Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
dinsdag 11 mei 2021 om 21:02
Oké, bedankt voor de uitleg. Dit verklaart een hoop. Ik ging bijna denken dat er vooral mafklappers op die datingsites zitten.Antoon69 schreef: ↑11-05-2021 15:22Maar ik denk dat ze in de praktijk alleen maar positieve antwoorden van werkloze sekswerkers zullen krijgen. Meeste vrouwen zullen denken dat zo'n man niet goed bij zijn hoofd is. Mannen hebben kennelijk niet door hoe ze overkomen en hebben kennelijk nooit leren communiceren.
Als wel of geen seks zo'n issue is, kun je ook op een wat nettere dicretere manier ook achter proberen te komen hoe belangrijk seks voor je date is. Door het gewoon netjes te vragen bijvoorbeeld.
dinsdag 11 mei 2021 om 21:02
Antoon69 schreef: ↑11-05-2021 20:53Ik geloof niet dat mannen hier voortdurend onder lijden. Laten we eerlijk zijn, seksueel geweld is eenrichtingsverkeer van mannen tegen vrouwen. En mannen hebben bijna een monopoli op gedrag dat hier mee samen gaat. Geen twee partijen die allebei fout zitten maar consequent dezelfde dader.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen seksueel geweld en dit soort gedrag, al geloof ik niet dat mannen zo benaderd worden.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
dinsdag 11 mei 2021 om 21:08
Oh Hagelslagjes, er zitten vast ook hele aardige en lieve mannen op! Maar daar voelde ik me persoonlijk net een loslopend konijn tussen veel koplampen.
dinsdag 11 mei 2021 om 21:11
Ik ben nog niet eens een volle dag daar en ik heb al 4 rare berichten gehad en geen enkel normaal bericht. Ik heb sowieso het idee dat als je net op zo'n datingsite zit, mannen allemaal verlekkerd afkomen op dat 'nieuwe vlees' of zo. Vanmiddag een vent van in de 70 die zei dat hij te oud voor mij was, maar was ik toevallig verpleegster? *ril*
dinsdag 11 mei 2021 om 21:16
In sommige gevallen is een Red Flag toch echt een Red Flag. Zoals Julius ooit zei, online daten is een leerschool. Ik stapte er - als ik nu terug kijk, heel naïef in. Met de beste bedoelingen en nam gemakshalve aan dat de meesten er met de beste bedoelingen zaten.permafrost schreef: ↑11-05-2021 21:02Er is natuurlijk wel een verschil tussen seksueel geweld en dit soort gedrag, al geloof ik niet dat mannen zo benaderd worden.
Het was en is voor mij een goede leerschool qua zelfreflectie. Ik kom uit een lange relatie met mishandeling. En viel prompt als een blok voor de eerste de beste klootzak, want hé, zo gaat het toch in relaties? Tot ik merkte dat ik er fysiek ziek van werd. Het was gewoon relatie 2.0
En daar had ik dus een groot aandeel in. Dat was een geweldige spiegel voor me en ik weet nu veel beter wat ik wel en niet wil en wáárom.
Die Red Flags waren er, ik negeerde ze lange tijd en kwam gelukkig mezelf tegen en stopte voor het uit de hand liep. En dat was ongetwijfeld gebeurd.

dinsdag 11 mei 2021 om 21:23
permafrost schreef: ↑11-05-2021 21:02Er is natuurlijk wel een verschil tussen seksueel geweld en dit soort gedrag, al geloof ik niet dat mannen zo benaderd worden.
Als jij en ik zo benaderd worden lachen we er om, maar een vrouw kan dit wel degelijk als een soort seksueel geweld ervaren. En daar is natuurlijk een reden voor.
Koot en Bie dertig jaar geleden (moet hier altijd aan denken):
W. Rumpt en K. van Manderen, ambtenaren
"Meteen gillen en schreeuwen! En ik deed alleen maar even zó. Dat kan je toch geen seksuele intimidatie noemen?"

dinsdag 11 mei 2021 om 21:34
Antoon69 schreef: ↑11-05-2021 21:23Als jij en ik zo benaderd worden lachen we er om, maar een vrouw kan dit wel degelijk als een soort seksueel geweld ervaren. En daar is natuurlijk een reden voor.
W. Rumpt en K. van Manderen, ambtenaren
"Meteen gillen en schreeuwen! En ik deed alleen maar even zó. Dat kan je toch geen seksuele intimidatie noemen?"
Agressie en geweld zijn twee verschillende dingen. Ik heb vorige week in een ander topic nog een paar posts gewijd aan de neurofysiologische gronden voor het verschil in prevalentie van seksueel daderschap tussen mannen en vrouwen (wat me overigens niet in dank werd afgenomen), maar een directe benadering wat betreft seksuele motivatie valt moeilijk classificeren als seksueel geweld, wel zou je het als agressieve, onwenselijke benadering kunnen beschouwen.
(De samenleving begint trouwens steeds meer op Keek op de Week te lijken, heb ik het gevoel, maar dat terzijde)
permafrost wijzigde dit bericht op 11-05-2021 21:44
14.58% gewijzigd
dinsdag 11 mei 2021 om 21:43
Seksuele intimidatie is misschien een passender woord voor seksueel ongepaste berichtgeving.permafrost schreef: ↑11-05-2021 21:34Agressie en geweld zijn twee verschillende dingen. Ik heb vorige week in een ander topic nog een paar posts gewijd aan de neurofysiologische gronden voor het verschil in prevalentie van seksueel daderschap tussen mannen en vrouwen (wat me overigens niet in dank werd afgenomen), maar een directe benadering wat betreft seksuele motivatie valt moeilijk classificeren als seksueel geweld, wel zou je het als agressieve, onwenselijke benadering kunnen beschouwen.
wij slapen nooit.
dinsdag 11 mei 2021 om 21:48
Inderdaad, en uiteraard kan ik me voorstellen dat dat voor vrouwen enorm onprettig is, het is een agressieve manier van ruimte toeeigenen.alongwiththesunshine schreef: ↑11-05-2021 21:43Seksuele intimidatie is misschien een passender woord voor seksueel ongepaste berichtgeving.
dinsdag 11 mei 2021 om 22:17
Ja, maar soms klinkt die term ook erg zwaar. Misschien gaat het meer om de intenties en de frequentie van zulk gedrag die het daadwerkelijk seksuele intimidatie maakt. Soms wordt er ook weleens een grapje gemaakt of iets anders gezegd wat niet intimiderend was bedoeld, maar misschien wel zo is aangekomen. Idkpermafrost schreef: ↑11-05-2021 21:48Inderdaad, en uiteraard kan ik me voorstellen dat dat voor vrouwen enorm onprettig is, het is een agressieve manier van ruimte toeeigenen.
wij slapen nooit.
woensdag 12 mei 2021 om 07:39
hahaha, wat zei je, in jouw geval ben ik het daar helemaal mee eens? Wat een krant zeg.
wij slapen nooit.
woensdag 12 mei 2021 om 09:16
woensdag 12 mei 2021 om 10:27
hagelslagjes schreef: ↑12-05-2021 09:16https://twitter.com/i/status/1392043710641328129
Over parels gesproken.![]()
'een stukje klasse'
woensdag 12 mei 2021 om 10:50
Vreselijk héhagelslagjes schreef: ↑12-05-2021 09:16https://twitter.com/i/status/1392043710641328129

woensdag 12 mei 2021 om 13:27
Is er eigenlijk al een topic over Lang leve de liefde?hagelslagjes schreef: ↑12-05-2021 09:16https://twitter.com/i/status/1392043710641328129
woensdag 12 mei 2021 om 14:21
woensdag 12 mei 2021 om 14:51
hagelslagjes schreef: ↑12-05-2021 14:21Ik vind het een leuker programma dan First Dates.
Vraagje, waarom zijn er zoveel mannen die op hun profielfoto bier drinken? Ik vind dat zo'n afknapper.
Oh en zoveel mannen die niet met lange vrouwen willen daten. Wat zielig (voor hun, want ze lopen mij mis!).
Vergeet de Karper, zonnebril en de Bratwurst in half open mond niet

wij slapen nooit.