Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

dinsdag 27 april 2021 om 18:26
Ja ikJulus schreef: ↑27-04-2021 17:23Nog over die Nespresso cups; ik ging eens kijken naar de producten van de ING die je met punten kunt kopen.
En daar is nu de Nespresso actie dat je met alleen punten, veel cups kunt bestellen. Ik stik van die punten en krijg nu zonder bijbetaling 300 cups.
Ik weet niet of iemand ook bij de ING zit, maar dit is wel de moeite!
Maar mijn cups worden morgen opgehaald.
dinsdag 27 april 2021 om 18:26
Hoe is het met jouw date? Heb je het een beetje kunnen laten bezinken of nog niet?moeras schreef: ↑27-04-2021 16:30Goed om te weten, ik heb echt geen idee of ik ooit een fake account ben tegengekomen.
Ik zie online daten ook wel een beetje als winkelen hoor, ik til er niet ze zwaar aan. Haal wat t shirts uit het rek en ik hang ze bijna allemaal weer terug. En als dat t shirt wat ik er uit heb gehaald een beetje stom antwoord dan gaat ook die gewoon terug het rek in. En ga ik gewoon weer verder winkelen.
Je twijfelde dacht ik of je aankomende week de derde date al wilde toch?

dinsdag 27 april 2021 om 19:02
Wat een goeie tip! Helaas staan de cups er bij mij niet bij. Misschien heb ik daar nog niet genoeg punten voor.Julus schreef: ↑27-04-2021 17:23Nog over die Nespresso cups; ik ging eens kijken naar de producten van de ING die je met punten kunt kopen.
En daar is nu de Nespresso actie dat je met alleen punten, veel cups kunt bestellen. Ik stik van die punten en krijg nu zonder bijbetaling 300 cups.
Ik weet niet of iemand ook bij de ING zit, maar dit is wel de moeite!

dinsdag 27 april 2021 om 19:51
Ik heb er erg goed over nagedacht en tot de conclusie gekomen dat ik het gewoon nog even aan wil kijken. Ik ga wel de snelheid er uit halen. Dus na zaterdag even 2 weken er tussen plannen.

dinsdag 27 april 2021 om 20:06

dinsdag 27 april 2021 om 20:10
Met dit soort dingen is het belangrijk dat je elkaar kunt vinden. Het is ook niet iets wat je makkelijk aan de kant schuift, aangezien het een gevoelskwestie is. Frequentie van elkaar willen zien bedoel ik dan.
Dat is net zoiets als contact tussendoor. Daar zou ik niet gelukkig van worden, als iemand dat niet wil.

dinsdag 27 april 2021 om 20:13
Ja daar heb je volkomen gelijk in, en ik zou er niet aan moeten denken tussentijds ook nog eens contact te hebben. Grappig hoe verschillend mensen daar in kunnen staan.Julus schreef: ↑27-04-2021 20:10
Met dit soort dingen is het belangrijk dat je elkaar kunt vinden. Het is ook niet iets wat je makkelijk aan de kant schuift, aangezien het een gevoelskwestie is. Frequentie van elkaar willen zien bedoel ik dan.
Dat is net zoiets als contact tussendoor. Daar zou ik niet gelukkig van worden, als iemand dat niet wil.

dinsdag 27 april 2021 om 20:20
Soms denk ik ook wel eens dat het onmogelijk is een leuke partner te vinden.