Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hi MP met wie ga je dan zoenen morgen? :-)

Xen, lekker zo'n lang weekend!

Dan heb je na morgen Nog een dag, heerlijk gevoel lijkt me
Hn dat is spannend Miranda. Knap dat je het zo rustig aan doet, als je toch denkt dat dit de GL zou kunnen zijn! Hoop dat het goed voelt als jullie elkaar weer zien. Heb je al bedacht wat je eventueel met hem zou willen?
Nee ik ga juist niet zoenen! En ik zou het niet kunnen ook, denk ik nu.

Mozza, drie maanden is nog zo kort, eigenlijk moet je gewoon nog maar genieten en niet al te veel nadenken, zien wat er gebeurt, voelen hoe het voelt. Jammer om iets met potentie kapot te denken toch?
Goh, wat speciaal dat zon-maan-sterren gevoel bij GL. En heb je dat nu ook weer? Ik bedoel... zwelt het weer aan nu hij weer 'vrij' is?

Verlangen Miran, ja dat voel ik wel. Ik kruip het liefst IN hem op de bank. En ik word echt warm in mijn buik als 'ie bijv. achter me komt staan en me omhelst. (ja, ik omschrijf het maar weer even met specifieke voorbeelden) En in bed spat het er nogal van af, als je dat ook bedoelt

Maar ik voel het niet voortdurend zeg maar. Ook in golven ofzo.
Veel geschreven ..

WM waar hang je uit ?

Puck HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Hele avond geen last gehad van t stoppen met roken, nu ik achter de laptop zit denk ik oooh sigaretje .. maar ik duik gelijk mijn bed in. Morgenvroeg weer werken de hele dag.

SB = lief , maar zoals ik al zei hou een slag om de arm, ben toch best wat wantrouwig geworden wat liefdesgebied en mannen betreft maar ben ook rete nieuwsgierig of het in real life nog net zo leuk is als tijdens vakantie en telefoon en sms, msn e.d. Stiekum hoop ik heel erg dat de vonken er nog net zo vanaf spatten hihi..

En ach anders .. kom ik jullie weer gezellig vergezellen in de sekte :P

Slaap lekker allemaal

Ps vriendin heeft pakkies uitgezocht voor carnaval, ik ga t komende week bekijken.. Zal wel weer iets idioots zijn ben ik bang haar kennende..
Mozz, aha, thanks voor je uitleg, klinkt goed ! :-)

Ja dat zwelt altijd aan als ik hem spreek of zie. En daarom hebben we elkaar nooit meer gezien. Te moeilijk.

1,5 jaar geleden voor het laatst gezien op een feest in onze gezamenlijke woonplaats en toen heeft hij me midden in de kroeg op de mond gezoend en vastgepakt, zo van, "het kan me allemaal niks meer schelen", maar de scheiding was toen nog niet echt in beeld.

MP wat ik van hem zou willen? Alles ! haha
Vleer, jij zit toch niet in de sekte?

Maar leuk dat je gaat carnavallen, zal je vast goed bevallen!

En ook nog met een leuke skimeneer! Hij zal je vast goed in de gaten houden met al dat mansvolk.....gaan jullie niet in je uniform ?!
quote:misspoez schreef op 31 januari 2009 @ 23:27:

Nee ik ga juist niet zoenen! En ik zou het niet kunnen ook, denk ik nu.

Mozza, drie maanden is nog zo kort, eigenlijk moet je gewoon nog maar genieten en niet al te veel nadenken, zien wat er gebeurt, voelen hoe het voelt. Jammer om iets met potentie kapot te denken toch?Mijn insteek nu is precies zoals jij omschrijft. Gewoon voelen hoe het voelt en zien wat er gebeurt. Niet kapotdenken. Ben namelijk wel een piekeraar af en toe. Dus af en toe komt die gewoonte weer boven. Maar ik probeer wel meer 'in het moment' te leven, zoals ze dat zo mooi zeggen.
quote:misspoez schreef op 31 januari 2009 @ 23:15:

Poehee, ik kan niet zoenen morgen,

ik bedoelde: met wie was je van plan te gaan zoenen?

maar jij bedoelde (denk ik) al zou ik willen, ik kan het niet, want spierpijn...zoiets....haha......
Knap Mozz, maar er is ook genoeg over om het nog een kans te geven !
quote:Miranda01 schreef op 31 januari 2009 @ 23:32:

Ja dat zwelt altijd aan als ik hem spreek of zie. En daarom hebben we elkaar nooit meer gezien. Te moeilijk.

1,5 jaar geleden voor het laatst gezien op een feest in onze gezamenlijke woonplaats en toen heeft hij me midden in de kroeg op de mond gezoend en vastgepakt, zo van, "het kan me allemaal niks meer schelen", maar de scheiding was toen nog niet echt in beeld.

MP wat ik van hem zou willen? Alles ! haha

Wat klinkt dat enorm vol passie zeg! Voel de spanning bijna door het beeldscherm heen!

Wel knap dat jullie het nu dan zo rustig aan doen nog. En niet het vuur zo heet laten branden dat het meteen opgebrand is zeg maar. Maar wel spannend zeg!
quote:misspoez schreef op 31 januari 2009 @ 23:24:

Hn dat is spannend Miranda. Knap dat je het zo rustig aan doet, als je toch denkt dat dit de GL zou kunnen zijn! Hoop dat het goed voelt als jullie elkaar weer zien. Heb je al bedacht wat je eventueel met hem zou willen?Het begin 4 jaar geleden was niet rustig hoor. Dat was nogal heftig en stormachtig.....en hij belde me elke dag toen op mijn vakantie....maarja......dat werd een beetje lastig om die heftigheid te continueren met een getrouwde vent.....
Hai MP en Vleer!

Miran, echt petje af voor je geduld met GL! en vind het ook wat voor hem zeggen dat ie niet meteen na zijn scheiding op zn knieen voor je ligt zeg maar!
Ja die paar afspraken die we in die 4 jaar hebben gehad, stuk of 5, 6, dan straalden we als kinderen, als we elkaar zagen. En mijn vriendinnen zeggen nog altijd dat niemand het haalt bij hem, idd stralen als ik het over hem heb.

we hebben beiden midden in de nacht weleens 100 km gereden om elkaar te zien......

is toch nie normaal?

Maarja, ik weet nog altijd niet of het echt was, of dat het voor hem alleen spanning was. Ik hoop het eerste natuurlijk.
maar je had toen toch geen relatie met hem? in de zin van minnares?
quote:Xenia66 schreef op 31 januari 2009 @ 22:10:

Was het een leuke sms, Miran? en heb je al gereageerd?Ja leuk en lief en enthousiast, maar wel een beetje "out of the blue" vanuit het buitenland (wist niet dat hij weg was), maar in ieder geval wel een soort excuus van z'n afwezigheid afgelopen tijd. Hopelijk spreek ik hem gauw weer. Maar hij houdt dat een beetje af, omdat het dan gauw draait op "afspreken" en dat wil hij nog niet, hij is nog maar net terugverhuisd naar z'n oude huis.
quote:Xenia66 schreef op 31 januari 2009 @ 23:42:

maar je had toen toch geen relatie met hem? in de zin van minnares?

Nee, dat wilden we beiden niet

Wel spraken we elkaar elke 2 a 3 maanden tot aan nu.
dus midden in de nacht bleef t ook alleen maar bij praten? knap hoor!
Natuurlijk niet (netjes zoenen erbij....haha...en dan weer naar huis....)

Maar 5 afspraken in 4 jaar. Ja, ok dat is vreemdgaan van hem, maar dat noem ik geen minnares.
Hi there

Echt grappig, ik heb bijna twee maanden zo ongeveer zonder internet gezeten (dat was even afkicken zeg), sinds gisteren hebben we weer verbinding, dus ik dacht: even bij de singletjes kijken, word ik nog geroepen ook!

Wat spannend van je GL, Miranda. Gaan jullie elkaar ook snel zien, of is hij nog erg bezig met de scheiding en zo?

Vleer een Sneeuwman, Pop verdrietig :( , en er zijn aardbeien in het spel , er is weer veel gebeurd lees ik. Oja, gefeliciteerd allemaal met de 1000e!
zie je wel daar is ze !!!!

Happy New Year nog !!

Hoe is het met je HG ??? En hoe gaat het verder met je?

Kom je wat vaker schrijven? Zou gezellig zijn !
Hey Puck!
Dankje, jij ook!

HuisGenoot, jaaa daar was ik verliefd op in het begin zeg, en toen kregen we nog iets ook. Daarna kletterde die roze bril al heel snel van m'n neus eigenlijk. Ik begon me vreselijk aan hem te ergeren, kon er niks aan doen. Hij zat ook een beetje te veel in m'n ruimte, kan ik niet zo goed tegen, en het was sowieso al wennen, met meer mensen een huis delen. Nu is het een beetje aantrekken en afstoten, soms zijn we een beetje katterig en afstandelijk, maar vorige week was het ineens weer heel lief en leuk tussen ons. Tja. Ik weet het verder niet zo goed allemaal, en het kan me gek genoeg ook niet zo heel veel schelen, al klinkt dat misschien raar.

Verder gaat ie ook goed, al twijfel ik bijna elke dag over of ik niet toch weer moet verhuizen, op mezelf wonen en dan dichter bij m'n werk, want dat is nu een pokke-eind weg. Maar ja, ik ben gewoon ook een twijfelnatuurtalent.
Hoi Xenia!
aha, aantrekken en afstoten dus, en dat in 1 huis, lastig ja....

twijfelkont? een weegschaal misschien of tweelingen?

Ik ga slapen ladies, truste allemaal !!!

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven