Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
@lovelady: Maar hij heeft toch foto's van je gezien? Dan weet hij hoe je eruit ziet en zal hij dat vast niet vinden. Al vind ik het sowieso wel een beetje bijzondere en lullige opmerking. Vooral als je net begint met praten is het wel raar. Ik snap wel dat je hierdoor onzeker word. En op 10 kg afvallen mag je ook heel trots zijn!
Lovelylady89 schreef:
11-05-2021 10:55
......
Nu ben ik eindelijk bijna op een mooi gewicht (waar ik ook wel trots op ben) , en word ik nu onzeker omdat ik misschien wel niet '' slank genoeg'' zou zijn voor zo'n jongere man :@@:

Verwacht je echt een soort tarzan? Hij zegt zelf toch dat hij te dik is? Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen hoor.
Shiverrr schreef:
11-05-2021 11:01
@lovelady: Maar hij heeft toch foto's van je gezien? Dan weet hij hoe je eruit ziet en zal hij dat vast niet vinden. Al vind ik het sowieso wel een beetje bijzondere en lullige opmerking. Vooral als je net begint met praten is het wel raar. Ik snap wel dat je hierdoor onzeker word. En op 10 kg afvallen mag je ook heel trots zijn!
Dat is waar, hij heeft foto's gezien. Dus hij weet wel wat hij kan verwachten. In het begin had ik alleen foto's van gezicht erop staan, dus meer niet. Hij gaf aan dat hij daar beetje huiverig voor was. Toen ik later een foto toevoegde, gaf hij wel aan dat zijn like terecht was. Dus misschien dat ik daardoor wat onzeker ben geworden, geen idee. Maar dat hij daarna aangaf zelf ook niet de slankste te zijn, vond ik dat toen wel een opluchting. Alleen even later hoorde ik dus dat hij zoveel sportte, en op zijn foto zag hij er toch best sportief uit.

Dank je wel! Ik ben ook wel trots op mezelf. En denk ik ook wel, als hij me niet mooi genoeg vind, jammer voor hem :puh: Al zou dat natuurlijk wel jammer zijn, maar ik ben wie ik ben.

Ik baal zo dat ik dus toch nog onzeker word, terwijl ik dat eigenlijk normaal gesproken niet meer zo ben. Maarja, we gaan het zien. Ik hoop dat het zaterdag lekker weer wordt. De voorspellingen zijn niet al te best..
Antoon69 schreef:
11-05-2021 11:30
Verwacht je echt een soort tarzan? Hij zegt zelf toch dat hij te dik is? Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen hoor.
Nee hij zei dat hij ook niet de slankste was. Maar op zijn profielfoto ziet hij er toch aardig sportief uit. En een tarzan kan ik ergens ook best waarderen :D
Gewoon lekker uitkijken naar je date zaterdag!
Lovelylady89 voor wat het waard is, mijn (ex??) -date is ook heel sportief, sport meerdere keren per week maar heeft ook "gewoon" Een buikje.

Hoop op een leuke date voor je!
En ik snap dat je het waardeert als je date een mooi lijf heeft maar mij zou zo'n modieuze sport-obsessie op een gegeven moment gaan irriteren bij een man. Zeker als hij er verder niet al te veel talent voor heeft.
Kamperfoelie schreef:
11-05-2021 08:26
Sterkte Mimali! Ik weet zeker dat je (op een gegeven moment) de juiste woorden kunt vinden
Dank je!
Ik hoop het, waar ik beetje bang voor ben is dat als ik daar ben daar het weer zo gezellig en ontspannen is dat ik het lastig vind om erover te beginnen..
Maar goed ik weet als ik het niet doe dat ik weer rot naar huis ga dus het moet gewoon..
Attraverso schreef:
11-05-2021 08:39
Als je gewoon zegt hoe het zit hoe kan hij het dan verkeerd opvatten? Denk dat je eerder bang bent voor zijn reactie.
Heel moeilijk dit. Denk aan wat het beste is voor jezelf. Sterkte.
Heb weleens eerder dingen aangegeven ergens anders over en dan voelde hij het alsof hij verantwoording af moest leggen..
En dat wil ik niet, want in feite hoeft hij dat niet..
Ja en bang voor zijn reactie ben ik ook, want ik wil het contact eigenlijk niet kwijt.. Maar ja..
mimali wijzigde dit bericht op 11-05-2021 13:26
0.56% gewijzigd
Aurelius schreef:
11-05-2021 09:18
Van die vreselijke grapjes die je op facebook steeds tegen komt en kijk hoe de ezel op het plaatje klikt enzo :facepalm:
Nee dat niet, zelf bedacht en schunnig
Lovelylady89 schreef:
11-05-2021 11:46
Dat is waar, hij heeft foto's gezien. Dus hij weet wel wat hij kan verwachten. In het begin had ik alleen foto's van gezicht erop staan, dus meer niet. Hij gaf aan dat hij daar beetje huiverig voor was. Toen ik later een foto toevoegde, gaf hij wel aan dat zijn like terecht was. Dus misschien dat ik daardoor wat onzeker ben geworden, geen idee. Maar dat hij daarna aangaf zelf ook niet de slankste te zijn, vond ik dat toen wel een opluchting. Alleen even later hoorde ik dus dat hij zoveel sportte, en op zijn foto zag hij er toch best sportief uit.

Dank je wel! Ik ben ook wel trots op mezelf. En denk ik ook wel, als hij me niet mooi genoeg vind, jammer voor hem :puh: Al zou dat natuurlijk wel jammer zijn, maar ik ben wie ik ben.

Ik baal zo dat ik dus toch nog onzeker word, terwijl ik dat eigenlijk normaal gesproken niet meer zo ben. Maarja, we gaan het zien. Ik hoop dat het zaterdag lekker weer wordt. De voorspellingen zijn niet al te best..
Leuk dat je een date hebt! Onzekerheid is er altijd wel een beetje met een eerste date denk ik, komt vast goed..
Veel plezier alvast!
fladder schreef:
11-05-2021 13:17
Nee dat niet, zelf bedacht en schunnig
Klinkt als één van de vergissingen die ik heb meegemaakt. ‘s Ochtends in alle vroegte een appje of ik even bij mezelf wilde voelen of ik in de stemming was. Maar dan wat korter geformuleerd.

Idioot.
Mimali schreef:
11-05-2021 13:16
Heb weleens eerder dingen aangegeven ergens anders over en dan voelde hij het alsof hij verantwoording af moest leggen..
Ja en bang voor zijn reactie ben ik ook, want ik wil het contact eigenlijk niet kwijt.. Maar ja..
Maar als je vanuit de ik-vorm praat dan komt het niet aanvallend over.
Dan zeg je echt hoe het voor jou is en anders kan je het er ook gewoon bij zeggen dat hij zich niet hoeft te verantwoorden oid maar dat je het wel even wil bespreken.
Shiverrr schreef:
11-05-2021 13:38
Dan zeg je echt hoe het voor jou is en anders kan je het er ook gewoon bij zeggen dat hij zich niet hoeft te verantwoorden oid maar dat je het wel even wil bespreken.
Moet het vooral bij mezelf houden idd.. Ga ik er ook bij zeggen ja..
Heb het gesprek in mijn hoofd al 100 x gevoerd🙈..
Shug schreef:
11-05-2021 13:27
Klinkt als één van de vergissingen die ik heb meegemaakt. ‘s Ochtends in alle vroegte een appje of ik even bij mezelf wilde voelen of ik in de stemming was. Maar dan wat korter geformuleerd.

Idioot.
O_o
Ben je inmiddels al van Paiq af?
wij slapen nooit.
Shiverrr schreef:
11-05-2021 13:38
Ja, zoals: "Ik vind jou een idioot."
wij slapen nooit.
ik heb er de laatste dagen nog wel eens over nagedacht waarom mannen vanaf een bepaalde leeftijd in hun communicatie op dating sites zo ongegeneerd op seks gericht zijn. Dat ze dat in gedachte altijd al zijn geweest daar twijfel ik niet aan, maar waarom ze op een gegeven moment meteen in een gesprek al alle gevoel voor decorum laten vallen en de meest smakeloze opmerkingen gaan maken. Uit de reacties hier blijkt toch wel dat de meeste dames hier niet gecharmeerd door zijn en dat de kansen op een een leuk gesprek eigenlijk verpest worden.

Misschien komen de meeste wel uit een lange monogame relatie waarbij hun ex al lange tijd niet meer te porren was. En dat ze nu persee willen voorkomen weer in zo'n situatie te raken. Dus dat ze expres een alles-of-niets communicatie gaan voeren, waarin ze alle dates met enige terughoudendheid op seksgebied er meteen uit willen filteren. Resultaat is alleen dat ze het bij bijna iedereen meteen verprutsen.
Shiverrr schreef:
11-05-2021 11:01
Ik vind het al een afknapper als een man zo over vrouwen praat. Dan weet je dat hij uiterlijk of postuur vrij belangrijk vindt. Je wordt onzeker gemaakt door zo'n man.

Hij is je niet waard als hij moeilijk doet over je postuur, terwijl hij zelf notabene ook niet superslank is.
Lovelylady89 schreef:
11-05-2021 11:46

Wacht even..zei hij dat zijn like terecht was?? Omg. Sorry, ik zou nog niet op date gaan al kreeg ik er 100 euro bij.
Wat een oetlul. Echt. Dit is geen leuke man hoor.
Mimali schreef:
11-05-2021 13:16
Dat is het lastige aan een fwb. Die wil nergens verantwoording over hoeven afleggen, anders wilde hij namelijk wel een relatie. En als je dan een paar keer een gesprek aangaat, vinden ze dat maar gezeik en fwb moet " gezellig en lekker zonder gedoe zijn".
Shug schreef:

Idioot.
Ctrl al delete
Shug schreef:

Idioot.
Ctrl al delete
Shug schreef:

Idioot.
Ctrl alt delete
Shug schreef:

Idioot.
Ctrl alt delete
alongwiththesunshine schreef:
11-05-2021 14:39
Ja, zoals: "Ik vind jou een idioot."
🤭😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven