Single, we kletsen hier verder (deel 2)

donderdag 10 september 2020 om 13:58
Oeh wie weet! Koppelen werkt vaak het beste.RedRoseThorn schreef: ↑10-09-2020 12:01Vervelend dat het zo is gelopen Vivi, gelukkig was je gevoel al een beetje een indicatie, maar toch. Hoe moeilijk is het om even te appen/bellen.
Fijn dat jouw huisje ook fijn voelt! Heerlijk is dat!
Ik heb een vriendin die al tijden roept dat een vriend van haar vriend zo goed zou matchen met mij. Tijdens een aangeschoten bui heeft ze onze nummers uitgewisseld en nu hebben we een etentje binnenkortben zeer benieuwd.

donderdag 10 september 2020 om 14:00
Ik kreeg net weer een appje van een NMLk man. Niet blij mee. Want dit is een man die naar al mijn activiteiten komt en met wie ik niks heb. En ik moet het nu zien af te houden en wil hem niet voor het hoofd stoten.
Waarom zijn het nooit de leuke mannen, bv die ene die ik leuk vond? Ik zie of hoor hem nergens meer.
Waarom zijn het nooit de leuke mannen, bv die ene die ik leuk vond? Ik zie of hoor hem nergens meer.
donderdag 10 september 2020 om 14:04
Dank jullie wel voor de support! Het is erg jammer inderdaad, maar kijk er ook zeker naar uit om in m’n nieuwe huis te gaan wonen
Ik geloof ook wel beetje in het ‘alles gebeurd met een reden’, ik laat het allemaal maar op me afkomen! @Qiyara, ben benieuwd of de magie van het topic openen ook bij mij zal werken haha. In ieder geval bedankt voor je lieve woorden ook.
@Redrose, klinkt best leuk! En stiekem ook beter dan weer via een app haha.
@Julia, bijzonder dat sommige mensen er toch gewoon voor kiezen om na 2 maanden daten ineens te verdwijnen ipv netjes afsluiten.. Gelukkig heb je nu een afschuw gekregen voor z’n lach, dat maakt het wat makkelijker haha.
@Julia, bijzonder dat sommige mensen er toch gewoon voor kiezen om na 2 maanden daten ineens te verdwijnen ipv netjes afsluiten.. Gelukkig heb je nu een afschuw gekregen voor z’n lach, dat maakt het wat makkelijker haha.
donderdag 10 september 2020 om 14:09
Thanks voor je advies, maar ik ben klaar met het spelen van spelletjes.. Genoeg gezwegen, nu is het tijd voor duidelijkheid. Daarnaast moet iemand je gewoon vanaf het begin interessant vinden en dat blijven vasthouden. Niet dat je ineens geforceerd afstandelijk moet doen om aandacht te krijgen, dan is het niet de persoon die bij mij past.Karratha schreef: ↑10-09-2020 11:56Ik vul het een beetje zelf in hoor, maar ik krijg (puur o.b.v. je tekst) de indruk dat jij nog wel een nieuwe poging met hem zou willen ondernemen? Is het in dat geval wel handig om nog een berichtje te sturen? Ben bekend met de gewoonte dat iemand die zwijgt / afstandelijk(er) doet juist interessanter wordt dan iemand die toenadering zoekt en daarmee (te) beschikbaar over komt. Nogmaals, niet persoonlijk bedoeld en misschien zit ik er wel helemaal naast, maar just my thought
Jij inmiddels je match al een bericht gestuurd? Zou er niet te lang mee wachten, ook dan gaat het geforceerd worden en heeft ze wellicht alweer contact met anderen.
donderdag 10 september 2020 om 14:11
Waarschijnlijk weggekaapt door een vrouw? Gebeurd volgens mij met de meeste leuke mannen bij nmlk.Julus schreef: ↑10-09-2020 14:00Ik kreeg net weer een appje van een NMLk man. Niet blij mee. Want dit is een man die naar al mijn activiteiten komt en met wie ik niks heb. En ik moet het nu zien af te houden en wil hem niet voor het hoofd stoten.
Kan je hem niet terugvinden als lid ook?
Lastig!
Je zou hem kunnen blokkeren zodat hij jouw activiteiten niet ziet, maar inmiddels weet ik dat als ze bekend zijn met iemand die aan jouw activiteiten hij ze alsnog kan zien.
Bekende heeft dat meegemaakt. De ander zag het dus en zocht contact. Die heeft het uiteindelijk wel uitgesproken met die persoon en die persoon komt niet naar die activiteiten. Ze begreep het. Verder kunnen ze gewoon nog steeds door 1 deur.
donderdag 10 september 2020 om 14:13
Ik blijf iedereen volgen hier. Zo leuk en herkenbaar. Ik vind iedereen zo stoer hier. Mezelf incluis, we doen het toch maar even. Ondanks alle angsten en onzekerheden.
Gister leuke date gehad, hij wilde graag een vervolg date. Ik heb gezegd dat ik dat leuk zou vinden en pats boem....stil. We hebben het er gister nog over gehad dat ik daar zo moe van word en dat ik het zo ontzettend laf vind. Kom op, wees een vent en zeg gewoon eerlijk dat je het niet zit zitten. Mannen pfffff....
Volgende dilemma, heb morgen een eerste date met iemand waar ik een hele sterke mentale klik mee heb. Wat vinden jullie belangrijker, mentaal of fysiek? Allebei zou natuurlijk ideaal zijn maar inmiddels ben ik wel zover dat ik me realiseer dat dat bijna onmogelijk is.
Gister leuke date gehad, hij wilde graag een vervolg date. Ik heb gezegd dat ik dat leuk zou vinden en pats boem....stil. We hebben het er gister nog over gehad dat ik daar zo moe van word en dat ik het zo ontzettend laf vind. Kom op, wees een vent en zeg gewoon eerlijk dat je het niet zit zitten. Mannen pfffff....
Volgende dilemma, heb morgen een eerste date met iemand waar ik een hele sterke mentale klik mee heb. Wat vinden jullie belangrijker, mentaal of fysiek? Allebei zou natuurlijk ideaal zijn maar inmiddels ben ik wel zover dat ik me realiseer dat dat bijna onmogelijk is.

donderdag 10 september 2020 om 14:22
Daar heb je eigenlijk wel groot gelijk in. Die spelletjes (als het al spelletjes zijn), ''gedoe''. Soms vraag ik me af of dat nog bestaat. Vroeg eens wat gedetailleerder hoe m'n ouders elkaar 35 jaar geleden hebben ontmoet en hoe dat allemaal ging, dat klonk zo mooi en puur. Terwijl als ik veel verhalen lees over Tinder (ook nu ik online wat aan het zoeken ben met hoe ik het nu moet aanpakken met mijn match) komt er zoveel ''gedoe'' bij kijken. Je moet zolang wachten met antwoorden, en niet té enthousiast beginnen. Dit zeggen is creepy, dat zeggen komt wanhopig over. Jeetje, ik hoop dat je tegenwoordig ook nog gewoon mens kunt zijn, en dat je vroeg of laat iemand tegen komt waarbij je metéén voelt : hier zijn geen verkapte bedoelingen, geen onzekerheid over hoe dingen te interpreteren, of eeuwige twijfel of de ander je wel leuk genoeg vindt ; gewoon dat het goed voelt, zonder gedoe, geduw en getrekVivi3338 schreef: ↑10-09-2020 14:09Thanks voor je advies, maar ik ben klaar met het spelen van spelletjes.. Genoeg gezwegen, nu is het tijd voor duidelijkheid. Daarnaast moet iemand je gewoon vanaf het begin interessant vinden en dat blijven vasthouden. Niet dat je ineens geforceerd afstandelijk moet doen om aandacht te krijgen, dan is het niet de persoon die bij mij past.
Jij inmiddels je match al een bericht gestuurd? Zou er niet te lang mee wachten, ook dan gaat het geforceerd worden en heeft ze wellicht alweer contact met anderen.

Dat gezegd hebbende, ga ik meteen weer tegen mezelf in, want nee ik heb m'n match nog niks gestuurd. Je hebt wel gelijk dat ik niet te lang moet wachten, maar zou écht niet weten wat ik moet zeggen. Heb nog nooit een match gehad met iemand die ik i.r.l. ken. En ik ben er 90% zeker van dat zij mij ook heeft (her)kend/t, maar geen 100%.. Gewoon iets als hoi leuk jij ook hier vind ik weer te afgezaagd / saai. Maar ik wil ook niet met zo'n geforceerde semi-grappige zin beginnen.

donderdag 10 september 2020 om 14:25
Misschien nog heel even afwachten? De date was pas gisteren lees ik nu. Ook voor mannen kan het eng/spannend zijn. Bij mij is het juist hoe leuker ik de dame in kwestie vind, hoe langer ik op mijn antwoord laat wachten omdat ik geen misstap wil maken... En wat betreft mentaal / fysiek : op de langere termijn vind ik mentaal belangrijker, maar die langere termijn haal ik niet als ik iemand fysiek niet aantrekkelijk vind. Dus het hangt onlosmakelijk met elkaar samen.pavlova schreef: ↑10-09-2020 14:13Ik blijf iedereen volgen hier. Zo leuk en herkenbaar. Ik vind iedereen zo stoer hier. Mezelf incluis, we doen het toch maar even. Ondanks alle angsten en onzekerheden.

donderdag 10 september 2020 om 14:58
Leuke man en ik zijn connecties, maar hij meldt zich niet aan voor mijn activiteiten. Hij was al een jaar niet meer actief geweest zei hij. Ik ga er niet zelf achteraan, daar heb ik slechte ervaringen mee.Julia_20 schreef: ↑10-09-2020 14:11Waarschijnlijk weggekaapt door een vrouw? Gebeurd volgens mij met de meeste leuke mannen bij nmlk.
Kan je hem niet terugvinden als lid ook?
Lastig!
Je zou hem kunnen blokkeren zodat hij jouw activiteiten niet ziet, maar inmiddels weet ik dat als ze bekend zijn met iemand die aan jouw activiteiten hij ze alsnog kan zien.
Bekende heeft dat meegemaakt. De ander zag het dus en zocht contact. Die heeft het uiteindelijk wel uitgesproken met die persoon en die persoon komt niet naar die activiteiten. Ze begreep het. Verder kunnen ze gewoon nog steeds door 1 deur.
Goed dat die bekende het heeft uitgesproken. Ik kijk het even aan. Ik wil me niet onprettig voelen. Ik ben altijd aardig en misschien heeft hij dit verkeerd opgepakt.

donderdag 10 september 2020 om 15:00
Voor mij is beide belangrijk, het moet er allebei zijn. Met alleen het fysieke ga je het niet redden, maar als je niks voelt bij iemand wordt het of vriendschap of een broer- zus relatie.pavlova schreef: ↑10-09-2020 14:13Ik blijf iedereen volgen hier. Zo leuk en herkenbaar. Ik vind iedereen zo stoer hier. Mezelf incluis, we doen het toch maar even. Ondanks alle angsten en onzekerheden.
donderdag 10 september 2020 om 15:19
Ga eens opschieten met je bericht voor de match weg isKarratha schreef: ↑10-09-2020 14:22Daar heb je eigenlijk wel groot gelijk in. Die spelletjes (als het al spelletjes zijn), ''gedoe''. Soms vraag ik me af of dat nog bestaat. Vroeg eens wat gedetailleerder hoe m'n ouders elkaar 35 jaar geleden hebben ontmoet en hoe dat allemaal ging, dat klonk zo mooi en puur. Terwijl als ik veel verhalen lees over Tinder (ook nu ik online wat aan het zoeken ben met hoe ik het nu moet aanpakken met mijn match) komt er zoveel ''gedoe'' bij kijken. Je moet zolang wachten met antwoorden, en niet té enthousiast beginnen. Dit zeggen is creepy, dat zeggen komt wanhopig over. Jeetje, ik hoop dat je tegenwoordig ook nog gewoon mens kunt zijn, en dat je vroeg of laat iemand tegen komt waarbij je metéén voelt : hier zijn geen verkapte bedoelingen, geen onzekerheid over hoe dingen te interpreteren, of eeuwige twijfel of de ander je wel leuk genoeg vindt ; gewoon dat het goed voelt, zonder gedoe, geduw en getrek
Dat gezegd hebbende, ga ik meteen weer tegen mezelf in, want nee ik heb m'n match nog niks gestuurd. Je hebt wel gelijk dat ik niet te lang moet wachten, maar zou écht niet weten wat ik moet zeggen. Heb nog nooit een match gehad met iemand die ik i.r.l. ken. En ik ben er 90% zeker van dat zij mij ook heeft (her)kend/t, maar geen 100%.. Gewoon iets als hoi leuk jij ook hier vind ik weer te afgezaagd / saai. Maar ik wil ook niet met zo'n geforceerde semi-grappige zin beginnen.
Jullie kwamen toch uit de zelfde plaatst... Zeg hai, laat merken dat je haar kent en vraag iets of maak een opmerking over iets in jullie plaats of zo.
Maar als je elkaar leuk vind moet je niet denken over tijden tussen berichten of als je haar leuk vind langer wachten.
Vind ik van die rare spelletjes.
Wees spontaan en jezelf.
donderdag 10 september 2020 om 15:21
Mss heb ik het verkeerd gezegd. Ik moet een man zeker wel aantrekkelijk vinden. Maar merk de laatste tijd dat ik die woeste aantrekkingskracht niet meer zo belangrijk vind. Op de een of andere manier kan dat volgens mij nog groeien.
Karratha, je hebt het over ‘spelletjes’. Zo herkenbaar en wat word ik er moe van. Hoe moeilijk is het. Je vind iemand leuk of niet. Zeg het gewoon... geen gedoe met wachten appen, heel lang nadenken over wat je gaat zeggen, hard to get spelen enz.
Karratha, je hebt het over ‘spelletjes’. Zo herkenbaar en wat word ik er moe van. Hoe moeilijk is het. Je vind iemand leuk of niet. Zeg het gewoon... geen gedoe met wachten appen, heel lang nadenken over wat je gaat zeggen, hard to get spelen enz.

donderdag 10 september 2020 om 15:52
@pavlova vroeger neigde ik vooral naar de mentale klik te kijken als ik echt een relatie wilde. Te vaak een mooie maar onmogelijke dame getroffen. Nu is het beide waar ik op let. Iemand wordt voor mij wel fysiek veel aantrekkelijker als ik veel lol en herkenning vind bij diegene.
Koppelen is juist goed. Degene die je koppelt kent die ander goef en weet dat die persoon okay is.
Koppelen is juist goed. Degene die je koppelt kent die ander goef en weet dat die persoon okay is.
donderdag 10 september 2020 om 16:22
Beide natuurlijk. Zonder beide geen relatie. En is helemaal niet onmogelijk.pavlova schreef: ↑10-09-2020 14:13Volgende dilemma, heb morgen een eerste date met iemand waar ik een hele sterke mentale klik mee heb. Wat vinden jullie belangrijker, mentaal of fysiek? Allebei zou natuurlijk ideaal zijn maar inmiddels ben ik wel zover dat ik me realiseer dat dat bijna onmogelijk is.
Succes! Benieuwd naar je date.
donderdag 10 september 2020 om 16:25
Julus heel vervelend dit... maar toch wel even in weinig woorden duidelijk zijn?Julus schreef: ↑10-09-2020 14:00Ik kreeg net weer een appje van een NMLk man. Niet blij mee. Want dit is een man die naar al mijn activiteiten komt en met wie ik niks heb. En ik moet het nu zien af te houden en wil hem niet voor het hoofd stoten.
donderdag 10 september 2020 om 16:28
donderdag 10 september 2020 om 16:35
Nee Karatha laat je daar niet aan vangen. Doe gewoon wat voor jou goed voelt en heb je een geslaagde match dan maakt dat allemaal niet uit. Heb ik zin om een berichtje te sturen dan doe ik dat en kan ik meteen op het zijne reageren dan doe ik dat ook. En voel jij je enthousiast dan mag dat zeker in je berichten te lezen zijn, is zij dat ook dan vind ze het erg leuk om te merken dat jullie er hetzelfde instaan.Karratha schreef: ↑10-09-2020 14:22Je moet zolang wachten met antwoorden, en niet té enthousiast beginnen. Dit zeggen is creepy, dat zeggen komt wanhopig over. Jeetje, ik hoop dat je tegenwoordig ook nog gewoon mens kunt zijn, en dat je vroeg of laat iemand tegen komt waarbij je metéén voelt : hier zijn geen verkapte bedoelingen, geen onzekerheid over hoe dingen te interpreteren, of eeuwige twijfel of de ander je wel leuk genoeg vindt ; gewoon dat het goed voelt, zonder gedoe, geduw en getrek
Een gesprek beginnen kan je zeker wel heel kort en bondig. Deed ik altijd. Zo pols je even of de ander wel zin heeft in een gesprek.
Ik zou beginnen met iets als ‘Hey, wat leuk je hier tegen te komen!’ Is ze blij met je bericht dan merk je dat zeker aan haar reactie. Succes!

donderdag 10 september 2020 om 19:54
Dat je lekker kan seksen of elkaars lichaam ontdekken voor meer genot en plezier. Lijkt mij zeer belangrijk .Karratha schreef: ↑10-09-2020 07:20
En tja, hoe belangrijk is uiteindelijk een seksuele click. Belangrijk, maar toch ook niet het aller belangrijkste? Tenzij je onder seksuele click ook daadwerkelijk fysieke aantrekkingskracht schaart, dan snap ik het wel meer. Maar als ik iemand wel aantrekkelijk zou vinden, iemand is een fijn persoon en we hebben het goed samen, zou ik wel vier keer nadenken om een relatie te beeindigen omdat de seks misschien niet je-van-het is.
Want dat eeuwige getinder is ook ellende hoor. Het is zo enorm vluchtig, inwisselbaar en anoniem allemaal. Dat lijkt ook steeds erger te worden. Vandaar dat ik op tinder mezelf eigenlijk alleen nog maar richt op (semi) bekenden, dus waarbij je i.r.l. ook al een béétje weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Bespaar toch een hoop ge-catfisch en gereis naar dates met uiteindelijk iemand die daar aanschuift die allerlei issues blijkt te hebben.
Anders heb je een soort kamer genoot energie , die je niet lekker wil proeven en pakken...
Dan ben ik liever single..

donderdag 10 september 2020 om 20:11
Balen Julus, herken dat gevoel wel. Vind het ook wel een interessant onderwerp. Waarom lijkt het soms alsof elke keer bij wijze van spreken juist diegene(n) actie richting jou ondernemen, waar je nou nét je oog niet op hebt laten vallen, en degene(n) die je niet interessant vindt, zitten opeens in je whatsapp inbox, of heb je opeens een facebook-friends invite van.Julus schreef: ↑10-09-2020 14:00Ik kreeg net weer een appje van een NMLk man. Niet blij mee. Want dit is een man die naar al mijn activiteiten komt en met wie ik niks heb. En ik moet het nu zien af te houden en wil hem niet voor het hoofd stoten.
Ben je niet misschien anders bij de man die je interessant vindt? Dat je je misschien vrijer gedraagt bij mensen waar je geen oogje op hebt, en dat juist die je daarom benaderen?

donderdag 10 september 2020 om 20:15
DankjeAttraverso schreef: ↑10-09-2020 16:35Nee Karatha laat je daar niet aan vangen. Doe gewoon wat voor jou goed voelt en heb je een geslaagde match dan maakt dat allemaal niet uit. Heb ik zin om een berichtje te sturen dan doe ik dat en kan ik meteen op het zijne reageren dan doe ik dat ook. En voel jij je enthousiast dan mag dat zeker in je berichten te lezen zijn, is zij dat ook dan vind ze het erg leuk om te merken dat jullie er hetzelfde instaan.
Een gesprek beginnen kan je zeker wel heel kort en bondig. Deed ik altijd. Zo pols je even of de ander wel zin heeft in een gesprek.
Ik zou beginnen met iets als ‘Hey, wat leuk je hier tegen te komen!’ Is ze blij met je bericht dan merk je dat zeker aan haar reactie. Succes!

Ergens blijf ik moeite hebben met het leeftijdsverschil. Niet als zodanig, maar meer als ik aan mezelf denk toen ik 23 was en nog student. Echt alles ging in/via groeps apps, en qua daten was ik echt nog totaal niet serieus. Dan ben ik bang dat zij mij ook ziet als een of andere ''oude dude'', wat meer gewoon voor de spanning/fun is en dat alles wat ik haar zeg linea recta via printscreens naar al haar vriendinnen gaat en dat het meer voor de fun is dan serieus.. Dat lijkt me wel pijnlijk.

donderdag 10 september 2020 om 20:35
Irritant Julus. Misschien subtiel zeggen dat je het leuk vindt om hem daar te treffen, maar verder geen behoefte hebt aan contact oid?Julus schreef: ↑10-09-2020 14:00Ik kreeg net weer een appje van een NMLk man. Niet blij mee. Want dit is een man die naar al mijn activiteiten komt en met wie ik niks heb. En ik moet het nu zien af te houden en wil hem niet voor het hoofd stoten.
En jammer idd dat die andere mannen dat dan niet doen... maar, je bent lekker bezig. Die man sluit vanzelf aan!
@redrose: leuk! Ben het wel eens met de rest, als diegene jou echt goed kent, pakt het nog weleens goed uit. Wie weet!
donderdag 10 september 2020 om 20:37
Knuf voor jou viv! Ik geloof ook dat er reden is voor alles. Deze was het iig niet.Vivi3338 schreef: ↑10-09-2020 14:04Dank jullie wel voor de support! Het is erg jammer inderdaad, maar kijk er ook zeker naar uit om in m’n nieuwe huis te gaan wonenIk geloof ook wel beetje in het ‘alles gebeurd met een reden’, ik laat het allemaal maar op me afkomen! @Qiyara, ben benieuwd of de magie van het topic openen ook bij mij zal werken haha. In ieder geval bedankt voor je lieve woorden ook.

donderdag 10 september 2020 om 20:49
Karratha, veel vrouwen wachten totdat de man iets stuurt, interesse toont. Hoe langer je wacht, hor groter de kans dat zij denkt dat je geen interesse hebt en dan is de match weg..
Bedenk ook dat je op ieder moment kunt stoppen. Je doet iets omdat jij het wil, en anders niet. Je gaat niet trouwen, je bent geinteresseeerd.
Bedenk ook dat je op ieder moment kunt stoppen. Je doet iets omdat jij het wil, en anders niet. Je gaat niet trouwen, je bent geinteresseeerd.