is de bedoeling dat er zaterdag weer es gedanst gaat worden, hoop dat het weer geen roet in het eten gaat gooien.
Ik ben wel benieuwd hoor, of het echt zo gaan sneeuwen als ze zeggen..Kmoet morgen wel gewoon werken natuurlijk, mits ik er komen kan, hahaha!
donderdag 6 december 2012 om 19:11
Nou scarlet, ik moet morgen ook gewoon werken. En wel om 9 uur in vianen zijn. Dat wordt nog een uitdaging, vanmorgen waren we ook een uur te laat in het ziekenhuis. Om half 8 al vertrokken thuis. Kreeg ik mijn auto niet open, slot vast gevroren. Gelukkig mocht ik de auto van mij pa lenen, maar er toen nog bijna 2 uur over gereden door de drukte.
Gelukkig werden we wel geholpen. HIj krijgt er nu voor eind van de middag 5 mg bij. Even afwachten hoe dat gaat, anders mag het ook 10 mg. Over 3 maanden heb ik een belafspraak met de arts.
Afwachten maar weer en anders moeten we toch weer kijken voor een psycholoog voor therapie.
na het zh heb ik zoonlief naar school gebracht. (gelukkig ging de terugweg een stuk sneller). Auto naar mijn vader gebracht en naar mijn werk gereden. Ik was natuurlijk wel te laat, maar daar kan ik dan ook even niks aan doen.
Ik had vandaag ook een chocoladeletter + gedicht in mijn postvak van de sint.
Ik ga nu zondag shoppen met mijn vriendin. het is koopzondag op hoog catherijne en daar gaan we even kijken. leuk!
Gelukkig werden we wel geholpen. HIj krijgt er nu voor eind van de middag 5 mg bij. Even afwachten hoe dat gaat, anders mag het ook 10 mg. Over 3 maanden heb ik een belafspraak met de arts.
Afwachten maar weer en anders moeten we toch weer kijken voor een psycholoog voor therapie.
na het zh heb ik zoonlief naar school gebracht. (gelukkig ging de terugweg een stuk sneller). Auto naar mijn vader gebracht en naar mijn werk gereden. Ik was natuurlijk wel te laat, maar daar kan ik dan ook even niks aan doen.
Ik had vandaag ook een chocoladeletter + gedicht in mijn postvak van de sint.
Ik ga nu zondag shoppen met mijn vriendin. het is koopzondag op hoog catherijne en daar gaan we even kijken. leuk!
vrijdag 7 december 2012 om 16:12
Is het goed gegaan met rijden Dolphine? Bij jullie dus wel veel sneeuw..Jammer, wij hoorden dus net bij het (voor mij dan) verkeerde deel van Nederland. Ach, de winter is nog niets eens officieel begonnen moeten we maar denken, hihi.
Hopelijk gaan jullie het merken, iets meer medicatie eind vd middag. Zou voor iedereen fijn zijn he..
Leuk, lekker shoppen in Hoog Catherijne, sowieso gezellig in Utrecht. Hier nog even niks shoppen, haha, maar gelukkig duurt het nu niet meer lang.
Wanneer ga je de kerstboom opzetten? Ik denk dat ik het zondag ga doen.
De boodschappen zijn in elk geval weer binnen, beetje hier aan de gang geweest, de wasmachine draait, kortom, het huishouden. Morgenavond lekker weer even weg, daar heb ik wel in zin. Guess what, mijn baas zei zo maar lieverd tegen me..whoehahaha, wat een verandering
vrijdag 7 december 2012 om 19:07
Vanmorgen hoefde ik gelukkig de weg niet op, Die moeder waarmee ik een afspraak had vond het niet nodig om door die chaos heen helemaal naar vianen te rijden, dus dat was wel fijn. Vanmiddag wel op weg, maar dat was goed te doen. Hoefde ook niet zo ver. naar zeist.
Helaas laat zoonlif's vader het wel afweten. Die belde vanmiddag en had opeens vandaag geen auto en morgenochtend wel. Ik had zoonlief al verteld dat hij deze keer 2 nachtejs naar zijn vader ging en hij had zich er op verheugd, maar dat was weer een teleurstelling. En ik kan me dat zo goed voorstellen he......
Hier wel lekker veel sneeuw, ze hebben vanmiddag op school buiten gespeeld ipv gegymd. En vanmiddag is hij met een vriendinnetje hier wezen sleeen in het park. Helemaal leuk! Wel verkleumd natuurlijk, maar warme chocomel maakt veel goed.
Ik ga wel morgenochtend even sporten en heb zoonlief al gezegd dat zijn vader maar even moet wachten als ik nog niet thuis ben. grrrrr, ik kan me er zo boos om maken, maar dat heeft geen nut.
Heb hem wel verteld dat ik niet blij mee en hij zegt ik kan er ook niks aan doen. Heb niet zo vriendelijk gezegd dat hij wel wat beter zijn best mag doen en dat hij er steeds wel erg makkelijk vanaf komt.
Helaas laat zoonlif's vader het wel afweten. Die belde vanmiddag en had opeens vandaag geen auto en morgenochtend wel. Ik had zoonlief al verteld dat hij deze keer 2 nachtejs naar zijn vader ging en hij had zich er op verheugd, maar dat was weer een teleurstelling. En ik kan me dat zo goed voorstellen he......
Hier wel lekker veel sneeuw, ze hebben vanmiddag op school buiten gespeeld ipv gegymd. En vanmiddag is hij met een vriendinnetje hier wezen sleeen in het park. Helemaal leuk! Wel verkleumd natuurlijk, maar warme chocomel maakt veel goed.
Ik ga wel morgenochtend even sporten en heb zoonlief al gezegd dat zijn vader maar even moet wachten als ik nog niet thuis ben. grrrrr, ik kan me er zo boos om maken, maar dat heeft geen nut.
Heb hem wel verteld dat ik niet blij mee en hij zegt ik kan er ook niks aan doen. Heb niet zo vriendelijk gezegd dat hij wel wat beter zijn best mag doen en dat hij er steeds wel erg makkelijk vanaf komt.