Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 15 december 2007 om 14:47
Ik wil niet te snel van een relatie spreken. Ik heb nl een lichte vorm van bindingsangst. Vandaar dat ik er liever niet over begin tegen nieuwe lover. Maar mijn ervaring is dat hij toch wel zinspelingen die kant op maakt. En dan is het voor mij wel duidelijk.
Sowieso merk ik dat wel bij mannen die ietsie ouder zijn dan ik (rond de 28). Vaak hebben zij al een goede baan, huisje enz. En pas ik dan wel in hun plaatje. Die willen vaak snel duidelijkheid over hoe het zit tussen "ons". Krijg ik snel de kriebels van.
Sowieso merk ik dat wel bij mannen die ietsie ouder zijn dan ik (rond de 28). Vaak hebben zij al een goede baan, huisje enz. En pas ik dan wel in hun plaatje. Die willen vaak snel duidelijkheid over hoe het zit tussen "ons". Krijg ik snel de kriebels van.
zaterdag 15 december 2007 om 14:48
Leuk Halvemaan ! En spannend...!!
Mijn date heeft papa-weekend, dus we zien elkaar niet. Ik hoop dat hij gauw initiatief gaat nemen voor datevoorstel. Ik vind dat hij nu aan zet is, heb de laatste tijd iets meer initiatief genomen dan hij.....hij reageert wel snel op alles en leuk!!
pfff....gedoe altijd dat daten....maarja, heb zin om een datum te hebben, kan ik ernaar uitkijken
Mijn date heeft papa-weekend, dus we zien elkaar niet. Ik hoop dat hij gauw initiatief gaat nemen voor datevoorstel. Ik vind dat hij nu aan zet is, heb de laatste tijd iets meer initiatief genomen dan hij.....hij reageert wel snel op alles en leuk!!
pfff....gedoe altijd dat daten....maarja, heb zin om een datum te hebben, kan ik ernaar uitkijken
zaterdag 15 december 2007 om 14:52
ik heb m!!! http://www.mostbeautifulman.com/
Kan je echt shoppen op lekkere mannen! Adam en Brandon zijn allebei wel errug lekker!
Kan je echt shoppen op lekkere mannen! Adam en Brandon zijn allebei wel errug lekker!
zaterdag 15 december 2007 om 14:53
Hmm Sun; ik kom maar zelden die mannen tegen die duidelijk zijn, meestal ben ik degene die daarin de eerste stap moet zetten. Maar moet ik zeggen dat 'mijn' mannen meestal nog niet zo gesettled zijn, mijn exen studeerden bijna allemaal nog, ben benieuwd hoe dat met leuke jongen gaat! Die werkt al wel, heeft ook een zelfstandige woonruimte (ipv studentenhuis ofzo wat ik gewend was), maar is volgens mij ook nog niet zo gesettled... Ik heb ook geen idee hoe hij het ziet wat wij hebben... Denk niet dat hij in relatietermen denkt (gelukkig!), maar ook geen idee of hij nog andere interessante vrouwen om zich heen heeft, of hij wel op zoek is naar een relatie, enz. Wat dat betreft is ons contact nog niet zo diepgaand. Stiekem ben ik wel benieuwd, bvb naar zijn relatie-ervaringen e.d., maar heb het onderwerp nog niet durven aansnijden. Weet ook niet of hij weet dat ik net een serieuze relatie gehad heb, ik heb het nog niet verteld, maar aangezien hij dus mijn beste vriend kent weet ik niet of ze al geroddeld hebben...
Lekkere vent trouwens Vleer!!!
Lekkere vent trouwens Vleer!!!
zaterdag 15 december 2007 om 14:54
quote:sunshineforever schreef op 15 december 2007 @ 14:47:
Ik wil niet te snel van een relatie spreken. Ik heb nl een lichte vorm van bindingsangst. Vandaar dat ik er liever niet over begin tegen nieuwe lover. Maar mijn ervaring is dat hij toch wel zinspelingen die kant op maakt. En dan is het voor mij wel duidelijk.
Sowieso merk ik dat wel bij mannen die ietsie ouder zijn dan ik (rond de 28). Vaak hebben zij al een goede baan, huisje enz. En pas ik dan wel in hun plaatje. Die willen vaak snel duidelijkheid over hoe het zit tussen "ons". Krijg ik snel de kriebels van.Dat komt omdat die het ideale plaatje al voor ogen hebben en jij nog niet
Sowieso merk ik dat wel bij mannen die ietsie ouder zijn dan ik (rond de 28). Vaak hebben zij al een goede baan, huisje enz. En pas ik dan wel in hun plaatje. Die willen vaak snel duidelijkheid over hoe het zit tussen "ons". Krijg ik snel de kriebels van.Dat komt omdat die het ideale plaatje al voor ogen hebben en jij nog niet
zaterdag 15 december 2007 om 14:56
quote:Halvemaan schreef op 15 december 2007 @ 14:55:
Ik heb ook altijd een beetje de neiging om graag zekerheid te hebben over een date Miranda! Maar idd, laat hem nu maar komen!
Geldt ook voor jou Vleer, al kan je hem natuurlijk wel een beetje uitdagen via Hyves! Tsjah .. dat kan ik es doen .. ga es vragen of hij de koffiebonen al geplukt heeft
Ik heb ook altijd een beetje de neiging om graag zekerheid te hebben over een date Miranda! Maar idd, laat hem nu maar komen!
Geldt ook voor jou Vleer, al kan je hem natuurlijk wel een beetje uitdagen via Hyves! Tsjah .. dat kan ik es doen .. ga es vragen of hij de koffiebonen al geplukt heeft
zaterdag 15 december 2007 om 15:02
Wat doe je met een man die op RP een foto van hem en zn moeder heeft staan?
Uh, 1p bed vind ik inderdaad nog wat puberaal. Beetje man heeft een 2p, tenzij hij er een goede reden voor heeft (net verhuisd, bed nog in bestelling oid)
Oh Vleer, moet ik toch dit weekend maar een oude scharrel opzoeken en daar mee zoenen en morgen ook. Heb ik in elk geval een relatie. Oh wacht, ik had al plannen voor kerst!!
Miran, klinkt errug lekker!
Uh, 1p bed vind ik inderdaad nog wat puberaal. Beetje man heeft een 2p, tenzij hij er een goede reden voor heeft (net verhuisd, bed nog in bestelling oid)
Oh Vleer, moet ik toch dit weekend maar een oude scharrel opzoeken en daar mee zoenen en morgen ook. Heb ik in elk geval een relatie. Oh wacht, ik had al plannen voor kerst!!
Miran, klinkt errug lekker!