Single parents, going strong forever!! deel 21
zaterdag 15 augustus 2009 om 00:02
Hai lieverds! Wij zijn weer veilig thuis, goddank. De vakantie was heerlijk maar de terug reis een hel!! We zijn gelukkig allemaal heel gebleven, maar de auto van ons is achter gebleven die is kaduuk en de caravan van mijn zusje is total loss.... Het is een heel verhaal, julie weten niet half hoe blij ik ben dat we vanaaf weer heerlijk in ons eigen bedje liggen.
Ik begrijp dat er hier ook weer heel wat is gebeurt....
Dolphine, meid wat een schrik, wat vreselijk.... lieverd heel veel sterkte.
Daan jij ook weer alles voor je kiezen gehad, neem als het kan zoveel mogelijk je rust schat.
Scar, hoe is het met je dokkie, zit er al schot in??? Hihi!
Luck. hoe was je vakantie?
Sorry ik laat het hier ff bij
Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik nu even de puf en tijd niet heb om te reageren dat komt van de week weer hoor, wilde in ieder geval even laten weten dat ik weer thuis ben.
Heel dikke kus en veel liefs!!!
Ik begrijp dat er hier ook weer heel wat is gebeurt....
Dolphine, meid wat een schrik, wat vreselijk.... lieverd heel veel sterkte.
Daan jij ook weer alles voor je kiezen gehad, neem als het kan zoveel mogelijk je rust schat.
Scar, hoe is het met je dokkie, zit er al schot in??? Hihi!
Luck. hoe was je vakantie?
Sorry ik laat het hier ff bij
Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik nu even de puf en tijd niet heb om te reageren dat komt van de week weer hoor, wilde in ieder geval even laten weten dat ik weer thuis ben.
Heel dikke kus en veel liefs!!!
zaterdag 15 augustus 2009 om 11:29
Goeiemoggel meiden!
Wat een zalig weertje he! De wasmachine draait, heb het toilet gesopt en lekker gedouched, ben van plan om lekker te gaan relaxen, hopelijk een beetje van het zonnetje genieten, vlgs mij staat er best een lekker windje, dus maybe is het wel uit te houden op balkon..
Hoeraaa, Thee weer veilig terug!! Wat helemaal niet zo vanzelfsprekend is, las ik..Meid, wat is er gebeurd??
Kom ons snel vertellen! Godzijdank jullie allemaal OK en in elk geval een heerlijke vakantie gehad..
Daantje, het zat er aan te komen he lieverd..Je lichaam heeft je, wat Dolphine ook al zegt, gewoon teruggefloten. Gelukkig maar, moet je haast zeggen! Dat jij zo lang slapen kúnt zegt al alles..Hoe is het nu? Begin je weer wat op te krabbelen? En hoe is het met Mojo? Tjeez zeg, wat een drab zal dat geweest zijn..
Wat een groot nieuws Dolphine! Super dat ze dat nu gaan doen. Maandag gaan de bestralingen dus beginnen en dan maar weer afwachten he..Krijgt ze enkel bestralingen of ook chemo? Balen van je enkel meid..tsja, misschien noodgedwongen een dagje met je enkel omhoog in een luie stoel op balkon met een boek??? Erg naar.....whoehaha!!
Oooo heerlijk toch Jonnie, iedereen heeft het er al weer op zitten, de vakantie en jij kunt nu lekker zeggen haha, ik ga nog! Ik bestel nu gewoon losse zakjes van die shake, je kunt ze per 12, 24 of 44 bestellen, geloof ik. Ik heb eerst ook zo'n weekpakket gehad, dat is verplicht, maar die soepjes en die worstjes (die zoonlief overigens heerlijk vond, ik ook wel trouwens) mis ik helemaal niet en is toch weer extra geld, dus..Ik vind het heel erg meevallen met de honger en dan mag je altijd een stukje kaas, of een eitje, of wat dan ook met weinig tot geen koolhydraten.
Voorlopig even helemaal verhalen over mijn dokkie meer dus, boehoe, vakantie, hoe durft ie! whahaha
Heb wel gemerkt dat ik het van de donderdagmiddag moet hebben. Dan kan hij niet beneden in de onderzoekskamer werken en zit de hele middag boven en aan het eind van de middag, zo tegen 3, half 4, ben ik nog de enige en dan begint ie altijd een meer privé praatje aan te knopen. Kgeloof dat dat op woensdag ook zo is, maar ja...om nu mijn hele werkschema om te gooien..gaat mij wat te ver! Heb wel het idee dat ik um op deze manier langzaam langzaam (zucht..heel langzaam) steeds wat beter begin te kennen en hij mij natuurlijk ook. We'll see.
Meisjes, een fijne dag nog!
zaterdag 15 augustus 2009 om 19:51
http://web.archive.org/we ... 639/http://forum.viva.nl/
Voor de liefhebber....Ik heb de link weer gevonden waarmee je echt oude forumberichten kunt lezen!! Helaas is niet alles terug te vinden, maar wel het aller-aller begin en een aantal dagen en jaargangen daarna..Superleuk om te lezen!! Luckybirdje, jij was echt de eerste die reageerde!! En Dolphientje en Es niet snel daarna...Het eerste topic heette trouwens Omgaan met je kind als alleenstaande ouder (pffff, wat een rottitel eigenlijk...)
Voor de liefhebber....Ik heb de link weer gevonden waarmee je echt oude forumberichten kunt lezen!! Helaas is niet alles terug te vinden, maar wel het aller-aller begin en een aantal dagen en jaargangen daarna..Superleuk om te lezen!! Luckybirdje, jij was echt de eerste die reageerde!! En Dolphientje en Es niet snel daarna...Het eerste topic heette trouwens Omgaan met je kind als alleenstaande ouder (pffff, wat een rottitel eigenlijk...)
zaterdag 15 augustus 2009 om 21:14
Scarlet, ik heb gekeken, maar ik krijg het topic niet open hoor, jammer, ik had het topic deel 6 gevonden. Ik krijg page cannot be found.
Diana, wat een klote tijd heb je weer meegemaakt, ik snap niet dat je het volhoudt, als je lichaam je niet terggeroepen had, was je nog doorgegaan denk ik:( Rustig aan meisje, je hebt maar één lichaam en daar moet je het dit leven mee doen, wees er zuinig op.
Theetje, fijn dat jullie allemaal heelhuids thuis zijn gekomen. Detailes horen we nog wel.
Diana, wat een klote tijd heb je weer meegemaakt, ik snap niet dat je het volhoudt, als je lichaam je niet terggeroepen had, was je nog doorgegaan denk ik:( Rustig aan meisje, je hebt maar één lichaam en daar moet je het dit leven mee doen, wees er zuinig op.
Theetje, fijn dat jullie allemaal heelhuids thuis zijn gekomen. Detailes horen we nog wel.
zaterdag 15 augustus 2009 om 21:34
hallo lieverds,
vandaag begon de dag weer schitternd!
hummel om half7 voor mn neus,had ook gespogen,en ik met de hond naar buiten die al gepoept had in de bench...pfff
zag het nog niet zitten de hele dag de honden te doen,dus heeft mn vrdin de grote bengel opgehaald en meegenomen naar zn as huisje,hopelijk as dinsdag kan ze gaan slapen daar..
om hakf 5 weer trug gebracht en ondertussen voelde hummel zich beter.
ik vanmiddag weer mandje ingegaan..trok het niet meer..
mojo die boef weet precies wat wel en niet mag,had theetje vanaaf aan de telf,duikt die sodemieter onder het dressoir...ja hoor..kakkedores gedaan...
gelukkie wel weer vaste ontlasting,maar helemaal in de war door die diaree van van de week....
heb nog steeds niets gelezen,heel erg vluchtig,dolphie,gelukkig gaat de bestraling snel beginnen!!!
theetje goddank veilig tuuus,en jonnie lekker vakantie binnenkort!
Spannend scar met jouw dokkie!!!hahaha
we beppen snel ff bij...heb de helft gemist geloof ik...
vandaag begon de dag weer schitternd!
hummel om half7 voor mn neus,had ook gespogen,en ik met de hond naar buiten die al gepoept had in de bench...pfff
zag het nog niet zitten de hele dag de honden te doen,dus heeft mn vrdin de grote bengel opgehaald en meegenomen naar zn as huisje,hopelijk as dinsdag kan ze gaan slapen daar..
om hakf 5 weer trug gebracht en ondertussen voelde hummel zich beter.
ik vanmiddag weer mandje ingegaan..trok het niet meer..
mojo die boef weet precies wat wel en niet mag,had theetje vanaaf aan de telf,duikt die sodemieter onder het dressoir...ja hoor..kakkedores gedaan...
gelukkie wel weer vaste ontlasting,maar helemaal in de war door die diaree van van de week....
heb nog steeds niets gelezen,heel erg vluchtig,dolphie,gelukkig gaat de bestraling snel beginnen!!!
theetje goddank veilig tuuus,en jonnie lekker vakantie binnenkort!
Spannend scar met jouw dokkie!!!hahaha
we beppen snel ff bij...heb de helft gemist geloof ik...
zondag 16 augustus 2009 om 11:30
Gisteren hier ook lekker dagje gehad. Moeders natuurlijk helemaal in de ban van de op hande zijnde bruiloft. Ik zat gisteren met mijn broer even op terras toen mijn ouders voorbij kwamen, zijn er nog ff gezellig bij komen zitten. Mijn broer en ik hebben ze daarna mee uit eten genomen.
Morgen om half 9 heeft ze de eerste bestraling. Verdere verloop is nog niet duidelijk, dinsdag heeft ze een gesprek met de oncoloog. Ze gaan natuurlijk pas verder kijken als de bestralingen achter de rug zijn, dan weten ze hoe de tumor daar op reageert.
Theetje, dat klinkt erg heftig zeg jullie terugreis. Blij dat jullie allemaal heelhuids thuis zijn gekomen.
Diaantje, doe je rustig aan meid. Nu ff alleen aan jezelf denken he. Fijn dat mojo in ieder geval geen diaree meer heeft.
Ik ga ff douchen en dan straks naar mijn broer, psv -ajax kijken.
Fijne dag.
Morgen om half 9 heeft ze de eerste bestraling. Verdere verloop is nog niet duidelijk, dinsdag heeft ze een gesprek met de oncoloog. Ze gaan natuurlijk pas verder kijken als de bestralingen achter de rug zijn, dan weten ze hoe de tumor daar op reageert.
Theetje, dat klinkt erg heftig zeg jullie terugreis. Blij dat jullie allemaal heelhuids thuis zijn gekomen.
Diaantje, doe je rustig aan meid. Nu ff alleen aan jezelf denken he. Fijn dat mojo in ieder geval geen diaree meer heeft.
Ik ga ff douchen en dan straks naar mijn broer, psv -ajax kijken.
Fijne dag.
zondag 16 augustus 2009 om 11:52
Dames, ik ben er nog wel hoor.
Nog ff op de oude kl*te pc die nu al een geluid maakt alsof hij gaat opstijgen.
Ik heb wel een laptop gekocht, met een draadloze router erbij maar krijg het niet voormekaar om het goed en beveiligd aan te sluiten.
Als het goed is komt van de week een vriend me helpen en kijkt dan ook de pc na. Dan kan ik eindelijk de hele boel bijlezen en reageren....
Zet nu echt de pc weer uit voor dat ding gaat ontploffen...
Nog ff op de oude kl*te pc die nu al een geluid maakt alsof hij gaat opstijgen.
Ik heb wel een laptop gekocht, met een draadloze router erbij maar krijg het niet voormekaar om het goed en beveiligd aan te sluiten.
Als het goed is komt van de week een vriend me helpen en kijkt dan ook de pc na. Dan kan ik eindelijk de hele boel bijlezen en reageren....
Zet nu echt de pc weer uit voor dat ding gaat ontploffen...
zondag 16 augustus 2009 om 12:04
Jonnie, als je alleen het eerste deel van de link typt, web.archive.org (wel http etc ervoor) en daarna forum.viva.nl krijg je als het goed is een lijstje met jaartallen waar ook 2005 etc bij staat..
Hé Es, bijna weer fully operatable (is dat een woord??) dus, tot snel!!
Ik ga ook straks psv-ajax kijken, heerlijk hoor, dat we nu nog even alle digi zenders hebben!! Het weer is nog niet wat ik had gehoopt, gisteren wel lekker buiten gezeten nog.
Mojo dus geen diarree meer, wel jammer dat ie nog in huis poept Daan, weer veel werk dus..zucht. Sterkte meid!
Ik ga even snel onder de douche springen, voor de wedstrijd begint..fijne zondag!
Hé Es, bijna weer fully operatable (is dat een woord??) dus, tot snel!!
Ik ga ook straks psv-ajax kijken, heerlijk hoor, dat we nu nog even alle digi zenders hebben!! Het weer is nog niet wat ik had gehoopt, gisteren wel lekker buiten gezeten nog.
Mojo dus geen diarree meer, wel jammer dat ie nog in huis poept Daan, weer veel werk dus..zucht. Sterkte meid!
Ik ga even snel onder de douche springen, voor de wedstrijd begint..fijne zondag!
zondag 16 augustus 2009 om 19:31
Hallo hallo! Laatste dagje vandaag en dan morgen al weer aan het werk, ik ga gelijk de nachtdiensten in, maar hoe zwaar ook, ik vind het nu niet zo erg. Dan kan ik tenminste even rustig opstarten. Daarna ben ik ook weer drie dagen vrij, en die knul van mij moet donderdag, wanneer ik uit de laatste nacht kom, naar de kaakchirurg.
Nou nu dan het verhaal, pfff... Om te beginnen we hebben echt een heerlijke vakantie gehad, super mooi en warm weer, heerlijk niets gedaan, gezwommen, op luchtbedje gedobberd, gevaren, gesnorkeld in prachtige blue lagoon baaien, heerlijk gegeten en 8 boeken uitgelezen.
De terugreis was echter een rampenplan, ZUCHT! Die stress en spanningen overheersen momenteel ook nog even het vakantie gevoel, en uitgerust zijn we nu dus ook niet, maar goed dat trekt wel weer bij en het allerbelangrijkste is dat we allemaal heel en in goede gezondheid terug zijn.
We besloten maandag dat we een dag eerder zouden teruggaan en dan nog 1 dag extra in Oostenrijk zouden blijven. Dus dinsdagochtend zijn we gaan rijden en alles ging prima (doodeng die bergweggetjes) eenmaal op de snelweg in Slovenie ging het mis, de auto deed "plop" en verder helemaal niets meer, dus via de porto naar mijn zusje geropen dat we op de vluchtstrook moesten stoppen. het was al snel duidelijk dat de auto niets meer deed, dus vestjes aan en achter de vangrail. Ik de ANWB gebeld en binnen drie kwartier stond er een sleepwagen die ons naar Maribor bracht. Een stad in Slovenie zo'n 45 minuten rijden van de Oostenrijkse grens. Daar kwamen we op een industrie terrein bij een autobedrijf. Die uiteraard op dat tijdstip net gesloten was. Nou en daar stonden we dan. Moesten we dus in de caravan overnachten op dat industrie terrein zonder stroom of water of iets. Vreselijk was dat. Knul doodsbang en wij geen oog dicht gedaan. Volgende ochtend vroeg is X direct naar garage gegaan en daar werd al snel duidelijk dat de distributieriem geknapt was dus werd duidelijk dat er een vervangende auto moest komen maar dat kon wel ff duren. Toen zijn we maar naar een zwembad in de buurt gegaan en is één van ons constant bij de telefoon gebleven. Om 15.00 uur kwam er een telefoontje dat er een auto voor ons was maar dat dat nog wel 6 tot 9 uur kon duren. Een grote auto die de caravan kan trekken is in die landen lastig te krijgen en deze moest dus uit Kroatie komen. Uiteindelijk om 23.00 uur s'avonds op dat industrie terrein kwam die wagen en konden we verder rijden naar Oostenrijk. Daar zijn we op een camping gaan staan en hebben we overnacht. sÓchtends vol goede moed op pad en richting huis, helaas hadden we te vroeg gejuicht... We waren nog geen 200 km op weg of ik hoor mijn zusje door de porto roepen; Thee, we hebben panne en het is heel erg!!! Helaas reden we net door zo'n fijne tunnel, althans wij reden er net uit maar hun zaten er nog in, die porto's hebben maar 1 km bereik, en wij konden niet direct stoppen, dus moesten nog 1,5 km doorrijden voor dat dat veilig kon. Ik hoorde nog zeggen dat er een wiel af lag en dat ze bij een sos paal stonden. Op dat moment wist ik nog niet of zij veilig waren of iets hadden. Waar wij stonden stopte er ineens een vrachtwagen die kennelijk door had dat we bij elkaar hoorden en die vertelde dat de caravan "'ganz kaput war" maar dat zij niets hadden. Toen heb ik haar met mijn mobiel gebeld en hoorde ik dat de caravan helemaal open lag en dat er met tien minuten hulp zou komen. uiteindelijk zijn zij uit de tunnel gesleept naar een helekopterplatform op de tunnel. Een collega van die rijkswaterstaat heeft ons opgehaald en ook daar naartoe begeleid. Daar was dus inderdaad duidelijk dat de caravan helemaal totalloss was... Zusje en zwager hadden goddank helemaal niets maar als je die caravan ziet dan weet je wat er had kunnen gebeuren, brrr.Bleek een wiel afgebroken en de hele zijkant open te liggen Daar vandaan wederom de anwb gebeld en afgesleept naar een sloperij, daar nog 5 uur moeten wachten voor de afhandeling en groen licht van de anwb dat we verder konden. X heeft ter plekke een staplek gereserveerd op een camping in duitsland en voor zusje een huisje op diezelfde camping. Dus daar naartoe gereden en daar overnacht en sóchtend richting NL, sávonds om 22.30 uur waren we thuis. Je weet echt niet half hoe blij je dan bent dat je veilig thuis bent gekomen. En dat het bijvoorbeeld niet op een van die bergweggetjes is gebeurt met een giga ravijn naast je. Al met al hebben we ondanks dit alles eigenlijk nog mazzel gehad dat het allemaal goed is afgelopen. Financieel zal de auto nog wel een staartje gaan krijgen ben ik bang en we zullen wel met de dealer in de clinch moeten, dat ding had namelijk nog helemaal niet mogen breken was zelfs niet aan vervanging toe. Had X nog gevraagd bij de beurt. maar goed dat zijn dingen van later zorg, kan nog wel drie weken duren voor de auto terug is in NL.
Nou dat was dan onze terug reis. Niet eentje om te lang bij stil te blijven staan zeg maar.
Zo nu ga ik weer een eindje aan breien kom van de week weer op jullie reageren.
kusssssssss
Nou nu dan het verhaal, pfff... Om te beginnen we hebben echt een heerlijke vakantie gehad, super mooi en warm weer, heerlijk niets gedaan, gezwommen, op luchtbedje gedobberd, gevaren, gesnorkeld in prachtige blue lagoon baaien, heerlijk gegeten en 8 boeken uitgelezen.
De terugreis was echter een rampenplan, ZUCHT! Die stress en spanningen overheersen momenteel ook nog even het vakantie gevoel, en uitgerust zijn we nu dus ook niet, maar goed dat trekt wel weer bij en het allerbelangrijkste is dat we allemaal heel en in goede gezondheid terug zijn.
We besloten maandag dat we een dag eerder zouden teruggaan en dan nog 1 dag extra in Oostenrijk zouden blijven. Dus dinsdagochtend zijn we gaan rijden en alles ging prima (doodeng die bergweggetjes) eenmaal op de snelweg in Slovenie ging het mis, de auto deed "plop" en verder helemaal niets meer, dus via de porto naar mijn zusje geropen dat we op de vluchtstrook moesten stoppen. het was al snel duidelijk dat de auto niets meer deed, dus vestjes aan en achter de vangrail. Ik de ANWB gebeld en binnen drie kwartier stond er een sleepwagen die ons naar Maribor bracht. Een stad in Slovenie zo'n 45 minuten rijden van de Oostenrijkse grens. Daar kwamen we op een industrie terrein bij een autobedrijf. Die uiteraard op dat tijdstip net gesloten was. Nou en daar stonden we dan. Moesten we dus in de caravan overnachten op dat industrie terrein zonder stroom of water of iets. Vreselijk was dat. Knul doodsbang en wij geen oog dicht gedaan. Volgende ochtend vroeg is X direct naar garage gegaan en daar werd al snel duidelijk dat de distributieriem geknapt was dus werd duidelijk dat er een vervangende auto moest komen maar dat kon wel ff duren. Toen zijn we maar naar een zwembad in de buurt gegaan en is één van ons constant bij de telefoon gebleven. Om 15.00 uur kwam er een telefoontje dat er een auto voor ons was maar dat dat nog wel 6 tot 9 uur kon duren. Een grote auto die de caravan kan trekken is in die landen lastig te krijgen en deze moest dus uit Kroatie komen. Uiteindelijk om 23.00 uur s'avonds op dat industrie terrein kwam die wagen en konden we verder rijden naar Oostenrijk. Daar zijn we op een camping gaan staan en hebben we overnacht. sÓchtends vol goede moed op pad en richting huis, helaas hadden we te vroeg gejuicht... We waren nog geen 200 km op weg of ik hoor mijn zusje door de porto roepen; Thee, we hebben panne en het is heel erg!!! Helaas reden we net door zo'n fijne tunnel, althans wij reden er net uit maar hun zaten er nog in, die porto's hebben maar 1 km bereik, en wij konden niet direct stoppen, dus moesten nog 1,5 km doorrijden voor dat dat veilig kon. Ik hoorde nog zeggen dat er een wiel af lag en dat ze bij een sos paal stonden. Op dat moment wist ik nog niet of zij veilig waren of iets hadden. Waar wij stonden stopte er ineens een vrachtwagen die kennelijk door had dat we bij elkaar hoorden en die vertelde dat de caravan "'ganz kaput war" maar dat zij niets hadden. Toen heb ik haar met mijn mobiel gebeld en hoorde ik dat de caravan helemaal open lag en dat er met tien minuten hulp zou komen. uiteindelijk zijn zij uit de tunnel gesleept naar een helekopterplatform op de tunnel. Een collega van die rijkswaterstaat heeft ons opgehaald en ook daar naartoe begeleid. Daar was dus inderdaad duidelijk dat de caravan helemaal totalloss was... Zusje en zwager hadden goddank helemaal niets maar als je die caravan ziet dan weet je wat er had kunnen gebeuren, brrr.Bleek een wiel afgebroken en de hele zijkant open te liggen Daar vandaan wederom de anwb gebeld en afgesleept naar een sloperij, daar nog 5 uur moeten wachten voor de afhandeling en groen licht van de anwb dat we verder konden. X heeft ter plekke een staplek gereserveerd op een camping in duitsland en voor zusje een huisje op diezelfde camping. Dus daar naartoe gereden en daar overnacht en sóchtend richting NL, sávonds om 22.30 uur waren we thuis. Je weet echt niet half hoe blij je dan bent dat je veilig thuis bent gekomen. En dat het bijvoorbeeld niet op een van die bergweggetjes is gebeurt met een giga ravijn naast je. Al met al hebben we ondanks dit alles eigenlijk nog mazzel gehad dat het allemaal goed is afgelopen. Financieel zal de auto nog wel een staartje gaan krijgen ben ik bang en we zullen wel met de dealer in de clinch moeten, dat ding had namelijk nog helemaal niet mogen breken was zelfs niet aan vervanging toe. Had X nog gevraagd bij de beurt. maar goed dat zijn dingen van later zorg, kan nog wel drie weken duren voor de auto terug is in NL.
Nou dat was dan onze terug reis. Niet eentje om te lang bij stil te blijven staan zeg maar.
Zo nu ga ik weer een eindje aan breien kom van de week weer op jullie reageren.
kusssssssss
maandag 17 augustus 2009 om 18:44
Hallo allemaal!
Zomaar de eerste vandaag? Tja, voor bijna iedereen is het werkende leven weer begonnen he...
Tjeez Thee, wat een verhaal!!
Denk je ook de boel goed nagekeken te laten hebben, gebeurt er dit!! En dan niet alleen met jullie, maar ook nog met de caravan van je zus, dat is toch echt niet normaal??
Rustte er een vloek op jullie ofzo?? Maar godzijdank is er niets met jullie gebeurd, wat je zegt, het zou toch gebeurd zijn bij een ravijn....Niet meer aan denken, is gelukkig niet zo gegaan.
En 8 boeken uitgelezen, dat betekent toch idd heerlijk relaxed! Maar ik kan me voorstellen dat je door alle stress die de terugreis opleverde, het gevoel hebt nu gelijk weer huppetee met vakantie te willen. Sterkte met de nachtdiensten..
Hoe is je eerste werkdag verlopen Dolphine? Waarschijnlijk zat je meer bij je hoofd bij je moeder he...Hoe is de 1e bestraling verlopen? Ik heb genoten van de wedstrijd zondag, wat een mooie pot! De uitslag was wat minder voor jullie natuurlijk, maar erg gaaf om te zien. Zal dat straks best missen, dat eredivisie live, maar ja...misschien neem ik ooit nog wel eens alle extra pakketten, hihi. Voorlopig eerst maar alleen het sportpakket, waar dat niet inzit (best flauw eigenlijk..sport is sport, toch??)
Tot mijn blijde verrassing had R. nog 3 mailtjes gestuurd nadat ik afgelopen vrijdag naar huis was gegaan. Ik had hem nog gemaild over iets en dat ik naar huis ging, nogmaals prettige vakantie wenste. hij 1x over een dossier, 2e x dat ie nog een rapportage moest maken en daarna gone was, mij prettige weken en ook ontspanning wenste en tot in september en de laatste x dat ie ging, holiday had en wéééér: tot september, waar hij zelf al met een knipoog achter zette: voor de 3e x ofzo...Vin'k leuk!
Er gaan waarschijnlijk weer teams gevormd worden en gelukkig had geen van mijn directe collega's er problemen mee als ik voor mijn beide doks werken bleef. Life is good!
Of zou het juist gunstiger zijn als we NIET direct zouden samenwerken?? Neh, volgens mij niet, want dan heb je ook automatisch minder contact en collega's zijn we natuurlijk sowieso. Jammer eigenlijk..iets met een collega beginnen is meestal nogal gecompliceerd.
Morgen komt er weer een vriendje van zoonlief en blijft dan ook gelijk logeren, leuk voor die gasten. Dit is nu zijn laatste week en dan moet het weer gaan gebeuren..Pff, zal voor hem niet meevallen om weer in dat ritme te komen.
Is Lucky nu eigenlijk alweer met vakantie?? Schaamschaam, ik moet echt even teruglezen...
maandag 17 augustus 2009 om 19:10
Hallo meiden,
Mijn eerste werkdag zit er weer op. het viel niet mee om mijn bed uit te komen vanmorgen, maar verder ging het wel. Niet al te druk, moet alles weer een beetje opstarten natuurlijk.
Eerste bestraling is goed gegaan. Ze was wel wat misselijk daarna, maar daar heeft ze ook weer medicijnen voor. Morgen gesprek met de oncoloog en daarna weer een bestraling. Ze moet van maandag tot en met donderdag. Even afwachten hoe het verder gaat natuurlijk. Heb wel mijn werk ingelicht, mocht er wat zijn dan kan ik tenminste gewoon weg en kijken ze niet zo raar op.
Nu lekker thuis, ben ondertussen toch de ramen maar aan het doen, zowel binnen als buiten aan de balkonkant. Moet je nagaan, zolang duurt het voordat de pc hier opgestart is.
Morgen ga ik bij mijn moeder koken en eten, pa moet werken en anders zitten we beiden alleen thuis te eten, dus dit is wel zo praktisch en gezellig natuurlijk.
En dan woensdag gelukkig mijn eigen kleine mannetje weer thuis. Begin hem toch wel te missen hoor, het is zo stil in huis. Werd vanmorgen door de wekker gewekt ipv door zoonlief.
Oh theetje wat een drama verhaal die terugreis van jullie. Hoeveel pech kan een mens hebben zeg. eerst jullie auto en daarna nog de caravan van je zus.
Ik ben heel blij dat jullie allemaal veilig thuis zijn.
Moest je nou vandaag gelijk al weer de nachtdienst in?
Woehaha scarlet, hij durft wel he op de valreep. Nou ja beter als helemaal niks natuurlijk. En jouw kanjer gezellig een vriend te logeren. vermaken die zich tenminste ook weer.
Hier beginnen maandag de scholen ook weer.
Diaan, hoe is het lieverd? Ben je al weer een beetje opgeknapt? En dat schattige kleine beestje van je?
Ik ga nog ff het raam op de slaapkamer van zoonlief doen. Dan is het maar weer klaar.
Fijne avond allemaal
Mijn eerste werkdag zit er weer op. het viel niet mee om mijn bed uit te komen vanmorgen, maar verder ging het wel. Niet al te druk, moet alles weer een beetje opstarten natuurlijk.
Eerste bestraling is goed gegaan. Ze was wel wat misselijk daarna, maar daar heeft ze ook weer medicijnen voor. Morgen gesprek met de oncoloog en daarna weer een bestraling. Ze moet van maandag tot en met donderdag. Even afwachten hoe het verder gaat natuurlijk. Heb wel mijn werk ingelicht, mocht er wat zijn dan kan ik tenminste gewoon weg en kijken ze niet zo raar op.
Nu lekker thuis, ben ondertussen toch de ramen maar aan het doen, zowel binnen als buiten aan de balkonkant. Moet je nagaan, zolang duurt het voordat de pc hier opgestart is.
Morgen ga ik bij mijn moeder koken en eten, pa moet werken en anders zitten we beiden alleen thuis te eten, dus dit is wel zo praktisch en gezellig natuurlijk.
En dan woensdag gelukkig mijn eigen kleine mannetje weer thuis. Begin hem toch wel te missen hoor, het is zo stil in huis. Werd vanmorgen door de wekker gewekt ipv door zoonlief.
Oh theetje wat een drama verhaal die terugreis van jullie. Hoeveel pech kan een mens hebben zeg. eerst jullie auto en daarna nog de caravan van je zus.
Ik ben heel blij dat jullie allemaal veilig thuis zijn.
Moest je nou vandaag gelijk al weer de nachtdienst in?
Woehaha scarlet, hij durft wel he op de valreep. Nou ja beter als helemaal niks natuurlijk. En jouw kanjer gezellig een vriend te logeren. vermaken die zich tenminste ook weer.
Hier beginnen maandag de scholen ook weer.
Diaan, hoe is het lieverd? Ben je al weer een beetje opgeknapt? En dat schattige kleine beestje van je?
Ik ga nog ff het raam op de slaapkamer van zoonlief doen. Dan is het maar weer klaar.
Fijne avond allemaal
dinsdag 18 augustus 2009 om 19:07
Even snel van de gelegenheid gebruik maken, de boys zitten nu eten voor de tv..hihi.
Lekker makkelijk eten voor ze, heb er maar 2 pizzaatjes ingegooid, zelf heb ik gebakken champignons met paprika en een tartaartje..
Fijn dat de kop er tenminste af is Dolphine. Hoe is het gesprek met de oncoloog gegaan? Heftig hoor, zoveel bestralingen achter elkaar, gelukkig dan in het weekend even bijkomen en dan maandag weer?
En morgen lekker je kleine mannetje weer thuis, gezellig.
Wat ben jij trouwens druk geweest zeg...Maar ja, dat heb je toch maar mooi gedaan!
Hier niks bijzonders eigenlijk. Het gaat 2 dagen echt bloody hot worden he..pfff, daar kijk ik niet echt naar uit hoor..Ik moet hoognodig naar de kapper, eerst knippen en dan zelluf een kleurtje erin mikken, godzijdank heeft ie wel airco, dus misschien dat ik dat morgen na werk nog ga doen (als ik niet door de hitte bevangen wordt als ik de deur uitstap, whoehaha).
Jonnie, had jou vader vandaag niet ook een gesprek met de specialist? Hoe is het gegaan?
Ik heb weer een heeeeerlijk nieuw, dik boek, vlgs mij is er ook niet veel op tv, kdenk dat ik straks lekker of met het boek op de bank of met het boek op balkon ga zitten...
Fijne aaf!
dinsdag 18 augustus 2009 om 19:44
Hoi hoi,
Vandaag ging het ook redelijk goed met mijn moeder. Ik heb lekker voor haar gekookt en ze heeft er goed van gegeten. Valt momenteel ook niet af.
Gesprek met de oncoloog gehad. Ze laten nu eerst nog een botscan doen, daarna moet ze over een maand terug komen en als het stabiel blijft moet ze eens per 3 maanden naar de oncoloog.
Medicatie die ze nu heeft kan allemaal nog verhoogt worden, dus de oncoloog kiest er op dit moment voor om geen chemo te geven. Ze wil haar niet zieker maken als het niet strikt noodzakelijk is. Redelijk goed nieuws dus......
Ze moet volgende week idd weer maandag tot en met donderdag voor bestralingen, scarlet.
Ben nog veel drukker geweest gisterenavond, hab de was nog opgevouwen, gestreken en een les van de studie gedaan. Liep een beetje achter dus heb wat in te halen.
Morgen hoef ik zoonlief niet op te halen. Die belde me op of hij nog een nachtje mocht blijven bij zijn vader. Hij had het naar zijn zin en zijn vader is nu een paar dagen vrij, dus waarom niet. Hij wordt nu donderdag om 5 uur thuis gebracht en daarna breng ik hem naar zijn vriendje, waar hij zou gaan logeren, dat was al afgesproken en wil hij ook heel graag, dus vooruit maar weer. Kan ik de bso voor donderdag afbellen.
Haha scarlet, verwen die boys maar hoor. Lekker met pizza voor de buis..... jou eten klinkt ook erg lekker trouwens, hmmmm misschien wel een idee voor morgen.
Vandaag ging het ook redelijk goed met mijn moeder. Ik heb lekker voor haar gekookt en ze heeft er goed van gegeten. Valt momenteel ook niet af.
Gesprek met de oncoloog gehad. Ze laten nu eerst nog een botscan doen, daarna moet ze over een maand terug komen en als het stabiel blijft moet ze eens per 3 maanden naar de oncoloog.
Medicatie die ze nu heeft kan allemaal nog verhoogt worden, dus de oncoloog kiest er op dit moment voor om geen chemo te geven. Ze wil haar niet zieker maken als het niet strikt noodzakelijk is. Redelijk goed nieuws dus......
Ze moet volgende week idd weer maandag tot en met donderdag voor bestralingen, scarlet.
Ben nog veel drukker geweest gisterenavond, hab de was nog opgevouwen, gestreken en een les van de studie gedaan. Liep een beetje achter dus heb wat in te halen.
Morgen hoef ik zoonlief niet op te halen. Die belde me op of hij nog een nachtje mocht blijven bij zijn vader. Hij had het naar zijn zin en zijn vader is nu een paar dagen vrij, dus waarom niet. Hij wordt nu donderdag om 5 uur thuis gebracht en daarna breng ik hem naar zijn vriendje, waar hij zou gaan logeren, dat was al afgesproken en wil hij ook heel graag, dus vooruit maar weer. Kan ik de bso voor donderdag afbellen.
Haha scarlet, verwen die boys maar hoor. Lekker met pizza voor de buis..... jou eten klinkt ook erg lekker trouwens, hmmmm misschien wel een idee voor morgen.
dinsdag 18 augustus 2009 om 21:32
ik breek heel even bij jullie binnen.... sorry dames daarvoor.
Dolphine, ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe. Het is niet makkelijk waar je nu mee geconfronteerd wordt.
Scarlet, jij bent de rede dat ik even binnensluip.... het is haast jeugdsentiment die link van je. Is het echt al zo lang geleden?
zo, ik ga weer in de mls...
Dolphine, ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe. Het is niet makkelijk waar je nu mee geconfronteerd wordt.
Scarlet, jij bent de rede dat ik even binnensluip.... het is haast jeugdsentiment die link van je. Is het echt al zo lang geleden?
zo, ik ga weer in de mls...
woensdag 19 augustus 2009 om 14:27
Dolphine, fijn dat je moeder zo snel aan de bestralingen kan beginnen, het zal een zware tijd voor jullie gaan worden, sterkte.
Mijn vader is weer naar de longarts geweest en de tumor is weer een klein beetje gegroeid. Nu krijgt hij in september weer een ct scan en op 12 oktober krijgt hij daar wee de uitslag van. dus het is gewoon weer wachten.Het is dus niet negatief.
Mijn vader is weer naar de longarts geweest en de tumor is weer een klein beetje gegroeid. Nu krijgt hij in september weer een ct scan en op 12 oktober krijgt hij daar wee de uitslag van. dus het is gewoon weer wachten.Het is dus niet negatief.
woensdag 19 augustus 2009 om 15:28
Pffffff dames, wat is het toch warm!!
En morgen nóg erger he, hier in't oostn in elk geval. Niet leuk!
Nu hoop ik maar dat die onweer, waar ze het nu al over hebben, pas gaat losbarsten als ik weer veilig thuis ben, maar ze hadden het op de radio al over in de loop van de middag??
Yak.
Leuk om te weer te lezen he lady, die oude meuk!
Weer een beetje gegroeid de tumor dus Jonnie. Maar voelt je vader zich nog wel fit etc.? Dat is nu toch ook wel heel belangrijk denk ik.
Je blijft dus nog even wat langer verstoken van het gezelschap van die kleine man Dolphine! Geeft in elk geval aan dat ie het lekker naar zijn zin heeft bij zijn vader, ook belangrijk natuurlijk!
Pfoe, ik ben trots op je, zoveel gedaan in huis! Toch wel fijn dat je moeder nu niet aan de chemo hoeft en dat ze eerst willen gaan kijken hoe dit uitpakt. Ook een fijn idee dat ze dan ook nog iets achter de hand hebben, zoals verhogen medicatie, mocht het nodig zijn.
Ik ben lekker naar de kapper geweest, zit weer helemaal naar mijn zin. Khad ook de Douglas bonnen meegenomen en heb lekker mezelf verwend. Ik stond in mijn handen met een fles Fuel for life eau de p. van 50 ml., kwam er een verkoopster naar me toe, dat ze misschien nog wel een geschenkverpakking had, met behalve die fles EdP, ook 50 ml nog een douchecreme en een bodylotion, voor dezelfde prijs. Da's natuurlijk superklantenbinding, haha! Ik wilde ook die mascara van Estee Lauder, waar ik een proefje van had, echt supermascara (zou ik zonder bon niet kopen hoor), maar ook daar had een setje van, met gratis oogmaskertjes en oogmakeup remover erbij, toppie!
Kwilde ook nog een goede dagcreme, kreeg daar een heel etuitje met van alles bij (Biotherm) en een gratis oogcreme. Helemaal goed en helemaal blij ben ik, hihi.Uiteindelijk moest ik wel ietsje bijbetalen, maar 11 euro maar, da's toch niks.
Toen nog 2 leuke shirts gekocht en op huus an. Net boodschappen gedaan en ik ben zooo blij dat ik de deur niet meer uit hoef!! Ik wil ook echt niet veel doen, ik ga heerlijk met mijn (superspannende, nieuwe) boek van Karen Slaughter op de bank. Buiten is het echt te warm nu..Kdacht gisterenavond lekker op balkon te gaan zitten, helaas joegen de wespen me weer snel naar binnen..niet leuk!
Fijne dag nog!
woensdag 19 augustus 2009 om 19:26
Jonnie en ladyinred, bedankt voor jullie medeleven.
Hetis niet makkelijk, maar mijn moeder is zo positief en sterk... Ze gaat gewoon door. Ik ben vanmorgen nog met haar naar de markt geweest, op de fiets, dat ging prima. Ze heeft momenteel geen pijn. Hopen dat de uitslag van de botscan ook goed is, die krijgt ze 9 sept. Gelijk daar achteraan de laatste bestraling.
Tja het blijft onzeker en fwachten, maar als ze zich zo blijft voelen als nu dan is het goed te doen.
Jonnie, niet heel slecht nieuws, maar wel iets gegroeid dus. Ook weer spannend he...... Sterkte.
Leuk, leuk scarlet die koopjes. Ik was vanmiddag nog even het dorp in. Heb nog een lange broek voor zoonlief kunnen scoren, zo´n donkere bruinachtige met van die grote zakken. Soort worker. Was maar 5 euro, dus heel snel inpakken en wegwezen. haha
Ik wordt altijd heel vrolijk van dat soort koopjes en verwennerijtjes.
Ik hoop trouwens dat de onweer morgen een beetje op tijd is, anders wordt het een ramp, dat logeren van zoonlief. Die is zo bang voor onweer, hij wil dan altijd gelijk naar huis toe.
Ik heb gisteren nog maar een lesje van de studie ingestuurd, moet nu nog 2 hoofdstukken dan heb ik het eerste boek uit. Als het goed is krijg ik in september het 2e boek, gaat wel lekker dus.
Hoe is het met de andere meiden? Laten jullie ook snel weer wat horen?
Fijne avond
Hetis niet makkelijk, maar mijn moeder is zo positief en sterk... Ze gaat gewoon door. Ik ben vanmorgen nog met haar naar de markt geweest, op de fiets, dat ging prima. Ze heeft momenteel geen pijn. Hopen dat de uitslag van de botscan ook goed is, die krijgt ze 9 sept. Gelijk daar achteraan de laatste bestraling.
Tja het blijft onzeker en fwachten, maar als ze zich zo blijft voelen als nu dan is het goed te doen.
Jonnie, niet heel slecht nieuws, maar wel iets gegroeid dus. Ook weer spannend he...... Sterkte.
Leuk, leuk scarlet die koopjes. Ik was vanmiddag nog even het dorp in. Heb nog een lange broek voor zoonlief kunnen scoren, zo´n donkere bruinachtige met van die grote zakken. Soort worker. Was maar 5 euro, dus heel snel inpakken en wegwezen. haha
Ik wordt altijd heel vrolijk van dat soort koopjes en verwennerijtjes.
Ik hoop trouwens dat de onweer morgen een beetje op tijd is, anders wordt het een ramp, dat logeren van zoonlief. Die is zo bang voor onweer, hij wil dan altijd gelijk naar huis toe.
Ik heb gisteren nog maar een lesje van de studie ingestuurd, moet nu nog 2 hoofdstukken dan heb ik het eerste boek uit. Als het goed is krijg ik in september het 2e boek, gaat wel lekker dus.
Hoe is het met de andere meiden? Laten jullie ook snel weer wat horen?
Fijne avond
donderdag 20 augustus 2009 om 17:43
MENNNNNNN!!!
Wat is het warm! Op kantoor was het helemaal prima, het werd vanmiddag wel wat klammig (we hebben geen airco, maar wel een soort koelsysteem), maar toen ik naar buiten stapte...GETVER.
En waar blijven de voorspelde heftige buien nu?? Ik wil AFKOELING! Maar wel graag na 20.00, want die arme, arme zoon van mij is nu trainen. Ze lijken wel niet wijs, vind ik, dat dat gewoon doorgaat met deze temperaturen, maar ja, as zaterdag 1e wedstrijd weer, dus..Hij had lekkere coachje nog gemaild, maar het ging gewoon door en dan wil/durft ie ook niet meer te zeggen dat hij niet komt. Niet dat ie zin had, dat totaaaal niet, maar plichtsgetrouw he...
Brr Dolphine, ik ben benieuwd of dat onweer nog komt en hoe dat dan met die kleine man gaat als ie uit logeren is! Houd de phone maar standby, whoehaha! Hij gaat echt lekker met de studie he! Ik denk ook dat het veel scheelt dat je het zelf zo interessant vindt allemaal, dat studeert een stuk leuker van die verplichte kost, zoals destijds op school.
Nou ladies, ik ga nog even knockout op de bank ofzo..hoef gelukkig nog lang niet met het eten te beginnen. hihi.
fijne avond nog!
donderdag 20 augustus 2009 om 19:34
Zoooo de nachtdiensten zitten er weer op dus de kop is er af, het is net of ik niet ben weg geweest. Zoonlief is vanmiddag geholpen en heeft nu heel veel pijn de arme schat, zooo sneu.
Overigens staat op mijn weblog het vakantieverhaal met foto's.
Dolphine, jij hebt echt wat voor je kiezen gehad hé meid.
Erg heftig allemaal. Wel fijn dat ze nu niet aan de chemo hoeft en dat ze zo enorm positief is ingesteld! Maar lieve schat als je je ei kwijt wil als het je eens te veel wordt, je weet me te vinden hè...
Fijn dat het zo lekker gaat met je studie en met je knullie ook alles goed, hier is het onweer net een kwartiertje losgebarsten, vieze benauwde bende, hopelijk frist de boel daar lekker van op!
Zoooo Scarlet, super zeg hoe jij je zelf hebt verwend met behulp van die bonnen en natuurlijk van die verkoopster!
Haren ook weer in de plooi, dus je kan er weer even tegen hahaha. Bij jou veel wespen joh? Hier valt het in de tuin gelukkig enorm mee. Op de terug reis ben ik trouwens wel gestoken, agressieve kutbeestjes. Ik heb nog last van die plek.
Jonnie, oh shit ik weet het ff niet meer... maar ik hoop dat het met jou ook allemaal goed gaat!
Daantje, weer beetje bijgekomen? Ik bel je nog wel ff.
Essie, pc perikelen, alles verder wel goed?
Lucky, met jou ook alles wel?
Zowie, helemaal afgehaakt?
Nou hopelijk niemand vergeten dan ga ik me weer ff bezig houden met zoonlief, die wordt er logisch, niet vrolijker op met die pijn in z'n mond.
Overigens staat op mijn weblog het vakantieverhaal met foto's.
Dolphine, jij hebt echt wat voor je kiezen gehad hé meid.
Erg heftig allemaal. Wel fijn dat ze nu niet aan de chemo hoeft en dat ze zo enorm positief is ingesteld! Maar lieve schat als je je ei kwijt wil als het je eens te veel wordt, je weet me te vinden hè...
Fijn dat het zo lekker gaat met je studie en met je knullie ook alles goed, hier is het onweer net een kwartiertje losgebarsten, vieze benauwde bende, hopelijk frist de boel daar lekker van op!
Zoooo Scarlet, super zeg hoe jij je zelf hebt verwend met behulp van die bonnen en natuurlijk van die verkoopster!
Haren ook weer in de plooi, dus je kan er weer even tegen hahaha. Bij jou veel wespen joh? Hier valt het in de tuin gelukkig enorm mee. Op de terug reis ben ik trouwens wel gestoken, agressieve kutbeestjes. Ik heb nog last van die plek.
Jonnie, oh shit ik weet het ff niet meer... maar ik hoop dat het met jou ook allemaal goed gaat!
Daantje, weer beetje bijgekomen? Ik bel je nog wel ff.
Essie, pc perikelen, alles verder wel goed?
Lucky, met jou ook alles wel?
Zowie, helemaal afgehaakt?
Nou hopelijk niemand vergeten dan ga ik me weer ff bezig houden met zoonlief, die wordt er logisch, niet vrolijker op met die pijn in z'n mond.
vrijdag 21 augustus 2009 om 17:24
Hallo meisjes,
Hier is het momenteel rustig. Zoonlief is nog steeds bij zijn vriendje. Het was zo goed gegaan dat die moeder me opbelde dat hij daar ook wel mocht blijven eten, dus ik ga hem vanavond na het eten ophalen. Die stoere knul. Het heeft hier wel even geonweerd, maar dat was voor bedtijd, dus zoonlief heeft zich er kanig doorheen geslagen.
Ik heb vanmorgen bij mijn moeder de ramen aan de voorkant buiten even gezeemt en gedweild, mijn vader had gestofzuigd dus ze kan er weer tegen het weekend. Nu ook even rust, 3 dagen geen bestralingen en dan maandag weer aan de bak. Ze voelt zich goed en dat is natuurlijk heel fijn.
OOk nog een huisbezoek gehad vanmiddag en aangezien zoonlief bij zijn vriendje bleef heb ik alvast de boodschappen gedaan.
Gisteren nog naar voetballen geweest, daar viel het ook erg mee met noodweer. Leuke wedstrijd, altijd goed even een verzetje.
Theetje, ik red me wel hoor. Het is fijn om zo hier en daar mijn ei kwijt te kunnen, dat lucht op, en verder hobbelen we maar gewoon een beetje door. Dat doet mijn moeder tenslotte ook.
Sterkte met je zoon he. Hoop dat hij snel weer opknapt.
Jaja scarlet, ze sporten of ze sporten niet he.... Zoonlief moet woensdag ook weer trainen. En het noodweer viel gisteren erg mee toch? Enne.... daar worden ze har van he, een buitje regen, hahaha dat zijn mijn vader vroeger altijd als ik liep te zeuren dat ik niet op de fiets naar school wilde in de regen.
Nou meiden fijne avond.
Ik hoop trouwens wel dat er snel weer wat meer respons komt hier........ wordt toch een beetje kaal zo.....
Hier is het momenteel rustig. Zoonlief is nog steeds bij zijn vriendje. Het was zo goed gegaan dat die moeder me opbelde dat hij daar ook wel mocht blijven eten, dus ik ga hem vanavond na het eten ophalen. Die stoere knul. Het heeft hier wel even geonweerd, maar dat was voor bedtijd, dus zoonlief heeft zich er kanig doorheen geslagen.
Ik heb vanmorgen bij mijn moeder de ramen aan de voorkant buiten even gezeemt en gedweild, mijn vader had gestofzuigd dus ze kan er weer tegen het weekend. Nu ook even rust, 3 dagen geen bestralingen en dan maandag weer aan de bak. Ze voelt zich goed en dat is natuurlijk heel fijn.
OOk nog een huisbezoek gehad vanmiddag en aangezien zoonlief bij zijn vriendje bleef heb ik alvast de boodschappen gedaan.
Gisteren nog naar voetballen geweest, daar viel het ook erg mee met noodweer. Leuke wedstrijd, altijd goed even een verzetje.
Theetje, ik red me wel hoor. Het is fijn om zo hier en daar mijn ei kwijt te kunnen, dat lucht op, en verder hobbelen we maar gewoon een beetje door. Dat doet mijn moeder tenslotte ook.
Sterkte met je zoon he. Hoop dat hij snel weer opknapt.
Jaja scarlet, ze sporten of ze sporten niet he.... Zoonlief moet woensdag ook weer trainen. En het noodweer viel gisteren erg mee toch? Enne.... daar worden ze har van he, een buitje regen, hahaha dat zijn mijn vader vroeger altijd als ik liep te zeuren dat ik niet op de fiets naar school wilde in de regen.
Nou meiden fijne avond.
Ik hoop trouwens wel dat er snel weer wat meer respons komt hier........ wordt toch een beetje kaal zo.....
vrijdag 21 augustus 2009 om 18:03
Hoeraaaa, weekend!!
Gelukkig is de temperatuur helemaal lekker vandaag, zo is het goed te doen!
Ja, het is hier rustigjes he...Lucky is vlgs mij nu weg met B. de bofferd, hopelijk gaat Es haar lappie het snel doen, Daan superbusy ben ik bang..Het lijkt wel of Zowie het helemaal opgegeven heeft..jammer hoor. Ik had haar nog een mailtje gestuurd vorige week, maar nog niets op gehoord (misschien ook weg ofzo?)
Fijn hoor Dolphine, dat je moeder zich goed voelt. Dan is het ook wat makkelijk om je dingetjes te blijven doen. Stoer hoor, dat het zo goed is gegaan met die kleine man en het onweer. Ja, het viel achteraf reuze mee he..Jammer eigenlijk! Ik had wel gehoopt op veel gespook, hihi.
Een buitje regen vind ik ook geen reden om niet te trainen hoor, maar het was hier zo achterlijk heet, superbenauwd, dat leek me niet zo gezond..Maar gelukkig was de temperatuur wat gedaald, dus dat viel uiteindelijk wel mee.
Hoest met je zoon nu Theetje? Is de pijn al wat dragelijker geworden? Moet je nu het weekend ook werken of heb je nog wat vrij? (hoop ik voor je!)
Zoonlief moet morgen honkballen, uit en lekkere coachje wil ook weer dat ie gaat pitchen. Het jammere is dat hij zich totaal niet zeker voelt, er wordt ook weinig op getraind helaas, maar ik heb nu zoiets van: trek dan je mond open jongen! Zeg dan dat je meer wilt trainen op het pitchen als hij perse wil dat jij pitched, maar dat durft ie dan toch weer niet. Maf, F. is een type waar je dat makkelijk tegen kunt zeggen. Misschien kaart ik het nog wel eens aan, maar ik vind dat hij nu oud genoeg is om zelf dit soort dingetjes te regelen hoor.
Ben ondertussen ook met het eten bezig, ik eet straks een salade en zoonlief een pizza (tja, alweer) en ben ook sucadelappen aan het braden. Hmmmm, heerlijk draadjesvlees waar ik vanavond lekker een stukje van mag hebben, mjammie.
Toch nog naar de voetbal geweest dolphine, ik heb het ook gezien. Die Suarez he....
Nu trouwens Harry Potter and the order of the Phoenix op een filmkanaal, leuk!
Fijne avond!
vrijdag 21 augustus 2009 om 18:08
Dolphine, ik vind dat ik toch aardig mijn best doe de laatste tijd ha ha:)
Fijn hé, dat je ff een verzetje hebt, ja het is vreselijk als je zo'n uitslag hoort, het leven staat dan even stil voor je gevoel, maar het gaat gewoon door. Ik kon mij bijna een jaar geleden ook niet voorstellen dat ik er wel eens niet aan zou denken, maar dat is toch het geval, maar het is natuurlijk wel zo dat mijn vader nog niet ziek oogt, maar wel ongeneeslijk en dat het op een bepaalde tijd heel snel kan gaan, maar wanneer.....dat is de vraag. Misschien goed dat we dat nog niet weten.
G. en ik zijn gister weer aan het werk gegaan. Nu moet ik nog 3 dagen werken en dan vliegen we lekker naar Tunesie toe.
Scarlet, ik ben er nog maar niet aan begonnen dat BIS, ik moet nog op vakantie, kan het beter doen als ik terug kom. Maar ik heb die worstjes gegeten, wat zijn die lekker zeg! Ik heb wel dat proefpakket gedaan, maar ik heb toch wel heel veel honger hoor, als ik in de ochtend en de lunch alleen een shake neem, heb jij dat niet? Zo ja, wat eet je dan erbij?
Ja, het is rustig hier, maar Lucky is op vakantie zeker en Zowie aan het gamen??
Heeft nog iemand contact met haar?
Theetje, hoe is het nu met je zoon? Al een beetje opgeknapt?
Diana, hoe is het met jou, hou je je nog een beetje rustig;)?
En met de kleine Mojo, gedraagt hij zich een beetje?
Fijn hé, dat je ff een verzetje hebt, ja het is vreselijk als je zo'n uitslag hoort, het leven staat dan even stil voor je gevoel, maar het gaat gewoon door. Ik kon mij bijna een jaar geleden ook niet voorstellen dat ik er wel eens niet aan zou denken, maar dat is toch het geval, maar het is natuurlijk wel zo dat mijn vader nog niet ziek oogt, maar wel ongeneeslijk en dat het op een bepaalde tijd heel snel kan gaan, maar wanneer.....dat is de vraag. Misschien goed dat we dat nog niet weten.
G. en ik zijn gister weer aan het werk gegaan. Nu moet ik nog 3 dagen werken en dan vliegen we lekker naar Tunesie toe.
Scarlet, ik ben er nog maar niet aan begonnen dat BIS, ik moet nog op vakantie, kan het beter doen als ik terug kom. Maar ik heb die worstjes gegeten, wat zijn die lekker zeg! Ik heb wel dat proefpakket gedaan, maar ik heb toch wel heel veel honger hoor, als ik in de ochtend en de lunch alleen een shake neem, heb jij dat niet? Zo ja, wat eet je dan erbij?
Ja, het is rustig hier, maar Lucky is op vakantie zeker en Zowie aan het gamen??
Heeft nog iemand contact met haar?
Theetje, hoe is het nu met je zoon? Al een beetje opgeknapt?
Diana, hoe is het met jou, hou je je nog een beetje rustig;)?
En met de kleine Mojo, gedraagt hij zich een beetje?
anoniem_64632 wijzigde dit bericht op 21-08-2009 18:09
Reden: spelfoutje zoals gewoonlijk:)
Reden: spelfoutje zoals gewoonlijk:)
% gewijzigd
vrijdag 21 augustus 2009 om 19:19
Haaaiiii meiden, nee hoor ik ben lekker vrij het weekend. met zoonlief gaat het eigenlijk heel goed, alleen gisteravond toen de verdoving begon uit te werken heeft hij veel pijn gehad, maar een ibuprofen en wat exclusieve aandacht van mij (thee met een rietje, lekkere dingetjes die zacht waren en met mams een dvd kijken en dan lekker in mijn armen liggen) doen een heleboel. Hij heeft vannacht geen last gehad en vandaag ook niet, zijn wang is wel wat gezwollen maar verder gaat het prima.
Omdat X zijn auto nu niet heeft is hij met mijn toet naar z'n werk dus vandaag lekker op de fiets met zoonlief naar een dorp verderop gegaan en even over de mart gewandeld. Ook een ijsje gegeten, lekker hoor. Morgen ga ik met toet de grote boodschappen halen en naar een dierensupermarkt om spul te halen voor de kippies en nijnen, hok moet nodig verschoond en dat staat voor s'middags op het programma. Zondag krijg ik visite en dan haal ik eind van de dag mijn zuster op die komt hier bbq-en. s'Avonds breng ik haar en zoonlief weer weg want die gaat bij haar logeren en dan is het weekend al weer om.
Dolphine, hihi, bij mij zeiden ze vroeger altijd; je smelt niet hoor van een beetje regen. Maar ik moest toen elke dag een dikke 15 km heen en en 15 terug, na een jaar heb ik toen gezegd dat ik een busabonnement wilde anders ging ik niet meer naar school... Errug hè, ik kreeg 'm ook nog....
Jouw knul dus lekker bij dat vriendje gebleven en de onweer viel toch erg mee hè. Wanneer moet je mannetje weer naar school? Die van mij de 31e. Maar eerst boeken kaften hè, haha daar had ik vroeger al zo'n hekel aan maar ik moet er helaas weer aan geloven.
Vond jij het lekker vandaag Scarlet? Ik vond het wel lekker op de fiets maar bij mij stond er achter toch nog best een fris windje. Tsja soms blijft het best eng om wat aan te kaarten, maar idd hij zal dat toch zelf moeten leren en gaan doen nu. Zoals jij coach beschrijft lijkt ie me toch wel benaderbaar.
Zijn jullie aan een zelfde soort dieet begonnen? Zoiets las ik, dacht ik. is het een beetje vol te houden?
Huh eerst weer aan het werk gegaan en dan drie dagen werken en dan naar Tunesie? Bofferd!! Tsja wat in het vat zit....
Lekker van gaan genieten hoor! En idd, ik zou ook pas beginnen na de vakantie als je een bepaald iets volgt is dat nooit bij te houden in de vakantie. Hoe lang gaan jullie?
Nou meiden ik ga weer verder hier, moet nog wat broeken van uniform strijken, baaah heb ik toch zo'n hekel aan hè, vooral omdat ze strak in de vouw moeten.
Omdat X zijn auto nu niet heeft is hij met mijn toet naar z'n werk dus vandaag lekker op de fiets met zoonlief naar een dorp verderop gegaan en even over de mart gewandeld. Ook een ijsje gegeten, lekker hoor. Morgen ga ik met toet de grote boodschappen halen en naar een dierensupermarkt om spul te halen voor de kippies en nijnen, hok moet nodig verschoond en dat staat voor s'middags op het programma. Zondag krijg ik visite en dan haal ik eind van de dag mijn zuster op die komt hier bbq-en. s'Avonds breng ik haar en zoonlief weer weg want die gaat bij haar logeren en dan is het weekend al weer om.
Dolphine, hihi, bij mij zeiden ze vroeger altijd; je smelt niet hoor van een beetje regen. Maar ik moest toen elke dag een dikke 15 km heen en en 15 terug, na een jaar heb ik toen gezegd dat ik een busabonnement wilde anders ging ik niet meer naar school... Errug hè, ik kreeg 'm ook nog....
Jouw knul dus lekker bij dat vriendje gebleven en de onweer viel toch erg mee hè. Wanneer moet je mannetje weer naar school? Die van mij de 31e. Maar eerst boeken kaften hè, haha daar had ik vroeger al zo'n hekel aan maar ik moet er helaas weer aan geloven.
Vond jij het lekker vandaag Scarlet? Ik vond het wel lekker op de fiets maar bij mij stond er achter toch nog best een fris windje. Tsja soms blijft het best eng om wat aan te kaarten, maar idd hij zal dat toch zelf moeten leren en gaan doen nu. Zoals jij coach beschrijft lijkt ie me toch wel benaderbaar.
Zijn jullie aan een zelfde soort dieet begonnen? Zoiets las ik, dacht ik. is het een beetje vol te houden?
Huh eerst weer aan het werk gegaan en dan drie dagen werken en dan naar Tunesie? Bofferd!! Tsja wat in het vat zit....
Lekker van gaan genieten hoor! En idd, ik zou ook pas beginnen na de vakantie als je een bepaald iets volgt is dat nooit bij te houden in de vakantie. Hoe lang gaan jullie?
Nou meiden ik ga weer verder hier, moet nog wat broeken van uniform strijken, baaah heb ik toch zo'n hekel aan hè, vooral omdat ze strak in de vouw moeten.
vrijdag 21 augustus 2009 om 19:36
Whoehaha Theetje "thee met een rietje" werkte in dit geval errug op mijn lachspieren!!
Maar fijn dat het weer beter gaat met je knul, die rotpijn, brrr..
Sterkte met de rottige strijkklus..heerlijk dat je het weekend vrij hebt!
Ja, Jonnie heeft ook die shakies besteld die ik gebruik, ik vind het prima vol te houden, misschien komt dat ook omdat ik die knop helemaal om heb gezet (voor zolang als het duurt..hihi).
10 kilo nu in 7 weken, best netjes toch? Het gaat niet altijd geleidelijk, soms sta je een poosje stil en dan ineens weer 2 kilo eraf, maar heb wel afgeleerd te vaak op de weegschaal te gaan staan, alleen maar frustrerend.
Jonnie, ik weet nog wel dat ik in het begin 's avonds veel kaas heb gegeten, moet ook eerlijk zeggen dat het niet gelijk was dat ik geen trek had 's avonds..sorry! Maar met 's avonds een stukje kaas (alhoewel...stukje...ik nam best een behoorlijk stuk hoor!) ging het heel goed, of wat van die cherry tomaatjes.
Oh ik lees dat jij ook nog aan het kaften moet Theetje..Hier ook vanmiddag de benodigde schoolspullen gehaald en moet het zondag gaan gebeuren. Maandag is het weer zover! Maar hij moet het zelf ook doen hoor, al zit ie nu te klagen dat ie niet meer weet hoe het moet. Tsss, ik zei tegen um dat het voor mij 20 jaar geleden was, nadat ik weer voor het eerst ging kaften en dat ik het toen ook nog wist! Watje...whahaha.
Wanneer gaan jullie dan precies op vakantie Jonnie? Heerlijk hoor, lekker naar Tunesië.
Op het werk kregen we vandaag trouwens allemaal een flesje met pompje met van die desinfecterende handgel, in het kader van...handig.
Nou meisjes, ik ga maar weer eens even verder met mijn boek...Zooo gruwelijk is het! Gruwelijk én gruwelijk spannend.
Ciao!