Single parents, going strong forever!! deel 21
zaterdag 8 december 2012 om 16:31
IS het uiteindelijk goed gegaan met het ophalen van je knul Dolphine? Zo vervelend he, dat het dan weer anders loopt dan gepland en zijn vader lijkt niet te beseffen hoe dat is.
Nog plannen voor vanavond? Het is hier nog steeds erg koud, brrr.
Erg druk geweest in huis, maar heb lekker wel alles gedaan. Alle was, ook al gestreken, bedden verschoont etc. Morgen wil de de kerstspullen naar beneden halen en de boom opzetten, vanavond lekker even weg, tenminste, ik hoop dat het weer geen roet in het eten gaat gooien. Ze hebben het over ijzel en regen, mijn vriendin moet wel van buiten de stad komen (en weer terug), dus hopelijk kom dat weer pas later vannacht ofzo. Of niet gewoon. Nu vriest het hier nog, de was hangt stijf op het balkon, hihi
zaterdag 8 december 2012 om 17:01
Uiteindelijk is het goed gekomen ja. Rond half 11 was hij hier. Heb hem nogmaals verteld dat ik er klaar mee ben om me continu te moeten aanpassen aan zijn nukken en veranderingen. Het werd me vandaag echt even te veel. Hij begin er over of ik zoonlief 1 januari wilde ophalen. Maar dat ga ik niet doen. Ik haal hem liever 2 of 3 januari op, ook ivm drukte op de weg op nieuwjaarsdag. Hij begon weer over dat hij moet werken, etc. Toen ben ik een beetje boos geworden want ik moet potdiorrie toch ook gewoon werken. heb hem dat ook gezegd, het is niet mijn probleem en hij regelt het maar een keer. Ik sta er al 10 jaar alleen voor, het is ook zijn kind tenslotte.
Vanavobnd besloten om niet naar ajax te gaan, ook ivm het verwachtte slechte weer en ijzel. Ik blijf lekker hier en ga vanavond met mijn broer de kroeg in. Morgen shoppen met mijn vriendin en daarna zoonlief weer ophalen.
Hier vriest het ook al de hele dag, dus de sneeuw die er ligt is aangevroren nu. De hoofdwegen zijn wel gestrooid, maar hier op de parkeerplaats en de kleinere wegen zijn toch wel erg glad hoor.
Ik hoop voor je dat je avondje dansen gezellig doorgaat. Ik ga er ook een gezellige avond van maken, want de komende 2 weekenden is mijn knul weer hier.
Vanavobnd besloten om niet naar ajax te gaan, ook ivm het verwachtte slechte weer en ijzel. Ik blijf lekker hier en ga vanavond met mijn broer de kroeg in. Morgen shoppen met mijn vriendin en daarna zoonlief weer ophalen.
Hier vriest het ook al de hele dag, dus de sneeuw die er ligt is aangevroren nu. De hoofdwegen zijn wel gestrooid, maar hier op de parkeerplaats en de kleinere wegen zijn toch wel erg glad hoor.
Ik hoop voor je dat je avondje dansen gezellig doorgaat. Ik ga er ook een gezellige avond van maken, want de komende 2 weekenden is mijn knul weer hier.
zondag 9 december 2012 om 16:32
Gelukkig was het hier helemaal niet glad, al regende het al toen we weggingen. We zijn dit x ook maar met de auto gegaan (mijn vriendin drinkt toch niet), meestal gaan we vanaf mij met de fiets, maar met die natheid..Het was erg gezellig, nog verschillende bekenden gezien, lekker gedanst, top..Net hier de boel een beetje kerstig gemaakt, maar ik baal, heb een boom waar de lampjes al in zitten en nu doet 1 deel het niet meer. Da's dan wel weer een nadeel van zo'n boom. Heb er nu maar een los snoer extra ingehangen. Bovendien kan ik de zilverkleurige slingers niet vinden.Belachelijk, moet ook gewoon op zolder liggen, maar echt niet te vinden gewoon. Dus of ik moet nieuwe gaan kopen, of het zo laten. Ik mis eerlijk gezegd het gefonkel wel een beetje (en mijn knul nog meer, geloof ik), dus ik denk dat ik nog maar iets ga kopen. En zo is het weekend weer omgevlogen, pff, 2 dagen is echt te kort hoor.
Drukke week voor de boeg met ook 2 feestjes, wel een beetje jammern dat het ene feestje op een donderdag is en er wel gewerkt moet worden vrijdag en dan ook het 2e feestje, nou ja, heb het weekend om bij te komen
Heb jij het ook leuk gehad in de kroeg Dolphine? En hoe was het shoppen?? Gelukkig maar dat HC overdekt is, pff, wat een weer vandaag weer zeg...
Zometeen spruitjesstamppot, mm, lekker!
zondag 9 december 2012 om 21:34
Ik ben niet wezen shoppen vandaag. Kon echt mijn bed niet uitkomen...... hihi. Gelukkig kon ik lekker blijven liggen en vond mijn vriendin het niet zo erg, want ook zij was lui vandaag.
Je bent vlot met de kerstboom zeg. Ik ben nog niet zo ver, ik denk aankomend weekend, Heb net al wel wijzingen bij de belastingdienst doorgegeven voor veranderingen in de kinderopvang. Ik ga minder uren afnemen omdat ze vakanties nu in paketten gaan aanbieden. Daarbij gaat de uurprijs omhoog. Balen........
Knulletje is gezellig weer thuis. Alhoewel gezellig, toen ik hem kwam halen was hij niet te spreken. Had net een preek gehad van zijn vader omdat hij helemaal van top tot teen onder de modder zat. Hij zag er echt niet uit, dus ik heb de wasmachine maar aangezet, want ook zijn jas, die hij morgen weer aan moet zat helemaal onder.
Morgen komt mijn vriendje weer thuis. gezellig. Hij heeft al verfschillende keren ge Appt. Wel weer fijn als hij gewoon weer in het land is hoor.
Je bent vlot met de kerstboom zeg. Ik ben nog niet zo ver, ik denk aankomend weekend, Heb net al wel wijzingen bij de belastingdienst doorgegeven voor veranderingen in de kinderopvang. Ik ga minder uren afnemen omdat ze vakanties nu in paketten gaan aanbieden. Daarbij gaat de uurprijs omhoog. Balen........
Knulletje is gezellig weer thuis. Alhoewel gezellig, toen ik hem kwam halen was hij niet te spreken. Had net een preek gehad van zijn vader omdat hij helemaal van top tot teen onder de modder zat. Hij zag er echt niet uit, dus ik heb de wasmachine maar aangezet, want ook zijn jas, die hij morgen weer aan moet zat helemaal onder.
Morgen komt mijn vriendje weer thuis. gezellig. Hij heeft al verfschillende keren ge Appt. Wel weer fijn als hij gewoon weer in het land is hoor.
maandag 10 december 2012 om 18:27
Hahaha, ik vraag me dan nu wel af hoe laat jij thuis was eh..zondagochtend Dolphine?? Zomaar het shoppen afgezegd!!
Op zich wel heel goed natuurlijk he, dat je knul al een een preek van zijn vader had gehad omdat ie zo smerig was. Was jij nu es een keer niet alleen de boeman! Ook wel es fijn! Fijn dat C. vandaag weer in het land is. Hopelijk kunnen jullie nu lekker veel tijd aan elkaar besteden.
Het was vandaag weer zo belachelijk koud op het werk, ijskoude verkleumde vingers. 1 collega heeft zelfs gewoon een straalkacheltje van thuis meegenomen (als de afd. facilitair erachter komt..ten strengste verboden zoiets), maar het is toch te gek voor woorden. En dan zou je denken warmer aankleden, maar dat helpt gewoon niet tegen die koude vingers. En het is een beetje lastig werken op de pc met handschoenen aan. Dit wordt nog wat,is pas het begin van de winter!
Ik heb toch het feestje van donderdag afgezegd, ik heb er gewoon niet zo'n zin in. Behalve onze eigen afdeling ook met een andere, het is een pokke end weg en volgende dag weer vroeg op en dan heb ik ook weer een feestje..Volgende week ook nog een borrel, dat is dan wel weer gezellig, gewoon in de kroeg, lekker ouwehoeren, daar houd ik van! Ik ben gewoon echt moe 's avonds, als het eten achter de rug is, pff, komt er niets meer uit mijn handen hoor. Nog steeds hartstikke druk op het werk, misschien binnenkort ook overwerken. Mag al wel op vrijwillige basis, pff, sorry hoor, ben overdag al superdruk omdat er zoveel collega's uitgevallen zijn, moet er echt niet aan denken nog extra uren te draaien ook.
maandag 10 december 2012 om 20:43
Oh scarlet zo herkenbaar...... Ik ben 's avonds ook helemaal op. Druk op het werk en daarbij natuurlijk de strijd met mijn knul. Vanmorgen ook weer. Vandaag wel begonnen met die extra medicatie eind van de middag. Hij had er zelf aan gedacht op de bso en hier thuis ging het vanavond erg goed. Ik hoop zo dat dit doorzet. Heerlijk om eens een relaxed avondje te hebben met hem. Zonder problemen douchen en naar bed, zonder discussie en geschreeuw.
C is vanavond aan het rijden, dus waarschijnlijk vannacht pas thuis. Ik hoop hem snel weer te zien.
Ik heb donderdag wel dat feestje. 12,5 jarig jubileum van oud collega. We gaan tapas eten, maar ik ben de enige van ons team die uitgenodigd is. Dat voelt toch wel een beetje vreemd.
Volgende week voor mijn knul nog een drukke week. Zondag heeft hij een kinderfeestje, dinsdag patat eten op de bso, woensdag kerstdiner op school. Donderdag kerstviering en vrijdag vakantie. Heerlijk even rustig aan klungelen.
C is vanavond aan het rijden, dus waarschijnlijk vannacht pas thuis. Ik hoop hem snel weer te zien.
Ik heb donderdag wel dat feestje. 12,5 jarig jubileum van oud collega. We gaan tapas eten, maar ik ben de enige van ons team die uitgenodigd is. Dat voelt toch wel een beetje vreemd.
Volgende week voor mijn knul nog een drukke week. Zondag heeft hij een kinderfeestje, dinsdag patat eten op de bso, woensdag kerstdiner op school. Donderdag kerstviering en vrijdag vakantie. Heerlijk even rustig aan klungelen.
dinsdag 11 december 2012 om 18:40
C is nog niet thuis..... Het ijzelde in duitsland, dus hij heeft de terugreis een dagje uitgesteld. Jammer maar wel verstandig natuurlijk.
Vandaag ook weer druk op het werk, maar ook op tijd thuis omdat de laatste afspraak uitviel. Dat was lekker, want ik heb nog steeds hoofdpijn elke keer en vandaag ook zere schouder, kan bijna niet bewegen.
Morgenochtend moet ik naar de slaappolie voor zoonlief, voor zijn slaapmedicatie, moet ik weer om kwart over 9 in Ede zijn.
Vandaag ook weer druk op het werk, maar ook op tijd thuis omdat de laatste afspraak uitviel. Dat was lekker, want ik heb nog steeds hoofdpijn elke keer en vandaag ook zere schouder, kan bijna niet bewegen.
Morgenochtend moet ik naar de slaappolie voor zoonlief, voor zijn slaapmedicatie, moet ik weer om kwart over 9 in Ede zijn.
dinsdag 11 december 2012 om 20:04
Verstandig van m..wel balen natuurlijk, maar beter later thuis dan helemaal niet thuis..Bij ons ook nog druk en KOUD! Vandaag had gelukkig naast collegaatje van me ook een kacheltje mee, waardoor het toch nog redelijk uit te houden was bij ons. Gelukkig werd er vanmiddag EINDELIJK toegegeven dat er idd een storing in het temperatuursysteem zat en dat dat morgen gerepareerd gaat worden. Dat werd ook tijd. Stiekem hopen we natuurlijk dat de stoppen gaan doorslaan of iets dergelijks, met al die losse kacheltjes in het pand..LOL Niets drastisch hoor, geen brand ofzo, maar dat gewoon alle electriciteit uitvalt..lijkt me leuk! (heb daar natuurlijk alleen onszelf mee, omdat die verloren tijd dan weer ingehaald moet gaan worden, whoehaha, maar dat terzijde...)
Balen van je schouder en toch ook nog die hoofdpijn, is je kuur al klaar eigenlijk? Moest je nog terug wanneer het niet over zou zijn?
dinsdag 11 december 2012 om 21:25
Eigenlijk zou ik terug moeten ja, maar op dit moment gewoon erg weinig tijd......
Morgenochtend naar ziekenhuis Ede, morgenmiddag is huisartsenpraktijk dicht, donderdag en vrijdag weer werken. Maar ik zal eens kijken, volgens mij is het ook een stuk vermoeidheid wat meespeelt.
Hihi scarlet, kan je er niet stiekum voor zorgen dat er iets uitvalt qua stroom bij jullie? hahah hele pand in rep en roer, zal me een chaos geven zeg.
Morgenochtend naar ziekenhuis Ede, morgenmiddag is huisartsenpraktijk dicht, donderdag en vrijdag weer werken. Maar ik zal eens kijken, volgens mij is het ook een stuk vermoeidheid wat meespeelt.
Hihi scarlet, kan je er niet stiekum voor zorgen dat er iets uitvalt qua stroom bij jullie? hahah hele pand in rep en roer, zal me een chaos geven zeg.
woensdag 12 december 2012 om 16:18
Hoe was het op de slaappoli Dolphine? Moet er nog iets aangepast worden in de slaapmedicatie? En merk je nog steeds een verbetering met de verhoogde andere medicatie? Hoop het echt voor jullie! Is je lover ondertussen weer in het land?
Ik vond vandaag op zolder toch nog een zak waarin de slingers en nog wat kerstboomversiersels zaten, hoera! Hoef ik tenminste niets aan te schaffen. Een dezer dagen zou ook het kerstgeschenk in de bus moeten vallen, weer zo'n cadeaucode ding (natuurlijk). Ik zou zo graag weer es een gewoon kerstpakket willen, vind ik zo leuk, dat uitpakken..Mijn knul vind dat ook, misschien maak ik wel een pakketje voor hem, met wat kleine dingetjes erin, douchespul, deo, wat lekkers, gewoon de fun van het uitpakken. Ja, ik denk dat ik dat ga doen en dan leuk onder de boom.
woensdag 12 december 2012 om 18:23
Slaapmedicatie is verhoogd naar 2 mg, maar dat had ik zelf al gedaan vanaf de zomervakantie. NU ook officieel via recept. Heb voor 2 jaar recepten gekregen en de neuroloog wil hem in groep 8 dus over 2 jaar zien. Nu moet ik zelf in de gaten houden hoe het gaat met de ritaline, want die heeft een negatieve invloed op de slaap.
Gisteren op de sport BSO waren ze zijn medicatie vergeten en dat merk ik wel ja. Strijd om huiswerk en naar bed gaan. Vandaag medicatie wel gekregen en dan gaat het net ff wat makkelijker.
Wij zijn ook met de kerstboom bezig. Hij staat nu, dus straks de boel versieren.
C is weer in het land ja. Vanmorgen om 7 uur was hij thuis, hele nacht doorgereden door sneeuw buien. Maar hij is er in ieder geval weer. Heeft natuurlijk wel de hele dag op bed gelegen om te slapen.
Ik ga afwassen en daarna de kerstboom op tuigen.
Leuk idee scarlet, een kerstpakket voor je knul onder de boom.
Gisteren op de sport BSO waren ze zijn medicatie vergeten en dat merk ik wel ja. Strijd om huiswerk en naar bed gaan. Vandaag medicatie wel gekregen en dan gaat het net ff wat makkelijker.
Wij zijn ook met de kerstboom bezig. Hij staat nu, dus straks de boel versieren.
C is weer in het land ja. Vanmorgen om 7 uur was hij thuis, hele nacht doorgereden door sneeuw buien. Maar hij is er in ieder geval weer. Heeft natuurlijk wel de hele dag op bed gelegen om te slapen.
Ik ga afwassen en daarna de kerstboom op tuigen.
Leuk idee scarlet, een kerstpakket voor je knul onder de boom.
donderdag 13 december 2012 om 20:24
Veel plezier vanavond Dolphine, lekker tapas eten!
Ik las dat je een Rituals kerstpakket hebt gehad? Leuk!
Vandaag hadden wij m ook in de bus en wij hebben gekozen voor een zgn nostalgiepakket, met allerlei eetdingetjes, de meer "ouderwetse" dingen. Heel veel keuze was er eigenlijk niet, ook wel een wellnesspakket, maar helaas geen Rituals (heb ik ook al es gehad, trouwens..). Heb je boom nu staan? Gezellig weer.
Een witte kerst zit er hoogstwaarschijnlijk niet in dit jaar, hoorde ik, jammer hoor. De sneeuw die er was wat weer net te vroeg
Ik ben nu blij dat ik heb afgezegd voor vanavond, pff, begin het nu eindelijk es een beetje warm te krijgen en ik ben gewoon echt moe. Zo vreselijk druk op het werk, ook door collega's die om de haverklap van alles vragen, gekkenhuis. Maandag weer overleg met het project, daar moet ik nog een stuk voor krijgen wat we eigenlijk gisterenmiddag al zouden moeten hebben, toen ik vandaag wegging was het er nog steeds niet. Hopelijk is het er morgen, dan sowieso geen tijd om het door te nemen, dus dat wordt meenemen naar huis. Bah. Het klinkt zo makkelijk he, werktijd vrijmaken voor het project, maar dat is gewoon onmogelijk omdat het zo druk is, dus wordt het extra.
Heb wel lekker dinsdag vrij genomen. Andere collega's doen het ook, ik lijk wel gek om het niet te doen. Morgen een etentje, komt ook onze ex manager, gezellig. Hoop wel dat ik wat fruitiger ben dan vandaag, haha.
vrijdag 14 december 2012 om 15:10
Tapas eten was super gezellig. Sinterklaas viering in het team was leuk en kerstpakket was echt leuk. Fijn zo'n dagje.
Vanmorgen vond zoonlief zijn hamster dood. maar niet gewoon dood maar echt vastgeklemd tussen 2 plastic spijlen, in een gaatje waar hij eigenlijk helemaal niet inpast. Ik vermoed zelfmoord..... Maar echte tranen bij mijn knul. Sneu hoor kinderleed.
Dinsdagavond is C hier nog langs geweest, was gezellig.
Ik vanmorgen wezen sporten werken en vanmiddag een uur met de helpdesk aan de telefoon gehangen maar ik kan nu inloggen met mijn nieuwe token op de laptop, dus heel fijn.
Morgen weer vroeg helaas, half 8 vertrekken. Daarna schoenen kopen met mijn knul. Hij wil 's avonds naar de disco in de kantine van de voetbal, is voor de D en E pupillen. Zondag heeft hij een kinderfeestje en dan kunnen C en ik even gezellig naar de kerstmarkt hier. OOk leuk.
Nu mijn knul uit school halen, naar de training brengen en boodschappen doen. En ohja naar de kapper met hem. druk, druk, druk
Vanmorgen vond zoonlief zijn hamster dood. maar niet gewoon dood maar echt vastgeklemd tussen 2 plastic spijlen, in een gaatje waar hij eigenlijk helemaal niet inpast. Ik vermoed zelfmoord..... Maar echte tranen bij mijn knul. Sneu hoor kinderleed.
Dinsdagavond is C hier nog langs geweest, was gezellig.
Ik vanmorgen wezen sporten werken en vanmiddag een uur met de helpdesk aan de telefoon gehangen maar ik kan nu inloggen met mijn nieuwe token op de laptop, dus heel fijn.
Morgen weer vroeg helaas, half 8 vertrekken. Daarna schoenen kopen met mijn knul. Hij wil 's avonds naar de disco in de kantine van de voetbal, is voor de D en E pupillen. Zondag heeft hij een kinderfeestje en dan kunnen C en ik even gezellig naar de kerstmarkt hier. OOk leuk.
Nu mijn knul uit school halen, naar de training brengen en boodschappen doen. En ohja naar de kapper met hem. druk, druk, druk
zaterdag 15 december 2012 om 11:03
Hahaha, hectische tijden! Maar wel gezellige dingen allemaal, dat scheelt natuurlijk een hele boel. Wat vreselijk van de hamster zeg..bah. Ik kan me voorstellen dat dat wel erg was voor je vent.
Jammer dat je dan vanmorgen weer zo vroeg op moest, hopelijk heb je dan verder nog wel wat aan de dag. Ik moet echt even hier iets doen, maar zit het uit te stellen, blehh, geen zin.
Maar wil het eerst even doen en dan lekker genieten van een kalm weekend, met de boom en de kaarsjes, ben hartstikke ongesteld, moe, blehhh.
Het was gisteren hatrstikke leuk. Zo gezellig ook weer om oude manager te zien, niets veranderd, geinen en keten, zo leuk! Ook nog heel leuk met huidige baas gekletst, laat ie nou ook verzot zijn op honkbal! Ging altijd bij zijn beste vriend kijken tot hij niet meer kon spelen door een ongeluk en kijkt ook altijd MLB via ESPN. Hij vond het zo gaaf dat mijn knul speelde.
Even over de kids (hij heeft 1 dochter) en gewoon privé, toch heel anders als op het werk he..Eten was heerlijk, kortom, zeer geslaagd.Volgende week nog een borrel, dat wordt vast ook weer gezellig. Ik ga me nu toch maar even op het huishouden storten..niet te veel hoor, een beetje
zaterdag 15 december 2012 om 22:35
Het huishouden...... tssss is niet gelukt vandaag. We waren om half 11 terug van de voetbal, toen naar de kapper geweest met zoonlief, een cadeautje gekocht voor zijn feestje morgen en schoenen voor hem besteld. Thuis onder de douche gegaan en toen was C al weer hier. We zijn naar zijn oom gegaan, die had een hoop visspullen voor zoonlief. Helemaal leuk. incl werphengel, dus zoonlief heeft daar nog een poosje gevist. Eenmaal thuis snel gegeten en zoonlief naar de disco bij de voetbalclub gebracht. Die hebben we net opgehaald, c is naar huis want die is gisteren geopereerd aan zijn mond (tanden) en had veel pijn. HIj kan ook niet eten, behalve pap en vla en zo.
Mijn kunl heeft het onwijs leuk gehad vanavond, maar die stuitert nu natuurlijk de kamer door, dus nog even relaxen en daarna lekker zijn bed in. En morgen hopenlijk wel een beetje uitslapen.
Mijn kunl heeft het onwijs leuk gehad vanavond, maar die stuitert nu natuurlijk de kamer door, dus nog even relaxen en daarna lekker zijn bed in. En morgen hopenlijk wel een beetje uitslapen.
zondag 16 december 2012 om 18:48
Ik kan wel geld halen aan een balie, maar wij hebben hier in het dorp alleen een ING service punt. Daar kun je dus geen geld halen, dat kan alleen bij een normale bank. IK krijg waarscijnlijk eind van de week mijn nieuwe pas, dus dat wordt op het laatste moment boodschappen voor mijn verjaardag en de kerst doen.
Vanmiddag wel even naar de kerstmarkt geweest. Mijn knul komt net thuis van een feestje en gaat gelijk uit zijn plaat om niks. Ik baal daar zo van... hijmkomt thuis en ik krijg meteen een grote bek.
Vanmiddag wel even naar de kerstmarkt geweest. Mijn knul komt net thuis van een feestje en gaat gelijk uit zijn plaat om niks. Ik baal daar zo van... hijmkomt thuis en ik krijg meteen een grote bek.
maandag 17 december 2012 om 19:32
Da's dan echt niet leuk Dolphine, zo'n thuiskomst. Hebben jullie het nog uit kunnen praten?
Wel balen hoor, dat je pas aan het eind vd week boodschappen kunt gaan doen, vooral omdat je natuurlijk dubbelop moet, met je verjaardag in het vooruitzicht. Was het leuk op de kerstmarkt?
Woensdagavond is hier de SBS6 kerstparade, dat lijkt me nogal een spektakel, misschien gaan we even kijken in de stad (al zal het lastig zijn er te komen, omdat de hele binnenstad wordt afgesloten). Wel jammer dat er geen sneeuw ligt, dan was het helemaal een sprookje natuurlijk..
Morgen lekker een dagje vrij, ter compensatie van mijn lange dag woensdag, dus als je het letterlijk bekijkt helemaal niet vrij, haha, maar zo voelt het dan toch he..Dus lekker wat later naar bed en morgen heerlijk uitslapen hopelijk. Vandaag weer vergaderd met het projectteam, pff, dat gaat ook maar door. Nog steeds erg druk, maar hoera, zwangerschapsverlof van collega zit er bijna op en de donderdag na nieuwjaar is ze er weer. Fijn én gezellig!
maandag 17 december 2012 om 22:27
Nou, nog maar een poging dan. Dit keer zonder kleurtje, maar hopenlijk plaatst ie het nu wel want ik ga niet voor de derde keer typen.
Lijkt me gaaf scarlet die kerstparade van sbs6. Ik had het al voorbij zien komen in voorstukjes. Zou zeker gaan kijken als ik jou was hoor. Natuurlijk kan je er bij komen. stad is toch alleen afgesloten voor autoverkeer? dat doen ze hier in ieder geval, maar lopend of op de fiets kom je vaak een heel eind.
Mijn knul is een beetje wiebelig deze dagen. het is ook allemaal en beetje veel voor hem denk ik. Morgen kerstdiner op de bso, donderdag op school. Hij moet donderdag ook nog zingen op school (heeft zich opgegeven voor het kerstkoor).
Zondag ben ik natuurlijk jarig, beetje te veel spanningen voor hem. De ene keer is hij super lief en het volgende moment is hij hyper en bijna niet aan te sturen.
Ik ben bang dat ik vrijdag pas boodschappen kan doen. Dat probeer ik dan wel meteen vrijdagochtend te doen. Ik hoef natuurlijk voor de kerst niet zo veel, aangezien we de kerstdagen niet thuis eten, dus alleen voor mijn verjaardag. Gaat wel goed komen denk ik. C heeft ook al aangeboden dat hij me wil helpen mocht het helemaal uit de hand lopen qua financien.
Heerlijk, nog 2 dagen werken en dan heb ik vakantie 2 weken. Ben jij nog vrij scarlet of moet je gewoon werken?
Lijkt me gaaf scarlet die kerstparade van sbs6. Ik had het al voorbij zien komen in voorstukjes. Zou zeker gaan kijken als ik jou was hoor. Natuurlijk kan je er bij komen. stad is toch alleen afgesloten voor autoverkeer? dat doen ze hier in ieder geval, maar lopend of op de fiets kom je vaak een heel eind.
Mijn knul is een beetje wiebelig deze dagen. het is ook allemaal en beetje veel voor hem denk ik. Morgen kerstdiner op de bso, donderdag op school. Hij moet donderdag ook nog zingen op school (heeft zich opgegeven voor het kerstkoor).
Zondag ben ik natuurlijk jarig, beetje te veel spanningen voor hem. De ene keer is hij super lief en het volgende moment is hij hyper en bijna niet aan te sturen.
Ik ben bang dat ik vrijdag pas boodschappen kan doen. Dat probeer ik dan wel meteen vrijdagochtend te doen. Ik hoef natuurlijk voor de kerst niet zo veel, aangezien we de kerstdagen niet thuis eten, dus alleen voor mijn verjaardag. Gaat wel goed komen denk ik. C heeft ook al aangeboden dat hij me wil helpen mocht het helemaal uit de hand lopen qua financien.
Heerlijk, nog 2 dagen werken en dan heb ik vakantie 2 weken. Ben jij nog vrij scarlet of moet je gewoon werken?
dinsdag 18 december 2012 om 14:08
Hier ook geen kleurtje vandaag..
Helaas, geen vrij dit jaar. Gelukkig wel de 24e, moet toch ook boodschappen doen, maar verder gewoon werken. Ach, er vallen natuurlijk een aantal dagen uit waardoor er vrij weinig overblijft. Volgende week alleen donderdag en vrijdag en de week erna woe, do en vrijdag. Gaat je knulletje nog naar zijn vader in de kerstvakantie? En hebben jij en C. misschien ook plannen?
Dat de binnenstad is afgesloten betekent morgen dat je er ook met de fiets niet in mag, maar het zal wel lukken ergens een plaatsje te vinden neem ik aan..Realiseer me wel ineens dat ik dan morgen ook een eind om moet fietsen, omdat ik niet door de stad kan na het werk,,shit. En ik moet al tot laat natuurlijk en ik MOET morgen boodschappen doen (nu namelijk blut, haha) dus dat wordt haasten en vliegen, die optocht begint al om 18.30. Dat wordt even iets eten in de stad denk ik, want als dat ook nog moet voor die tijd kunnen we het wel vergeten.
Eindelijk de kerstkaarten geschreven, pff, hoop dat ik weer niemand vergeten ben. Mijn kerstcadeau is al binnen, da's tenminste lekker snel zeg. (vorige week woensdag geloof ik besteld). Het is geinig, niet heel bijzonder (ik had een nostalgiepakket, met wat eetdingetjes erin).
Het zijn natuurlijk ook drukke en chaotische dagen, helemaal voor je mannetje. Voor hem wel fijn dat straks de rust weer zal terugkeren..duurt helaas alleen nog even..
Lekker aan het genieten van een dagje thuis, heb lekker film 1 op staan, leuk hoor, even die filmzenders, veel superromantische in deze kersttijd, heerlijk!! Vandaag gaat ook Serious Request weer beginnen he, ook lekker om als achtergrond aan te hebben staan als je iets aan het doen bent (vinden wij).
ik ga even een wasje ophangen..ben toch nog wel iets aan het doen hier, haha.
Helaas, geen vrij dit jaar. Gelukkig wel de 24e, moet toch ook boodschappen doen, maar verder gewoon werken. Ach, er vallen natuurlijk een aantal dagen uit waardoor er vrij weinig overblijft. Volgende week alleen donderdag en vrijdag en de week erna woe, do en vrijdag. Gaat je knulletje nog naar zijn vader in de kerstvakantie? En hebben jij en C. misschien ook plannen?
Dat de binnenstad is afgesloten betekent morgen dat je er ook met de fiets niet in mag, maar het zal wel lukken ergens een plaatsje te vinden neem ik aan..Realiseer me wel ineens dat ik dan morgen ook een eind om moet fietsen, omdat ik niet door de stad kan na het werk,,shit. En ik moet al tot laat natuurlijk en ik MOET morgen boodschappen doen (nu namelijk blut, haha) dus dat wordt haasten en vliegen, die optocht begint al om 18.30. Dat wordt even iets eten in de stad denk ik, want als dat ook nog moet voor die tijd kunnen we het wel vergeten.
Eindelijk de kerstkaarten geschreven, pff, hoop dat ik weer niemand vergeten ben. Mijn kerstcadeau is al binnen, da's tenminste lekker snel zeg. (vorige week woensdag geloof ik besteld). Het is geinig, niet heel bijzonder (ik had een nostalgiepakket, met wat eetdingetjes erin).
Het zijn natuurlijk ook drukke en chaotische dagen, helemaal voor je mannetje. Voor hem wel fijn dat straks de rust weer zal terugkeren..duurt helaas alleen nog even..
Lekker aan het genieten van een dagje thuis, heb lekker film 1 op staan, leuk hoor, even die filmzenders, veel superromantische in deze kersttijd, heerlijk!! Vandaag gaat ook Serious Request weer beginnen he, ook lekker om als achtergrond aan te hebben staan als je iets aan het doen bent (vinden wij).
ik ga even een wasje ophangen..ben toch nog wel iets aan het doen hier, haha.
dinsdag 18 december 2012 om 17:35
Ik ben op het werk de laatste zaken aan het afronden. Veel hulpverleningsplannen etc. Maar zoals het er nu uitziet heb ik vrijdag geen afspraken...... wel donderdag erg druk en dan moet ik ook nog een presentatie geven over signaleren van kindermishandeling in gezinnen en hoe je dit bespreekbaar kan maken met ouders.
Ik hoop vrijdag mijn pinpas te hebben en dan de boodschappen voor mijn verjaardag te kunnen doen. En kerstcadeau's....
We eten kerstavond bij de moeder van C en die hebben altijd cadeutjes onder de boom, ik mag dus nog even aan de slag.
Zoonlief gaat direct na de kerst naar zijn vader. Opa komt hem halen en dan tot en met 2 januari.
C en ik hebben zeker plannen met oud en nieuw (leuk feestje), maar we willen ook lekker uit eten etc samen.
Hij is 8 januari jarig, dus ik moet ook nog voor zijn verjaardag op zoek. (vind een kerstcadeau al zo moeilijk).
Ik ga zo vast eten en dan om 18:00 mijn knul ophalen van het kerstdiner. haha
Morgen op school en dan is de grootste drukte al weer voorbij.
Ik hoop vrijdag mijn pinpas te hebben en dan de boodschappen voor mijn verjaardag te kunnen doen. En kerstcadeau's....
We eten kerstavond bij de moeder van C en die hebben altijd cadeutjes onder de boom, ik mag dus nog even aan de slag.
Zoonlief gaat direct na de kerst naar zijn vader. Opa komt hem halen en dan tot en met 2 januari.
C en ik hebben zeker plannen met oud en nieuw (leuk feestje), maar we willen ook lekker uit eten etc samen.
Hij is 8 januari jarig, dus ik moet ook nog voor zijn verjaardag op zoek. (vind een kerstcadeau al zo moeilijk).
Ik ga zo vast eten en dan om 18:00 mijn knul ophalen van het kerstdiner. haha
Morgen op school en dan is de grootste drukte al weer voorbij.
woensdag 19 december 2012 om 11:40
Shit, shit, shit..... Gisterenavond de laptop van het werk laten vallen. Een mega grote barst in het scherm en niet eer te gebruiken. Balen... Ik gebruikte hem erg veel, en niet zo zeer voor het werk maar met name prive. Lekker lompe actie dus weer.
Vandaag moest ik tanken, en aangezien ik nog steeds geen pinpas heb.... Gelukkig mocht ik de pas van mijn vader meenemen. bah wat onhandig allemaal. Ik hoop dat alles snel weer normaal is.
Vandaag moest ik tanken, en aangezien ik nog steeds geen pinpas heb.... Gelukkig mocht ik de pas van mijn vader meenemen. bah wat onhandig allemaal. Ik hoop dat alles snel weer normaal is.
woensdag 19 december 2012 om 22:38
Gelukkig heb je je pas weer Dolphine! Maar wat balen zeg, van die laptop..Je raakt er zo aan gewend he, aan zo'n ding wat je zo even kunt pakken.
De kerstparade viel jammer genoeg wat tegen. De wagens die er waren waren hartstikke mooi, zeker, maar heel erg weinig. Ik geloof in totaal 6, met een kwartier was het voorbij (we hebben langer staan wachten dan dat de optocht duurde). Het lijkt heel wat als je de reclame ziet, maar helaas. Daarna gelijk patat gehaald, we hadden nog niet gegeten, gelijk uit het werk boodschappen gedaan en daarna gelijk door, dus honger hadden we wel. Gelukkig was mijn salaris gestort, gelijk de nodige bankzaken geregeld (au au, zoveel weer foetsie..), kerstkaarten verder klaar gemaakt, kunnen morgen eindelijk op de bus. Morgen een afscheids/kerstborrel, gezellig. Aan de ene kant jammer dat er weer iemand weggaat, aan de andere kant had ik niet zo heel veel met die persoon, dus ik zie het meer als een gezellig feestje Niet lang hoor, van 1600 tot 1800.
Nu nog even wat bankhangen en niet vergeten Piet Paulusma te kijken, die was nl ook bij de parade...
woensdag 19 december 2012 om 22:56
Jammer scarlet dat de optocht zo tegenviel. Op tv lijkt het heel wat idd.
Hier helaas nog geen salaris. Ik hoop dat het er morgen opstaat.
Ik forum nu via de tablet van zoonlief, is ff wennen, maar tot nu toe lukt het.
Knul heeft een leuk kerstdiner gehad. Morgn hele dag kerstviering op school. Ik morgen nog een dagje werken.
Schiet lekker op zeg, bijna vakantie.
Veel plezier morgen met de borrel. Altijd gezellig.
Hier helaas nog geen salaris. Ik hoop dat het er morgen opstaat.
Ik forum nu via de tablet van zoonlief, is ff wennen, maar tot nu toe lukt het.
Knul heeft een leuk kerstdiner gehad. Morgn hele dag kerstviering op school. Ik morgen nog een dagje werken.
Schiet lekker op zeg, bijna vakantie.
Veel plezier morgen met de borrel. Altijd gezellig.
donderdag 20 december 2012 om 22:05
Bwaaaah, moe!!
Borrel was erg gezellig, maar ik was op het werk al moe, pfff, is alleen maar erger geworden..Zo lekker mijn bedje in duiken en dan nog 1 half dagje even doortrekken en dan heerlijk 5 dagen vrij. Ik ben er echt aan toe, mag ik wel zeggen..JIj hebt nu al vrij Dolphine? Lekker! Hoop ook voor je dat je salaris er op staat zeg, maar dat zal wel toch? Kun je tenminste weer even lekker boodschappen doen. Ik morgen ook weer (boodschappen), maar eerst nog even lekker slapen....zzzzzz...haha