Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Antoon.............hahaha geweldig!
Lovelylady89 schreef:
11-05-2021 15:21
Het komt misschien zo op dit forum anders over als dat het tijdens het gesprek was hoor. Ik kort het even gauw samen. Hij deed namelijk helemaal niet lullig of wat dan ook. En ik ben blij dat hij daar eerlijk in is, want ik hou ook niet van forse mannen. En ik zie graag op foto's van zo'n Tinder app ook graag het hele lichaam als alleen een hoofd. Dus in die zin, snapte ik zijn opmerking wel. En de gesprekken zijn verder super relaxed, helemaal niet sex gerelateerd of iets in de zin. Het lijkt me meer een goedzak.

De date is verschoven naar vrijdag. Nu nog hopen op mooi weer. Hij gaf al aan dat ik evt ook naar hem kan komen als het weer niet mee zit. Maar dat lijkt me nogal akward als 1e date..
Hm nu met die opmerking dat je ook naar hem kunt komen, icm die eerdere opmerkingen over postuur denk ik dat hij eerder uit is op seks.

Akward..mwah. het gaat er om of jij je er prettig bij voelt. Ik zou het niet doen. En een man die zegt dat je naar hem kunt komen, is vrij gemakzuchtig. Ik hoop voor jou dat het is wat je hoopt maar ik denk dat deze man vooral uit is op makkelijke seks.
Antoon69 schreef:
11-05-2021 15:37
Volgende keer meteen een 'middle aged' man voor de geest toveren. In al zijn facetten: dikke buik, kaal/grijs haar, bruine/geen tanden, mamil aspiraties, zijn 1.60m/11cm lengte... Laat je zo inspireren tot een gezellig gesprek!
Erectieproblemen😆

En dan met dat hele lijstje een strakke 25- jarige willen.
Antoon69 schreef:
11-05-2021 15:22
Maar ik denk dat ze in de praktijk alleen maar positieve antwoorden van werkloze sekswerkers zullen krijgen. Meeste vrouwen zullen denken dat zo'n man niet goed bij zijn hoofd is. Mannen hebben kennelijk niet door hoe ze overkomen en hebben kennelijk nooit leren communiceren.
Als wel of geen seks zo'n issue is, kun je ook op een wat nettere dicretere manier ook achter proberen te komen hoe belangrijk seks voor je date is. Door het gewoon netjes te vragen bijvoorbeeld.
Hoe fijn dat de sekswerkers weer mogen beginnen😁
Helaas maakt dat voor ons single vrouwen weinig uit. Ze zullen het blijven proberen.
alongwiththesunshine schreef:
11-05-2021 15:54
Ik durf het bijna niet te typen, maar die ene man van laatst vroeg op een gegeven moment of ik een mooie *** had. Hij wilde checken hoe 'open & eerlijk' de communicatie mocht zijn.

Inmiddels zijn we alweer een week gelukkig samen. Nee grapje. He's dead now.
O ja, het gooien op open en eerlijk.
Dan heb je het niet begrepen. Heb je gevraagd of zijn wormvormige aanhangsel minimaal 25 cm was? Want ja, jij bent open en eerlijk en wil liever geen pinkeltje. Heerlijk, die open en eerlijke gesprekken en een man die je echt het hof maakt🤨
Vivi3338 schreef:
11-05-2021 16:06
Wat een figuren bestaan er toch inderdaad.. Ook wel eens rare berichten gehad, maar vervelendste vond ik wel van die mannen die tijdens het appen en eerste date poeslief doen en dan vervolgens ineens super handtastelijk worden en over grenzen willen gaan zodra je ingaat op een ‘onschuldig drankje thuis’. Heb soms wel eens huilend in auto teruggereden, vreselijk hoe sommigen denken dat ze maar alles kunnen maken. Gelukkig kan ik op dat moment m’n mannetje staan en is nee ook gewoon nee. Sindsdien stel ik het thuis afspreken uit, al zijn er dan ook nog gasten die het zolang spelen totdat er seks is geweest 😅

@Lovely, leuk dat je vrijdag gaat afspreken! Ik vind zijn opmerkingen ook wel erg uiterlijk gericht, maar wellicht wil hij gewoon eerlijk zijn. Het verzoek om dan maar bij hem af te spreken.. Inmiddels (zoals hierboven aangegeven) heb ik wel ervaringen dat het bepaalde typjes zijn die mensen wel heel makkelijk thuis uitnodigen. Je bent gewoon nog vreemden van elkaar, wees dus op je hoede! Hoe lief hij ook kan zijn via de app.
Jahaa, ook deze wil open en eerlijk zijn😅 dus hij wilde wel even zeker weten dat ze een goed figuur heeft. Want hey, hij heeft haar wel geliked dus dan wil hij wel waar voor zijn geld/ moeite.
alongwiththesunshine schreef:
11-05-2021 16:28
Oké dit is echt niet oké. En wat vreselijk naar. Heb je die gasten wel gelijk gerapporteerd op de datingsapp?
Ik weet niet wat ze precies hebben gedaan maar volgens mij mag je hier gewoon aangifte voor doen bij de politie.
Inderdaad! Engnek.
Dank jullie wel :hug: Het is gelukkig alweer twee jaar geleden en kon destijds goed op m’n strepen staan zodat het niet verder ging dan mijn grens. Maar het heeft behoorlijke deuk gegeven qua vertrouwen en schrok toen echt hoe sommige mannen om gaan met vrouwen.. Die ene kende ik al jaren van vroeger en ander wel via tinder destijds. Die later met de opmerking kwam; ‘ja maar daar is tinder toch voor’?

Ben er stuk voorzichtiger in geworden en laat nu ook al snel merken wat m’n intenties zijn en naar op zoek ben. Soms wat direct voor bijv een eerste date, maar het filtert wel.
Maar der lopen een zooitje engnekken bij! Maar goed, ik hoor van mannelijke collega's dat er ook zat vrouwen bij zitten die of niet sporen of ook alleen op sex uit zijn.
Triest hoor, wat sommigen zich menen te kunnen permitteren. Omdat zij een behoefte hebben. Ik snap dat je voorzichtiger bent. Al doende leert men. The hard way helaas.
Door zoveel jaren daten kan ik heel goed inschatten wat intenties zijn en of er al signalen of rode vlaggen zijn. Dat voorkomt veel ellende. Helaas moet je daarvoor eerst veel daten om onderscheid te kunnen maken. En zelfs dan kun je je nog vergissen.
Limo76 schreef:
11-05-2021 18:26
Maar der lopen een zooitje engnekken bij! Maar goed, ik hoor van mannelijke collega's dat er ook zat vrouwen bij zitten die of niet sporen of ook alleen op sex uit zijn.
Yup hoor ik ook. Pas nog van een date die vertelde hoe vrouwen al heel direct waren en zeiden dat ze willen neuken..meer niet.
En die man leende zich daar niet voor. Die wil echt een klik en heeft serieuze bedoelingen. Vaak ook getrouwde vrouwen trouwens. Mocht hij voor er bij.
Vivi3338 schreef:
11-05-2021 18:14
(...) Die later met de opmerking kwam; ‘ja maar daar is tinder toch voor’? (...)
Hè gadverdamme het zou je zoon maar zijn zeg. Om je kapot voor te schamen.
Gelukkig dat het weer gaat en je nu beter kunt filteren. :hug:
wij slapen nooit.
Met direct zijn of duidelijk aangeven wat je intenties zijn is niks mis mee. Als een onbehouwen, stuk ongeleid projectiel denken dat je je toetsenbord maar een douw moet geven is gewoon hufterig gedrag, wat op geen enkele manier goed te praten valt. Man of vrouw om het even.
wij slapen nooit.
Julus schreef:
En zelfs dan kun je je nog vergissen.
Ja joh. Je kunt een heel kruisverhoor van te voren afleggen en dan later alsnog erachter komen dat de ander totaal niet eerlijk is (geweest) (naar zichzelf). En dat zijn, zoals hier ook al vaker is geschreven, echt niet allemaal engnekken of bad boys maar ook 'normalere' types, mensen zoals jij en ik.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 11-05-2021 18:54
0.74% gewijzigd
wij slapen nooit.
Julus schreef:
11-05-2021 18:28
Yup hoor ik ook. Pas nog van een date die vertelde hoe vrouwen al heel direct waren en zeiden dat ze willen neuken..meer niet.
En die man leende zich daar niet voor. Die wil echt een klik en heeft serieuze bedoelingen. Vaak ook getrouwde vrouwen trouwens. Mocht hij voor er bij.
En zo blijft het in stand hè? Want mannen die enkel op seks uit zijn en vrouwen die enkel op seks uit zijn..... dan moet iedereen toch enkel op seks uit zijn in hun optiek. En ga je daar niet in mee, dan zij zij beledigd en jij getikt.
Shug schreef:
11-05-2021 18:54
(...) En ga je daar niet in mee, dan zij zij beledigd en jij getikt.
Om vervolgens op het werk van Limo te verkondigen dat vrouwen niet sporen :p

Afbeelding
wij slapen nooit.
Mimali schreef:
11-05-2021 13:11
Dank je!
Ik hoop het, waar ik beetje bang voor ben is dat als ik daar ben daar het weer zo gezellig en ontspannen is dat ik het lastig vind om erover te beginnen..
Maar goed ik weet als ik het niet doe dat ik weer rot naar huis ga dus het moet gewoon..
Je angst is voor mij erg herkenbaar en ook mijn valkuil. Misschien is het een idee om direct aan het begin van jullie ontmoeting het gesprek aan te gaan? Anders stel je het uit, bouwt de spanning op etc etc

Ik las dat je al 100 x geoefend hebt, ook dat is herkenbaar. Mij heeft het eerder geholpen om het op te schrijven, toen kon ik het ook gemakkelijker uitspreken
Limo76 schreef:
Ohw ja, genoeg meegemaakt in mijn date periode.
Het kon alle kanten op springen met wat er los loopt en heb, vind ik van mezelf, altijd wel de juiste intenties en daarom lijkt het me ook gewoon weer zo ... om weer te gaan daten.

Heb me vermaakt met de voorgaande 1.5 pagina trouwens 😂
Shug schreef:
11-05-2021 18:54
En zo blijft het in stand hè? Want mannen die enkel op seks uit zijn en vrouwen die enkel op seks uit zijn..... dan moet iedereen toch enkel op seks uit zijn in hun optiek. En ga je daar niet in mee, dan zij zij beledigd en jij getikt.

Haha, ja of preuts als je niet diezelfde avond wil(de) afspreken (pre corona). Of, toen zoon nog een hummel was, 'dan doe je hem toch naar de oppas'. Om 23.00 uur 's avonds. Jajoh, tuurlijk.
wij slapen nooit.
Kamperfoelie schreef:
11-05-2021 19:54
Je angst is voor mij erg herkenbaar en ook mijn valkuil. Misschien is het een idee om direct aan het begin van jullie ontmoeting het gesprek aan te gaan? Anders stel je het uit, bouwt de spanning op etc etc

Ik las dat je al 100 x geoefend hebt, ook dat is herkenbaar. Mij heeft het eerder geholpen om het op te schrijven, toen kon ik het ook gemakkelijker uitspreken
Ja dat is ook mijn valkuil hoor.. En ik sprak hem vandaag, hij had beetje stress dan denk ik gelijk kom ik weer aan met mijn "gezeur".. Weet dat het dat niet is maar toch..
Opschrijven is een goeie tip ja, dat ga ik doen!
iceteapeach schreef:
11-05-2021 20:02
Haha, ja of preuts als je niet diezelfde avond wil(de) afspreken (pre corona). Of, toen zoon nog een hummel was, 'dan doe je hem toch naar de oppas'. Om 23.00 uur 's avonds. Jajoh, tuurlijk.
Dat had ik pas nog, ik had een match, ik stuurde een openingsberichtje rond half elf s"avonds.. Kreeg ik terug, nu daten?
Wat denk je zelf? 🤔
iceteapeach schreef:
11-05-2021 20:02
Een kennis van me, alleenstaande moeder met jonge kinderen wil dus geen dates thuis ontvangen de eerste x keer. Kreeg als repliek ‘ dan stop je de kinderen toch in een andere kamer en doe je de deur op slot?’....
Lovelylady89 schreef:
11-05-2021 15:21
Het komt misschien zo op dit forum anders over als dat het tijdens het gesprek was hoor. Ik kort het even gauw samen. Hij deed namelijk helemaal niet lullig of wat dan ook. En ik ben blij dat hij daar eerlijk in is, want ik hou ook niet van forse mannen. En ik zie graag op foto's van zo'n Tinder app ook graag het hele lichaam als alleen een hoofd. Dus in die zin, snapte ik zijn opmerking wel. En de gesprekken zijn verder super relaxed, helemaal niet sex gerelateerd of iets in de zin. Het lijkt me meer een goedzak.

De date is verschoven naar vrijdag. Nu nog hopen op mooi weer. Hij gaf al aan dat ik evt ook naar hem kan komen als het weer niet mee zit. Maar dat lijkt me nogal akward als 1e date..
Ik wil niet je voorpret verpesten (en ik hoor eigenlijk niet in dit topic dus heb wellicht geen recht van spreken)... maar hoe kun je daar in vredesnaam blij om zijn? Dat hij 'niet op forse vrouwen valt' lijkt me een onnodige opmerking. Want als jij niet fors bent, waarom zou hij dan moeten benoemen dat hij dat niet aantrekkelijk vindt? Dan is dat toch irrelevant?
Daveotion schreef:
11-05-2021 20:42
Ik wil niet je voorpret verpesten (en ik hoor eigenlijk niet in dit topic dus heb wellicht geen recht van spreken)... maar hoe kun je daar in vredesnaam blij om zijn? Dat hij 'niet op forse vrouwen valt' lijkt me een onnodige opmerking. Want als jij niet fors bent, waarom zou hij dan moeten benoemen dat hij dat niet aantrekkelijk vindt? Dan is dat toch irrelevant?
Daarom ( oa ) is hij een hork.
Ik voorspel dat deze haar gaat teleurstellen en dat zou voorkomen kunnen worden.
Julus schreef:
11-05-2021 18:28

Ik geloof niet dat mannen hier voortdurend onder lijden. Laten we eerlijk zijn, seksueel geweld is eenrichtingsverkeer van mannen tegen vrouwen. En mannen hebben bijna een monopoly op gedrag dat hier mee samen gaat. Geen twee partijen die allebei fout zitten maar consequent dezelfde dader.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 11-05-2021 21:08
0.16% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven