Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 8 juli 2008 om 22:42
dinsdag 8 juli 2008 om 22:47
quote:Vleermuis28 schreef op 08 juli 2008 @ 22:45:
Ik vind het een goed idee om gewoon gezellig met zn allen van t forum hier te gaan eten..
Uit eten want in mijn huis word er niet gegourmett heb damn net de muren gedaan jah
Er zit toch al een schijtkleur op de muur toch? Een beetje bakvet maakt geen verschil hoor!
Maar goed, laten we maar eens wat gaan plannen dan..... ná de vakantie graag, we zitten aardig vol
Ik vind het een goed idee om gewoon gezellig met zn allen van t forum hier te gaan eten..
Uit eten want in mijn huis word er niet gegourmett heb damn net de muren gedaan jah
Er zit toch al een schijtkleur op de muur toch? Een beetje bakvet maakt geen verschil hoor!
Maar goed, laten we maar eens wat gaan plannen dan..... ná de vakantie graag, we zitten aardig vol
dinsdag 8 juli 2008 om 22:47
Tssskkk ik ga zeker niet akkoord met code 1! Ben je helemaal gekkkk geworden... je denkt toch niet dat dat allemaal zoooo gemakkelijk gaat... je gebruikt me gewoon, ik ben nietssss waar voor jou en je geeft helemaaallll niet om me
ik laat me toch niet omkopen voor een simpel avondje gourmetten... kom nou
ik laat me toch niet omkopen voor een simpel avondje gourmetten... kom nou
Peas on earth!
dinsdag 8 juli 2008 om 23:49
Lafjoe, herkenbaar je verhaal, ik heb hetzelfde met mijn date die ik al ken sinds februari. Hij heeft het al 4x uitgemaakt en komt steeds terug...dat uitmaken neem ik dus niet meer serieus haha......maar, hij heeft het afgelopen jaar erg veel meegemaakt, dus ik begrijp het volkomen dat hij niet toe is aan een relatie. Ik verwacht er dus niets van maar heb toch het idee dat we steeds meer naar elkaar toegroeien. Ik ben benieuwd hoe het afloopt, maar ik houd er uiteraard rekening mee dat het helemaal niets wordt. Zoals jullie me kennne.....ik sta er redelijk nuchter in.....
woensdag 9 juli 2008 om 00:28
woensdag 9 juli 2008 om 00:58
woensdag 9 juli 2008 om 01:49
quote:Miranda01 schreef op 08 juli 2008 @ 23:49:
Lafjoe, herkenbaar je verhaal, ik heb hetzelfde met mijn date die ik al ken sinds februari. Hij heeft het al 4x uitgemaakt en komt steeds terug...dat uitmaken neem ik dus niet meer serieus haha......maar, hij heeft het afgelopen jaar erg veel meegemaakt, dus ik begrijp het volkomen dat hij niet toe is aan een relatie. Ik verwacht er dus niets van maar heb toch het idee dat we steeds meer naar elkaar toegroeien. Ik ben benieuwd hoe het afloopt, maar ik houd er uiteraard rekening mee dat het helemaal niets wordt. Zoals jullie me kennne.....ik sta er redelijk nuchter in.....
Jakkes, mag ik hier morgen op reageren? Lijkt me in mijn geval nu een beter plan Eeeuuhh want zo nuchter ben ik momenteel niet.
Vleertje die kipfilets daar doen wij niet aan. Les nr. 1 van de cursus: men gebruike een plakbeha, oftewel een beha die aan je lichaam plakt, maar er niet uitziet alsof je 3 ons kipfilet tegen je borst aan hebt gesmeten
Prinses en Xan hopeloos in love, I rest my case
Jakkes, mag ik hier morgen op reageren? Lijkt me in mijn geval nu een beter plan Eeeuuhh want zo nuchter ben ik momenteel niet.
Vleertje die kipfilets daar doen wij niet aan. Les nr. 1 van de cursus: men gebruike een plakbeha, oftewel een beha die aan je lichaam plakt, maar er niet uitziet alsof je 3 ons kipfilet tegen je borst aan hebt gesmeten
Prinses en Xan hopeloos in love, I rest my case