Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hier is de link van haar Hyves, daar heeft ze zelf dat muziekje.

En verder... pff... moeilijk kiezen...

Ben wel van de 70'er muziekjes als Joni Mitchel, Carol King, Bob Dylan, Crosby&Stills&etc, maar ook van Boudewijn de Groot, euhm.. klassieke muziek... dus kan nu eindelijk muziek luisteren...

Zei net tegen Xander dat het wel fijn dat we nu de hele vakantie niet tegen elkaar hoeven te praten
Peas on earth!
Owwww....mooi

*besluit naar DVDotheek te rennen om de film weer eens te kijken*

Ik ga ook mijn Ipodje maar weer eens voorzien van nieuwe muziekkies,ga wel niet op vakantie maar toch...

Of misschien toch wel op vakantie maar dan pas in oktober

MITS ik een huis gekocht heb voor die tijd dan gaan al mijn centjes hup de verbouwing in

Dinsdag weer een bezichtiging...

Is het bij jullie ook van dat troosteloze zondagmiddag weer?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 augustus 2008 @ 14:54:

Hier is het niet echt motorweer trouwens DS, het regent

Hier ook. Heb wel even gereden maar niet lang. Motor brult nog als vanouds.

Ik ben overigens steengoed in rijden in de regen: ik heb een vierdaagse training gevolgd "motorrijden in de bergen" in de Duitse Eiffel en drie van de vier dagen goot het van de regen !

Nou dan leer je dus heel goed motor rijden in de bergen in de regen ... pffff ! Maar je leert ook dat zo'n motor eigenlijk veel meer kan in de regen dan je denkt. Als je maar niet bang en krampachtig gaat rijden.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
*ik ben echt steengoed in lekker bankhangen als het regent*

Stoer hoor DS . Ik denk inderdaad dat het vooral aankomt op niet krampachtig en/of angstig rijden in de regen. Ik erger me ook altijd mateloos aan mensen die met een fikse regen plotseling 80km/u gaan rijden op de snelweg, of met mist zo mogelijk nog langzamer (ook met dank aan die belachelijke campagne: 'mist halveer uw snelheid)... dát vind ik pas gevaarlijK!
Peas on earth!
Heb je al een restaurant uitgezocht DS, of zijn je kinderen nog van de leeftijd dat uit eten voor hén alleen een feest is als het bij de Mac is

*en HOP... dat plopt dat lekkere McFlurry-rolo-ijsje weer in haar hoofd op*
Peas on earth!
bij mist zoek ik liefst een auto die harder durft te rijden dan ik. Daar blijf ik dan op ruime afstand achter en z'n mistlamp houd ik dan goed in de gaten: zodra hij remt rem ik ook. Mocht het foute boel zijn dan ga ik direkt de vluchtstrook op en/of de berm in: ik wil niet van achteren geramd worden door de volgende. Dichte mist kan echt levensgevaarlijk zijn als iedereen blind door blijft karren. Daar krijg je die enorme kettingbotsingen door: als het fout gaat kan je nooit meer op tijd stoppen en knalt iedereen bovenop elkaar.

Kids zijn vorige week al bij de Mac geweest (op Schiphol, na een dagje strand). Vandaag wordt het het wokrestaurant denk ik (de Mongolengrill heet dat in Duitsland).
Wokken is ook leuk

Met mist is het inderdaad het prettigste om achter een andere auto aan te rijden, mistlamp goed in de gaten te houden. Ik vind ook absoluut niet dat je blind moet doorkarren (mocht je dat denken?), maar vind het vooral gevaarlijk als je plotseling op een auto stuit die nog maar 50 rijdt waar je 100 mag bijvoorbeeld....
Peas on earth!
Soms is de mist zo idioot dicht dat zelfs 50 nog te hard is

(afgelopen nieuwjaarsnacht in Apeldoorn: minder dan 5 meter zicht, lévensgevaarlijk was het).

Volgens de wet moet je altijd kunnen stoppen op dat weggedeelte dat je kan overzien en dat vrij is.

Bij 100 meter zicht heb je bij een snelheid van 100 al te weinig tijd om te stoppen als er auto's stilstaan op de snelweg. Dat gaat dan ook regelmatig fout. Iedereen rijdt 100 en niemand kan meer stoppen dus alles knalt op elkaar. Het gevaar van mist wordt enorm onderschat.

Ik ben beslist geen slome rijder maar als ik in serieuze mist moet rijden ben ik regelmatig verbaasd over de dwazen die me met 140 voorbij scheuren. Zouden ze radar aan boord hebben denk ik dan ?
Ik ben wel benieuwd hoe het met Sun is... Wilde nog vragen of ze 'druk-loslaat-pijn heeft, maar ze is al naar de dokter geweest dus... Wel echt vervelend dat er nu niemand in de buurt is!

Hier een verschrikkelijk lam dagje, echt zo'n baaldag... Had nergens zin in, blehh. Ga zo bij mijn ouders eten, ook al geen favo-bezigheid, maar na 2 weken op vakantie verwachten zij me toch echt. Gelukkig gaat LJ mee.

Morgen weer werken, ook al geen zin in! Merk dat ik er nu alweer op uitgekeken ben, terwijl ik er pas sinds maart werk... Dus vandaag maar even gesurfd om te zoeken naar deeltijd masters. Weet alleen niet of de reden 'ik-verveel-me-altijd-zo-snel-in-banen-binnen-mijn-opleidings-en-vakgebied' zo'n goede reden is om weer te gaan studeren. Maar weet ook niet zo goed wat ik er anders aan moet doen. Zou ik een quarterlife-crisis hebben????????
Hmm... lam dagje niet zoveel aan . Ook niet leuk dat je nú alweer op je baan uitgekeken bent inderdaad. Zou een opleiding dan wél de oplossing zijn? Op zich is het natuurlijk leuk om geschoold te worden, meer te leren, met iets anders naast je werk bezig te zijn, etc.

Ben ook benieuwd hoe het met Sun is .

Ik ga zo eens aan de slag met het maken van een hartige taart
Peas on earth!
Pfff ik ben weer thuis! Gelukkig hebben ze in het ziekenhuis de oorzaak gevonden en op kunnen lossen. Zit nu onder de pijnstillers en het gaat wel. Nu maar eventjes bijkomen van alles wat er gebeurd is.
anoniem_51777 wijzigde dit bericht op 04-08-2008 10:13
Reden: Aanpassing ivm herkenning
% gewijzigd

Ben blij dat je tóch gegaan bent Sun, vooral nu blijkt dat er écht iets niet goed was. Dat soort heftige pijnen zijn toch vaak echt een teken dat je lichaam iets 'onder controle' probeert te krijgen, maar dat het niet lukt.

Gelukkig ook maar dat ze nu meteen actie hebben ondernomen, vooral als je ook schrijft dat het ook nog veel schade zou kunnen berokkenen aan je lichaam.

Heb je vanaf morgen ofzo wel weer vriendinnetjes in de buurt die misschien wat boodschapjes voor je kunnen doen en/of een beetje voor je kunnen zorgen?
Peas on earth!
Een goede vriendin van mij is een weekendje weg dus die komt morgen weer terug en een andere vriendin komt morgen weer terug van vakantie met haar vriend. Er komen dus weer mensen terug. Maar stiekem hoop ik dat ik me morgen weer goed voel en het allemaal snel herstelt.
Klinkt misschien heel stom, maar dit zijn wel echt even van die k**-momenten dat ik me echt HEEL ERG alleen voel. Echt een moment waarbij ik gewoon zo baal van het single-zijn. Zijn mijn beste vriendinnen op vakantie met hun vriendjes.... Moet ik me alleen redden met doktersbezoeken, ziekenhuizen en zo. En nu zit ik thuis, voel ik me beroerd. Bah!!!
Dat klinkt helemaal niet stom, dat klinkt juist hartstikke logisch en begrijpelijk

Weet je wat het is... het is niet erg om zelfstandig te zijn, dingen zelf te kunnen regelen en het allemaal zelf te doen. Het gaat erom dat je die keuze moet kunnen maken. Als je er zelf voor kíest om alleen naar het ziekenhuis te gaan, is er niets aan de hand. Als je echter geen keuze hebt en wel een taxi moet bellen, en het zelf moet regelen en zelf moet doorstaan... dan is het niet okee... dan kan dat een ongelovelijk rotgevoel geven. Dat is helemaal niet stom...

*biedt zich vrijwillig aan om Sun even toe te voegen aan de msn bijvoorbeeld, om even te kletsen of een luisterend oor te zijn*
Peas on earth!
Heb nu papa en mama aan de telefoon.
Hai lieve mensen,

Ben er weer! Weekje buitenland voor werk en 't was reuze gezellig!

De televisie die Prinses niet aan de gang kreeg is inmiddels weer aan (gebruikersfoutje van Prinses.... )

Zóóóóó, wat is er veel geschreven zeg!, gewoon onmogelijk om dat allemaal bij te lezen/te reageren.

Donkey, ben d'r weer helemaal bij hoor...zo te zien heb jij je aardig kunnen redden tussen alle lieve dames hier!

En ....ik kan niet anders dan je alleen maar knuffelen Goed dat je naar de huisartsenpost bent geweest en dat je pijn straks over is! Sterkte ermee!

Weet je trouwens al waar je naar toe gaat met vakantie, Frankrijk???

Zo, en nu smachtend wachten wat (keuken) prinses in elkaar flanst...een hartige taart Ben benieuwd!

Zo, nu weer verder mijn mediaspeler volstouwen met muziekjes...
Gebruikersfoutje van Prinses?

Tssskkk... gebruikersfoutje van al die ingewikkelde apparatuur zal ie bedoelen....

Vroegâhh drukte ik gewoon op een knopje en ging de tv aan...

Als dat nu niet werkt, dan is niet gewoon de stekker eruit of tv kapot, nee... dan kunnen er 10.000 dingen aan de hand zijn... en wélke van die 10.000 dingen... tsja.. dat kon ik nie achterhalen...

Fijn dat je even je ouders aan de foon hebt
Peas on earth!
Net heel even met mijn ouders gebeld. Echt heel fijn. Wel kort, want ze zitten nu ergens in een of ander klein dorpje in Frankrijk.

Vrijwel direct erna belde een vriend van mij die iets verder van mij staat, maar wel een erg aardige jongen. Aangezien ik een beetje labiel ben op dit moment, moest ik huilen voor de telefoon. Zei hij dat ik hem heus wel had kunnen bellen vanmiddag. Nou, ik durfde dat gewoon niet hiervoor. Achteraf had ik dat misschien wel moeten doen, maar nu te laat. 't Is wel een vriend, maar niet zo heel erg close. En ja, ik zou denk ik toch eerder een minder close vrouw dan man meenemen.

Nu komt ie hierheen en gaat ie ook eten voor me meenemen (heb namelijk gisteren geen boodschappen voor vandaag kunnen doen). Lief he? Is er toch nog iemand die om me denkt.

Dankjewel voor je aanbod Prinses! Ik denk dat ik het dus wel red tot morgen, maar anders kom ik snel hier terug en zoek ik je op hoor!

Hoi Xan, wat leuk dat je terug bent! Waarschijnlijk wordt het toch nog een superlastminute griekenland of zo. De auto van die vriendin heeft de laatste weken wat kuren, dus of we daarmee naar Frankrijk willen rijden... Maar even kijken hoe dat wordt.
Sunnetje, wat een verhaal zeg!

Logisch dat je je hartstikke allenig, zielig en eenzaam voelt nu!

Zeker op dit soort momenten IS het gewoon hartstikke #$%^& dat je Single bent.

Wel fijn dat je paps en mams even aan de telefoon had, moest je niet heel erg huilen (dat doe ik namelijk altijd als ik mijn ouders aan de telefoon heb als ik iets vervelends heb meegemaakt)

Hier net als de rest lees ik een ontzettende nutteloze regenachtige dag aan het hebben

Ben braaf gaan trainen, heb daarna de bezweette joggingbroek ingeruild voor een schone en dat was zo ongeveer wel alle actie van vandaag

*SD iks ook FABELTASTISCH goed in bankhangen*

Heel gek, had me de hele dag voorgenomen vanavond pasta te eten met zalm en ineens floept er weer een grote gele M door mijn hoofd....
Wat fijn dat je dan ineens hulp krijgt uit een hoek waarvan je het eigenlijk helemaal niet verwacht.

Probeer wel een beetje te eten meiske en laat je maar eens lekker verwennen....

Xan tipje voor de volgende keer als je weggaat

dames vinden het heeeeel handig als je ff ergens de gebruiksaanwijzing neerlegt met netjes onderstreept de meest voorkomende rariteitenaan de tv.

(of beter nog...ff checken voor je weggaat of we ECHT alleen maar het aan en uit knopje hoeven in te drukken...)
Sun .. dikke knufff .. dus wel degelijk iets aan de hand .. goed dat je toch gegaan bent !!

Hier ook bankhangavondje .. mijn gehoor is nog niet terug en vind dat nu errug irritant worden..
Ohhh was al lang een berichtje aan het typen, maar toen moest ik de hartige taart even checken, salade maken, taart uit oven, eten, kletsen, toetje eten etc... en toen was mijn berichtje ineens weg

Ben blij dat die vriend naar je toekomt Sun!

Ook heel fijn om je ouders even aan de telefoon te hebben, lijkt. Ook huilie-Prinses moet dan, in geval van iets naars, altijd meteen janken

De M zat ook in mijn hoofd, maar nu na een lekkere hartige taart (met broccoli, ham, ei, kaas, roomkaas) en een lekkere salade voel ik me toch een stuk gezonder

*laat achterwege dat de tiramisu dan weer een stuk minder gezond was, maar die mag in't kader van maandelijkse toestand best, want chocola is Noodzakelijk dan *
Peas on earth!
*is benieuwd wat SD nu uiteindelijk gegeten heeft dan*
Peas on earth!
SDtje heel verstandig geweest hoor!

Netjes pasta en spinazie gekookt,zalmje gesneden en een ietwat vage dressing erover heen gegooid..

*SD gaat dringend op zoek naar cursusboek dressinkjes fixen*

En ook hier voor de dagelijkse chocolade behoefte een heelijk luchtig chocolademouse toet MET slagroom..;-)

Trouwens wel een feest der herkenning dat er meer zijn die veranderen van leuke meiden in huilies op het moment dat er iemand lief doet als je niet helemaal top in vel zit

(nou is niet top in je vel zitten het understatement van de dag natuurlijk als het op de nare situatie van Sun aankomt.....gaat het weer een beetje beter nu??)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven