Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Ik heb officieel nog geen vakantie. Morgen nog een dag. Gelukkig geen afspraken, dus lekker thuis weken.

Ik denk dat ik morgen pas mijn salaris krijg.

Drukke dag gehad. Vanavond ook nog gesprek met pleegzorg gehad, moesten veiligheidseisen doornemen.

Zoonlief morgen nog een half dagje school, dan heeft hij ook vakantie.

Ik forum voor het eerst mobiel, eens ontdekken

of dat wat is

En hoe is het bevallen, het mobiel forummen? Lekkerrrrrr, ik nu 5 dagen vrij, heerlijk hoor. Misschien komt zondag mijn vriendin nog, maar wist ze nog niet, misschien 2e kerstdag mijn broer, maar verder..niets moet, hoeft, zalig.

Flink boodschappen gedaan vanmiddag, bah, wat heb ik daar toch een hekel aan met dit soort dagen. Zo druk en dan zo oppassen dat je niet iets vergeet. Heb bij een internet supmarkt 30 (!) flessen cola besteld, die komen ze lekker thuis brengen. Heerlijk, dat scheelt me zoveel gesleep! En heb dan ook een lekker voorraadje.

Heb je je verjaardagsboodschappen al gedaan? Pff. hang echt op de bank en er komt niets meer uit mijn handen vandaag..genieten!

Whaaa, hoor nu bij Serious Request echt een gouwe ouwe uit de tijd dat ik volop ging stappen: Let's go all the way van Sly Fox..haha, gaaf!
[fgcolor=#F000CC]Haha scarlet, het duurt even voordat ik de boel op de tablet heb opgestart, maar daarna gaat het wel.

Ik heb vanmorgen ook onwijs veel boodschappen gedaan. Als het goed is ben ik klaar voor mijn verjaardag.

Ook al kerstcadeautjes voor zoonlief ( een bacelona pyama en het spel jenga), en voor C ( fles wishky) gekocht.

Morgenochtend gaan C en ik even de stad in om een verjaardagscadeautje voor mij uit te zoeken. Zoonlief heeft uiteraard geen zin om mee te gaan. Maar die gaat bij een vriendje spelen en mijn moeder is ook thuis voor het geval dat.

Ik heb vandaag mijn salaris gehad en de eindejaarsuitkering. Ook nog dubbele reiskosten, want die van vorige maand heb ik nog niet gehad. Staat dus opeens weer veel geld op de rekening.

Morgenmiddag moet C naar een 40jarige bruiloft. Geeft mij mooi de kans om mijn huis schoon te maken. Daarna met zoonlief een kwarktaart maken. Weer genoeg te doen dus morgen./fgcolor]
Het huisje is inmiddels schoon. Vanmorgen ook de stad in geweest. Ik weet niet wat hij gekocht heeft. HIj heeft me eerst uitgehoord en vervolgens moest ik maar even boodschappen gaan doen bij de appie. Het blijft dus een verrassing.

Mijn knul is nog niet thuis, die mocht de hele middag bij dat vriendje blijven, dus die komt een uur of 5 weer thuis.

Kan ik mooi nog even languit op de bank.
Leuk hoor, dat het voor jezelf ook nog een verrassing is. Dat doet ie goed! Heb je nog kwarktaart gemaakt?

Ik baalde, kon toch nog naar de winkel vandaag, want was konijnenvoer vergeten. En om dat arme beestje nou 2 dagen zonder eten te laten zitten..Verder is netjes het drinken bezorgd, fijn hoor. Ik denk dat ik daar wel iets vaker gebruik van ga maken, vooral als ik grotere hoeveelheden wil, maar zou bijv. ook kunnen voor de weekboodschappen oid. Omdat ik zo vaak ga koop ik toch ook vaak onnodige (vreet)dingen, dus misschien voor mij wel handig. Hartstikke aardige vent, ook niet verkeerd natuurlijk. Maar ik moet natuurlijk niet veel meer kwijt zijn, dat is zonde.

Ben je helemaal klaar voor je verjaardag nu?

Lekker luieren nu hier, genieten van een schoon kersthuisje, fijn, zo'n paar dagen vrij.
Ja scarlet ik ben er klaar voor. Huisje is schoon, taarten staan in de koelkast. (kwark en monchou).

Wel handig die boodschappen laten bezorgen, maar volgens mij kost dat bij ah .nl ongeveer 5 euro en dat vind ik dan weer zonde van het geld.

Je arme konijntje...... haha gelukkig is die weer voorzien.

Ik ben benieuwd morgen. Mijn moeder kwam ook al stiekem een cadeautje aan zoonlief brengen wat hij morgen moet geven, dus een en al mistyrie jhier.
Heeeeel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!

Helaas, plaatje en kleurtje doen het niet.

Lekker, die taarten, smullen.

Het bezorgen kost hier 3,95, dus voor af en toe kan het dan wel.

Ohh leuk, al die mysterie!! Ik ben heel benieuwd!

Ik hoop dat je een hele leuke gezellige dag hebt!
Dank je wel scarlet!

Ik heb een super leuke dag gehad. Van mijn kleine vent kreeg ik dessertschaaltjes (ik had er 6, maar op 1 of andere manier vallen die dingen altijd uit mijn handen). Nu dus nieuwe gekregen.

Van c een nieuw horloge. Van mijn ouders 2 bedels voor mijn pandora armband en de nieuwste John Grisham. verder boekenbonnen, lekker setje voor onder de douche en van mijn vriendin een blazertje (zij werkt bij H&M).

Kortom, ik ben vreselijk verwend.

Daarna nog even met C en mijn broer de kroeg in gegaan. MIjn knul is met mijn broertje en schoonzus mee logeren. Die ga ik straks ophalen en dan naar de bios met hem. Hij wilde naar de groeten van Mike.

Vanavond gourmetten bij de moeder van C.

Lekker vol dagje vandaag dus.
Heerlijk verwend ben je Dolphine en gaaf, een horloge! Lekker dat je mannetje ging logeren en jij even gezellig de dag kon afsluiten in de kroeg. Het plan was om hier ook eind vd middag naar de bios te gaan (The Hobbit), maar mijn knul heeft niet zo'n zin en ik vind het ook prima, hij draait nog wel een poosje, dus dat komt nog wel. Vanmorgen (in de regen, grrr) de laatst kleine dingetjes gehaald, verder lekker relaxed, Serious Request op, Gisteren is mijn vriendin inderdaad nog gekomen, had weer een superleuk kerstpakket bij zich, dus ook weer verwend en het was bovenal gezellig natuurlijk. Lekker, jullie vanavond gourmetten, gaan wij morgen doen

MIjn knul had nog een sollicitatie gedaan en zowaar gelijk een ontvangstbevestiging, dat hij zo spoedig mogelijk nader bericht zou krijgen. Spannend! Hij heeft er nog verscheidene uitstaan waar hij nog niets van heeft gehoord (ook geen ontvangstbevestiging, zo slecht vind ik) en dan 1 die aangaven dit jaar geen stagiaires aan te nemen. Tijd begint te dringen, dus ik zou het fijn vinden als het geregeld is.

Veel plezier vanavond! (1e x dat jullie met z'n allen naar zijn moeder gaan?)
[fgcolor=#F005CC]Het gourmetten zit er weer in. Heerlijk gegeten en erg gezellig. Zoonlief heeft het heel goed gedaan.

Vanavond zijn we al weer verwend. Ik kreeg rituals en van C een luchtje en mooie schaaltjes. Zoonlief nog keepershandschoenen en scheenbeschermers, lego en een ajaxpyama. Maar het allerblijtst is hij met een partyvuurwerkpakket met sterretjes, knalerwten, trektouwtjessen confettipoppers. Helemaal leuk dus.

Film vanmiddag was erg leuk. Veel gelachen, maar ook erg zielig. Het gaat over een jochie die leukemi heeft en naar huis mag, maar zijn moeder heeft een alcoholverslaving en vergeet hem op te halen. Ik moest op een gegeven moment zelfs een beetje huilen, zo zielig..../fgcolor]

Fijne kerst Dolphine! Lekker verwend zijn jullie weer zeg!

Hier vanmiddag lekker Harry Potter and the Deathly hallows gekeken, alle 2 achter elkaar, hapjes erbij en straks gourmetten.

Mmm, lekker! Morgen komt L. nog even, is nu bij zijn ouders, verder blijft het rustig. Niet erg hoor,het is heel gezellig.

Het regent ook alweer, zie ik, maar binnen lekker knus..Het gaat weer veel te snel, deze dagen.

Nou scarlet, we zijn zeker verwend. Bij mijn ouders lag er ook voor iedereen een cadeautje. Ik heb een leuke armband gehad. Zoonlief een laserpen handschoen en C een fles whisky. Verder erg lekker gegeten. Mijn moeder had zich uitgesloofd met 4 gangen en bij het hoofdgerecht 3 soorten vlees, sla, witlof, boontjes, aardappelgratin, krieltjes en rozemarijn aardappeltjes.

Gisteren mosselen eten was ook erg gezellig.

Nu ben ik moe en misselijk. MIjn knul is om half 11 opgehaald en ik ga even lekker een dagje niks doen. Ik was gisteren al niet helemaal lekker en dat ik er niet beter op geworden.

Morgen gaan we bij vrienden van C eten en zaterdag komt mijn vriendin gezellig, nog voor mijn verjaardag, en gaan we een hapje eten samen. Het kan dus niet op.

Vannacht om 4 uur kon ik er uit om het bed te verschonen, mijn knul had een ongelukje. Spanningen he.....

Net belde mijn moedert. Het gata niet goed met mijn oom. Die is geopereerd aan zijn aorta en heeft 2 weken op de ic gelegen. Gisteren voor het eerst op zaal, maar hij is uit bed gevallen. Ze vermoeden een hersenbloeding. Hij wordt nu overgbracht naar het ziekenhuis in utrecht, hij is vanmorgen niet wakker geworden, ligt nu in coma. Mijn tante en nichten moesten naar het ziekenhuis MIjn ouders zitten bij mijn nicht thuis om op mijn achterneefje te passen. Bah wat een ellende allemaal. Nu maar afwachten.

Bah Dolphine, wat een naar nieuws over je oom.

Klinkt niet zo best he..Is er nog nieuws?

En hoe is het nu met jou? Hoorde van mijn vriendin ook al dat ze niet lekker was, diarree en overgeven, het schijnt nogal te heersen..Je hebt wel een paar leuke dagen nog voor de boeg, hopelijk word je niet ziek zodat er niets van terecht gaat komen.

Hopelijk waren de mosselen goed??

Ik heb er weer een superlange dag opzitten, kon gelijk van 7 tot 17.00 Nou ja, het was gelukkig erg rustig met de telefoon, dus wel lekker gewerkt en weer 2 extra uren (ik had ze net allemaal opgemaakt).

Morgen nog 6 uurtjes en dan weer een paar dagen vrij. Gelukkig! Ben wel alleen morgen, dus dat is wel even afzien.

Het laatste nieuws is dat ze zijn schedel hebben gelicht en vocht en bloed hebben afgetapt. Hij ligt nu weer op de ic, ze houden hem slapend, ik weet niet wanneer ze gaan proberen om hem wakker te maken.

Ik zou met c en een vriend naar andere vrienden toegaan. Die hebben een kroeg in de gargae. Daar heb ik vanavond maar ff vanaf gezien. C en zijn vriend hebben hier een bakkier gedaan en zijn samen gegaan, ik blijf lekker thuis en dan hoop ik morgen weer op de been te zijn.

Ik ben de enige die niet lekker is, dus aan de mosselen zal het niet liggen denk ik,.
Vandaag gaat het iets beter. Met een pijnstiller is het goed te doen.

Jij lekker gewerkt scarlet?

Ik vandaag ook, heb wel 2 telefoontjes gehad, maar mijn dienst zit er al weer op.

Straks komt C hierheen voor een drankje en dan gaan we gezellig naar leusden om te eten.

Fijne avond

He gelukkig Dolphine, dat het vandaag wat beter gaat en je toch gewoon lekker kunt gaan eten. Veel plezjer!

Lekker gewerkt ja, baas had oliebollen en een andere collega (neger)zoenen, haha, wat een combi, maar wat geeft t..Het was lekker!

Hoorde net wel slecht nieuws over mijn collega die een voorstadium van borstkanker zou hebben..Zij is ondertussen geopereerd (tepel en tepelhof verwijderd) en vandaag kreeg zij de uitslag en die is niet goed. Er moet nog meer verwijderd worden, ook in haar oksel en het is "gewoon" al kanker (tenminste, zo begreep ik het, ik hoorde het wel via via) Bahbahbah. 43 is ze. En ze had zo'n goede hoop en vertrouwen dat ze na de operatie gewoon weer lekker fris een nieuwe start kon maken, ze had echt niet verwacht dat er meer gevonden zou worden. Wat een k*t ziekte is het ook (maar helaas weet ook jij daar alles van).

Daar weten we hier helaas alles van ja. Niemand blijft gespaard zo lijkt het wel.

Wij hebben gisteren heerlijk allemaal kleine hapjes gegeten, was gezellig.

Straks komt mijn vriendin, ook erg gezellig, heb er zin in. Maar ik heb zo slecht geslapen vannacht. Ben er uiteindelijk om 5 uur uitgegaan om even een uurtje te lezen, maar had toen nog geen oog dicht gedaan. Uiteindelijk rond half 7 even in slaap gevallen, maar natuurlijk nu weer hoofdpijn. Dat wordt er niet beter op op deze manier.

Straks eventjes boodschappen doen en dan maar weer een pijnstiller innemen. Ik heb trouwens weer even een laptop tot mijn beschikking, C heeft hier een oude van hem neergezet. Heel fijn dit.
Veel plezier met je vriendin Dolphine, hopelijk is je hoofdpijn dan weg. vervelend, zo'n slapeloze nacht. Fijn dat je weer even een laptop hebt, zo makkelijk he, die dingen..

Vanmorgen hier de was gedaan en en beetje in huis aan de gang, leuke film gekeken op HBO (heb even tijdelijk Film 1 en HBO), nu schaatsen, erg relaxed dus. Gisterenavond genoten van het Doe Maar concert, wat was dat gaaf zeg. Jammer dat ik daar niet bij was. Ik vind het nog steeds heerlijke muziek en kon alles nog meezingen, haha, dat je dat niet vergeet he...
Wij hebben doe maar opgenomen, dus gaan we nog een keer op het gemak terug kijken.

Gisteren was het erg gezellig met mijn vriendin. Lekker gegeten, C en mijn broer zijn ook mee geweest.

Zij had helaas ook slecht nieuws. Haar vader heeft uitgezaaide longkanker.

De verwachting was nog een jaar, maar de chemo blijkt dermate goed aan te slaan dat het waarschijnlijk wat langer wordt, maar omdat het uitgezaaid is kan hij niet meer beter worden.

Januari heeft hij de laatste chemo en dan kunnen ze meer vertellen. Weer heel naar dus.
He bah zeg, weer zulk naar nieuws. Wat hoor je het toch weer veel.

Wanneer komt je ventje weer thuis? Na oudejaarsavond toch, want gingen jullie niet naar een feest? (jij en C.)

Pff en zo is dit jaar ook alweer bijna om.

Net oliebollen gebakken, verder schaatsen kijken en vanavond darten, lekker hoor, niets moeten en hoeven..
Mijn ventje ga ik 2 januari weer ophalen. Vanavond feest ja. Straks met C even oliebollen halen, bij zijn moeder en oma langs. Dan komen er vrienden van mij en gaan we gezellig gourmetten.

Wij halen vanavond mijn broer op bij mijn ouders, die gaat daar eten, zodat we mijn ouders ook nog even zien.

Gisterenmiddag was er jammen in de kroeg. Erg gezellig. Mijn ouders kwamen ook nog even binnen wandelen en toen zijn we naar de pizeria gegaan gisteren.

Het kan dus weer niet op wat eten betreft deze dagen. Moet uitkijken dat ik niet dichtgroei zeg.

Maar goed, het is maar 1x per jaar oud en nieuw en volgende week is mij knulletje er weer en zal alles weer normaler worden, dus we genieten er maar even van.

Jij zelf oliebollen gebakken, dapper hoor. Zijn ze lekker?

Hier toch wel een dubbel gevoel tussen al het feesten door. Mijn oom ligt nu officieel in coma. Hij reageert niet op prikkels, maar heeft wel reflexen. Volgens mijn moeder hebben ze gisteren weer wat hoop gekregen, omdat hij zijn ogen open heeft gehad. Maar ik ben zeer benieuwd hoe hij hier uit gaat komen.

Meid, alvast een heel goed uiteinde en veel plezier met je knul vanavond.
Dat zijn zeker mixed feelings dan bij jullie. Bah, naar hoor.

(pff, carbid schieten tussen de flats..wat een herrie..en verboden natuurlijk..) Gezellig dagje had je gisteren weer en wat dat dichtgroeien betreft..pfff, schei uit. Echt weer afgelopen straks hoor. Heb me ook veel te veel laten gaan (zo maf, dan is echt de rem er af), dus dat wordt weer het goede voornemen voor 2013, blehhh! Ik zag gisteren dat Sonja Bakker nu een nieuw boek heeft, helemaal gebaseerd op Lidl producten. Dat lijkt me dan wel weer wat (ik moet nu eenmaal een handleiding hebben, anders gaat het niet) en ben van plan dat samen met mijn knul te gaan doen (hij sport nu niet en er mag ook wel wat af..) Maar net nog even boodschappen gedaan, haha, dus nu nog even niet hoor! Ja, heerlijk die oliebollen! Ik had gewoon 1 pak gehaald (is eigenlijk zo gepiept), zijn nog niet op hoor, maar wilde vandaag nog wat halen, pff, vergeet het maar, niet meer te krijgen. Nou ja, sowieso genoeg andere dingetjes.

Prettige jaarwisseling en heel veel plezier!
Heel gelukkig nieuwjaar scarlet voor jou en en je knul.

Wij hebben een topfeestje gehad gisteren, waren pas om 5 uur thuis ofzo.

Nu nog lekker een dagje samen genieten en bankhangen en dan komt morgen mjn knulletje weer thuis.

Die heb ik gisteren even gebeld en hij was dolenthousiast over 5 kilo vuurwerk dat ze gekocht hadden.

Fijne nieuwjaarsdag en geniet van de oliebollen.
Jullie ook een heel gelukkig en gezond nieuwjaar Dolphine!

Fijn dat het feestje zo leuk was en gelukkig kunnen jullie dan vandaag nog even lekker bijkomen. Hier is het zo laat niet geworden, ik geloof dat ik tegen 2en naar bed ben gegaan. Mooi vuurwerk gezien, maar toch weer minder dan de jaren ervoor. Vandaag ook een kalme dag, wel even gestreken, morgen weer werken tenslotte, bleehhhh, heb er helemaal geen zin in. Dat komt niet zo vaak voor..Zie nu ineens op tegen de vele veranderingen weer, de onderbezetting, pfff. Maar ach, denk dat het even een nieuwjaarsdipje is..haha, 1 januari vind ik altijd zo'n rare dag. Het is eigenlijk weer het begin van iets nieuws (nieuw jaar), maar eigenlijk is alles ook nog gewoon hetzelfde. Heb daar elk jaar een beetje last van. Vandaag ook mijn officiele 25 jarig in dienst zijn! Haha, gefeliciteerd met mezelf! Mijn vriendin kwam nog even langs nieuwjaar wensen, verder gaan we de hapjes opmaken onder het darten vanavond, wat hopelijk erg spannend gaat worden en dan morgen weer vroeg op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven