Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Leuke update Appeltje! Goed dat je gelijk weer aan de slag kan, werk je voor jezelf?

En die paiq mannen...weg ermee inderdaad. En als ik dan weer zo'n hyves verhaal lees, ben ik zo blij dat ik niet aan die hyvesgekte meedoe. Gaan veel relaties aan kapot, zeker weten!

Je wordt ook sektelid dus?

Ik zit-lig-hang op mn bank trouwens, heb mezelf tegen 2'en uit bed weten te slaan.

Indi: hoe voel je je nu na je ex-gedoe? Ik sla het deel bidden over in het boek, heb helemaal niets met god en mediteren, maar wel met eten en beminnen :-)
Dank je misspoez, ja zorg goed voor mezelf.. en anders zorgen anderen wel voor me :-)

Indi, lekker geslapen? Volgens mij ben je wel een slaapkopje of niet...haha volgens mij hoor ik vaker dat je lekker in slaap bent gedommeld voor de tv? ach lekker hoor!

Van FBM weet ik ook dat het beter is, en zoals gezegd voel ik me er ook iets rustiger onder, maar mis hem nog wel.

Appeltje, je bent weer in het land! Hoe lang ben je in totaal weggeweest? Kun je een beetje wennen hier?

Zo te horen wel wat Paiq perikelen?!

Ja heb wel reden om te mogen snoepen, ben echt kilos afgevallen, dus heb weer wat in te halen
Hi,

Ik ben actief geweest vandaag. Eerst flink uitgeslapen (zoooo lekker he) en toen naar de sportschool, net even huis (met de franse slag) schoongemaakt. Was draait en zo even eten maken.

Volgens mij is iedereen in de zondagse chillmodus vandaag? Lekker hoor!

Ik ga even eten maken....tot zo!!
Oh ja en ik heb "ons" nog niet gefeliciteerd met ons 1000ste pagina bestaan (jammer dat ik niet bij de officiele happening was )!! Dus bij deze nog even....

oh lief meisje, was jou net vergeten sorry! Blij te horen dat t toch wat beter gaat, al is dat met kleine stapjes.

Hoe weet je trouwens dat FBM in het land is? Iig fijn dat je er toch rustig(er) onder bent! Voelt vast als een overwinning op jezelf!
Ik voel me weer goed hoor, Xen! ik ben blij dat hij zelf heeft voorgesteld om elkaar voorlopig niet te zien. ik had namelijk gelijk al weer spijt nadat ik het voorgesteld had. Ik kan het allemaal steeds meer een plek geven en ik denk nu zelfs ook dat ik mezelf een beetje kwijt ben geweest in de laatste jaren van onze relatie. Ik voel me nu het meestal heel gelukkig met mijn leven en doe meer dan dat ik ooit deed toen wij nog samen waren..dat voelt goed! Neemt niet weg dat ik wel vaak eenzaam ben en graag weer een man in mijn leven wil, maar dat gaat vast weer een keer goed komen..

En het deel bidden van het boek is ook erg saaaaaaaai! Misschien moet ik het ook overslaan

@Appel: Leuk om je update te lezen!
LM: Het is niet de bedoeling om altijd in slaap te vallen op de bank..maar ben erg moe 's avonds na een lange werkdag

En ja...slapen is heerlijk!

@Erykah: Fanatiek hoor! Ik heb niet veel gedaan vandaag, behalve wat wasjes gedraaid.

Ga ook even eten!
Appeltje ....you've got mail! :-)
Geeft niet, xen

Omdat hij dat tijdens onze laatste gesprekken heeft gezegd, maar zoals gezegd blijft hij hier niet en is hij op doorreis, dus zie hem niet op de stoep staan en daarbij denk ik dat hij zich op zijn tenen getrapt voelt. Ja voelt rustiger, ik hoop dat het zo blijft voelen, ook als ik weer volledig hersteld ben. Nu voelt het wel raar ja, nooit eerder heb ik er op deze manier "vrede" mee gehad, denk dat ik eindelijk inzie dat hij me meer pijn doet dan dat ie lief voor me is. En misschien voelt het ook wel alsof alle energie/pijn/verdriet van de afg jaren er met mijn ziekzijn ook uitkomt, en dat ik me bewust ben geworden, dat ik écht beter voor mezelf moet gaan zorgen (en dan met name op het liefdesvlak en het aan mezelf denken).

Zo, dat was weer een filosofisch praatje, liet me even gaan geloof ik
Oh Indi, was vergeten te reageren op je ex-verhaal. Ben blij dat je je er nu in elk geval weer goed onder voelt dat jullie niet gaan afspreken. Denk dat het goed is dat je je leventje weer zo hebt opgepakt, dan komt die man vanzelf wel een keer op je pad!

En dat in slaap vallen ken ik wel hoor... haha heerlijk toch. Slapen kan ook echt heeeeerlijk zijn!
ik ga kijken Erykah!
Erykah: alle respect voor je! Ga je dan alleen sporten? ....voel me nu helemaal een luie doos.....

Lm: jij bent ook degene die er uiteindelijk een punt achter heeft gezet he,iig de knoop heeft doorgehakt, dat moet je ook sterker maken natuurlijk. En hij op zn tenen getrapt? dat denk ik niet hoor, plaats m maar niet in een slachtofferrol, die rol was jou al 100% toebedeeld.
@LM: de Paiq perikelen ben ik nu een beetje aan het afsluiten. Ben ook ff niet op zoek nu. En wat er verder nog op m'n pad komt die mogen dan hun uiterste best wel eens gaan doen! (ipv andersom...ikke dus) Ben in totaal 3 maanden weggeweest, waarvan 2 maanden in mn eentje rondgereisd in Australie.

@ Xenia: Ik werk voor mezelf...heerlijk, maar soms ook onzeker. vooral nu het economisch niet goed gaat. Gelukkig weten mn klanten me nog te vinden en sommigen zaten met smart te wachten.

@ Indi: Meestal werkt dat het beste...afstand nemen.
Xen, nee dat maakt ook dat ik me sterker voel. Ik weet eigenlijk wel zeker dat hij gepikeerd is, vooral ook omdat onze laatste telgesprek onder andere ging over het mogelijk verbreken van het contact. Iets wat we beiden niet wilden. Dus weet wel hoe hij daar in staat, maar het sterkt mij alleen maar op dit moment omdat ik degene ben die uiteindelijk dit besluit heeft genomen.
Appeltje, goed plan... mannen die moeite voor ONS gaan doen, ipv andersom

Cool zeg je reis!! Zal een mooie trip geweest zijn!
Zo ik heb heerlijk gegeten!

Xenia...ja ik vind fijn om alleen te sporten. Ik doe veel te weinig, ik heb echt van die periodes dat ik elke dag ga sporten en dan weken/maanden niet. Ik heb weer begin gemaakt, nu wil ik echt weer regelmatig gaan. Maar ik kan ook heeeeel goed lui zijn hoor, heerlijk!

Heb jij nog iets gehoord van het popkoor? Had je je toch voor aangemeld? Lijkt me ook echt leuk om te doen...ik kan alleen niet zo goed zingen
anoniem_70723 wijzigde dit bericht op 01-02-2009 19:46
Reden: Stond me iets te vaak woord Heerlijk in...dat het me irriteerde ;-)
% gewijzigd
Ik vind alleen sporten ook niet erg hoor, maar ja..die stok achter de deur he? Ik heb hetzelfde als jij, periode weer heel fanatiek en dan weer tijdje niet......baal dan wel van mijzelf hoor.

Ik had 2 koren gemaild, maar beide hebben op dit moment geen plaats voor mijn stemsoort (lage alt), kan dan wel repetitiie bijwonen, maar daarna op wachtlijst...niet echt inspirerend dus. Als ik iets wil moet het ook meteen bij mij.

maar lief dat je dat onthouden had!
en wat heb je gegeten trouwens?
Jammer dat die koren geen plek hebben nu. Dan heb je besloten om dat weer op te pakken dan wil je het meteen doen ipv op een wachtlijst. Zo ben ik ook hoor.

Ik heb een pastaatje op....smaakte erg goed!

Ik zit songfestival te kijken, wat een vreselijke liedjes tot nu toe!
ja ik kijk ook Erykah.....ben bang dat we weer niet in de finale komen....
Zo...lekker patatjes gegeten!

@Xen: Wat jammer dat er geen plaats voor je is bij een koor..wie weet binnenkort?

@Erykah: Het songfestival? Is dat vanavond? Ik vind het altijd wel leuk omdat het zo fout is..

Ik heb WM een sms gestuurd, maar nog niets gehoord..
Ze hadden gewoon Syb moeten sturen he Miran?
Oh wat lief Indi, wilde je dat vanmiddag nog vragen maar wilde ook niet al te dramatisch doen....heb je haar gezegd dat we ongerust zijn?
wahahahahahhahaha die kleding!!!!!!
ze hebben de petten al afgegooid he? wat fouuuuuuuuut

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven