Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Qiyara schreef:
12-02-2020 08:13
Dat snap ik ja! Neem je even date pauze?
Ik verwijder alleszins mijn Tinder account. Zo ontstaat er vanzelf een pauze. Tijd brengt raad.
zeefietser1 schreef:
12-02-2020 08:08
Grr wat is dat toch met al die mannen en dan ben ik er zelf 1 van. Snap dat totaal niet van mannen.
Gelukkig heb ik deze ervaringen enkel met mannen die via Tinder daten. Te veel keuze en van de ene naar de andere hoppen vermoed ik? Geen idee...
Balen Attra. Niet fijn. Denk dat je gelijk hebt.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal :bye:
Mag ik ook weer meeschrijven?
Schreef in het andere topic weleens mee. Ik moet nog even alles bij lezen.
Ben echt weer even not amused en merk dat ik het even kwijt moet :-?

Heb een aantal maanden geleden met iemand gedate, hij heeft het toen afgekapt. Dat heeft toen echt iets met mij gedaan merkte ik, stel me al niet zo snel open, dus ik ben daarna echt wat in de war geweest ook en down.
Nu heeft hij dus weer contact gezocht na lange tijd..
Ik ga er niks mee doen, want ik zat eigenlijk net weer in een goede flow, alsof ze het voelen dan hè.

Zó geen zin om weer mijn neus te stoten.. nee daar ga ik me niet meer mee inlaten met dat twijfelachtige gedoe...
yesss wijzigde dit bericht op 12-02-2020 20:47
35.47% gewijzigd
Yess, goed idee om die man lekker te laten. Ze komen vaak na langere tijd weer bovendrijven- zeker tegen lentetijd aan- en scrollen dan gewoon hun hele ex dates lijst langs. Hij was toen al vaag, dus niet serieus.

Je zus is natuurlijk helemaal happy nu zij is gaan samenwonen en is daar vol van. Dat vind ik vrij normaal. Het raakt jou heel erg zo te lezen. Maar dat staat los van jou toch? Trek het je niet aan. Ooit zijn de rollen weer omgekeerd en dan zal je zus het jou ook gunnen.
Yesss natuurlijk mag je meeschrijven. Welkom!
Wat rot dat je je even kut voelt, een :hug: voor jou. Verder eens met Julus.
Ja precies dat Julus, ik dacht ook meteen, het wordt weer beter weer zeker. Dan komen ze weer aanwaaien.

Je laatste stukje, dat vraag ik me dus af... Maar dat is een beetje een te lang verhaal om hier neer te zetten.
Het zit ook iets complexer in elkaar, merk dat ik me vaker niet lekker voel na contact met haar, door bepaalde opmerkingen enz. Dus weer even wat afstand..
Qiyara schreef:
12-02-2020 10:06
Yesss natuurlijk mag je meeschrijven. Welkom!
Wat rot dat je je even kut voelt, een :hug: voor jou. Verder eens met Julus.
Attraverso,
Wat een eikel zeg, wellicht waren die selfies wel een voorbode.. Gelukkig zat je er niet al te diep in.

Yesss,
Wat jij schrijft over het contact en jouw gevoel daarna herken ik heel erg! Ik kan niet teveel in detail treden maar ik zit in eenzelfde soort situatie. Ik heb daarom bewust afstand genomen en nu merk ik dat mij dat meer rust geeft. Dat hoop ik ook voor jou!
yesss schreef:
12-02-2020 10:10
Ja precies dat Julus, ik dacht ook meteen, het wordt weer beter weer zeker. Dan komen ze weer aanwaaien.

Je laatste stukje, dat vraag ik me dus af... Maar dat is een beetje een te lang verhaal om hier neer te zetten.
Het zit ook iets complexer in elkaar, merk dat ik me vaker niet lekker voel na contact met haar, door bepaalde opmerkingen enz. Dus weer even wat afstand..
Dan is afstand nemen beter voor je. Jij bent de enige die daar zelf iets anders in kunt doen, want een ander kun je niet veranderen. Als je merkt dat contact eenzijdig is, is dat meestal reden om je terug te trekken. Ook als dat je zus is. Soms klikt dat niet, je zoekt je familie niet zelf uit.
Attra ga je even in pauzestand? Het trekt binnenkort wel aan met nieuwe mannen.
Flaffy schreef:
11-02-2020 18:59
Dankjewel. We hebben best wel een fijn gesprek gehad. Hij leek er oprecht spijt van te hebben, werd zelfs emotioneel. Het kwam er op neer dat hij me het op het feestje niet durfde te vertellen omdat hij bang was dat ik boos zou worden maar dit later wel had willen doen. Kwam wel met het slechte excuus aan dat er (veel) alcohol in het spel was. Hij wil zich echt bewijzen en voor me gaan. Ik wil hem 1 kans geven, omdat ik merk dat ik me wel echt fijn bij hem voel ondanks dat ik hem nog zo kort ken (of nouja, ken hem wel al 1,5 jaar maar toen vrij oppervlakkig contact) en dat heb ik al een tijd niet meer gehad. 3 weken pas, maar het voelt eigenlijk al veel langer.

Jij nog iets van je date gehoord?
Fijn dat jullie elkaar goed hebben gesproken en hij duidelijk spijt heeft! Het is altijd lastig om in te schatten waar iets naartoe kan leiden, maar het kan geen kwaad om het toch een kans te geven 😁 En 3 weken is nog maar zo kort, valt nog genoeg te ontdekken! Uiteindelijk is niemand perfect en is de date fase is niet altijd zoals in een film.

Heb inmiddels weer contact met m’n date, maar merk wel een afstand. Het is verder totaal geen gevoelsmens ook.. Erg rationeel en dat heeft ie ook wel gezegd. Het is nu inmiddels weer 6 weken en was erg stabiel. Ene kant is zijn gedrag nu niet fijn, maar wil het nog niet afkappen. Hij had gevraagd toen voor dit weekend om af te spreken, ik wacht maar even af of hij hier initiatief in neemt en anders kan ik mijn conclusie wel snel trekken..
Hmm niet fijn Attra! En had nog gehoopt dat hij charmant zou blijven.. Gelukkig stond je er nuchter in, maar dit is natuurlijk nooit leuk. Ook na de andere ervaring van laatst met het blokkeren. Goed dat je tinder even hebt verwijderd!
coolpack2 schreef:
11-02-2020 21:00
Deze zocht ik, haha. Inmiddels al wat meer activiteit op de app(s). Ik ken ze zelf overigens niet, maar lees er wisselende berichten over.
Happn heb ik er toch maar vanaf gegooid. Heel veel dezelfde gezichten als op tinder en ergens vind ik het toch niet zo'n prettig idee dat mensen kunnen zien waar je bent. De locatie is natuurlijk niet nauwkeurig, maar toch. Voelt niet fijn.
Nu heb ik alleen IC en tinder nog en allebei loopt het voor geen meter. Saaie gesprekjes, niet echt leuke mannen..
Ik laat het maar even voor wat het is.
...
Anárion schreef:
12-02-2020 13:17
Happn heb ik er toch maar vanaf gegooid. Heel veel dezelfde gezichten als op tinder en ergens vind ik het toch niet zo'n prettig idee dat mensen kunnen zien waar je bent. De locatie is natuurlijk niet nauwkeurig, maar toch. Voelt niet fijn.
Nu heb ik alleen IC en tinder nog en allebei loopt het voor geen meter. Saaie gesprekjes, niet echt leuke mannen..
Ik laat het maar even voor wat het is.
Zou ik ook hebben, ja. Ik hou al niet zo van de meeste datingapps, maar ben ook nogal van mijn privacy...
Jammer dat het op de andere apps ook niet echt loopt. Vaak ook een beetje een golfbeweging, ik hoop dat het binnenkort weer leuker wordt!
Dat was destijds ook opvallend, die golfbeweging. Dan had je meerdere matches en meerdere gesprekken, of juist helemaal niks.
Hi ladies.

Heb her en der wel eens wat geschreven op dit forum, maar ben sporadisch hier online. Sorry als ik dus niet op de hoogte ben van jullie lopende verhalen. Het is geen desinteresse. Hoop dat ik even iets mag delen met jullie, heb wel vaker goed advies gekregen. Soms heb je even een objectieve blik nodig.

Ruim een maand geleden had ik een beetje een crush op een “verre” collega met wie ik sporadisch samenwerk. Had een hoop positieve signalen (buiten werk om soms dagenlang appen en op borrels altijd naar elkaar toe trekken, soms met wel urenlange gesprekken). Had het idee dat hij naar vrouwen toe qua flirten erg verlegen was en daarom heb ik zelf de stoute schoenen aangetrokken en hem mee uit gevraagd. Hij antwoordde dat hij het liever vriendschappelijk wilde houden. Best pijnlijk, omdat ik echt dacht dat er iets in de lucht hing. Dus maar geaccepteerd dat ik dat blijkbaar allemaal verkeerd had geinterpreteerd en dat zijn “signalen” gewoon sociaal van aard waren. Loslaten.

Nu sprak ik laatst een vriendin die hem redelijk goed kent (en ook niet snapte dat hij niet wilde daten, aangezien zij ook dacht dat er wat speelde) en die heeft hem met een borrel op eens flink aan de tand gevoeld. Blijkt dat hij heeft gezegd dat hij dus totaal niet snapt wat ík met hém zou moeten. Hij is super onzeker over wat hij te bieden heeft, zowel op persoonlijk als praktisch (carrière, huis etc) vlak. Terwijl als je hem zo ziet, zou je deze onzekerheid totaaaaaaal niet bij hem verwachten. En onze gesprekken ook altijd gelijkwaardig aanvoelden.

Moet ik dit gewoon laten wat het is? Hij zei nee op een date, dus zoek het dan maar uit? Moet ik hem een hint geven dat hij niet zo onzeker hoeft te zijn en dat het niet aan hém is om te beoordelen of hij iemand waard is, maar dat een dame dat zelf prima kan bepalen? Aan de andere kant, in hoeverre is het zinvol om iemand met deze mate van onzekerheid als date te willen. Is het dan niet heel ongelijk vanaf het begin? Een beetje supporten kan wel, maar je wilt geen therapeut worden. Daarnaast weet ik dus nog niet eens zeker, OF hij wel gevoelens voor me heeft. Na de afwijzing van vorige maand hebben we elkaar nog paar keer gezien en alleen de eerste keer voelde uiteraard ongemakkelijk. Maar daarna hebben we nog steeds lol en appen we soms om niks. Ik snap niks meer van hem.

Loslaten en doorgaan?
Loslaten en deur op kier?
Nog een poging wagen?

Help :-|
Attraverso schreef:
12-02-2020 08:18
Ik verwijder alleszins mijn Tinder account. Zo ontstaat er vanzelf een pauze. Tijd brengt raad.
Idem hier. Hoewel er wel verschillende matches zijn, lijken ze vaak oppervlakkig en is het moeilijk om steeds weer energie daarin te stoppen. Liever laat ik het nu even op me afkomen en even uitkijken of er in het echte leven nog leuke en single vrouwen rondlopen.
Food_for_thought schreef:
12-02-2020 20:56
Hi ladies.

Heb her en der wel eens wat geschreven op dit forum, maar ben sporadisch hier online. Sorry als ik dus niet op de hoogte ben van jullie lopende verhalen. Het is geen desinteresse. Hoop dat ik even iets mag delen met jullie, heb wel vaker goed advies gekregen. Soms heb je even een objectieve blik nodig.

Ruim een maand geleden had ik een beetje een crush op een “verre” collega met wie ik sporadisch samenwerk. Had een hoop positieve signalen (buiten werk om soms dagenlang appen en op borrels altijd naar elkaar toe trekken, soms met wel urenlange gesprekken). Had het idee dat hij naar vrouwen toe qua flirten erg verlegen was en daarom heb ik zelf de stoute schoenen aangetrokken en hem mee uit gevraagd. Hij antwoordde dat hij het liever vriendschappelijk wilde houden. Best pijnlijk, omdat ik echt dacht dat er iets in de lucht hing. Dus maar geaccepteerd dat ik dat blijkbaar allemaal verkeerd had geinterpreteerd en dat zijn “signalen” gewoon sociaal van aard waren. Loslaten.

Nu sprak ik laatst een vriendin die hem redelijk goed kent (en ook niet snapte dat hij niet wilde daten, aangezien zij ook dacht dat er wat speelde) en die heeft hem met een borrel op eens flink aan de tand gevoeld. Blijkt dat hij heeft gezegd dat hij dus totaal niet snapt wat ík met hém zou moeten. Hij is super onzeker over wat hij te bieden heeft, zowel op persoonlijk als praktisch (carrière, huis etc) vlak. Terwijl als je hem zo ziet, zou je deze onzekerheid totaaaaaaal niet bij hem verwachten. En onze gesprekken ook altijd gelijkwaardig aanvoelden.

Moet ik dit gewoon laten wat het is? Hij zei nee op een date, dus zoek het dan maar uit? Moet ik hem een hint geven dat hij niet zo onzeker hoeft te zijn en dat het niet aan hém is om te beoordelen of hij iemand waard is, maar dat een dame dat zelf prima kan bepalen? Aan de andere kant, in hoeverre is het zinvol om iemand met deze mate van onzekerheid als date te willen. Is het dan niet heel ongelijk vanaf het begin? Een beetje supporten kan wel, maar je wilt geen therapeut worden. Daarnaast weet ik dus nog niet eens zeker, OF hij wel gevoelens voor me heeft. Na de afwijzing van vorige maand hebben we elkaar nog paar keer gezien en alleen de eerste keer voelde uiteraard ongemakkelijk. Maar daarna hebben we nog steeds lol en appen we soms om niks. Ik snap niks meer van hem.

Loslaten en doorgaan?
Loslaten en deur op kier?
Nog een poging wagen?

Help :-|
Ik las laatst een quote met een strekking van: als hij zegt dat je beter verdient dan ziet hij jouw potentie en weet hij dat hij dat niet kan matchen.

Zelf heb ik ook hevig geflirt met een collega, buiten werktijd afgesproken en de signalen waren duidelijk maar uiteindelijk gebeurde er niets. Hoewel dat al weer lang geleden is werken we nog steeds samen en onze band is redelijk innig te noemen maar meer dan dat zit er gewoon niet in.
Ik zou zelf kiezen voor loslaten. Mocht hij toch weer op je pad komen is t meant to be, maar hou je ogen open voor andere leuke exemplaren!
Ik ben ondertussen ook gewoon aan het kletsen met andere mannen hoor op happn. En als een leuk exemplaar wil daten ga ik dat zeker doen. Alleen herken me helaas erg in bovenstaande verhalen hoe mannen ineens van de aardbodem verdwijnen. Wel zeggen dat ze willen daten, maar vervolgens geen datum prikken etc.
Food_for_thought schreef:
12-02-2020 21:12
Ik ben ondertussen ook gewoon aan het kletsen met andere mannen hoor op happn. En als een leuk exemplaar wil daten ga ik dat zeker doen. Alleen herken me helaas erg in bovenstaande verhalen hoe mannen ineens van de aardbodem verdwijnen. Wel zeggen dat ze willen daten, maar vervolgens geen datum prikken etc.
Ja dat komt denk ik door de consumptiemaatschappij waar we in leven. Zodra er een "leuker" exemplaar voorbij komt is de aandacht weg.
Dat moet je niet al te persoonlijk nemen, die mannen doen gewoon geen moeite om je echt te leren kennen.
Eens met bovenstaande. Is de reden dat ik besloten heb om niet meer op de datingapps te gaan.
Zou het beter zijn op een betalende app? Ervaring, iemand?
Heb ik geprobeerd, misschien te kort. Maar ik vond het weinig meerwaarde hebben. Maar volgens mij is het erg persoonlijk, welke bij je past. De mannen weten wel heel goed wat ze wel en niet willen en met name afstand bleek een dingetje te zijn.
Attraverso schreef:
12-02-2020 22:34
Zou het beter zijn op een betalende app? Ervaring, iemand?
Daar vond ik de mannen dan weer 'te wanhopig' of ronduit onaantrekkelijk, geloof niet dat ik een goede broadcaster ben voor online daten :sarcastic:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven