Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
THNX voor de knuffel Prinses!

Ik heb net mn tasje ingepakt, wat gaat dat toch snel. Hopelijk ben ik nisk vergeten!
pop1980 wijzigde dit bericht op 16-07-2008 22:31
Reden: drukte weer veeeel te snel op versturen!
% gewijzigd
Ik ben aan het kijken naar een reisje naar Zuid-Frankrijk incl. 2 dagen Barcelona. Je slaapt in een 1-persoons tent dus je hebt nog wel een klein beetje privacy. Er zijn verschillende activiteiten die je ook nog bij kunt boeken maar je kan ook gewoon lekker je eigen plan trekken. Niets moet, alles mag.... klinkt best goed, toch? Nu nog ff afwachten of het mogelijk is.

Prinses, zeilen in Griekenland klinkt ook heel erg leuk, maar ik word zo snel misselijk op het water, dus dat is niets voor mij.

Pop, geniet lekker van je lange weekend !!

Vleer, super dat vloertje...
Klinkt idd goed, Jola! Ben heel benieuwd of het gaat lukken en hoe het je zal bevallen!

Fijn weekend allemaal!
Fijne vakantie allemaal

Vleertje gaat op gordijnen en kastenjacht..

Ennn een schapevel met kop er op ..
Jola; ik ben afgelopen najaar alleen op vakantie geweest. Beetje same story als Prinses; ik zou met ex gaan, het ging uit en ik wilde toch perse op vakantie. Ik heb gewoon een appartementje in een badplaats in portugal geboekt. Als je mij zon, strand en een boek geeft ben ik namelijk heel tevreden. En het was met een reisorganisatie, dus ik kon via hen ook excursies boeken. Was een prima vakantie, ik kwam daar een aantal mensen van mijn leeftijd tegen met wie ik het goed kon vinden en dat was vooral handig voor 's avonds met het eten en in de kroeg. Het fijne vond ik dat ik constant alleen maar hoefde te doen waar ik zelf zin in had. Ik hoefde echt met niemand rekening te houden, ook doordat ik dus niet met een groep was. Het was spannend om te gaan, maar ik wil zeker nog een keer, ook al heb ik nu een relatie. Het was voor mij heel goed om een weekje totale rust te hebben en om alleen maar met mezelf bezig te zijn.

En als je dit boekt in een grotere of toeristische plaats dan kom je altijd wel mensen tegen die bvb ook alleen op vakantie zijn ofzo. Ik leg niet eens zo makkelijk contacten, maar als je alleen bent gaat dit zo gemakkelijk!

Gisteren hebben LJ en ik over de meubelboulevard gestruind, erg gezellig. En morgen ga ik met hem mee het koopconctract tekenen! Verder nog ff een beetje ruimen hier, dingen alvast weggooien, bedenken wat ik wel en niet mee wil, enz. Het duurt weliswaar nog 4 maanden, maar nu heb ik toch de tijd en is het leuke voorpret!

Vleer; goed van je vloertje! En ook lekker op meubeljacht! Mocht je op zoek zijn naar een expeditkast (ofzo, iig van de ikea) dan mag je de mijne wel overnemen

Sun; bedankt voor je make-up advies tips! Ik had niet verwacht dat het wimpers verven zo goedkoop zou zijn. Voor mij trouwens niet zo'n optie, heb zwarte wimpers en wenkbrauwen van mezelf. De afgelopen dagen wel al heel netjes make-up opgedaan en daarbij ook nog mijn gezicht 's ochtends en 's avonds goed verzorgd! Want dat schiet er ook nog wel eens bij in...

Oja, het rokje was al super in de uitverkoop, dus daarom doen ze denk ik niets van de prijs af. Maar ik ga inderdaad niks bijbetalen heb ik besloten, ze maken em gratis of ze houden em maar.
Een wat voor kast ?

Vandaag 3 nieuwe truitjes gekocht.. tja heb straks mega kledingkast staat dan beetje gek als je er zo weinig in hebt liggen niet waar ?

Verder zilver kleurige spiegel gekocht , gordijnen voor in de slaapkamer en een roede..

En een klok voor in de gang..

Nu de rest nog
Hey!

Ga ik een paar dagen weg, dan verwacht ik toch minstens drie pagina's teruglezen, maar volgens mij hebben jullie ook een vakantietje gehouden! Heb het heerlijk gehad! Op een camping kan je eigenlijk helemaal niks doen en dan kom ik echt tot rust.

Kwam net op hyves een foto tegen van PMB en dat was toch stiekem even slikken, en dat terwijl ik tijdens mijn weekendje weg erg weinig aan hem gedacht heb!

Ben net thuis, ga zo even op bezoek bij een vriend die net terug is van vakantie, gezellig!!!!
Damn ... leer ik leuke man kennen op RP , geef ik mijn telefoonnr.. Gisteren en heeft ie nog niets van zich laten horen..

Vleer vind dat stom !
Leuke man = dus niet zo'n leuke man Vleer?

Pop; lekker dat je er even tussenuit bent geweest, tja en PMB moet nog wel even slijten natuurlijk...

Ik was gister op stap geweest met dinnetjes en toen ik 's nachts (na het rommelen op de badkamer) mijn slaapkamer binnen liep hoorde ik ineens geluid! Ikke een hartverzakking: bleek LJ in mijn bed te liggen . Hij had me geprobeerd te waarschuwen met een sms, maar mijn tel was leeg. Maar goed, na die 1e schrik was het natuurlijk een welkome verrassing.

En over een uurtje of 4 gaan we eindelijk op vakantie! Lekkerrr!
Volgens mij schrik je je rot als er ineens iemand in je slaapkamer is die je daar niet had verwacht! Maar wel gezellig, HM!

VEEEEEEEEL plezier op vakantie!

Das stom van de RPman Vleer!
Pff dat is schrikken HM! Gelukkig was het LJ. Ik zou denk ik nog wel even een paar minuten moeten bijkomen van de schrik.

Pop, ik ben de afgelopen weken nogal druk en afwezig op het forum. Blijkbaar heb ik gemist dat je tegen PMB hebt gezegd dat je niet met hem verder wilt? Wat naar zeg. Een hele dikke knuffel van mij. Hoop dat je wel even lekker hebt kunnen genieten van je paar daagjes weg.

Vleertje, nog maar even rustig afwachten met RPman. Misschien komt het nog wel. Niet te ongeduldig he.

Betekent dit dat je niets meer doet met WL? (Dat was toch de afkorting van de man met de overleden vrouw?)

HM een HELE FIJNE VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anoniem_51777 wijzigde dit bericht op 20-07-2008 16:42
Reden: vergeten HM een fijne vakantie toe te wensen!
% gewijzigd
Hallo allemaal,

Na lange tijd afwezigheid kom ik hier weer eens kijken. (als jullie dat goed vinden :-) Heb af en toe nog wel eens meegelezen, maar niet meer mee geschreven. Nu ik (helaas) weer meer dan ooit single ben, kom ik hier wel weer wat vaker kijken. Heb nu lekker even een paar dagen vrij, dus even lekker bijkomen en hopelijk heerlijk op het strand liggen bakken vanaf woe! Ik zal me ook proberen weer een beetje in te lezen in jullie stories!

Liefs, Lief Meisje
Haaai allemaal,

Hoest hier? HM die een verassing in haar bed aantrof, Vleer die weer met mannen bezig is, die erg druk is, Pop die net van haar 3 daags uitje terug is én onze topic -oprichtster LM die weer fris en fruitig single is...

Niet bijzonder veel te melden eigenlijk, hier een rustig en zéér lui dagje! Waardeloos weer, tja...wat moet je dan?

waar ben jij druk mee?
- Leeftijd? 27

- Hoe lang al single? 8,5 maand

- Langste relatie ? 5 jaar

- Kortste relatie? 3 dagen

- Regio? Gelderland

- Aan het daten? Nog niet

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 2,5

- Sterrenbeeld ? Maagd/Weegschaal (De ene astroloog zegt dit, de andere dat)

- Kinderen of kinderwens ? Ja en nee 2 is genoeg

- Hobby's (speciaal voor Q) Nee, wel dingen die ik leuk vind om te doen in mijn vrije tijd.

Dus...Hoi, ik ben Minny
Hier ook weer eens een teken van leven
Xander dank je voor de samenvatting! :-)

Welkom Minny! En welcome back Leaf! Hoe is het met je?
Minny welkom

Leaf en LM .. welkom thuisssss ;)

Tja ach .. wat zal ik er eens over zeggen he ..

Laten we t over mijn stekkie hebben ,,,laminaat ligt er gegoten in , plintjes vandaag gelegd.. Ennn zussie en ik zijn zo enthousiast dat we samen mijn bed uit elkaar hebben gesloopt bij Zusje thuis (daar stond die al die tijd opgeslagen naja zusje gebruikte m z.n als logeerbed )

En hupsa in 2 auto's alle planken en andere onderdelen ingepropt.. Ik reed in zusjes autootje een fiatje seicento en daar past een 2p matras dubbelgevouwen in.. Kon alleen maar gas geven haha en krom zitten en zag niets aan de rechterkant en achteruitkijkspiegel, maar mocht de pret niet drukken. Mijn bed incl matras staat al in mijn nieuwe huissie..

De stoelen ook maar opgehaald, kan morgen zooo de tafel aanschuiven.

Gisteren wasmachine koelkast , nieuwe PLATTE tv en senseo geval besteld.. Komen ze a.s woensdag leveren.

Mijn digitale tv en draadloos internet (jaja ik ga ook met de tijd mee) komen binnen nu en 10 dagen .. Whoehoeeee
Morgen ff de 3 pakken overgebleven laminaat terug brengen , en ff mijn kledingkast ophalen en in elkaar zetten.

Paar nieuwe fotootjes van mijn stekkie, de paarse gordijnen die horen in de slaapkamer maar daar hangt nog geen roede :P

Huissieeee Vleerrrr
quote:minny schreef op 20 juli 2008 @ 18:02:

- Leeftijd? 27

- Hoe lang al single? 8,5 maand

- Langste relatie ? 5 jaar

- Kortste relatie? 3 dagen

- Regio? Gelderland

- Aan het daten? Nog niet

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 2,5

- Sterrenbeeld ? Maagd/Weegschaal (De ene astroloog zegt dit, de andere dat)

- Kinderen of kinderwens ? Ja en nee 2 is genoeg

- Hobby's (speciaal voor Q) Nee, wel dingen die ik leuk vind om te doen in mijn vrije tijd.

Dus...Hoi, ik ben Minny

Hey Minny,

We kernnen je natuurlijk uit verschillende topics....w e l k o m hier! Leuk, een provinciegenoot

Hoi Leaf! Hoe gaat het met jou? Leuk je weer te lezen
Je krijgt/hebt een mooi huisje Vleer!

Minny, welkom hier

LiefMeisje is ook weer even terug, leuk!

HM lekker op vakantie!

Even een zwaai naar naar de rest, Sun, Pop en Leaf

Wij hebben een SuperLuie dag... lekker uitgeslapen, in joggingbroek op de bank, chinees gehaald omdat we geen zin hadden om te koken
Peas on earth!
Nu filmpje kijken, daag allemaal!
Peas on earth!
*heeft een overdosis aan smilies gebruikt... komt nu puberaler over dan ze is*
Peas on earth!
Goedemorgen!

Fijn zoveel welkom

Is het heel raar dat ik me pas na 8,5 maand na het verbreken van de relatie nu pas echt single voel? Ik heb natuurlijk wel last gehad van ex tot voor kort, maar dan nog. Had eerst bijna het gevoel dat ik vreemdging als ik maar met een andere man een leuk gesprek had. Komt denk ik door overjaloerse ex-partner. Maar nu ben ik toch echt echt single, en daar ga ik van genieten
Haa Minny,

Vind ik niet raar hoor, en geloof dat meerdere mensen hier dat zullen herkennen. Na mijn vorige relatie heeft het ook best een tijd geduurd voordat ik me helemaal 'los' van ex voelde. In mijn geval niet eens zozeer een overjaloerse ex, maar wel eentje die eenzijdig had besloten dat het toch écht niet over was en dat ik me vergiste... .

Wel een goede instelling om gewoon lekker te genieten van single-zijn!

Hier is de werkweek weer begonnen. Hang al slechts 10 minuten (a 10 cent per minuut) in de wacht bij de *&^(*&#(*&^#$-KPN, omdat de KPN ons een rekening stuurde van 208 euro ( ) en zelfstandig ons abonnement veranderd blijkt te hebben in een of ander sjiek abonnement (waar ik niet op zit te wachten) van 20 euro per maand....
Peas on earth!
"Nee joh gekkie, het is helemaal niet over. Hoe kom je daarbij?!" Ik zie het helemaal voor me "

Zo zat het bij mijn ex ook een beetje, volgens hem was het allemaal een fase en een beetje moeilijk doen van mijn kant. Zou vast wel weer goed komen....yeah....NOT!
anoniem_17856 wijzigde dit bericht op 21-07-2008 09:42
Reden: Smiley ging mis.
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven