Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Alle reacties Link kopieren
Ira87 schreef:
29-04-2020 18:16
Veel mannen zijn best klootzakken, maar er bestaan gelukkig nog wel fatsoenlijke mannen.
Precies! Ik ben ook fatsoenlijk en vind wederzijdse respect naar elkaar wel belangrijk.
Denk dat ik gewoon geduld moet hebben met Tinder...
Alle reacties Link kopieren
Binnusje schreef:
29-04-2020 18:39
Precies! Ik ben ook fatsoenlijk en vind wederzijdse respect naar elkaar wel belangrijk.
Denk dat ik gewoon geduld moet hebben met Tinder...
En dit is precies de reden dat ik na een paar weken Tinder maar weer van m'n telefoon flikker. :rrr:
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Binnusje schreef:
29-04-2020 18:27
@Sabbieehhhh, ik verbaas me er wel eens over waarom mannen zo doen. Ben zelf man, maar ik herken dat gekke gedrag niet. Ik weet niet hoe oud jij bent en hoe oud hij is maar het klinkt wel erg kinderachtig. Dus als jij niet wilt dan vraagt hij zijn buurmeisje? Lijkt me eerder een smoes want waarom had hij haar dan niet eerder gevraagd?

Ik wacht nog op mijn eerste match (3 weken Tinder). Heb het idee dat er iets met mijn profiel is. Dat ik niet zichtbaar ben ofzo. Heb even Gold geprobeerd en ook daar zie ik geen likes. Of het komt door de corona of ik ben super lelijk of dat ik in minder bevolkt gebied woon (regio Zwolle), maar geen matches vind ik vreemd.
Ik mis de leuke gesprekken wel, juist in Corona-tijd kun je elkaar zo ook beter leren kennen en later eens afspreken.
We zijn beiden halverwege 30 dus zeker een stuk ouder dan je bij dit gedrag zou verwachten. Heb zoiets ook nog nooit mee gemaakt.

Geen matches is inderdaad wel bijzonder. Wat voor soort foto's gebruik je? Sta je er een beetje spontaan op?
Alle reacties Link kopieren
Sabbieehhhh schreef:
29-04-2020 19:19
Geen matches is inderdaad wel bijzonder. Wat voor soort foto's gebruik je? Sta je er een beetje spontaan op?
Geen match is niet zo bijzonder als man. Als vrouw heb je wellicht keus te over. Ik heb ook getwijfeld aan mijn foto's, maar zo erg kan het niet zijn.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Mannen en vrouwen verschillen denk ik niet qua klootzakkerigheid. Ik denk dat de schrijvende mannen ook wel leuke verhalen kunnen houden.
Maar ja, die ene man... beter kwijt dan rijk denk ik, je hebt geluk er vanaf te zijn!
Er zijn veel leuke mensen alleen op Tinder krijg je ALLE mensen: vrijgezel, getrouwd, racist, tolerant, respectvol, respectloos, precies zoals de samenleving is opgebouwd. Dus ook de leukerds.
Maar ja, normaliter loop je automatisch door intuïtie sneller om de minder leuke mensen heen.
Al hebben sommige mensen een talent om de klootzakken eruit te filteren en die juist te behouden.
Alle reacties Link kopieren
@Sabieh: Wat een sukkel zeg, gelukkig ben je daar snel achtergekomen. Je zou het alleen niet verwachten na 2 uur videobellen. Echt kansloos zoiets.

@Binusjuh: Wel raar dat je helemaal geen match hebt. Heb je wel duidelijke en leuke foto's? Misschien moet je daar eens iets in wijzigen.

Zo irritant, ik wil best iets posten over mijn eigen situatie want ik heb wel 'goed' nieuws. Maar ik ben echt bang dat ik herkenbaar ben (ik post ook in andere persoonlijke topics) en mn liefdesleven hoeft weer niet iedereen te weten.
Alle reacties Link kopieren
@shiver, zeker beter kwijt dan rijk, was ook vooral verbaasd, heb zoiets nog nooit mee gemaakt..

Kun je het niet in grote lijnen vertellen zonder het te herkenbaar te maken? Goed nieuws horen we natuurlijk graag, maar hoe dan ook: geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar heb ik een jongen via happn leren kennen en er stond ook een date gepland. Door omstandigheden heb ik die afgezegd en ook het contact stopgezet. Nu heb ik vorige week weer contact gezocht en we praten weer. Hebben een keer gevideobelt en nu willen we als het mooi weer is een keer afspreken. We weten beide dat we elkaar beter willen leren kennen! Dit heb ik gewoon gevraagd omdat ik duidelijkheid wilde.

Ik ben al jaren single en het is eigenlijk voor het eerst dat ik iemand leuk vind. Daarvoor had ik dat nooit en heb ik mn dates gehad om "ervaring op te doen" of omdat hij wel aardig was.
Ik vind alles wel "eng" en alles is zo onzeker. Maar het is wel leuk om dit ook weer een keer te hebben.
Alle reacties Link kopieren
@shiver: Spannend! Ben benieuwd hoe het gaat zijn, houd je ons op de hoogte? En geniet!
Alle reacties Link kopieren
Dankje en zal ik doen! Ik ben zelf ook heel benieuwd waar dit nu op uit gaat draaien. Maar corona maakt alles wel lastiger qua afspreken.
Mag ik je een PM sturen?
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes Shiverr, het is altijd spannend. Kun je niet samen gaan picknicken in het park of bos ofzo? Dan ga je wandelen en neem je lekkere dingen mee (of beiden iets). Ga je op een groot kleed zitten mocht je je aan de 1,5m willen houden. Of gewoon dichterbij zitten. Die keus maak je zelf.
Is vast leuk als je dat beide leuk vind.

Ben benieuwd hoe het afloopt, een succes verhaaltje is altijd fijn om te lezen! Zet hem op, maar blijf je zelf en bij je grenzen.

Ja ik heb duidelijke foto's. Niet van die onscherpe die je veel ziet. Heb ze ook al eens veranderd of ververst. Heel vreemd.
binnusje wijzigde dit bericht op 29-04-2020 21:54
11.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sabbieehhhh schreef:
29-04-2020 19:19
We zijn beiden halverwege 30 dus zeker een stuk ouder dan je bij dit gedrag zou verwachten. Heb zoiets ook nog nooit mee gemaakt.

Geen matches is inderdaad wel bijzonder. Wat voor soort foto's gebruik je? Sta je er een beetje spontaan op?
Hmm ik ben ook halverwege de 30, maar het komt me wel kinderachtig over.
En of hij het absoluut niet leuk vond dat je niet wilde afspreken en daarom maar gaat gooien met anderen. Alsof hij wil pushen.

Ja ik sta er wel spontaan op... Snap het ook niet. Las wel over een accountreset via de helpdesk, misschien dat die iets kunnen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
29-04-2020 20:50
Dankje en zal ik doen! Ik ben zelf ook heel benieuwd waar dit nu op uit gaat draaien. Maar corona maakt alles wel lastiger qua afspreken.
Mag ik je een PM sturen?
Tuurlijk mag dat!
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me er zo over dat de mannen hier totaal geen matches krijgen op Tinder! Is het echt zo moeilijk voor de mannen om online contact op te doen dan? Ik wil bijna nieuwsgierig vragen of ik jullie foto's eens mag zien of het werkelijk zo vreselijk is of dat het inderdaad hopeloos is voor mannen online :D

Ik heb Tinder weer verwijderd. Ik was zo klaar met de onnozelaars daar. Deprimerend. Maar vind het soms ook wel eenzaam in deze tijd. Mis de intimiteit, een arm om je heen, het voeren van een gesprek...
Alle reacties Link kopieren
Binnusje schreef:
29-04-2020 21:50
Hmm ik ben ook halverwege de 30, maar het komt me wel kinderachtig over.
En of hij het absoluut niet leuk vond dat je niet wilde afspreken en daarom maar gaat gooien met anderen. Alsof hij wil pushen.

Ja ik sta er wel spontaan op... Snap het ook niet. Las wel over een accountreset via de helpdesk, misschien dat die iets kunnen ofzo.
Geen idee, ga mijn hoofd er ook niet over breken ;-)

Nou, dan zou ik die account reset eens aanvragen, gok dat dat het wel oplost :-)
Alle reacties Link kopieren
Sabbieehhhh schreef:
29-04-2020 21:56
Tuurlijk mag dat!
Fijn! Ik heb je een berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
@Binnusje: Ja we hebben nog niks concreets afgesproken, maar dat is zeker een leuk idee. Al vind ik een bos voor een 1e date niet zo geslaagd.

Dan zou ik als ik jou was ook een account reset aanvragen. Wie weet helpt dat. En anders moet je misschien iemand anders eens laten kijken naar je profiel? Misschien dat zij wel tips hebben. Een goede vriend of vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook maar even meepraten als dat mag :)

Ook begin 30, sinds een aantal weken single (voelt zelfs vreemd dit te typen).
Na een relatie van ruim 2jr. Geen drama, fijne relatie alleen andere toekomstplannen (kinderwens hij niet)
Moet zeggen, wel pittig met corona.

En ben nooit echt aan de tinder geweest.
Lijkt me erg lastig om leuke mannen te filteren en dan die sexbeluste types, brrrr.
Maar, nu ook nog niet aan de orde..

Kan ik tot die tijd mooi mee genieten met jullie escapades ;)
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
29-04-2020 22:22
Fijn! Ik heb je een berichtje gestuurd.
Je hebt een reply :hug:
Alle reacties Link kopieren
Mikiniki schreef:
29-04-2020 22:43
Ik ga ook maar even meepraten als dat mag :)

Ook begin 30, sinds een aantal weken single (voelt zelfs vreemd dit te typen).
Na een relatie van ruim 2jr. Geen drama, fijne relatie alleen andere toekomstplannen (kinderwens hij niet)
Moet zeggen, wel pittig met corona.

En ben nooit echt aan de tinder geweest.
Lijkt me erg lastig om leuke mannen te filteren en dan die sexbeluste types, brrrr.
Maar, nu ook nog niet aan de orde..

Kan ik tot die tijd mooi mee genieten met jullie escapades ;)
Welkom!

Haha die leer je er gelukkig normaal gezien snel genoeg uit te filteren.

En ondanks dat het een 'goede' break up geweest is. Blijft lastig, hoop dat onze escapades je wat opvrolijken!
Alle reacties Link kopieren
manisha-362 schreef:
29-04-2020 21:57
Ik verbaas me er zo over dat de mannen hier totaal geen matches krijgen op Tinder! Is het echt zo moeilijk voor de mannen om online contact op te doen dan? Ik wil bijna nieuwsgierig vragen of ik jullie foto's eens mag zien of het werkelijk zo vreselijk is of dat het inderdaad hopeloos is voor mannen online :D

Ik heb Tinder weer verwijderd. Ik was zo klaar met de onnozelaars daar. Deprimerend. Maar vind het soms ook wel eenzaam in deze tijd. Mis de intimiteit, een arm om je heen, het voeren van een gesprek...
:hug: gelukkig mag dit online nog wel.
Kan me goed voorstellen dat het eenzaam is. Hoelang ben jij al alleen?
Alle reacties Link kopieren
Sabbieehhhh schreef:
29-04-2020 22:51
Welkom!

Haha die leer je er gelukkig normaal gezien snel genoeg uit te filteren.

En ondanks dat het een 'goede' break up geweest is. Blijft lastig, hoop dat onze escapades je wat opvrolijken!
Dankje!

Haha jij klinkt ervaren. Tzt misschien maar even wat tips ophalen ;)
Al moet ik zeggen dat ik niet echt de voorkeur heb voor badkamer fotos en spierbundels etc die ik weleens heb gezien via via😂😂

Ja, klopt. Bellen nog wel en zien elkaar soms.
Beetje afbouwen, al voelt dat ook wel dubbel.
Alle reacties Link kopieren
@Mikiniki: Welkom! Een break up blijft lastig denk ik. Ook al is het allemaal goed verlopen.

Maar je merkt gauw genoeg of een man alleen seks wil of dat hij serieus is. Soms weet je dat al na een paar zinnen. Mijn ervaring is dat iemand die serieus is, geen seksueel getinte "grappen" gaat maken of op seks zinspeelt. En als je geluk hebt staat het gewoon in hun profiel dat ze alleen op zoek zijn naar een beetje plezier. Dus dan kan je alsnog zelf kiezen of je daar zin in hebt of niet.
Alle reacties Link kopieren
@Shiverrr,

Je kunt ook voor heide kiezen of gewoon bij een meertje/plas in de buurt. Waar je je prettig bij voelt. En anders alleen een wandeling of fietstocht. Sommigen vinden het duf maar je doet samen een activiteit en levert ook leuke gespreksstof op.

@Sabbieehhhh, mijn ex (we gaan respectvol met elkaar om) heeft mijn profiel bekeken en een vriendin. Beide vinden het een prima profiel, niet teveel informatie. Less is more. Zodat er interesse naar meer gewekt wordt en dat kan dan prima in een gesprek lijkt me.
Zij kunnen het we een prima profiel vinden maar met hun hoef ik niet meer in gesprek :)

@manisha-362 tja ik wil het profiel best delen met je. Jij bent een buitenstaander en kunt het beter beoordelen. Ik sta toch al openbaar op Tinder. Zal ik je een PM sturen?

@mikiniki, denk dat je het filteren wel snel genoeg leert. Grappig dat je zegt wat je niet houd van badkamer foto's en van die sportschool Henkie spierbundel foto's.
Ik sprak laatst een dame toen ik wat ophaalde van Marktplaats en we kregen het over Tinder en ze zei precies hetzelfde! Dan nog snap ik niet waarom dan veel mannen dat doen. Mars en Venus denk ik. Ze zei zelfs nog: sommigen hebben volgens mij nog een IQ.lager dan m'n schoenmaat :)
Alle reacties Link kopieren
Mikiniki schreef:
29-04-2020 22:55
Dankje!

Haha jij klinkt ervaren. Tzt misschien maar even wat tips ophalen ;)
Al moet ik zeggen dat ik niet echt de voorkeur heb voor badkamer fotos en spierbundels etc die ik weleens heb gezien via via😂😂

Ja, klopt. Bellen nog wel en zien elkaar soms.
Beetje afbouwen, al voelt dat ook wel dubbel.
Hahah nou, ben alweer 3,5 jaar vrijgezel dus ja er is wel wat getinderd hier en daar ;-)
En nee voor die types ren ik ook hard weg hoor :-)
Voor tips ben je altijd welkom.

Kan ik me voorstellen maar meteen helemaal geen contact meer is ook zo rigoreus. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven