Smachten op afstand

24-10-2009 14:03 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik nou toch aan het doen? Ik ben volkomen uit mn doen door een man die ver weg woont. Écht ver weg: denk aan vele duizenden kilometers en een flinke oceaan ertussen. Iemand die ik twee keer kort heb ontmoet, met wie ik een superleuke avond had en de maand daarna een immens intens weekend heb beleefd. En waarvan het nu volkomen onwaarschijnlijk is dat we binnen afzienbare tijd nog eens toevallig in elkaars buurt zullen zijn.

Dus wat te doen?!

Ik zit hier maar een beetje te smachten op afstand en ik weet echt niet wat ik daarmee moet. Ik geniet er van hoor, dat wel, ik smacht en lach om mezelf. Dus het is geen drama, wat dat betreft is het alleen maar heerlijk.

Zijn er mensen die dit kennen? Een heftige liefde op afstand, als je iemand leert kennen die ver weg woont en je hebt niet veel tijd gehad om samen door te brengen, hoe doe je dat dan? Ga je moeite doen om diegene weer op te zoeken? (ik schreef zoenen in plaats van zoeken, zeer freudiaans want als ik een wens mocht doen nu was het dicht genoeg bij hem zijn om te zoenen)

Als ik iemand leer kennen is dat in het begin meestal casual aftasten. Je spreekt eens wat af en als het leuk is spreek je nog eens wat af. Beetje bellen, samen wat eten, elkaar leren kennen. Maar hoe doe je zoiets over een oceaan heen? Want het lijkt wel alsof het óf meteen heel serieus moet worden, óf maar beter volledig afgekapt kan worden.

Een beetje bellen is al meteen een euro per minuut, mailen kan natuurlijk wel maar je gaat niet meteen halve epistels schrijven aan iemand die je net een paar dagen kent, opzoeken (ja graag!) en je bent direct een kleine duizend euro verder. Allemaal niet erg casual daten imho...

Oh ik zit hier maar te zuchten, wat te doen wat te doen?!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Helemaal eens met Paloma. En nog een tip: geniet ervan!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Nou, vrouwen ratelen alsmaar door? Ik vrees juist dat ik stil val!

Ik zou willen dat we gewoon in een kroegje konden afspreken, biertje erbij en dan kijken wat er gebeurt.

Ik hou helemaal niet van bellen!
..
Wat spannend Spijker! Het is inmiddels bijna 11 uur, dus ben erg benieuwd hoe het gesprek gaat verlopen. Kan me qua tips alleen maar bij Paloma aansluiten. Zij heeft alles al gezegd

Hier overigens goed nieuws. Date-meneer smste vandaag voor het eerst uit zichzelf met de vraag of ik een leuk weekend had gehad! Da's wel een goed teken toch? *zei ze toch nog altijd onzeker*
En en en en en?????
Ik zit hier ook met klamme handen en luciferhoutjes tussen mijn ogen om maar niet in slaap te vallen.
De Bassist en Spijker, Spijker en de Bassist, het sprookje is nog niet afgelopen.

Hij belt, hij belt pas om 11 uur dus voor die tijd ben ik al 8 keer gaan plassen, heb glaasjes water gedronken en 28 keer gecontroleerd of mn telefoon het wel doet.

Dan rinkelt hij eindelijk.

Eerst babbelen we wat, over dingen, over leven, over vanalles. Eindelijk vraag ik maar gewoon: wat vind je nou van mij? Ik denk aan je, zegt hij, ik denk de hele tijd aan je, ik denk iedere dag aan je. Ik ben stil, totdat ik merk dat ik als een idioot naar de telefoon zit te grijnzen maar dat Bassist dat natuurlijk niet kan zien. Dus ik zeg snel: ik denk ook aan jou.

Hij zegt dat hij me zo graag wil zien, maar dat dat dit jaar niet meer gaat lukken, vanwege zijn privesituatie. Hij excuseert zich, zegt dat hij niet weet wanneer hij naar Europa kan komen. Maar, zeg ik, dan kan ik toch jou kant op komen?

Het valt stil.

Wil je dat?

Wil jij dat?

Jezus, als je dat zou willen dan koop ik een vliegticket voor je!

Dat hoef je niet te doen, je hoeft me alleen maar uit te nodigen.

Ja, nee, natuurlijk ben je uitgenodigd, je bent altijd uitgenodigd.

Dan valt het even stil en opeens vraagt hij: is [naam] je broer? Wat? Kennelijk heeft hij mn foto's op facebook doorgebladerd en er is er een waarop ik [naam] omhels, maar dat is inderdaad mn broer. Hee en je broer, moet ik voor hem oppassen? Aangezien ik nogal expliciete gedachtes over zijn zusje heb? Ik zeg hem dat mijn familie erg ok is, zolang hij de exacte expliciete gedachtes maar voor zich houdt. Hij stelt voor om een keer samen voor mijn ouders te koken. Wow dit gaat een beetje snel!

Naar jou toekomen dus, ik wil naar jou toekomen want ik wil je beter leren kennen.

We hebben het over openheid, over eerlijkheid en over zeggen wat je voelt. We leerden elkaar kennen en zagen in elkaar een leuke one night stand, waardoor we totaal geen spelletjes gespeeld hebben. Hij niet en ik niet. We hebben ons niet beter voorgedaan dan we waren, hebben geen indruk proberen te maken omdat we allebei hetzelfde dachten: die zie ik toch nooit meer terug. En lieten kennelijk toch juist een grote indruk bij elkaar achter.

We praten zomaar een uur, als ik zeg dat dit erg duur gaat worden praat hij er overheen. Hij wil niet ophangen. We besluiten dat we skype nodig hebben. We doen een voorzichtige poging naar een soort van verliefderige uitspraken door de telefoon. En dan leer ik hem enkele nederlandse scheldwoorden, want te zoet moet het nou ook weer niet worden.

Gaan we elkaar echt terug zien? We spreken af dat we er allebei een week over na gaan denken. Sowieso spreken we elkaar volgende week om dezelfde tijd, en als het dan nog steeds goed voelt ga ik een ticket boeken.

Ga ik gewoon mn Bassist terugzien. Vasthouden. Ruiken. Proeven.

Zoenen. Man wat zou ik hem nu graag zoenen.
Wat lief dat jullie allemaal zijn komen kijken of hij nog gebeld had en hoe het gesprek gegaan is! Ik denk dat jullie nu naar bed zijn,het werd dus zomaar een erg lang gesprek.

Ik ga mn bed in, ik moet morgen zo vroeg op. Maar ik weet niet hoe ik ga kunnen slapen. Ik kan wel janken en lachen tegelijkertijd. Ik wou dat ik ergens heen kon om te dansen nu, ik zou buiten willen gaan hardlopen of heel hard ergens naar schreeuwen. Ik heb adrenaline van mn vingers totaan mn tenen en ik voel me alsof ik... Ik weet niet hoe ik me voel, ik weet niet waar ik het zoeken moet. Mijn buik, mijn hoofd, mijn hele lijf. Alles zoemt en gonst en ik zou zo graag, zó graag nu even willen aanraken, willen vasthouden.
Super Spijker!!! Ik lees af en toe even mee in je topic, maar moest dit toch echt even kwijt!
Ik ben maar een meelezer in dit topic maar wat een geweldig verhaal. Je blijheid spat van het scherm af.

Ik ben blij voor je!
Allemaal meelezers, wat leuk!
Goedemorgen!!! Ik lees ook al een tijdje mee hier!! En wat een leuk bericht zeg! Heb er een hele glimlach van op mijn mond gekregen! hahhahaah! Thanks for that!

Ik zelf heb van het weekend ook een date gehad netzoals een vrouwtje hierboven waarvoor je anderhalf uur moet rijden met de auto. Daardoor heb ik ook zoiets van hmmzzz het is wel een afstand maar als ik dit dan lees denk ik er toch weer anders over! Het was een super gezellige dag, we zijn een bank uit wezen zoeken voor in zijn huis ( ja je kan er niet vroeg mee beginnen he? hahahahah) en daarna samen gezellig gekookt. Alleen nu komt het. Dat heb ik altijd.... ik durf niet te zoenen!! Ik word mega verlegen als iemand mij leuk vind! Weet me dan geen houding meer te geven en word rood! Zo ernstig dan weer!! Terwijl het een hartstikke leuke man is!! Maar Spijker vind het top voor je en ik doe mee met een vreugde dansje door de kamer heen hier!!

Spijker wat geweldig!!!! Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat jij over een week volledig bent afgekoeld en het niet meer goed voelt, haha, dan stuiter jij nog steeds rond.

En hij is ook op jou!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Ohhhhh.... Spike!

Précies gisteren lag mijn internet er de hele dag uit! Ik heb wel 100 keer gereset, en de internetprovider gebeld, maar het mocht niet baten. Frustratie alom, want ik was zó benieuwd naar het gesprek met de Bassist.

En wat een heerlijk gesprek was het. Ik grijns nu uitgebreid naar het beeldscherm

Spike Bassist!

Ik denk dat jij dat ticket gaat boeken hoor! Dat denk ik niet... dat weet ik.
hij is ook op mij ja
Ik zit duidelijk in een romantische bui nav van mijn romantische filmmarathon gisteren.

*stelt zich nu allemaal extreem zoete vliegveld-scenes voor*

(Wat een fijn topic op mijn "ellende-pijler" )
Oh mennnnnnn

I Love Spike & the Bassist!

DTEEZ!
Zelfs Five is verliefd op Spike en de Bassist!

En terecht

Ik heb verdorie echte kriebels in mn buik... en dat komt dit keer niet alleen door mijn eigen verliefdheid.
Nou, ergens is het zo heerlijk maar ergens is het ook wel ellende hoor. Volgende week bellen, en ik weet nu beter wanneer hij deze week werkt dus we hopen elkaar wat vaker op chat te treffen, en misschien eind dit jaar zien.

Dat zijn wel maar kruimels, of ben ik gewoon veel te gretig?

(ik ben nog steeds idioot denk ik: vanochtend wakker en het eerste wat ik doe is in de geschiedenis van mn telefoon kijken of ik nou gedroomd hem of dat we echt gesproken hebben)
quote:kathykatinka schreef op 09 november 2009 @ 10:03:

Ik heb verdorie echte kriebels in mn buik... en dat komt dit keer niet alleen door mijn eigen verliefdheid.Jouw smachten komt deze week aan een eind! Zaterdag KK, zaterdag al ga je 'logeren'!
quote:Spijker schreef op 09 november 2009 @ 10:21:

Nou, ergens is het zo heerlijk maar ergens is het ook wel ellende hoor. Volgende week bellen, en ik weet nu beter wanneer hij deze week werkt dus we hopen elkaar wat vaker op chat te treffen, en misschien eind dit jaar zien.

Dat zijn wel maar kruimels, of ben ik gewoon veel te gretig?

(ik ben nog steeds idioot denk ik: vanochtend wakker en het eerste wat ik doe is in de geschiedenis van mn telefoon kijken of ik nou gedroomd hem of dat we echt gesproken hebben)

Kruimels? Vind je dat kruimels? Eind dit jaar is over 6 weken Spike... dat houdt in dat je volgende week een PAK hebt!

Dat het ook een beetje ellendig is snap ik heel goed! En ik kan je vertellen.. het gaat ook nooit wennen. Maar het geeft wel duidelijkheid en houvast, dat aftellen heeft mij altijd erg geholpen.

En ja, over 5 nachtjes ga ik 'logeren'
Wow wat gaaf zeg! Geniet ervan!!!
Hahahahaha geweldig!!! Kijken op je telefoon s 'ochtends of je het niet gedroomd hebt!!!! So sweet!! Wat kunnen die kleine dingen dan leuk zijn he?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven