Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Julia_20 schreef:
10-09-2020 20:44
@karratha morgenavond pas?

Ik denk dat je er teveel over nadenkt.
Mijn ervaring is wel een beetje dat het niet heel handig is om een gesprek te starten wanneer je langere tijd daarna niet echt kunt antwoorden. Dan werkt dat meteen een beetje als een soort voorbode voor het vervolg van het gesprek. In die zin dat als het al traag begint, het niet zo snel meer versnelt. En aangezien ik om 22:00 altijd ga slapen (en bewust mn telefoon buiten de slaapkamer houd altijd) en ik morgen van 09:00 tot 15:00 op de weg zit naar diverse klanten, kan ik denk ik beter morgen einde werkdag iets sturen,. In het weekend heb ik namelijk gewoon tijd om (direct) te antwoorden.

Ik weet dat ik er veel over nadenk, maar ik ben gewoon best onzeker hierover. Vooral omdat dit meisje voor het eerst sinds tijden iemand is van wie ik echt blij word. Toen we matchten had ik oprecht voor het eerst sinds 8 jaar echt zo;n blije energie-boost die ik voor het laatst op de middelbare school had, dat je echt opens alles super zonnig inziet, 10 x meer energie hebt en helemaal even euforisch bent. Leuk natuurlijk, maar het zorgt ook wel voor een bepaalde druk. Als zij straks enkel met ''mweh'' antwoorden komt en het trekken aan een dood paard blijkt (wat op tinder nu eenmaal vaker wel dan niet het geval is), is ook de teleurstelling 10 x groter dan normaal, daar zie ik ook wel een beetje tegenop en misschien stel ik het daarom ook wel uit.
pavlova schreef:
10-09-2020 14:13
Ik blijf iedereen volgen hier. Zo leuk en herkenbaar. Ik vind iedereen zo stoer hier. Mezelf incluis, we doen het toch maar even. Ondanks alle angsten en onzekerheden.

Gister leuke date gehad, hij wilde graag een vervolg date. Ik heb gezegd dat ik dat leuk zou vinden en pats boem....stil. We hebben het er gister nog over gehad dat ik daar zo moe van word en dat ik het zo ontzettend laf vind. Kom op, wees een vent en zeg gewoon eerlijk dat je het niet zit zitten. Mannen pfffff....

Volgende dilemma, heb morgen een eerste date met iemand waar ik een hele sterke mentale klik mee heb. Wat vinden jullie belangrijker, mentaal of fysiek? Allebei zou natuurlijk ideaal zijn maar inmiddels ben ik wel zover dat ik me realiseer dat dat bijna onmogelijk is.
Beide is belangrijk..
Ik oordeel niet snel na 1e date al...

Ik heb zelfs 3 maandjes gedate met iemand maar in bed klikte het niet, was echt 0.0. Maar mentaal was het echt tof.
pavlova schreef:
10-09-2020 14:13
Ik blijf iedereen volgen hier. Zo leuk en herkenbaar. Ik vind iedereen zo stoer hier. Mezelf incluis, we doen het toch maar even. Ondanks alle angsten en onzekerheden.

Gister leuke date gehad, hij wilde graag een vervolg date. Ik heb gezegd dat ik dat leuk zou vinden en pats boem....stil. We hebben het er gister nog over gehad dat ik daar zo moe van word en dat ik het zo ontzettend laf vind. Kom op, wees een vent en zeg gewoon eerlijk dat je het niet zit zitten. Mannen pfffff....

Volgende dilemma, heb morgen een eerste date met iemand waar ik een hele sterke mentale klik mee heb. Wat vinden jullie belangrijker, mentaal of fysiek? Allebei zou natuurlijk ideaal zijn maar inmiddels ben ik wel zover dat ik me realiseer dat dat bijna onmogelijk is.
Hoe bedoel je stil. Gisterenavond direct nadat je het had uitgesproken of omdat je vandaag om 2 uur 's middags nog niets gehoord hebt?

Dag is nog niet om he... En wie weet reageert hij morgen pas bij de start van het weekend.
Julia_20 schreef:
10-09-2020 21:19
Hoe bedoel je stil. Gisterenavond direct nadat je het had uitgesproken of omdat je vandaag om 2 uur 's middags nog niets gehoord hebt?

Dag is nog niet om he... En wie weet reageert hij morgen pas bij de start van het weekend.
Ik vond het stil omdat we de afgelopen dagen elke dag meerdere keren per dag contact hadden. Het is nog steeds stil. Hij is online maar leest mij berichtje niet. Was trouwens geen wanhopig berichtje maar ‘ een bedankt voor de leuke date ‘ berichtje. Het is raar maar je went eraan dat mannen dit doen. Zelfs als ze heel geïnteresseerd overkomen, en duidelijk vragen of je nog een keer op dat wil as. Zaterdag of zondag, betekent dit dus niets. Ik lig er dus niet van wakker. Vind het gewoon verschrikkelijk laf.
Als dat zo is dan ontzettend laf.
Dan had hij gisterenavond zo stoer moeten zijn en aan moeten geven het daarbij te willen houden.

Mannen, en wellicht vrouwen ook, hopen vaak dat iets vanzelf oplost als ze niet meer reageren. .
Het blijft horkerig gedrag. En helaas wen je daar inderdaad aan of erger, je gaat er al haast vanuit dat het weer zo zal gaan. Teveel van dit soort ervaringen maken dat de zin in daten overgaat. Tel daarbij op de spelletjes die soms gespeeld worden, de mannen die alleen seks willen en je vraagt je af waarom je nog wil daten.

Voor mij de reden om het gewoon niet meer te doen, tenzij ik iemand tegen het lijf loop en het op een natuurlijke en ongedwongen manier loopt. Zoals het eerder altijd ging bij mij. Met die mannen had ik meteen een relatie als we gingen daten. Dat liep zo, zeg maar.
En ik wil het niet anders meer.

Er komt een moment dat je daar vrede mee hebt is mijn ervaring. Dat je gewoon wel ziet wat er nog komt en dat elke uitkomst goed is. Ik snap wel heel goed dat je dat na 1 jaar single zijn misschien nog niet bent. In mijn geval is het nu 5 jaar en het is goed zo.

Soms is er gemis, maar overall ben ik tevreden met mijn leven. Ik had nooit gedacht dat ik nog eens op dit punt zou komen maar het voelt best goed.

Ik vind het een heel leuk onderwerp en leef erg mee, romanticus die ik ben. Maar mijn behoefte is weg, misschien wel voor langere tijd of misschien komt het nog terug.
Alles is prima. Maar ik hoop echt dat iedereen hier een fijne liefde gaat vinden ( dit jaar nog) :)
Ik ben nu ruim 6 jaar single na een relatie van 6 jaar.
Daarvoor hield ik mij op op dating sites Lexa, relatie planet en e-matching.
Diverse dates gehad. Meestal eenmalig op 1 date na. Maar de tweede date was vriendschappelijk.
Eentje werd een "relatie" van een paar maanden, bleek achteraf samen te wonen. En nog gekker ik kwam via dit viva forum een mede slachtoffer tegen. En om het nog gekker te maken een aantal jaren geleden zat hij in tros opgelicht.

Ik was toen eind dertig en had diverse dates en als best wel verlegen iemand werd ik er vrijer door.
Uiteindelijk via het forum kwam ik mijn ex tegen die een vraag stelde over een vakantieland. En hop al snel zaten we in een relatie en hij was totally in to me.
Oké na 6 jaar niet meer 😂😂😂

Nu ruim 10 jaar ouder is voor mijn gevoel het hele dating gebeuren anders. Er zijn geen dates zoals ik ze toen had.
Ligt dat aan mij, ben ik kritischer of is de mentaliteit ook anders of ligt het toch aan de leeftijdsgroep of de mannen eventueel in hun crisissen 🤔 op zoek naar een jong blaadje en kijk mij eens.

En eigenlijk denk ik dat de beste manier nog steeds die is van in het wild ontmoeten en de reactie op elkaar.
Maar daar ben ik hem nog niet tegen gekomen.

Dus ja dan de apps proberen. Inmiddels dan alleen op paiq. Maar voor hoelang nog..

Meeste momenten vind ik het prima alleen, maar andere kant mis ik het ook wel. Soort van thuis. En intimiteit. En samen dingen doen zoals ik dat bij mijn vriendinnen zie of de bijv de buren.
julia_20 wijzigde dit bericht op 11-09-2020 10:07
3.09% gewijzigd
@julia_20 toen ik ongeveer jouw leeftijd had, vond ik daten veel makkelijker. Of het met een veranderende mentaliteit te maken heeft? Mannen zoeken jonger en als je zelf ouder wordt (ik ben 60) wordt vijf a tien jaar stokoud. Ik krijg nu dus pensionado s van 70 aangeboden terwijl ik full time werk. De mannen die ik naar recht swipe zijn 55 tot 60 en die kijken weer naar 45-50 of jonger . Moet je eens opletten hoeveel mannen 50 plus in hun profiel aangeven nog kinderen te willen.
Ik wil je verder niet ontmoedigen, maar het daten wordt steeds minder aantrekkelijk.
@waterman

Neuh dat was ik al..

Ik krijg meest mannen van eind vijftig en meest boven de zestig.
Soms wel jonger, maar daar ben ik weer...geen zin om bijna 2 uur in een auto te zitten om bij elkaar te zijn.

Ik zoek een relaxte lat relatie. Waar je elkaar doordeweek ook spontaan kan zien en het niet alleen op de weekenden aankomt.

Die ken ik al en vond ik best vermoeiend. In het weekend bij elkaar. Doordeweeks werken, thuis om half 7, eten, uitpakken, wassen, tas inpakken of opruimen, huis aan kant ... weekend
Waterman26 schreef:
11-09-2020 00:09
@julia_20 toen ik ongeveer jouw leeftijd had, vond ik daten veel makkelijker. Of het met een veranderende mentaliteit te maken heeft? Mannen zoeken jonger en als je zelf ouder wordt (ik ben 60) wordt vijf a tien jaar stokoud. Ik krijg nu dus pensionado s van 70 aangeboden terwijl ik full time werk. De mannen die ik naar recht swipe zijn 55 tot 60 en die kijken weer naar 45-50 of jonger . Moet je eens opletten hoeveel mannen 50 plus in hun profiel aangeven nog kinderen te willen.
Ik wil je verder niet ontmoedigen, maar het daten wordt steeds minder aantrekkelijk.

Maar Waterman, ik heb jou wel regelmatig behoorlijk pittige eisen horen stellen aan mannen (bijv. met betrekking tot hun werk). Het zou best wel eens kunnen dat die eisen zonder dat je het misschien zelf door hebt gehad, naarmate je ouder bent geworden, best extreem zijn geworden. Dat zie ik vaker als mensen ouder worden. Zo'n 70er die probeert een 10 - 15 jaar jongere vrouw te daten. Ik wil dit wel en nooit meer dat, en anders hoeft het niet meer. Maar als ze dan de rest van hun leven alleen blijven valt dat dan wel tegen. Want dat gaat dan dus waarschijnlijk gebeuren.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 11-09-2020 01:13
5.34% gewijzigd
Als ik met een vrouw op date wil dan is dat wel iemand die ik natuurlijk zelf leuk vind maar ook iemand waarvan ik denk dat ik ook bij haar zal passen, en dat er een goede kans is dat ze mij ook leuk zal vinden, inclusief mijn onhebbelijkheden. Ik probeer daarbij vooral mijn eigen 'marktwaarde' realistisch in te schatten. Ik wil voor haar ook een 'catch' zijn. Ik zeg niet dat jullie dat niet doen of niet kunnen maar het maakt het daten wel veel leuker als je niet al te hoge verwachtingen hebt.

Ik kijk trouwens helemaal niet naar veel jongere vrouwen.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 11-09-2020 01:21
9.84% gewijzigd
Antoon69 schreef:
11-09-2020 01:10
Als ik met een vrouw op date wil dan is dat wel iemand die ik natuurlijk zelf leuk vind maar ook iemand waarvan ik denk dat ik ook bij haar zal passen, en dat er een goede kans is dat ze mij ook leuk zal vinden, inclusief mijn onhebbelijkheden. Ik probeer daarbij vooral mijn eigen 'marktwaarde' realistisch in te schatten. Ik wil voor haar ook een 'catch' zijn. Ik zeg niet dat jullie dat niet doen of niet kunnen maar het maakt het daten wel veel leuker als je niet al te hoge verwachtingen hebt.

Ik denk niet dat ik bij een man van 63 jaar past.

Jij scheelt gok ik 1 jaar met mij.

Past een vrouw van 62 bij jou?

Ik denk dat ik op sommige gebieden best kritisch mag zijn. Anders gaat het ook niet werken.
Ik wil het wel leuk hebben.
Julia_20 schreef:
11-09-2020 01:20
Ik denk niet dat ik bij een man van 63 jaar past.

Jij scheelt gok ik 1 jaar met mij.

Past een vrouw van 62 bij jou?
Nee qua leeftijd zou ik inderdaad geen concessies doen als ik jou was. Maar ongeveer mijn eigen leeftijd heeft gewoon mijn voorkeur. Altijd zo geweest.
Julia_20 schreef:
11-09-2020 01:20
.................

Ik denk dat ik op sommige gebieden best kritisch mag zijn. Anders gaat het ook niet werken.
Ik wil het wel leuk hebben.
Je mag zo kritisch zijn als je zelf wil. Maar als je op onze leeftijd nog een sterke band op wil bouwen moet je er behoorlijk zeker van kunnen zijn dat er een sterke wederzijdse aantrekkingskracht zal zijn. Dus ook van diegene uit naar jou. Dat is toch de eerste vereiste.
Natuurlijk hebben we allemaal een rugzakje en onze eigenaardigheden.
Geeft ook niet .

Je/ik zoekt geen evenbeeld, maar je moet ook wel wat overeenkomsten hebben of dingen kunnen delen.

Het hoeft geen George Clooney te zijn, maar wil wel warm worden als ik hem zie.
Antoon69 schreef:
11-09-2020 00:40
Maar Waterman, ik heb jou wel regelmatig behoorlijk pittige eisen horen stellen aan mannen (bijv. met betrekking tot hun werk). Het zou best wel eens kunnen dat die eisen zonder dat je het misschien zelf door hebt gehad, naarmate je ouder bent geworden, best extreem zijn geworden. Dat zie ik vaker als mensen ouder worden. Zo'n 70er die probeert een 10 - 15 jaar jongere vrouw te daten. Ik wil dit wel en nooit meer dat, en anders hoeft het niet meer. Maar als ze dan de rest van hun leven alleen blijven valt dat dan wel tegen. Want dat gaat dan dus waarschijnlijk gebeuren.
Pittige eisen? Ik weet het niet hoor. Je wilt gewoon graag dat het toekomst heeft. Dat is het nadeel van on line daten en profielen scannen ( wat ik dus bijna niet meer doe). Als ik een charmante loodgieter waar ik me lekker bij voel en goed mee kan praten, in de kroeg tegen kom. Dan hoor je mij niet klagen. Maar op een dating site zou ik diezelfde meneer laten gaan. Niet omdat een loodgieter te min is, maar omdat de kans dat we veel gemeen hebben gewoon niet groot is. Ik vind dat niet onrealistisch of pittig. Maar wat je over marktwaarde zegt, daar heb je gelijk in. Die daalt met het ouder worden. Een profiel van een 55 jarige aantrekkelijk jurist van 198 die nog kinderen wil en wereldreizen wil gaan maken... die swipe ik ook weg.
Antoon69 schreef:
11-09-2020 01:10

Ik kijk trouwens helemaal niet naar veel jongere vrouwen.
Dit is natuurlijk helemaal waar.
Het blijft ingewikkeld. Alleen is overigens ook hartstikke leuk.
IK heb weer allemaal dingen van diverse..gelezen..maar om nou te quoten wie er wat zei.. geen idee..

ok NMLK..wat ik mij afvraag..als jullie, een aantal dan, lid zijn..zitten jullie in elkaars regio? of misschien in mijn regio? voor Corona ging ik regelmatig dansen met NMLK..misschien ken ik jullie wel :D

Dan ongewenst bericht NMLK..ik had dat laatst op Facebook..ben verhuisd natuurlijk dus ook nieuwe facebookgroepjes van nieuwe omgeving en dan heb je wel eens dat mensen uit die groepjes je meteen tot vriend willen maken..ben ik ook nooit zo moeilijk in.. Maar had nu dus een dame die ineens een PB ging sturen of we een keertje gingen wandelen of koffie doen.. Heb toen maar voorizhctig beantwoord dat dat mij niet zo'n goed idee lijkt..was ze wel een beetje op haar teentjes getrapt maar ja..je wil niet in die situatie komen dat jij denkt ok leuk de buurt leren kennen en zijn denkt hoebahoebahoeba..erg ongemakkelijk.

Sex ging het nog over..die vind ik eigenlijk best lastig..ik ben in mijn leven wel vrouwen tegen gekomen die een instant sexuele klik opriepen..maar die waren zeer spaarzaam..bij de meesten is dat gevoel er echt niet on first sight, ik vraag me nog steeds af of ik nou zou moeten streven naar een vrouw waarbij ik wel direct dat gevoel heb of dat het prima is zonder. Uiteindelijk kan je met 80t% van de mensen wel fijne sex hebben..tenminste met 80% van de mensen die je slaapkamer halen dan..dus door de voorselectie komen..en de keren dat ik sex had met zo'n instant klik vrouw..dat was niet spectaculairder ofzo.. Maar het is wonderlijk dat je die onderbuikkriebel af en toe meteen hebt bij iemand...heb trouwens wat recenter ook iemand bij wie het echt ontbreekt..dat is wel nieuw voor me..leuke vrouw, fijn zoenen, heerlijk knuffelen maar sexueel..het lijf reageert gewoon niet op haar..ze is ook niet erg actief, meer van ontvangen dan van geven zeg maar, dat helpt ook niet, maar het kan ook de leeftijd zijn..help! :mrgreen:
Hoe dan ook..dan zakt de interesse wederzijds ook snel weg natuurlijk.

Mijn date instelling is nu om gewoon een leuke avond te hebben..borrelen, wat eten, gezellig kletsen, fijn zoenen als dat er in zit. En als er liefde uit voortkomt..TOP..zo niet dan is het een leuke vriendschap voor even. Dat weer afhankelijk van hoe de vrouw in kwestie er in staat natuurlijk. Avondje alleen thuis zitten of avondje op stap met een leuke dame.
Mijn grote valkuil is nog steeds dat het een soort competitie wordt..als ik dan een vrouw spreek of date dan moet ze mij leuk vinden. Stom, ik moet kijken of ik haar wel zo leuk vind..maar toch een stukje natuur denk ik.
Maar ja doe ik dat niet..dan wordt ik zelf weer saaier voor de dame in kwestie..heb ik net door dat ik haar wel leuk vind en dan ben ik weer saai haha

Ik heb mij ook wel eens bedacht dat de aantrekkelijkheid van een vrouw, misschien man ook wel, voor een groot deel wordt bepaald door het aanbod.
Een vrouw die misschien niet zo aantrekkelijk is op Tinder op Paiq is superaantrekkelijk als je haar met 10 vrouwen op een rij zet die allemaal nog minder aantrekelijk zijn. Is dat niet een beetje wat we verpesten met die datingapps en foto's swipen? Dat we teveel in de vergelijking zitten..komt jouw foto net na een draak dan ben je leuker, kom je net na een fotomodel dan heb je pech.. Ik las ook ergens dat mensen op Tinder enzo de neiging hebben om "out of their league" te liken en niet te liken op realistische partners van een vergelijkbaar niveau. Dan denk ik meteen weer door van "ja maar al die vrouwen zetten foto's neer waarop ze mooier lijken dan ze zijn dus dan klopt het weer" :-D

Je kan hier heerlijk over filosoferen met een fles wijn haha
@tomcat ja ik ben zelf 34 jr oud.
En daar had ik dus moeite mee. Dat wegswipen, weggooien van foto s.
Maar je doet het wel.
Terwijl die ene jongen die je net wegswipte misschien inderdaad een top karakter heeft en leuke vibe. Waardoor die wel meer aantrekkelijker wordt. Dat kun je niet aflezen aan een foto, is mijn ervaring.

Ik heb wel spijt dat ik in verleden dus mogelijke partners misschien zo heb weggeswipte. Nu ik ouder ben, denk ik hmmm wie weet was dat nou een super leuk iemand qua persoon .
Dus nu kijk ik ook anders naar mannen.
Tinder heb ik weer verwijderd. Want ik trek te veel seksuele gesprekken aan of mannen die dat meteen willen en benoemen.
Liefst ontmoet ik iemand in het echt waarbij je elkaar meteen ziet. En spontaan een praatje kan maken.
Enige wat ik denk is, waar?
Blijft interessante materie tomcat, de psyche achter de tinder-gebruiker.

Zoals je al zegt ; het is een kwestie van vraag en aanbod. Een 'gemiddeld' uitziende vrouw wordt letterlijk gebombardeerd met matches en likes (heb diverse malen een kijkje in de keuken mogen nemen). Een match van een man zegt lang niet altijd alles, want veel mannen hanteren de ''visnet'' tactiek en proberen zoveel mogelijk binnen te halen om uiteindelijk de zalm van de forel te scheiden om het zo maar te zeggen :D

Ik denk dat veel vrouwen dat ook heus wel weten, maar zoveel aandacht, likes en mannen die een gesprek openen, gaat vroeg of laat toch wel een beetje tussen de oren zitten. Veel vrouwen stappen daardoor één, twee treetjes omhoog ten opzichte van de vijver waar ze normaal in zouden vissen. Tegelijkertijd willen mannen in hun eigen vijver blijven vissen, maar die is dus vrijwel leeg. Ook veel mannen maken de fout zichzelf te hoog in te schatten, maar daar is het natuurlijk al helemaal een sahara. Want als je eigen league al twee treden boven je is gaan staan, zijn de vrouwen die out of your league zijn al helemaal uit zicht verdwenen.

Desondanks wil ik het ook allemaal niet te pessimistisch maken. Ik zit al jaren -met tussenpauzes- op tinder, en er zitten écht heel veel leuke vrouwen op, en ook genoeg die het gesprek beginnen. Ik heb echt diverse malen een openingszin /tekst gehad die duidelijk op mij en/of mijn foto's was afgestemd dat ik echt met een enorme grijns op mijn telefoon zat te kijken. Maargoed nu ben ik ook bijna twee meter lang, heb ik nog een goede kop met haar en ben ik vrij sportief (al zeg ik het zelf)... Ik kan me ook voorstellen dat de wereld een stuk harder is wanneer je een kleine, kalende en dikkere man bent. Zo hard is die wereld dan ook wel weer. Wat dat betreft is de echter wereld vergevingsgezinder dan tinder.
1 fles? 😂😂😂

Maar inderdaad je kan daar leuke gesprekken over voeren.

NMLK ik ben 6 jaar lid nu. Of ik de nmlk'ers van hier ken. Zou kunnen, zou ook niet. Ik zit hier niet onder mijn eigen naam.

Door first dates weet ik nu hoe jij eruit ziet. Zag je ook op paiq. Maar ik ken je niet van nmlk.

Maar om terug te komen op het swipen. Tijdje terug artikel gelezen daarover. Dat mensen blijven swipen om te kijken of het toch nog beter en mooier kan.
Dat vroeger, in de tijd voor het internet en de datingsites" het zoekgebied kleiner was en men ook meer hun best deden.
tomcat schreef:
11-09-2020 10:28
Mijn grote valkuil is nog steeds dat het een soort competitie wordt..als ik dan een vrouw spreek of date dan moet ze mij leuk vinden. Stom, ik moet kijken of ik haar wel zo leuk vind..maar toch een stukje natuur denk ik.
Maar ja doe ik dat niet..dan wordt ik zelf weer saaier voor de dame in kwestie..heb ik net door dat ik haar wel leuk vind en dan ben ik weer saai haha

Ik heb mij ook wel eens bedacht dat de aantrekkelijkheid van een vrouw, misschien man ook wel, voor een groot deel wordt bepaald door het aanbod.
Een vrouw die misschien niet zo aantrekkelijk is op Tinder op Paiq is superaantrekkelijk als je haar met 10 vrouwen op een rij zet die allemaal nog minder aantrekelijk zijn. Is dat niet een beetje wat we verpesten met die datingapps en foto's swipen? Dat we teveel in de vergelijking zitten..komt jouw foto net na een draak dan ben je leuker, kom je net na een fotomodel dan heb je pech.. Ik las ook ergens dat mensen op Tinder enzo de neiging hebben om "out of their league" te liken en niet te liken op realistische partners van een vergelijkbaar niveau. Dan denk ik meteen weer door van "ja maar al die vrouwen zetten foto's neer waarop ze mooier lijken dan ze zijn dus dan klopt het weer" :-D

Je kan hier heerlijk over filosoferen met een fles wijn haha
Je gedrag is geen stukje natuur, het is onzekerheid, en echt een enorme afknapper voor vrouwen. Dus ik zou je aanraden om daar aan te werken.
Vooral als je er vrouwen van gaat daten die je niet eens zo leuk vindt enkel om bevestiging te krijgen. Want daarmee kun je de ander weer schaden. Niet oké dus.
wij slapen nooit.
Ilovefairytales schreef:
11-09-2020 10:54

Liefst ontmoet ik iemand in het echt waarbij je elkaar meteen ziet. En spontaan een praatje kan maken.
Enige wat ik denk is, waar?
Precies dat ontmoeten...

Ik val in herhaling. Je hebt dan veel ander contact en de persoon, "leeft" en je reageert op elkaar, meer uitstraling dan een foto.

Een man of vrouw kan daardoor veel aantrekkelijker worden naarmate je elkaar beter leert kennen.
alongwiththesunshine schreef:
11-09-2020 11:11
Je gedrag is geen stukje natuur, het is onzekerheid, en echt een enorme afknapper voor vrouwen. Dus ik zou je aanraden om daar aan te werken.
Vooral als je er vrouwen van gaat daten die je niet eens zo leuk vindt enkel om bevestiging te krijgen. Want daarmee kun je de ander weer schaden. Niet oké dus.
Je oordeelt veel te snel volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven