Single, we kletsen hier verder (deel 2)
zaterdag 16 mei 2020 om 15:00
Dus je zou zelf niet meer reageren als hij nog wel iets zou sturen? Alleen dan zou ik dat doen he. Hoor ik niks, dan weet ik ook genoeg.Sabbieehhhh schreef: ↑16-05-2020 14:58Maar waarom zou je dat nog vragen? Je hebt hem de afgelopen dagen een aantal openingen geboden, hij blijft vaag doen, in mijn optiek is hij het dan echt niet waard hoor!
@julus: klinkt wel als een goede site, ben benieuwd naar jouw bevindingen!

zaterdag 16 mei 2020 om 15:01
Eens. Als een man graag wil weet je dat wel. Dan hoef je niet te vragen om een tweede date en doet hij zeker niet vaag. Dit zou ik laten gaan.Sabbieehhhh schreef: ↑16-05-2020 14:58Maar waarom zou je dat nog vragen? Je hebt hem de afgelopen dagen een aantal openingen geboden, hij blijft vaag doen, in mijn optiek is hij het dan echt niet waard hoor!
@julus: klinkt wel als een goede site, ben benieuwd naar jouw bevindingen!
zaterdag 16 mei 2020 om 15:08
Ik zou hem hooguit laten weten dat het voor mij wel klaar is gezien ik het gevoel zou hebben dat hij mij niet serieus neemt. Maar goed, ik ben vrij hard geworden in die dingen.
zaterdag 16 mei 2020 om 15:13
Ja misschien hebben jullie gelijk hoor. Want dit is gewoon raar eigenlijk. Stel je hebt het druk, dan nog kan je dat even laten weten.
Ik heb een inschrijving gedaan bij dewandeldate. Jammer dat je eerst goedgekeurd moet worden om te kunnen rond kijken.
zaterdag 16 mei 2020 om 15:15
Eigenlijk heb je wel gelijk hoor. Al date ik nooit dus vind ik het nog wat lastig inschatten of het geen interesse is of dat iemand gewoon heel makkelijk is.Sabbieehhhh schreef: ↑16-05-2020 15:08Ik zou hem hooguit laten weten dat het voor mij wel klaar is gezien ik het gevoel zou hebben dat hij mij niet serieus neemt. Maar goed, ik ben vrij hard geworden in die dingen.

zaterdag 16 mei 2020 om 15:17
Daar zijn ze heel snel mee. Binnen een uur. Ik moest wat specifieker mijn date omschrijven en daarna was hij goed. En kreeg tips om vooral foto's van mij met hond te plaatsen

zaterdag 16 mei 2020 om 15:18
Vaak is de interesse kortdurend na een date. En dan hoor je niks meer of je wordt geghost. Dan reageert iemand niet meer.
zaterdag 16 mei 2020 om 15:19
Dat is wel snel idd. Oh dan zal ik vast ook specifieker moeten zijn met dingen omschrijven.
Wat vind jij de fijnste betaalde datingsite?

zaterdag 16 mei 2020 om 15:25
Ze mailen je, dus dat moet je even in de gaten houden.
Ik heb nu kort ervaring met ematching en net ingeschreven bij de wandeldate. Ik kan er nog niet veel over zeggen. Ik vind ze beiden wel prettig en duidelijk in gebruik. Je krijgt of een nette afwijzing , of hoort niks en contact verloopt prettig. Ik zie best veel leuke mannen. Nu zij mij nog
Ik heb nu kort ervaring met ematching en net ingeschreven bij de wandeldate. Ik kan er nog niet veel over zeggen. Ik vind ze beiden wel prettig en duidelijk in gebruik. Je krijgt of een nette afwijzing , of hoort niks en contact verloopt prettig. Ik zie best veel leuke mannen. Nu zij mij nog

zaterdag 16 mei 2020 om 15:35
Ik heb idd al mail van wandeldate. Moet echt best wel wat uitbreiden. Dus met even gauw profiel aanmaken kom ik er dus niet haha. Ene kant ook wel weer goed hoor. Maar omdat ik vermoed dat er weinig in mijn omgeving op zit, vind ik het dan "zonde".
Ematching nog nooit geprobeerd. Wat is daar de leeftijd een beetje?
Ematching nog nooit geprobeerd. Wat is daar de leeftijd een beetje?

zaterdag 16 mei 2020 om 15:40
Als je er 15 minuutjes tijd insteekt ben je er. En wie weet zit er meer in dan je denkt. Als je Tinder gewend bent is dit even wennen, die moeite die je moet doen. En dat is meteen het grote verschil; men doet moeite omdat iedereen serieus is. Dus de vraag is wat je er uit wil halen?
Op ematching zitten allerlei leeftijden. En er komen dagelijks nieuwe profielen bij. Het is veel.
Op ematching zitten allerlei leeftijden. En er komen dagelijks nieuwe profielen bij. Het is veel.
zaterdag 16 mei 2020 om 16:04
zaterdag 16 mei 2020 om 16:55
Wat was er ongeloofwaardig aan dan?Shiverrr schreef: ↑16-05-2020 16:04Ja ik heb het nu wat uitgebreider gedaan. En het is oprecht nog lastig ook om iets te bedenken eigenlijk.
Ik heb het contact met de jongen van tinder alweer verbroken. Zijn verhaal kwam zo ongeloofwaardig over. Dat het bijna niet waar kon zijn. Wel jammer want we konden wel leuk praten.
zaterdag 16 mei 2020 om 17:47
Hij was 26 en beweerde dat hij een eigen bedrijf had. Tot daar was het nog geloofwaardig. Maar daarna was het dat wanneer hij het bedrijf verkocht miljonair zou zijn. Hij wilde met 35 met pensioen en zijn bedrijf had geen site. Stond nergens vermeld op internet, terwijl het super goed liep. Je zou van een goedlopend bedrijf dat voor 2 jaar vol zit toch op zijn minst een vernoeming verwachten en eigenlijk ook nog een site.
zaterdag 16 mei 2020 om 17:57
Vraagje: ik heb 6 jaar hbo gedaan en alle vakken afgesloten maar door omstandigheden moeten stoppen. Dus ik heb geen hbo diploma. Kan ik me dan wel aanmelden? Want ik heb me wel aangemeld, maar ben nu geblokkeerd totdat ik de school/opleiding etc doorgeef per mail.Julus schreef: ↑16-05-2020 15:40Als je er 15 minuutjes tijd insteekt ben je er. En wie weet zit er meer in dan je denkt. Als je Tinder gewend bent is dit even wennen, die moeite die je moet doen. En dat is meteen het grote verschil; men doet moeite omdat iedereen serieus is. Dus de vraag is wat je er uit wil halen?
zaterdag 16 mei 2020 om 17:58
Daar ben ik ook weer
Gezellige middag gehad, kon leuk met hem kletsen en is echt een lieve jongen. Maar toch miste weer beetje de ‘vonk’, is een gevoel wat moeilijk is uit te leggen.. Alsof hij bijna beetje te lief en passief was. Heel gek hoe het af en toe werkt, kan echt niks slechts over hem zeggen maar dan toch ‘het’ niet voelen. Aantrekkelijke jongen ook, maar alsof het niet voor mij was. Ik laat het nog even bezinken, afscheid was ook gewoon open en dat we allebei gezellig vonden.
Misschien nog 2e keer afspreken, ook geen idee wat hij ervan vond natuurlijk. Lastig allemaal af en toe! Bijna soort frustratie bij mezelf waarom ik dan toch iets miste, weet niet of herkenbaar is bij iemand
Misschien nog 2e keer afspreken, ook geen idee wat hij ervan vond natuurlijk. Lastig allemaal af en toe! Bijna soort frustratie bij mezelf waarom ik dan toch iets miste, weet niet of herkenbaar is bij iemand
zaterdag 16 mei 2020 om 18:02
Hmm dat hele ‘ik wil met 35 met pensioen en miljonair worden’ zou überhaupt al een afknapper zijn. Hoop grootspraak, maar weinig actie.. Heeft hij al gereageerd dat je het wilde stoppen? Sterk dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd!Shiverrr schreef: ↑16-05-2020 17:47Hij was 26 en beweerde dat hij een eigen bedrijf had. Tot daar was het nog geloofwaardig. Maar daarna was het dat wanneer hij het bedrijf verkocht miljonair zou zijn. Hij wilde met 35 met pensioen en zijn bedrijf had geen site. Stond nergens vermeld op internet, terwijl het super goed liep. Je zou van een goedlopend bedrijf dat voor 2 jaar vol zit toch op zijn minst een vernoeming verwachten en eigenlijk ook nog een site.

zaterdag 16 mei 2020 om 18:03
Tuurlijk wel! Ze gaan niet checken of je een diploma hebt. Het gaat om het werk/denk niveau.Shiverrr schreef: ↑16-05-2020 17:57Vraagje: ik heb 6 jaar hbo gedaan en alle vakken afgesloten maar door omstandigheden moeten stoppen. Dus ik heb geen hbo diploma. Kan ik me dan wel aanmelden? Want ik heb me wel aangemeld, maar ben nu geblokkeerd totdat ik de school/opleiding etc doorgeef per mail.

zaterdag 16 mei 2020 om 18:05
Hm dat zou ik ook bedenkelijk vinden. Het zou kunnen maar het gaat vooral om jouw gevoel. En dat zat niet goed.Shiverrr schreef: ↑16-05-2020 17:47Hij was 26 en beweerde dat hij een eigen bedrijf had. Tot daar was het nog geloofwaardig. Maar daarna was het dat wanneer hij het bedrijf verkocht miljonair zou zijn. Hij wilde met 35 met pensioen en zijn bedrijf had geen site. Stond nergens vermeld op internet, terwijl het super goed liep. Je zou van een goedlopend bedrijf dat voor 2 jaar vol zit toch op zijn minst een vernoeming verwachten en eigenlijk ook nog een site.
zaterdag 16 mei 2020 om 18:06
Haha herkenbaar Vivi, heb ook een aantal dates gehad waarover ik niks slechts kon zeggen en wat echt hele leuke dates waren en toch voelde ik "het" niet. Bij de tweede date krijg je dan vaak toch wel duidelijker het gevoel. Ik zou ook gewoon op tweede date gaan en vaak weet je het daarna wel ,zeker.
zaterdag 16 mei 2020 om 18:07
Jammer dat je niet echt een vonk voelde. Maar wie weet als je hem beter leert kennen dat zoiets wel kan ontstaan? Aangezien je voor de rest wel positief over hem bent.Vivi3338 schreef: ↑16-05-2020 17:58Daar ben ik ook weerGezellige middag gehad, kon leuk met hem kletsen en is echt een lieve jongen. Maar toch miste weer beetje de ‘vonk’, is een gevoel wat moeilijk is uit te leggen.. Alsof hij bijna beetje te lief en passief was. Heel gek hoe het af en toe werkt, kan echt niks slechts over hem zeggen maar dan toch ‘het’ niet voelen. Aantrekkelijke jongen ook, maar alsof het niet voor mij was. Ik laat het nog even bezinken, afscheid was ook gewoon open en dat we allebei gezellig vonden.
Misschien nog 2e keer afspreken, ook geen idee wat hij ervan vond natuurlijk. Lastig allemaal af en toe! Bijna soort frustratie bij mezelf waarom ik dan toch iets miste, weet niet of herkenbaar is bij iemand![]()
zaterdag 16 mei 2020 om 18:08
Nee ik heb hem geblokkeerd toen het gesprek stil lag. Want ik had al aangegeven dat ik het ongeloofwaardig vond en toen was het antwoord 'dat hoor ik wel vaker'.

zaterdag 16 mei 2020 om 18:09
Ja hoor! Liefde is niet een wiskundige formule maar een gevoel. Je kunt iemand treffen die op papier helemaal voldoet maar bij wie je het niet voelt. Jammer maar daar kun je niks aan forceren. Wel kan het het later alsnog ontstaan. Ineens is het er dan. Maar dan moet je hem nu al wel interessant vinden, een hele kleine spark voelen of iig veel zin hebben om hem te willen zien.Vivi3338 schreef: ↑16-05-2020 17:58Daar ben ik ook weerGezellige middag gehad, kon leuk met hem kletsen en is echt een lieve jongen. Maar toch miste weer beetje de ‘vonk’, is een gevoel wat moeilijk is uit te leggen.. Alsof hij bijna beetje te lief en passief was. Heel gek hoe het af en toe werkt, kan echt niks slechts over hem zeggen maar dan toch ‘het’ niet voelen. Aantrekkelijke jongen ook, maar alsof het niet voor mij was. Ik laat het nog even bezinken, afscheid was ook gewoon open en dat we allebei gezellig vonden.
Misschien nog 2e keer afspreken, ook geen idee wat hij ervan vond natuurlijk. Lastig allemaal af en toe! Bijna soort frustratie bij mezelf waarom ik dan toch iets miste, weet niet of herkenbaar is bij iemand![]()
zaterdag 16 mei 2020 om 18:09
Ja ik vind het ook zo lullig als mannen er naar zouden vragen en dat ik moet aangegeven dat ik geen hbo diploma heb. Voel je je misschien ook beetje voor de gek gehouden.
Ik had al wel een beetje rond gekeken en er waren wel leuke mannen. Maar deze hadden wel een kinderwens en ik weer niet. Dus dat is dan wel weer een beetje jammer.