Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Ja..volgens mij puilden alle parken overal uit. En vannacht is de avondklok exit en dan verwacht ik ook nog eea.
vanavond nog wel avondklok toch voor het laatst?
Aurelius schreef:
27-04-2021 18:06
vanavond nog wel avondklok toch voor het laatst?
Ja
wij slapen nooit.
Julus schreef:
27-04-2021 17:23
Nog over die Nespresso cups; ik ging eens kijken naar de producten van de ING die je met punten kunt kopen.
En daar is nu de Nespresso actie dat je met alleen punten, veel cups kunt bestellen. Ik stik van die punten en krijg nu zonder bijbetaling 300 cups.

Ik weet niet of iemand ook bij de ING zit, maar dit is wel de moeite!
Ja ik 😂

Maar mijn cups worden morgen opgehaald.
moeras schreef:
27-04-2021 16:30
Goed om te weten, ik heb echt geen idee of ik ooit een fake account ben tegengekomen.

Ik zie online daten ook wel een beetje als winkelen hoor, ik til er niet ze zwaar aan. Haal wat t shirts uit het rek en ik hang ze bijna allemaal weer terug. En als dat t shirt wat ik er uit heb gehaald een beetje stom antwoord dan gaat ook die gewoon terug het rek in. En ga ik gewoon weer verder winkelen.
Hoe is het met jouw date? Heb je het een beetje kunnen laten bezinken of nog niet?
Je twijfelde dacht ik of je aankomende week de derde date al wilde toch?
Hebben de daters nog contact gehad met hun date? Redrose, Moeras, Vivi?
Julus schreef:
27-04-2021 17:23
Nog over die Nespresso cups; ik ging eens kijken naar de producten van de ING die je met punten kunt kopen.
En daar is nu de Nespresso actie dat je met alleen punten, veel cups kunt bestellen. Ik stik van die punten en krijg nu zonder bijbetaling 300 cups.

Ik weet niet of iemand ook bij de ING zit, maar dit is wel de moeite!
Wat een goeie tip! Helaas staan de cups er bij mij niet bij. Misschien heb ik daar nog niet genoeg punten voor.
Huh? En als je de zoekterm Nespresso intypt? Kost geloof ik 1000 punten. Er zijn 2 pakketten ( krachtig en niet krachtig).
Je hebt gelijk. Ik moet eens leren eerst goed te kijken en niet direct mijn klep open te trekken. Dankjewel voor de tip.
Het is best veel wat er in die shop zit, dus als je iets zoekt is die zoekfunctie handig. En graag gedaan!
Ik baal want ik heb een stofzuiger gekocht en zag nu dat ze die ook hebben. Vanaf nu kijk ik eerst daar.
Mimali schreef:
27-04-2021 18:26
Hoe is het met jouw date? Heb je het een beetje kunnen laten bezinken of nog niet?
Je twijfelde dacht ik of je aankomende week de derde date al wilde toch?
Ik heb er erg goed over nagedacht en tot de conclusie gekomen dat ik het gewoon nog even aan wil kijken. Ik ga wel de snelheid er uit halen. Dus na zaterdag even 2 weken er tussen plannen.
Wat vond hij?
Julus schreef:
27-04-2021 19:52
Wat vond hij?
Hij weet dit nog niet, ik heb geen telefoonnummer dus hij hoort zaterdag tijdens date dat ik over 2 weken pas weer af wil spreken.
Ah ok. Hij zal er in mee moeten, of anders voor zichzelf beslissen dat hij dat niet ziet zitten.
Datertje zijn jullie vandaag samen geweest? Nog steeds happy in love?
Julus schreef:
27-04-2021 20:03
Ah ok. Hij zal er in mee moeten, of anders voor zichzelf beslissen dat hij dat niet ziet zitten.
Ja klopt. Klinkt wellicht stom maar hij zal als hij verder met mij wil zich daaraan aan moeten passen. Net als dat ik zijn broek zal moeten accepteren :lol:
moeras schreef:
27-04-2021 20:06
Ja klopt. Klinkt wellicht stom maar hij zal als hij verder met mij wil zich daaraan aan moeten passen. Net als dat ik zijn broek zal moeten accepteren :lol:
😆🤪
Met dit soort dingen is het belangrijk dat je elkaar kunt vinden. Het is ook niet iets wat je makkelijk aan de kant schuift, aangezien het een gevoelskwestie is. Frequentie van elkaar willen zien bedoel ik dan.
Dat is net zoiets als contact tussendoor. Daar zou ik niet gelukkig van worden, als iemand dat niet wil.
Julus schreef:
27-04-2021 20:10
😆🤪
Met dit soort dingen is het belangrijk dat je elkaar kunt vinden. Het is ook niet iets wat je makkelijk aan de kant schuift, aangezien het een gevoelskwestie is. Frequentie van elkaar willen zien bedoel ik dan.
Dat is net zoiets als contact tussendoor. Daar zou ik niet gelukkig van worden, als iemand dat niet wil.
Ja daar heb je volkomen gelijk in, en ik zou er niet aan moeten denken tussentijds ook nog eens contact te hebben. Grappig hoe verschillend mensen daar in kunnen staan.
Dat is het mooie, dat 2 mensen elkaar vinden die daar hetzelfde in staan. En daarom is het zo lastig om zo iemand te vinden. En dan ook nog mbt de rest natuurlijk. Mission impossible ( ok, voor mij dan)😅
Julus schreef:
27-04-2021 20:17
Dat is het mooie, dat 2 mensen elkaar vinden die daar hetzelfde in staan. En daarom is het zo lastig om zo iemand te vinden. En dan ook nog mbt de rest natuurlijk. Mission impossible ( ok, voor mij dan)😅
Soms denk ik ook wel eens dat het onmogelijk is een leuke partner te vinden.
Jij hebt er nu eentje gevonden toch?😀
Het klinkt allemaal heel fijn, iig.
Julus schreef:
27-04-2021 20:22
Jij hebt er nu eentje gevonden toch?😀
Het klinkt allemaal heel fijn, iig.
Ja tot nu toe is het zeker fijn :flirting:
Maar of ik durf te geloven dat het ook echt wat gaat worden, dat lukt nog niet zo goed.
Positive thinking..gewoon er in geloven.
Julus schreef:
27-04-2021 20:29
Positive thinking..gewoon er in geloven.
Ga ik proberen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven