Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
En nu duikelt Lafjoe lekker haar bedje in. Zijn we inmiddels bij de 15.000, of pies ik weer naast de pot?
plakbeha = kipfilets

Heb al 3 paar gevonden maar welke zou nou t beste zijn he?
Vleer wil Push Up Plak Beha PUPB
En, Vleer, de PUPB al gevonden? Ik zie je al staan in de lingeriezaak: "Mevrouw heeft u ook PeeUuuPeeBee's?"

En Prinses gefeliciteerd!!! (Je hebt helemaal in je eentje de countdown gedaan.) Ik zou ook voor de MacCheques gaan en Xan lekker met Vleer de hort op sturen! Hihi!

Lafjoe, beetje bijgekomen van vannacht??

Ik ben echt belachelijk vroeg wakker voor mijn doen in de vakantie, en ik zit bij PMB, hij is aan het werk, wat zal ik eens gaan doen? Ik kan in bad, in bed, opstaan en naar mijn eigen huis, tv kijken....
Zoiets dan Vleer?? Of zoek je hanglampen?

Ik heb zo eentje, is een tafellamp, en ik ben er erg blij mee, heb alleen een ander patroontje op de kap. Je hebt ze ook in het groot, als hanglamp!
En ze zijn te koop bij de keten die begint met een H en eindigt op EMA!
Ik heb twee jaar geleden ook een soort kroonluchter gekocht en daar zitten gene lampen maar kaarsen in. Vinnik ook lollig! Kan er alleen geen plaatje van vinden!
quote:Vleermuis28 schreef op 09 juli 2008 @ 03:00:

plakbeha = kipfilets

Heb al 3 paar gevonden maar welke zou nou t beste zijn he?Vleertje, bij de Pabo hebben ze stoffen plakbeha's. Ze zijn er in zwart en huidskleur. Ik vind ze ideaal. Helaas geen push up effect, maar mocht je onverwachts ergens in bed belanden, dan hoef je je in ieder geval niet druk te maken om die esthetisch onverantwoorde kipfilets.
Ben weer aan 't werk Pop, en ja wel een beetje bijgekomen van vannacht.

Je kan ook natuurlijk de hele dag lekker forummen
Oh, heb dus ook de count down gemist.... en een heerlijk etentje mis gelopen... nou Prinses en Xander veel plezier met wat jullie uiteindelijk dan ook gaan doen...

Haha Mellie, ik had als nieuweling best het 10.000 berichtje willen plaatsen en een etentje willen binnen halen….

Leuk Vleer een uitje, maar ik kom uit het zuiden en volgens mij was ik niet de enige... maar Zwolle is voor mij ook geen probleem hoor in een weekend, rij overal naar toe als er iets gezelligs te doen is. Alleen kan ik 6 september niet.....

Prinses, die eerste man idd jakkes, maar de 2e foto maakte veel goed...

Lafjoetwo, lekker shoppen kan idd heerlijk zijn en troostaankopen mogen altijd toch?? Gewoon lekker doen als je daar zin in hebt, doe ik ook….

Sun, hoe is het nou??

Ik moest gisteren op een verjaardag van een ‘nieuwe vriend’… de jongen waar ik in februari/maart aan het daten ben geweest. Was heel raar want ik weet dat hij over mij heeft verteld aan zijn ouders en zus & zwager en die waren er ook. Voelde me in het begin wel een beetje ongemakkelijk tegenover hen, maar gelukkig waren er ook genoeg mensen die ik wel kende omdat hij in de vriendengroep van mijn zus zit (daarvan kende ik hem ook). Uiteindelijk gewoon een gezellige avond gehad maar hij blijft toch altijd als ik hem gezien heb langer in mijn hoofd rondspoken…. Wat is dat toch???

En allemaal, niet teveel posten vanaf vanavond en in het weekend, want dan ben ik na het weekend uren bezig om alles terug te lezen… moet namelijk voor mijn werk naar het buitenland
Gaat vandaag ff bij de Pabo gluren

en naar de stoffenkraam morgen voor goudkleurige stof
Zooowww gezeur met mams..

Ik had gister gezegd dat ik eerst uit ging slapen daarna naar mijn huisje ging om een muur te sausen en daarna misschien wel ff met mams de stad inging.

Maar mams heeft t allemaal weer verkeerd begrepen en die vroeg gelijk toen ik net 1min uit bed was of we de stad in gingen.. Ehhh dat hadden we niet afgesproken dacht ik ?

Naja mams boos die zei dat ik dat wel had gezegd.. Ja klopt heb t wel gezegd maar ik wilde eerst naar mijn huissie..

Mijn moeder uitgelegd dat ik nu wel allerlei dingen kon gaan kopen voor mijn huisje maar dat dat nu alleen nog maar in de weg staat.
Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar schrijf eigenlijk nooit. Maar dit topic lijkt me zo gezellig, dat t mij leuk lijkt om mee te schrijven!

Hier komt mijn lijstje:

- Leeftijd 27

- Hoe lang al single 2 maanden

- Langste relatie ? 2 jaar

- Kortste relatie? 2 maanden

- Regio? Zuid- Holland

- Aan het daten? af en toe

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 7

- Kinderen of kinderwens ? Wel een kinderwens ooit later als ik groot ben, haha. Geen kinderen

Groetjes Roos
Wat wordt het hier weer een gezellige boel!

Roosje, welkom!

Jola, sommige mannen hebben (helaas) die aantrekkingskracht op je, he? Waarom is hetdaten over gegaan?

Mellie, je hebt de verhalen idd goed gelezen, leuk! En ook leuk dat je reageert!
Pop nieuwe avatar , mot ff wennen heur..

Zo deur geschilderd en muur nog ff gesausd, nicht en neefje kwamen ff gluren.. Ze vinden t errug leuk ,zelfs neefje van 8 en die vind eigenlijk alles maar stom wat ie tegenkomt.. Dus t compliment van hem steek ik maar in mijn zak. De speeltuin en t zwembadje voor en achter t huis vind ie ook geweldig.. Vleer dan kan ik mooi de volgende vakantie bij jou logeren, want in Adam moet ik zo'n eind lopen voor de speeltuin. Bij jou kan ik zoooo van t balkon af springen.. Puik idee ventie !
Hai Roos1980, welkom!!! Schrijf gezellig mee, leuk!

Vleer: 6 september komt mij/ons ook niet goed uit, hebben we een feest....dus later afspreken! Maar leuk lijkt het me wel....

Alles goed met huisje? Wanneer wil je er in?

Hááá Pop! Een andere avatar....geinig!

Ben weer weg... voor iedereen
Nou Vleer, je bent echt druk in je huisje... wanneer verwacht je er in te kunnen trekken?? En idd een slim ventje, mooi bij jou logeren omdat je een speeltuin en zwembad voor de deur hebt... gezellig ook.

Welkom Roosje !

Pop, het daten heb ik opgezegd omdat ik het eigenlijk allemaal zo snel vond gaan. We spraken 3x per week af en het voelde heel erg benauwd. Was toen ook nog veel bezig met mijn ex (in mijn hoofd dan want contact hebben we zelden). En hij liet echt weten dat hij mij leuk vond en mss iets wilde opbouwen en ik heb hem toen laten weten dat ik daar nog niet aan toe was. Tijdje elkaar niet gezien/gesproken en toen een keertje afgesproken en besproken dat we best af en toe als vrienden met elkaar op stap konden. We zouden elkaar toch wel tegenkomen omdat ik ook af en toe met mijn zus en haar vrienden op stap ga en hij dan meestal er ook bij is...
quote:Xander68 schreef op 09 juli 2008 @ 14:45:

Vleer: 6 september komt mij/ons ook niet goed uit, hebben we een feest....dus later afspreken! Maar leuk lijkt het me wel....

*denkt: feest?! en gaat maar eens een kalender voor in de keuken kopen *

Haaaii allemaal

Welkom Roos, leuk dat je meeschrijft! Gewoon invallen hoor, want het gaat over vanalles en nog wat hier... dus klets maar mee!

Ik heb druk dagje, maar gaat allemaal lekker hier... ben wel echt aan het aftellen tot de vakantie.... nog exact VIER weken....
Peas on earth!
Prinsesje gefeliciteerd!!!!

Wat fantastisch, uniek, geweldig en bijzonder dat jij uit eten mag met Xander!

Ik heb ontzettend haast, moet weer weg, dus ga later bijlezen en typen!
Xan : ik wil over ehh ff kijken in de agenda .. laatste week van juli wil ik mijn bed er hebben staan.. Mijn bank komt begin augustus pas.. (maar hoop natuurlijk dat ie eerder komt hehe)

Net ff naar de gemeentewerken geweest , puin wegbrengen , zoo 250 kg staat er al gelijk op mijn pas.. Mag dit jaar nog 350kg wegbrengen..

Vleer zag hele leuke vent op de vuilstort , gespierde armen enzoww , keek in de auto en zag ik een sjaggie vriendin/vrouw zitten.. Dacht die kan maar weggaan , ik ben veullll leuker
quote:sunshineforever schreef op 09 juli 2008 @ 15:37:

Prinsesje gefeliciteerd!!!!

Wat fantastisch, uniek, geweldig en bijzonder dat jij uit eten mag met Xander!

Ik heb ontzettend haast, moet weer weg, dus ga later bijlezen en typen!

Ja gaaf he? Erg bijzonder en exclusief!! Mevrouwtje deed het erom!!! Heel sneaky aftellen in haar uppie....ja...zo kan ik het ook!

Wij eten wel een ander keertje Sun....
Sjee, ik vroeg me al af waarom ik 10 pagina's moest teruglezen... Maar goed, Prinses: gefeliciteerd!

En voor de nieuwelingen een welkom!

Mellie, dat je dat nog weet van mijn ex!

Moet door al jullie exenverhalen wel meteen weer een beetje aan hem denken. Het is erg, maar hij zit toch steviger verankert in mijn hoofd dan me lief is. Trouwens niet dat ik er verdrietig om ben, denk er bijna altijd met een glimlach aan terug, maar hij mag toch wel vaker en langer wegblijven!

Hier een druke week gehad, morgen nog een druk dagje, lang werken en ff met een vriend wat drinken, maar dan heb ik ook vakantie!!! Vrijdag en zaterdag eindelijk eens mijn huis goed poetsen en dan eens naar het weer kijken om te zien wanneer we op vakantie gaan!

Ik kan door al die berichtjes niet reageren op de rest, doordat ik zoveel moest lezen ben ik alles al weer vergeten. En de ping van mijn oven ging, tja ik moet nu nog eten! (Mhh en dat terwijl ik over 5 min bij LJ zou zijn... maar ff smsen )

Fijne avond iedereen!

Oja en een knuffel voor Lafjoe en Sun!!!
Vleertje is toch maar begonnen met de verwarming schilderen .. Nou kan je zeggen das een kutklus !

tis zon oud geval... ik zei nog tegen mijn pa.. we kopen een nieuwe.. Nee ga maar schilderen nouwwwwww ammehoela ik ga googlen naar een nieuwe

zon radiator is t dus .. en echt wat een ondingen om te schilderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven