Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hoi dames!

Ik heb een heel rare en leuke en ingewikkelde avond gehad. Kan het niet eens uitleggen. Maar het zijn met mijn vrienden, zonder RP2 was goed. RP2 is online op msn, en ik weet wat voor leuke mensen hij zou gaan heben en de leuke dingen die hij zou doen vanavond. Dat ik later thuis ben en zo'n fijne avond heb gehad, doet me zoveel goed!

Morgen meer op iedereen, ik ben nu daarvoor een beetje te dronken!
Sorry dat ik ineens pleite was gisteren, was naar de wc en toen meteen maar onder de douche gestapt en gaan slapen...

Haha, die dronken pop! (het is wel te zien aan je schrijven dat je niet helemaal helder was ) Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad met je vrienden! Hopelijk geen kater nu?
Goeiemorgen allemaal!

Koffie??
Lekker indi!
Koffie???? Daar kom ik mn bed voor uit! en of beter, blijf lekker cocoonen met koffie in bed, mag dat ook?

good morning!

Haha een dornken Pop! Wat een abacadabra post zeg, snap er de ballen van....hoop dat ze snel wakker is!

ik moet gelijk even een rectifcatie plaatsen: het is niet zonzeesterrenmaan maar: HEMEL AARDE ZON STERREN MAAN

Waar even youtuben niet goed voor is:

http://uk.youtube.com/watch?v=QFaVPO7CMak
Is het bij jullie ook een witte wereld? Raar hoor, gisteren volop zon en nu alles wit buiten....
Hier een heel klein beetje sneeuw..

Pfff..heb een drukke week gehad, dus vandaag maar een beetje aan klungelen en wat kleine klusjes doen....

En pop..hoe voel je je nu??? Fijn dat het zo gezellig was!
Hier is het niet wit, gewoon koud!

Goedemorgen meisjes. Ik ben wederom dapper geweest, was om half 10 al in de sportschool. Daarna lekker ontbeten met mijn kindjes, uitgebreid gedouched en gepoedeld en nu even digitaal doen. Mijn planning voor vandaag : NIETS!

Poppie, ik snap wel wat je bedoelt met je post. Hij zóu zo iets leuks gaan doen zei hij, en toen jij van je toffe acondje terugkwam bleek hij dus alweer thuis te zijn! Good for you baby!

Miran, ik bedoelde het geduld dat je nú betracht naar hem. Dat je niet meteen om zijn nek hangt en hij niet bij jou, nu het wel kan!
Goedemorgen!

Indi; mag ik ook thee? Thanx .

Pop; Gelukkig heb je een fijne avond gehad gister, ondanks het grote verdriet van zijn activiteit op RP.

Moz: klinkt een heel stuk beter met PD dan wat je er in het begin over schreef.

Over de min-puntjes; niemand is perfect en dat is ook zo leuk. Goede aanpak dat je hem complimenteerd met zijn leuke kleding die hij aanheeft; zal vast helpen.

En mooi dat je met de flow meegaat; zoals er in Xens boekje stond; begin pas na een half jaar over 'waar gaat dit heen' .

MP: kun je nog praten? Ik kan me je lipspierpijn helemaal voorstellen; heb zelf een jaartje proberen te toeteren, maar twas niet echt voor mij weggelegd.

Zit je bij een dweilorkest ofzo?

Miran; klinkt heftig allemaal met je GL. En indd, knap dat het nu allemaal zo rustig blijft en toen ook zo 'rustig' is gebleven (als in: geen minnares worden). Ik ben wel heel benieuwd of en waar dit naartoe gaat.

Puck; haai! Lijkt me indd moeilijk om een afgevallen roze bril zo dicht samen te leven met HG.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Gister achter de bar gestaan; iedereen liep in de zaal erlangs polonaises te lopen, dus heb het rustig gehad.

Vandaag gelukkig langer geslapen dan het altijd om 7h wakker worden. Moet echt iets doen aan die pieker-modus van mij 's avonds.

Planning vandaag en morgen: straks naar VDL, blijven slapen (hij woont 60km verder), morgen komen vriendinnen die kant op en gaan we shoppen.

Offie VDN wordt; kgloof het niet, al ben ik aant twijfelen of ik een pakje condooms in mn tas moet doen. Naja, beter voorbereid dan niet he?

TP: jij ook een leuk weekend gehad? Hard gewerkt?

Hoorde net dat mijn nichtje een ontzettend leuk bijna-vriendje heeft. Wordt daar altijd zo ontzettend onnatuurlijk blij van; ze heeft op 3 jarige leeftijd leukemie overwonnen en ik vind elke verjaardag nu nog steeds bijzonder. Ze is inmiddels 17, en ik vind al die 'mijnpalen' (eerste vriendje, brommer, uitgaan) nog steeds mega bijzonder dat ze die mee mag maken.

Excuses voor mijn onsamenhangende zinssamenstellingen (is dat een woord?), maja tis zondagmorgen middag
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Jeetje MP, wat een discipline zeg! geef mij daar eens een stukje van...

Good dat je Pop's stukje even vertaald hebt!

Waar is Wmmetje?
Ingelke: neem die condooms maar mee! haha wat een grap als je t morgen ineens over VDN hebt ipv VDL
Hmm maar weet je hoe lekker smorgens sporten is Xenia. Plus dat ik nog steeds die prinsessenjurk wil passen over drie weken!

Cosndooms vooral meenemen Inkepink. Stel je voor dat ie VDN wordt en je hebt er geen...toch jammer!
Ach, zo onduidelijk is mijn post toch niet? Ik was gewoon even gelukkig dat ik mag 'zijn' bij mijn vrienden. Dat iedereen er mag zijn, met alles, alle emoties liepen gisteren door elkaar. Ik werd nog uitgenodigd door mn exscharrel om met hem mee naar huis te gaan (niet gedaan hoor!), heb levensverhalen gehoord, heb gelachen, heb gehuild, EN, heel belangrijk, ik heb voor het eerst sinds een week weer eens goed gegeten. Ik kreeg het gewoon naar binnen!

Ik ga maar eens even teruglezen. Heb vannacht nog een poging gedaan, maar dat weet ik even niet meer zo goed. En ja, ik heb een katertje.....
Pop:

En inderdaad..Wm, waar ben je? Alles goed met je?
Klinkt als een hele bijzondere avond, Pop! Voor MP was je post wel duidelijk, dus t zal wel aan mij liggen :-) Nu voorlopig even niet op RP komen he?

Sterkte met je kater!

Ik ga mn luie lijf onder de douche gooien
quote:Xenia66 schreef op 01 februari 2009 @ 11:35:

http://uk.youtube.com/watch?v=QFaVPO7CMak

hoi allemaal,

Heerlijk nummer Xen, en ik ben (en dat als niet-noorderling een fan van Syb en De Kast, ben destijds ook naar concert geweest, die liedjes zingen zo lekker mee.......

Heb ook aantal cd's en........als GL en ik gaan trouwen dan moeten ze maar een reunieconcert gaan doen voor ons hihi (keep on dreaming.....)
MP goed zeg, zo vroeg sporten, ik ben echt niet in beweging te krijgen op zondagmorgen. Is er daar opvang voor je kindjes?

Xen, is het rustig rond R? Geen berichtjes meer van hem?

Erykah.....WM.....?

Indi hoe gaat het?

Pop, goede afleiding was dat voor je. Mooi !!!!! knuf

Ingelpingel, haha VDL wordt VDN, geweldig !!

En ik heb geen draadloos, vandaar dat ik m'n eerste koffie altijd zonder jullie doe.....in bed...en dan kijken naar dat leerzame business class....
Kindjes blijven samen thuis Miran, mogen dan NIckelodeon kijken en dat mag door de week nooit. Ze zijn 9 en 11 en de sportschool is op 2 minuten fietsen afstand. We slapen uit tot half negen, negen uur en dan staan we met zijn allen op. Ik heb mijn telefoon op mijn step liggen inde sportzaal, als ze bellen ben ik zo thuis. En om half elf ben ik dan terug en dan zorgen zij dat de tafel gedekt is en gaan we gezellig samen ontbijten.

Fijn begin van de zondag vind ik dat.
Hey Miran!

Zing je de Friese liedjes van De Kast ook mee dan? :-)

Ik ben ook naar veel concerten geweest van ze en heb wel iets met het nummer Raak. Ik ontmoette in Griekenland een Ned.jongen en die zn lievelingslied was Raak. Nu had ik cd's van De Kast en op zn verjaardag in de Griekse kroeg heb ik voor hem dat nummer laten draaien. Zo grappig! Zag laatst Syb in het theater hier in de stad en ik zie als een verliefde puber 'hoi' tegen hem (hij groette lachend terug) , trouwens, hij ziet er erg goed uit hoor ook in het eggie.

Het hart van mijn gevoel hebben we trouwens in de Friese uitvoering op mn vaders crematie gedraaid.

Ik ben net begonnen in het boek Eten Bidden Beminnen, al weken in huis en nu eindelijk maar uit de kast gepakt.

heerlijk lui zondagmiddagje zo en nee geen smsjes meer van R.....
waar is WM toch ?
Halloooo,

Ik zag dat Xen en Miran zich afvroegen waar ik was...en hier ben ik

Xen, oh dat boek, ja ik hoor er veel positieve verhalen over!! Moet m ook nog even een keertje kopen! Hou je ons op de hoogte wat je ervan vindt?

Miran, goed dat je TM een beetje uit je gedachten probeert te zetten. Ben benieuwd hoe het gaat lopen met je oude vlam!

Mozz, vindt het toch allemaal wel positief klinken hoor, je verhalen over je not to be called "boyfriend" Lekker van genieten in elk geval.

Pop, misschien heb ik het even gemist, maar volgens mij zou je donderdag nog met RP2 afspreken toch? Heb je toen je verhaal bij hem kwijt gekund en van hem wat meer duidelijkheid gekregen... Sorry missschien heb je het wel verteld, maar ben t ff kwijt.

Misspoez, klinkt als een fijne zondag! Lief dat je kinderen de tafel dekken en jullie daarna samen gezellig ontbijten!

Ingel, have fun!! Haha neem die condooms maar mee, u never know

Hi Indi, Puck, Vleer en welkom to the new ones!!

WMtje is missing??

Ik lees wel regelmatig mee, maar aangezien ik nog steeds niet volledig op de been ben, beleef ik maar weinig. Wel vorige week paar uurtjes op mijn werk geweest en ga het stapje voor stapje opbouwen. Deze week ook eindelijk de uitslag van het bloedonderz. dus ook wel benieuwd of daar nog iets uitkomt. Verder is FBM van het weekend even in NL en volgende week weer (op doorreis), wel een beetje een raar idee. Hoewel ik moet zeggen dat ik het gevoel heb dat ik een goed besluit heb genomen, en ik vind hier nu meer (dan ooit) mijn rust in (al denk ik veel aan hem, en blijf ik het jammer vinden hoe dingen gelopen zijn).

Heb trek!! Lijkt wel alsof ik een zoetigheidmanie over heb gehouden aan die griep... steeds zin in chocolade, koekjes
Hey Liefmeisje, gelukkig dat het nou toch eindelijk de goede kant opgaat. Goed voor jezelf zorgen hoor!
Hallooooooooo!

Een heerlijk luie middag hier. Ben nog even terug in bed gekropen..

@Xen: Dat boek ligt hier ook half gelezen op mijn nachtkastje. Ben inmiddels in het gedeelte over India, maar het is lang geleden dat ik erin gelezen heb. Ik vind het een boek waar je je gedachten heel goed bij moet houden en daar heb ik niet altijd zin in. Ik heb net het nieuwste boek van Esther Verhoef uit : Alles te verliezen. Erg spannend.

@Miranda: Hoi! Alles goed hier hoor..lief dat je het vraagt! :-)

@LM:Fijn dat je weer een beetje opknapt! Hoop dat de bloeduitslag goed is. Fijn dat je zo achter je besluit staat wat betreft FBM.. Het is moeilijk, maar uiteindelijk beter!

@MP: Klinkt als een hele gezellige zondagochtend! Wat lief dat je kindjes de tafel dekken en dan zo gezellig samen aan tafel!

Ik zou gisteravond naar de kroeg gaan met een vriendin, maar we vonden het leuker om gewoon thuis te blijven en te kletsen met een lekker wijntje erbij..
Goedemiddag!

Ingel: altijd condooms bij je hebben!

Vleer: Ik wil als koala naar de carnaval. Ik heb al oortjes meegenomen uit Oz, maar moet nog een pak maken....maar ik heb niks, geen patroon, voorbeelden of wat dan ook! Iemand tips?

Pop: Heel goed van je dat je even onder de mensen was...

Miran: Wat knap dat je je zo kan inhouden...zou er grote moeite mee hebben, alhoewel het me de laatste tijd beter afgaat.

Mozz: Ik heb je een berichtje gestuurd!

LM: Je moet weer op krachten komen...een legitieme reden om te snoepen dacht ik zo!

Xen: Lig je nou nog op bed..en of je gelijk hebt om lekker te cocoonen.

Iemand Erykah nog gezien?

Ben alweer gewend om thuis te zijn. De dag nadat ik thuis was kon ik alweer werk ophalen en voorlopig ziet het er naar uit dat ik het druk heb. Wel een opluchting eigenlijk, ben ik tenminste verzekerd van een inkomen na mijn 'dure' reis. Met G/A heb ik nog wel een beetje contact en dat is wel leuk. Ongelooflijke chemie hadden we, maar weet bijna wel zeker dat er verder niks uit voort zal komen...maar dat is wat mij betreft ook OK.

Heb trouwens mezelf van Paiq gehaald. De semi-verkering die ik had voordat ik vertrok heb ik een beetje dood laten bloeden. Tijdens vakantie nog wel wat contact gehad. Op een gegeven moment zei hij dat ie nog aan het daten was geweest, maar dat hij verder nog niet toe is aan een relatie. En of ik dat erg vond als we zouden afspreken, dat het dan alleen voor de sex zou zijn...Het was in eerste instantie ook de bedoeling dat hij naar NY zou komen, maar dat heb ik op dat moment afgekapt. Heb geen zin in nog een SV en zo goed was de sex met hem nou ook weer niet... dus ...toedeledokie!

Had ook verteld over de andere meneer op Paiq die me wel heel erg leuk leek? Die had dus een andere dame ontmoet (een buuv), wat hij ook eerlijk verteld heeft. Is dus eigenlijk alleen voor de sex (met wederzijds goedkeuren) volgens hem, maar nu is zij verliefd en het hele dorp denkt dat ze wat hebben. Nu is ie iedereen aan het terugfluiten op Hyves.

Heb hem nog steeds niet ontmoet. Hij heeft wel gebeld (vroeg om mn telefoonnummer) en leuk zitten kletsen. Heb aangegeven dat het me leuk lijkt om een keer een bak koffie te doen, maar ook echt niet meer dan dat. Ach misschien is het wel een kwal van een vent en vindt hij me een draak van een vrouw (heb ik ook gezegd tegen hem).

Voor de rest erg rustig. Ben niet uit geweest niks...volgend weekend maar eens mee beginnen!! Moet toch even oefenen voor carnaval...ben benieuwd wie ik weer tegenkom van vorig jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven