Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
dinsdag 14 april 2020 om 21:54
Eens met RedRose, ze spreekt duidelijke taal.. Ze weet dat jij er voor haar bent en steunt, maar ze kiest heel bewust voor een ander en deelt dit ook nog vriendschappelijk met je mee. Voor haar was het duidelijk dus gewoon een FWB tussen jullie. Ik zou ook niet alles gaan analyseren nu, zij mag zelf kiezen om te daten en aan wie ze dit verteld. Het zit voor jou nog erg diep, ik zou dus heel kort op haar bericht reageren voordat het contact dadelijk door blijft gaan. Het is natuurlijk een manier om haar dicht bij je te houden, maar gaat alleen maar pijn doen later. Vooral nu ze openlijk mededeelt dat ze iemand heeft ontmoet, is het tijd om los te laten
dinsdag 14 april 2020 om 23:36
Dat is ook zo. Mijn gevoel is alleen maar sterker geworden toen ik voor mezelf de beslissing nam om voor haar te gaan alleen toen nam zij afstand.RedRoseThorn schreef: ↑14-04-2020 21:48Wauw binnusje, om eerlijk te zijn klink je nog helemaal in de wolken van haar. Ik zou echt even oppassen, voor jezelf. Misschien heeft ze nu iemand ontmoet waarbij ze het wel toe durft te geven. Geen hoop meer hebben. Je bent duidelijk nog beschikbaar voor haar en toch kiest ze voor iemand anders. Laat haar los of je wordt meegesleurd de diepte in.
Het verhaal wordt nog gekker.
Ik had haar bericht gedeeld met een vriend van me en hij belde me op om te vertellen dat een vriend van hem het ook al een paar keer over mijn collega had. Dus hij vroeg wat door en kon niet anders concluderen dat het om dezelfde dame ging. Pfff wat schrikken! En geografisch wonen we allemaal een eind uit elkaar.
Ze kennen elkaar een paar weken via Tinder en toen mijn vriend wist dat het dezelfde persoon was heeft hij tegen zijn vriend gezegd dat ze open kaart moet gaan spelen omdat hij ook met mij telkens in gesprek was over dit hele gedoe. Hij vermoedt dat zijn vriend haar gevraagd heeft om duidelijk te zijn en dat ze me daarom geappt heeft vanavond.
Hij twijfelt wel een beetje aan alles. Dat is voor mij weer hoop maar goed ik moet het loslaten. Wie weet wat de toekomst brengt maar voor nu is het me allemaal even te veel. Ga eerst mijn therapie volgen om alles op een rijtje te krijgen en te zetten.
dinsdag 14 april 2020 om 23:43
@Vivvi3338 en Sabbieehhhh, het klopt hoor wat jullie zeggen. Ik moet het eerst loslaten.
Het gekke is dat ik me nog nooit zo emotioneel verbonden heb gevoeld met iemand. We schreven brieven, we huilden samen. Stuurden lieve kaartjes.
Ik heb dat nog nooit zo gevoeld dat iemand het beste in me naar boven bracht. Die band was zo sterk.
Edit: een FWB was het niet want ze zei diverse malen tegen mij dat ze pas met iemand naar bed gaat als het helemaal goed zat qua gevoelens. Vandaar dat dat bij ons ook een tijdje duurde, maar dat was ook om mijn gevoel.
Het gekke is dat ik me nog nooit zo emotioneel verbonden heb gevoeld met iemand. We schreven brieven, we huilden samen. Stuurden lieve kaartjes.
Ik heb dat nog nooit zo gevoeld dat iemand het beste in me naar boven bracht. Die band was zo sterk.
Edit: een FWB was het niet want ze zei diverse malen tegen mij dat ze pas met iemand naar bed gaat als het helemaal goed zat qua gevoelens. Vandaar dat dat bij ons ook een tijdje duurde, maar dat was ook om mijn gevoel.
donderdag 16 april 2020 om 16:39
Ik snap dat je dat denkt, maar daar lijkt het verder niet op. We slapen ook samen zonder seks en laat in andere dingen wel zien dat hij serieus is.
vrijdag 17 april 2020 om 17:35
Ik ben ook heel erg op mezelf en vind het na een paar uur ook vaak wel goed geweest. Er zijn mensen die dit echt oké vinden. Ik had een relatie met iemand die er precies zo in stond dus dan werkt het perfect. Ik vind het wel erg dat je zegt dat je een uiterlijk hebt dat niet aantrekkelijk gevonden wordt. Door wie niet? Aantrekkelijk is een heel breed begrip dus ik hoop dat je niet echt gelooft dat je niet aantrekkelijk bent.hondenmens schreef: ↑05-01-2020 16:19Ik ben 34 en al bijna heel mijn leven single. Een paar kalverliefdes gehad van een paar weken/maanden en 1 FWB. Nog nooit een serieuze relatie gehad. Door verschillende factoren denk ik. Ten 1e word ik nooit echt verliefd. Ik ben een einzelgänger en verdraag iemand maar een paar uur. Tenzij je een dagje weg bent en veel te bekijken hebt. Maar daarna ben ik bekaf. Ook maak ik niet makkelijk contact en heb niet een uiterlijk wat aantrekkelijk gevonden wordt.
Soms lijkt het me wel mooi iemand te hebben waar het op (bijna) alle vlakken mee klikt. Maar die ben ik nog niet tegengekomen. Anderzijds brengt een relatie ook weer sociale verplichtingen met zich mee. En dat benauwt me. Eigenlijk kan ik niet echt met "ja" of "nee" beantwoorden of ik een relatie wil. Ooit, denk ik. Het meegemaakt willen hebben. Maar dan wel latten.
zaterdag 18 april 2020 om 17:59
Toch een wandeldate gepland voor volgend weekend
Wel weer spannend, afgelopen 3/4 maanden wat teleurstellingen moeten doorstaan.. Maar wellicht dat deze bijzondere tijd ook kan helpen, het is nu toch voornamelijk vriendschappelijk en ben niet van plan om een zoen te geven (laat staan seks). Kreeg het gevoel dat het bij m’n vorige dates snel daar op werd gefocust namelijk.
Wel een ander type; net klaar met studie, woont met huisgenoot, geen rijbewijs.. Allemaal geen onoverkomelijke dingen, maar hiervoor met mannen gedate die stukje ouder waren en alles voor mekaar. Of nouja, zo leek het.. Nu zelfde leeftijd wel, misschien dat het juist dan ook wat beter gaat en zelfde verwachtingen. We gaan het zien!
@Attra, jij nog met je date afgesproken?
Wel een ander type; net klaar met studie, woont met huisgenoot, geen rijbewijs.. Allemaal geen onoverkomelijke dingen, maar hiervoor met mannen gedate die stukje ouder waren en alles voor mekaar. Of nouja, zo leek het.. Nu zelfde leeftijd wel, misschien dat het juist dan ook wat beter gaat en zelfde verwachtingen. We gaan het zien!
@Attra, jij nog met je date afgesproken?
zaterdag 18 april 2020 om 18:04
Leuk Vivi! Ach het belangrijkste is toch dat je goed bij elkaar past. Hij heeft een studie afgerond dus mooi perspectief. Geen rijbewijs..er zijn er steeds meer die ondanks rijbewijs met het OV reizen, geen auto hebben. Zeker in een stad minder belangrijk.
En ik denk zeker dat deze tijd juist voordeel kan hebben. Je moet nu op een andere manier elkaar leren kennen, met focus daarop ipv seks. Precies wat we willen!
En ik denk zeker dat deze tijd juist voordeel kan hebben. Je moet nu op een andere manier elkaar leren kennen, met focus daarop ipv seks. Precies wat we willen!
zaterdag 18 april 2020 om 18:50
Vivi dan ben jij wel nog erg jong (vergeleken met mij
. Maar inderdaad is daten nu heel anders dan in gewone tijden. Veel trager.
En geen auto/rijbewijs is voor een stadsmens heel normaal. Is ook niet nodig al is een rijbewijs wel handig om van een deel-auto gebruik te maken.
Julus goed dat je weer een app aangezwierd hebt. Geduld, leuke/interessante gesprekken zijn zeldzaam maat komen nu en dan toch wel op gang. Even geduld.
Wij hadden 2 wandeldates. Echt wel een attente, leuke man, zelfde humor... Maar de fysieke klik is er van mijn kant nog niet. Jammer, ik kijk het nog even aan.
En geen auto/rijbewijs is voor een stadsmens heel normaal. Is ook niet nodig al is een rijbewijs wel handig om van een deel-auto gebruik te maken.
Julus goed dat je weer een app aangezwierd hebt. Geduld, leuke/interessante gesprekken zijn zeldzaam maat komen nu en dan toch wel op gang. Even geduld.
Wij hadden 2 wandeldates. Echt wel een attente, leuke man, zelfde humor... Maar de fysieke klik is er van mijn kant nog niet. Jammer, ik kijk het nog even aan.
maandag 20 april 2020 om 23:04
Ik moet ook echt beginnen met daten...
Vind het wel lastig, want ik ben wat sociaal angstig. Overigens merk je dat totaal niet aan mij als ik me gewoon op mijn gemak voel, dan ben ik zelfs als een vis in het water sociaal.
Maar zodra er wat 'spanning' op de situatie staat zoals een beoordelingsgesprek, maar dus ook een date, dan krijg ik soms een black out. Ik leg mezelf ook veel druk op.
Aan de andere kant : ik schuif het daten nu al zeker 7 jaar voor me uit. Toen ik 21/22 was deed ik het met het grootste gemak, maar daarna ben ik eruit ''gerold'', en ben er nooit meer terug in gekomen, in de dating scene. Waardoor ik nu eigenlijk weer terug bij af ben en ik mezelf weer als maagd beschouw
vind het soms ook eng. Vrouwen zijn ook allemaal door gegaan met daten, relaties, seks ervaring etc. En dan heb ik bijvoorbeeld een match met een leuke, vlotte meid van 29 ofzo en dan denk ik : zij heeft vast al veel meer meegemaakt op al die gebieden, dan ik.
Vind het wel lastig, want ik ben wat sociaal angstig. Overigens merk je dat totaal niet aan mij als ik me gewoon op mijn gemak voel, dan ben ik zelfs als een vis in het water sociaal.
Maar zodra er wat 'spanning' op de situatie staat zoals een beoordelingsgesprek, maar dus ook een date, dan krijg ik soms een black out. Ik leg mezelf ook veel druk op.
Aan de andere kant : ik schuif het daten nu al zeker 7 jaar voor me uit. Toen ik 21/22 was deed ik het met het grootste gemak, maar daarna ben ik eruit ''gerold'', en ben er nooit meer terug in gekomen, in de dating scene. Waardoor ik nu eigenlijk weer terug bij af ben en ik mezelf weer als maagd beschouw
vind het soms ook eng. Vrouwen zijn ook allemaal door gegaan met daten, relaties, seks ervaring etc. En dan heb ik bijvoorbeeld een match met een leuke, vlotte meid van 29 ofzo en dan denk ik : zij heeft vast al veel meer meegemaakt op al die gebieden, dan ik.
dinsdag 21 april 2020 om 17:43
Hoi allemaal!
Herken mezelf in veel van jullie berichtjes. 9 jaar ben ik nu single en een afhankelijke sterke vrouw. Vorig jaar een half jaar met een leuke man gedate waarvan ik dacht dat het wat exclusiefs was. Totdat ik hem ging verrassen en hij met een ander in bed lag. Begin dit jaar een nieuwe poging gewaagd met een ander en na 4 maanden zat hij nog steeds in de "verkenningsfase" dus zelf maar afgekapt.
Nu weer contact met een leuke man maar merk dat ik een beetje angstig ben. Bijna controle freak achtig. Kijken of er geen nieuwe volgers op Instagram bij zijn ter geruststelling. Als die een paar uur niet gereageerd heeft op Whatsapp ga ik direct vanuit dat ik niks meer hoor van degene (ook vaak geghost) iemand tips om dit een beetje los te laten? Want zo maak ik mezelf gek. Misschien een wat lange post maar alvast bedankt voor degene die het lezen!
Herken mezelf in veel van jullie berichtjes. 9 jaar ben ik nu single en een afhankelijke sterke vrouw. Vorig jaar een half jaar met een leuke man gedate waarvan ik dacht dat het wat exclusiefs was. Totdat ik hem ging verrassen en hij met een ander in bed lag. Begin dit jaar een nieuwe poging gewaagd met een ander en na 4 maanden zat hij nog steeds in de "verkenningsfase" dus zelf maar afgekapt.
Nu weer contact met een leuke man maar merk dat ik een beetje angstig ben. Bijna controle freak achtig. Kijken of er geen nieuwe volgers op Instagram bij zijn ter geruststelling. Als die een paar uur niet gereageerd heeft op Whatsapp ga ik direct vanuit dat ik niks meer hoor van degene (ook vaak geghost) iemand tips om dit een beetje los te laten? Want zo maak ik mezelf gek. Misschien een wat lange post maar alvast bedankt voor degene die het lezen!
dinsdag 21 april 2020 om 19:25
@doctorguilty: Ik herken wel wat je schrijft hoor. Ben nu 4,5 jaar vrijgezel en heb in die tijd 3 dates gehad. Het hadden er wel meer kunnen zijn, maar ik hou het af omdat ik het eng vind ofzo en ik heb het ook wel eens afgezegd.
Ik schuif het ook steeds voor me uit om er moeite voor te gaan doen. Nu komt er wel bij dat ik een depressie heb en in slechte tijden geen zin heb. Maar ook wanneer het beter gaat, heb ik eigenlijk "geen zin". Vooral het gevoel 'iedereen is verder gegaan en ik niet' herken ik heel erg. Zo ervaar ik het namelijk ook. En dat maakt de drempel om te starten met daten nog veel groter.
Ik vind jongens eigenlijk ook niet snel leuk, in 4,5 jaar tijd heb ik 1 jongen leuk gevonden en met hem was daten geen optie. Alleen vandaag voel ik me echt heel goed en zit ik weer op datingapps, omdat ik opeens het gevoel kreeg dat ik wel een relatie wil. Maar ik vind het ook "eng" om zelf een gesprek te beginnen. En ik vind veel jongens ook niet eens leuk genoeg om te liken. Niet dat ik zelf perfect ben hoor, maar ik heb zoiets van als we gaan praten wil ik wel dat het goed zit en niet met iemand waarbij ik er eigenlijk niet achtersta. Daarnaast vind ik het ook lastig om zelf een gesprek te beginnen.
Maar ik zou wel graag willen dat ik jongens sneller leuk vind. Herkent iemand dat? Dat je iemand niet snel leuk vindt?
Ik schuif het ook steeds voor me uit om er moeite voor te gaan doen. Nu komt er wel bij dat ik een depressie heb en in slechte tijden geen zin heb. Maar ook wanneer het beter gaat, heb ik eigenlijk "geen zin". Vooral het gevoel 'iedereen is verder gegaan en ik niet' herken ik heel erg. Zo ervaar ik het namelijk ook. En dat maakt de drempel om te starten met daten nog veel groter.
Ik vind jongens eigenlijk ook niet snel leuk, in 4,5 jaar tijd heb ik 1 jongen leuk gevonden en met hem was daten geen optie. Alleen vandaag voel ik me echt heel goed en zit ik weer op datingapps, omdat ik opeens het gevoel kreeg dat ik wel een relatie wil. Maar ik vind het ook "eng" om zelf een gesprek te beginnen. En ik vind veel jongens ook niet eens leuk genoeg om te liken. Niet dat ik zelf perfect ben hoor, maar ik heb zoiets van als we gaan praten wil ik wel dat het goed zit en niet met iemand waarbij ik er eigenlijk niet achtersta. Daarnaast vind ik het ook lastig om zelf een gesprek te beginnen.
Maar ik zou wel graag willen dat ik jongens sneller leuk vind. Herkent iemand dat? Dat je iemand niet snel leuk vindt?
dinsdag 21 april 2020 om 20:05
Ik denk als je ouder wordt je meer criteria hebt. Gewoon door ervaringen, maar ook omdat het allemaal wat gehaaster 'moet', omdat je de perfecte partner wilt vinden omdat je de tijd voelt tikken. En dan wordt het nóg krampachtiger. Dit alles heb ik zelf ook.
Maar alle social media, TV, Youtube etc. helpt ook niet, de fysiek perfecte lichamen die je ziet en altijd zelfverzekerde personen, volgens mij heeft dat toch onbewust impact. En dan nog de dating apps; de voorraad lijkt oneindig dus waarom níet kieskeurig zijn? Soort catch22 dus - je houdt het zelf in stand. Ook ik val hier in.
En het natuurlijk durven en kunnen voelen. 15 jaar terug zat je nog vol hormonen en liet je het gewoon over je heen komen.
En dan nog het volwassen leven. Je moét vanalles (werken, je huis onderhouden, boodschappen etc. allerlei klusjes) zoals ik het zie; vroeger werd het meeste voor je gedaan, je toekomstbeeld stond nog 'open' en je hebt nog zeeën van tijd.
Nu rampaged de frustratie alom omdat je om je heen veel mensen ziet samenwonen, kinderen krijgen, je vriendenkring slinkt, je loopt 'achter', in mijn geval ook qua carrière - financieel. Yup, dit soort zaken geeft zeker een hoopvol toekomstbeeld!
Ook ik heb nog steeds last van een depressie. Elke dag strijd leveren om iets leuk(s) te vinden en positief te blijven. Maar zoals mijn psychologe zei; er is geen reden dat de het in de toekomst niet beter kan worden.
Maar alle social media, TV, Youtube etc. helpt ook niet, de fysiek perfecte lichamen die je ziet en altijd zelfverzekerde personen, volgens mij heeft dat toch onbewust impact. En dan nog de dating apps; de voorraad lijkt oneindig dus waarom níet kieskeurig zijn? Soort catch22 dus - je houdt het zelf in stand. Ook ik val hier in.
En het natuurlijk durven en kunnen voelen. 15 jaar terug zat je nog vol hormonen en liet je het gewoon over je heen komen.
En dan nog het volwassen leven. Je moét vanalles (werken, je huis onderhouden, boodschappen etc. allerlei klusjes) zoals ik het zie; vroeger werd het meeste voor je gedaan, je toekomstbeeld stond nog 'open' en je hebt nog zeeën van tijd.
Nu rampaged de frustratie alom omdat je om je heen veel mensen ziet samenwonen, kinderen krijgen, je vriendenkring slinkt, je loopt 'achter', in mijn geval ook qua carrière - financieel. Yup, dit soort zaken geeft zeker een hoopvol toekomstbeeld!
Ook ik heb nog steeds last van een depressie. Elke dag strijd leveren om iets leuk(s) te vinden en positief te blijven. Maar zoals mijn psychologe zei; er is geen reden dat de het in de toekomst niet beter kan worden.
dinsdag 21 april 2020 om 21:05
Bozo ben jij mij
Heel herkenbaar..
Hier ook depressie gevoelig dus ik weet hoe het soms kan zijn..
Ik heb alleen vandaag besloten dat het voor mij zeker gaat gebeuren en dat voelt al gelijk een stuk beter.
Want zonder hoop ben ik echt nergens.
Ik ga de komende tijd gebruiken om te sparen, hardlopen opbouwen en ik heb zeker nog dingen waaraan ik kan werken dus de focus gaat weer meer daarop.
En je psycholoog heeft gewoon gelijk, waarom zou het niet kunnen gebeuren, daar moeten we in blijven geloven!
Heel herkenbaar..
Hier ook depressie gevoelig dus ik weet hoe het soms kan zijn..
Ik heb alleen vandaag besloten dat het voor mij zeker gaat gebeuren en dat voelt al gelijk een stuk beter.
Want zonder hoop ben ik echt nergens.
Ik ga de komende tijd gebruiken om te sparen, hardlopen opbouwen en ik heb zeker nog dingen waaraan ik kan werken dus de focus gaat weer meer daarop.
En je psycholoog heeft gewoon gelijk, waarom zou het niet kunnen gebeuren, daar moeten we in blijven geloven!
dinsdag 21 april 2020 om 21:36
Heb zelf erg weinig ervaring in relaties.
Ben nu 43 en heb voor het laatst rond 2001 iets van een kortdurende 'romance' gehad (en daarvoor nog een kortdurende relatie in '98).
Sinds deze tijd ben ik in een soort van 'gat' beland en heb ik louter teleurstellingen meegemaakt (afwijzingen, afgehouden worden, 'gefriendzoned' worden oid).
Ben altijd al een buitenbeentje geweest en erg onhandig met vrouwen.
Heb de neiging om teveel mezelf weg te cijferen, teveel (onbewust) te 'slijmen', oppervlakkig te communiceren en dat is iets wat ik helemaal niet wil.
Toch heb ik mezelf vaak in een dergelijke gemanouvreerd.
Ik lijk een soort van minderwaardigheidsgevoel te hebben en dat zit me erg dwars.
Het kan me erg doen verlammen.
Vind dating daarom ook helemaal niet leuk.
Alhoewel erg best wel leuke apps zijn.
Toch is mijn gevoel hierin gewoon niet goed.
Kan vaak niet met de druk omgaan.
Wie herkent eigenlijk dit eigenlijk zoal?
En dan ook qua geringe ervaring?
Ben nu 43 en heb voor het laatst rond 2001 iets van een kortdurende 'romance' gehad (en daarvoor nog een kortdurende relatie in '98).
Sinds deze tijd ben ik in een soort van 'gat' beland en heb ik louter teleurstellingen meegemaakt (afwijzingen, afgehouden worden, 'gefriendzoned' worden oid).
Ben altijd al een buitenbeentje geweest en erg onhandig met vrouwen.
Heb de neiging om teveel mezelf weg te cijferen, teveel (onbewust) te 'slijmen', oppervlakkig te communiceren en dat is iets wat ik helemaal niet wil.
Toch heb ik mezelf vaak in een dergelijke gemanouvreerd.
Ik lijk een soort van minderwaardigheidsgevoel te hebben en dat zit me erg dwars.
Het kan me erg doen verlammen.
Vind dating daarom ook helemaal niet leuk.
Alhoewel erg best wel leuke apps zijn.
Toch is mijn gevoel hierin gewoon niet goed.
Kan vaak niet met de druk omgaan.
Wie herkent eigenlijk dit eigenlijk zoal?
En dan ook qua geringe ervaring?
dinsdag 21 april 2020 om 21:53
@Shiverr: Dat herken ik, iemand niet snel leuk vinden. Jongens/mannen, daar kan ik vaak wel goed moppen mee tappen. Maar echt verliefd op worden niet. Nooit gehad. Ook niet met de paar vriendjes die ik kort had. Ze wilden iets met mij en ik vond ze wel aardiger dan anderen. Totdat ik ze beter leerde kennen. Dan vond ik het maar vermoeiende types.
dinsdag 21 april 2020 om 23:38
Fijn dat je iemand vond die er net als jou instond. Heb je die relatie nog steeds?Ameries schreef: ↑17-04-2020 17:35Ik ben ook heel erg op mezelf en vind het na een paar uur ook vaak wel goed geweest. Er zijn mensen die dit echt oké vinden. Ik had een relatie met iemand die er precies zo in stond dus dan werkt het perfect. Ik vind het wel erg dat je zegt dat je een uiterlijk hebt dat niet aantrekkelijk gevonden wordt. Door wie niet? Aantrekkelijk is een heel breed begrip dus ik hoop dat je niet echt gelooft dat je niet aantrekkelijk bent.
Ik krijg regelmatig opmerkingen over mijn geringe lengte of er worden grapjes over gemaakt door mensen om mijn omgeving. Woorden als "dwerg" en "lilliputter" worden regelmatig gebruikt. Of zeggen ik zó klein ben. Was bij mijn toenmalige vriendjes ook. Mijn lengte zit in mijn Aziatische afkomst, maar hier vindt men het maar vreemd. En in mijn tienertijd vaak gepest geweest. Vaak gehoord dat ik lelijk ben, want ik was niet zoals hen.
hondenmens wijzigde dit bericht op 21-04-2020 23:51
10.41% gewijzigd
dinsdag 21 april 2020 om 23:43
Kwam in mijn vorige post wat te negatief over, voor mijn gevoel.
Was niet echt mijn bedoeling.
Heb verder een leuk leven, met fijn sociaal netwerk en voldoende bezigheden etc.
Wel mis ik weleens intimiteit, op het gebied van een relatie.
Kan me hier echter niet afhankelijk van gaan opstellen en me teveel hier op toe splitsen.
Dat kan ook weer gaan zorgen voor gevoelens van eenzaamheid, wanhoop etc.
En dat vind ik niet nodig.
Was niet echt mijn bedoeling.
Heb verder een leuk leven, met fijn sociaal netwerk en voldoende bezigheden etc.
Wel mis ik weleens intimiteit, op het gebied van een relatie.
Kan me hier echter niet afhankelijk van gaan opstellen en me teveel hier op toe splitsen.
Dat kan ook weer gaan zorgen voor gevoelens van eenzaamheid, wanhoop etc.
En dat vind ik niet nodig.
woensdag 22 april 2020 om 07:01
Mund inderdaad, je eerste post kwam erg negatief over.
Blij te lezen dat het toch niet allemaal kommer en kwel is.
Waar ik me kan in vinden, en velen met mij geloof ik, is dat je daten niet leuk vindt. Dat is misschien wat kort door de bocht wat mij betreft want na een pauze begin ik er steeds weer met goesting aan en ik heb best veel leuke date ervaringen gehad. Maar ook een hele boel negatieve. Te gek voor woorden hoe sommige mensen zich gedragen wanneer ze online daten.
De meeste daters hoor ik wel eens zeggen dat ze van die app af willen. Je bent op dat vlak dus helemaal geen uitzondering.
Waar ik me kan in vinden, en velen met mij geloof ik, is dat je daten niet leuk vindt. Dat is misschien wat kort door de bocht wat mij betreft want na een pauze begin ik er steeds weer met goesting aan en ik heb best veel leuke date ervaringen gehad. Maar ook een hele boel negatieve. Te gek voor woorden hoe sommige mensen zich gedragen wanneer ze online daten.
De meeste daters hoor ik wel eens zeggen dat ze van die app af willen. Je bent op dat vlak dus helemaal geen uitzondering.
woensdag 22 april 2020 om 07:09
Zo moet je niet denken hoor, is voor niets nodig. Kan me moeilijk inbeelden dat vrouwen per sé op zoek gaan naar een man met veel ervaring. Wat dan trouwens nog geen enkele garantie geeft.Doctorguilty schreef: ↑20-04-2020 23:04
Zelf (ben veel ouder dan jij) zie ik momenteel een man die enkel 1 lange relatie achter de rug heeft en heb nog geen seconde gedacht dat hij dan vast ‘weinig heeft meegemaakt op al die gebieden’.
Niet invullen voor een ander.
woensdag 22 april 2020 om 09:20
Geef je hier wel gelijk in.Attraverso schreef: ↑22-04-2020 07:01Mund inderdaad, je eerste post kwam erg negatief over.
Was ook niet mijn bedoeling om zo negatief over te willen komen.
Dit kan echter wel het geval zijn, wanneer ik een soort van opsomming maak van de laatste ca 20 jaar.
Daar word ik ook niet echt vrolijk van.
Maar goed; het is niet alleen maar kommer en kwel gelukkig.
Heb een leuk sociaal netwerk en voldoende interesses, hobbies, bezigheden etc.
Toch vind ik het wel jammer dat ik op het vlak van intimiteit al zoveel jaren iets lijk te missen.
Heb me er steeds meer bij neergelegd.
Opgeven vind ik wat teveel gezegd.
Een relatie oid heeft echter een vrij lage prioriteit in mijn leven gekregen.
Alsof het nogal weggeëbd is.
woensdag 22 april 2020 om 19:37
Ik heb het contact weer opgepakt met de jongen waarmee ik in november aan het praten was. Maar toen kreeg ik een terugval van mijn depressie en heb ik het contact stopgezet omdat het te veel was. We hadden af en toe nog wel eens kort contact, maar sinds eergisteren weer gewoon een gesprek. Vandaag ook gevraagd of hij het leuk vond om weer meer contact te hebben en dat wilde hij wel. We hebben het ook over videobellen gehad. Ik haat alleen videobellen haha. Maar ik weet niet precies hoe het gaat lopen, maar voor nu is het wel leuk. Ik weet ook niet hoe hij erin staat verder.