Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 3 augustus 2008 om 11:24
quote:Summerdance schreef op 03 augustus 2008 @ 11:16:
*mental note...koopt voor de verjaardag van Prinses een paar ovenwantjes*
*wil dan liever een nieuwe schoonzus, die NIET zegt: 'die pan is niet heet hoor' *
(neeeeee vindt schoonzus eigenlijk hartstikke leuk)*
quote:Ik nu onderweg naar de sportschool maar heeft nog wel even een raadseltje voor Prinses.
Volgens ons wederwijdse vriendinnetje hebben we NOG een overeenkomst....
*rent hikkend van de lach weg in de hoop dat Prinses nu haar geduld iets meer kan bewaren dan vorige week*
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Wil het NU weten...?!
*mental note...koopt voor de verjaardag van Prinses een paar ovenwantjes*
*wil dan liever een nieuwe schoonzus, die NIET zegt: 'die pan is niet heet hoor' *
(neeeeee vindt schoonzus eigenlijk hartstikke leuk)*
quote:Ik nu onderweg naar de sportschool maar heeft nog wel even een raadseltje voor Prinses.
Volgens ons wederwijdse vriendinnetje hebben we NOG een overeenkomst....
*rent hikkend van de lach weg in de hoop dat Prinses nu haar geduld iets meer kan bewaren dan vorige week*
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Wil het NU weten...?!
Peas on earth!
zondag 3 augustus 2008 om 11:30
*denkt... linkje met SD? Euhm...?:
- werk
- hobby (kan zich dat bijna niet voorstellen gezien SD's sportiviteit )
- opleiding
- mannen? exen? (hoopt het voor wat betreft 'exen' niet voor SD )
- vrienden
- uiterlijk (denkt het niet geziens SD's sportiviteit )
- euhm..?!
Nouuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!
- werk
- hobby (kan zich dat bijna niet voorstellen gezien SD's sportiviteit )
- opleiding
- mannen? exen? (hoopt het voor wat betreft 'exen' niet voor SD )
- vrienden
- uiterlijk (denkt het niet geziens SD's sportiviteit )
- euhm..?!
Nouuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!
Peas on earth!
zondag 3 augustus 2008 om 11:41
Heb net gebeld met de huisartsenpost. Word zo teruggebeld. 't Is namelijk zo'n procedure hier dat je eerst moet bellen en je gegevens en je probleem moet doorgeven, dan wordt je later teruggebeld door een assistente die bepaald of je langs moet komen en zo ja wanneer, of dat je iets anders moet doen. Nu even afwachten dus.
Prinses, ik dacht meteen weer aan die ontbrekende ovenwanten bij jou! Kun je ook voor pannen gebruiken hoor!
Prinses, ik dacht meteen weer aan die ontbrekende ovenwanten bij jou! Kun je ook voor pannen gebruiken hoor!
zondag 3 augustus 2008 om 12:16
De assistente vond dat ik toch maar even langs moest komen. Om half twee kan ik bij de huisartsenpost terecht. Heb direct ook de taxicentrale gebeld en om tien over een komt een taxi mij ophalen om me bij de huisartsenpost te brengen. Ik vind het wel spannend, maar jullie hebben gelijk, het is wel verstandig.
VL is idd arts, maar ik vind het een beetje lastig om hem mee te vragen. Ik vind de situatie met hem te onzeker om hem hierover te vragen. Sowieso zie ik er nu niet zo florisant uit en voel ik me echt heel naar en voor een nieuwe ontmoeting met hem vind ik dit niet een geschikte situatie. Als het tussen ons gewoon normaal was, een normale relatie was hij natuurlijk de eerste geweest die ik zou bellen.
Dus ik ga gewoon alleen. Nog een uurtje wachten..
VL is idd arts, maar ik vind het een beetje lastig om hem mee te vragen. Ik vind de situatie met hem te onzeker om hem hierover te vragen. Sowieso zie ik er nu niet zo florisant uit en voel ik me echt heel naar en voor een nieuwe ontmoeting met hem vind ik dit niet een geschikte situatie. Als het tussen ons gewoon normaal was, een normale relatie was hij natuurlijk de eerste geweest die ik zou bellen.
Dus ik ga gewoon alleen. Nog een uurtje wachten..
zondag 3 augustus 2008 om 12:25
Sunshine; veel beterschap. Hopelijk is het niets ernstigs, maar met al die symptomen weet ik niet of ik dat kan hopen..... Hou je haaks !
Verder gister een hele leuke avond gehad. Was indd bloedheet in de feesttent, waardoor ik er indd na 10 minuten niet meer echt toonbaar uitzag. Ondanks dat zeer duidelijke versiersignalen opgepikt van een leuke jongen; heel leuk met hem gepraat ook. Helaas ben ik heb kwijtgeraakt in de loop van de avond omdat ik ook voor het eerst in tijden weer een gesprek met ex-lief heb gehad.... hij zit er nog steeds enorm mee. Vond het verschrikkelijk moeilijk om dat te zien. Maar we hebben gelukkig goed, open en eerlijk gepraat dus dat scheelt.
Vanavond weer......
Verder gister een hele leuke avond gehad. Was indd bloedheet in de feesttent, waardoor ik er indd na 10 minuten niet meer echt toonbaar uitzag. Ondanks dat zeer duidelijke versiersignalen opgepikt van een leuke jongen; heel leuk met hem gepraat ook. Helaas ben ik heb kwijtgeraakt in de loop van de avond omdat ik ook voor het eerst in tijden weer een gesprek met ex-lief heb gehad.... hij zit er nog steeds enorm mee. Vond het verschrikkelijk moeilijk om dat te zien. Maar we hebben gelukkig goed, open en eerlijk gepraat dus dat scheelt.
Vanavond weer......
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 3 augustus 2008 om 14:45
*doet vreugdedansje OP de tafel*
Goed zo Sun, fijn dat jhe toch even gaat
Ga hier nu ook rustig zitten afwachten...(en das zooooo moeilijk)
Prinses, het heeft niets te maken met sport, ook zeker niet met exen (geloof me de mijne WIL je niet eens kennen maar meer met onze voornamen
Volgens mijn info hebben we namelijk dezelfde
Vleer,vleer....bennu de voorste dame op het filmpje?
Goed zo Sun, fijn dat jhe toch even gaat
Ga hier nu ook rustig zitten afwachten...(en das zooooo moeilijk)
Prinses, het heeft niets te maken met sport, ook zeker niet met exen (geloof me de mijne WIL je niet eens kennen maar meer met onze voornamen
Volgens mijn info hebben we namelijk dezelfde
Vleer,vleer....bennu de voorste dame op het filmpje?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 3 augustus 2008 om 14:51
Ahhh....
Das wel heel toevallig en grappig!
Ook met dezelfde spelling? (heeft de ervaring dat i's en j's soms verschillend zijn)
*blijkt nog wel meer linkjes met SD te hebben... denkt aan 'rustig afwachten';-)
Onze mp3spelertjes zijn nu bijna volgestouwd met muziekjes, het huis is een grote cd-chaos hier
En voor wat betreft Vleerfilmpje
Das wel heel toevallig en grappig!
Ook met dezelfde spelling? (heeft de ervaring dat i's en j's soms verschillend zijn)
*blijkt nog wel meer linkjes met SD te hebben... denkt aan 'rustig afwachten';-)
Onze mp3spelertjes zijn nu bijna volgestouwd met muziekjes, het huis is een grote cd-chaos hier
En voor wat betreft Vleerfilmpje
Peas on earth!
zondag 3 augustus 2008 om 14:52
zondag 3 augustus 2008 om 14:59
Hey,
14 daagjes weggeweest, leuk gehad. Jullie hebben hier nogal bijgeschreven, amaai!!!
Moet dadelijk weer weg, ga straks de grote lijnen eens proberen bij te lezen.
Wou wel ff reageren op Sun: heb dat ook gehad: ik had toen een cyste op mijn eierstokken. Die pijn is net hetzelfde als weeën. Bij mij is dat 2 dagen erna stilaan weggetrokken.
Tot later
14 daagjes weggeweest, leuk gehad. Jullie hebben hier nogal bijgeschreven, amaai!!!
Moet dadelijk weer weg, ga straks de grote lijnen eens proberen bij te lezen.
Wou wel ff reageren op Sun: heb dat ook gehad: ik had toen een cyste op mijn eierstokken. Die pijn is net hetzelfde als weeën. Bij mij is dat 2 dagen erna stilaan weggetrokken.
Tot later
zondag 3 augustus 2008 om 15:01
Ik heb de J variant (dit even wat betreft het naamlinkje)
Sum voelt zich ook een beetje te oud voor het hossen op zo'n partyboot
*denkt met weemoed terug aan haar wilde partydagen dat het weekend begon op woensdagmiddag en eindigde op dinsdagmorgen*
Wat is het leukste muziekje wat je er op hebt staan Prinses?
*wordt nu wel ongeduldig....Sun blijft wel erg lang weg*
Sum voelt zich ook een beetje te oud voor het hossen op zo'n partyboot
*denkt met weemoed terug aan haar wilde partydagen dat het weekend begon op woensdagmiddag en eindigde op dinsdagmorgen*
Wat is het leukste muziekje wat je er op hebt staan Prinses?
*wordt nu wel ongeduldig....Sun blijft wel erg lang weg*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 3 augustus 2008 om 15:05