Tinderdate controleert mij?

06-12-2018 09:37 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

ik date nu een tijdje met iemand via tinder. hebben 6 dates ongeveer gehad.
Vanaf de derde date valt mij op dat hij elke dag na werktijd, op tinder qua afstand op 'minder dan een kilometer afstand' van mij staat. Vervolgens blijft dit de hele avond/nacht zo. De volgende ochtend verspringt het weer naar 40 km afstand, om dan na werktijd weer op 'minder dan een kilometer afstand' van mij te staan. Dit af en toe in het weekend ook.
Zelf woont hij pakweg 5 km van mij vandaan, en om op zijn werk te komen hoeft hij niet langs mijn huis. Het rare is dat ik op een dag iets eerder thuis was van werk en ik keek even uit het raam en toen zag ik hem in zijn auto voorbij rijden. Dat vond ik best raar want ik woon niet aan een doorgaande of drukke weg. Dit, tesamen met zijn dat hij dus elke avond op 'minder dan een km afstand'van mij is vind ik apart. Hij heeft overigens geen sport oid waarvoor hij dicht bij mij moet zijn, ook geen supermarkt of kroeg waar hij naartoe kan waardoor dit te verklaren is. Hij is ook 100% zeker weten single. Ik heb hem dit nog niet vertelt maar ik krijg sterk het gevoel dat hij me in de gaten houdt. Het is overigens ook erg leuk samen, maar hij is best onzeker en heeft al 2x een cadeautje meegenomen. Heel lief maar het voelt ook een beetje benauwend.
Hey to, fijn dat je nog ff reageert.
Ik heb ook zo'n begin van een relatie gehad. Ik gaf hem het voordeel vd twijfel omdat ik zulk gedrag ook als 'onschuldige' onzekerheid zag. Maar uiteindelijk ben ik in elkaar geslagen belogen, bedrogen en bedreigd.
Dit zijn alarmbellen die je interpreteert als onschuldig denk ik.
Wat heb jij met zijn verleden te maken TO? Jij hebt hem toch niet bedrogen dus verdien jij dit gedrag niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ik ben het met monica-geller en viva-amber eens, foute boel hoor. je voelsprieten gingen niet voor niets af

oh en een man die trilt...?
de laatste keer dat een vent bij mij begon te trillen bleek ie getrouwd
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
14-12-2018 11:17
ik ben het met monica-geller en viva-amber eens, foute boel hoor. je voelsprieten gingen niet voor niets af

Die man heeft misschien een te kleine blaas :biggrin:
(ik zie nu ineens dat ik je forum achternaam maar zelf even aangevuld heb hahaha! )
Lorem Ipsum
Als ie je zou willen zien dan kan ie toch gewoon vragen of je tijd hebt?
Langsrijden in de hoop je te zien, en dan niet eens een keertje... brrrrr
En dat appen en dan boos worden.... brrrr
Een zebra is geen paard met strepen
Ik zie ook rode vlaggen eerlijk gezegd. Heel erg lief en leuk maar ook 'stalkers'gedrag en je nu eigenlijk al beschuldigen. Ik zou er nog eens goed over nadenken als ik jou was.
Jamaarhoe schreef:
14-12-2018 13:14
Als ie je zou willen zien dan kan ie toch gewoon vragen of je tijd hebt?
Langsrijden in de hoop je te zien, en dan niet eens een keertje... brrrrr
En dat appen en dan boos worden.... brrrr

Als de man in kwestie een pubermeisje zou zijn, dan zou het nog net kunnen vind ik :whistle:
Die vent spoort niet

Verder:
Afbeelding

Veel rode vlaggen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Hij is niet één keertje extra langs langsgereden he... Hij is vanaf 3wk contact veelvuldig dat ommetje gaan maken. Heeft misschien nog de voordeur in de gaten gehouden of keek of je auto er stond.
Dat is niet nieuwsgierig, dat is niet jou missen, dat is écht checken wat je uitspookt. Of iig toch op een ongezonde manier met jou bezig zijn in zijn hoofd.
chrystal wijzigde dit bericht op 14-12-2018 13:38
Reden: Tikfout
0.28% gewijzigd
Ik vind dit krankzinnig en zou het direct afkappen
Stel nou dat je eens met een mannelijke vriend afspreekt of met een (paar) collega('s) dan heb je meteen gezeik van hem.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind het ook een beetje creepy. Dat hij een keer langs je huis rijdt, oké, maar hij doet het heel vaak, en dat in combinatie met die jaloezie.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
O, en mannen die hun verleden waarin ze zijn bedrogen aanvoeren als excuus, dat vind ik ook een red flag. In zoveel relaties wordt vreemdgegaan, ik denk dat de meeste mensen het op de een of andere manier wel eens hebben meegemaakt. En ja, natuurlijk kun je daar best een klap van meekrijgen, maar ik vind het nooit zo gezond als het je gedrag in een nieuwe relatie nog zo beïnvloedt dat in feite de nieuwe partner ervoor moet "boeten".
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
turquasi schreef:
14-12-2018 11:17

:rofl:
Susan schreef:
14-12-2018 15:47
O, en mannen die hun verleden waarin ze zijn bedrogen aanvoeren als excuus, dat vind ik ook een red flag. In zoveel relaties wordt vreemdgegaan, ik denk dat de meeste mensen het op de een of andere manier wel eens hebben meegemaakt. En ja, natuurlijk kun je daar best een klap van meekrijgen, maar ik vind het nooit zo gezond als het je gedrag in een nieuwe relatie nog zo beïnvloedt dat in feite de nieuwe partner ervoor moet "boeten".

Precies, een slachtofferrol terwijl het vaak projectie is van de persoon die van zichzelf weet dat hij/zij niet trouw kan zijn.
Het is raar dat hij jou controleert ipv dat hij aan zichzelf werkt en aan de verwerking. De controle drang zal alleen maar groter worden door welke hoepels jij dan ook springt. Het zal nooit genoeg zijn om zijn gevoelens van onrust weg te nemen.
Oh god, ik vind dat best creepy eigenlijk!! Pas maar op dat als je het afkapt hij niet in een enge stalker verandert!
AMB123 schreef:
13-12-2018 14:29
Vraag me af of je hem zelf je adres gegeven had ? Heb ook zo,n "lief "type gedatet die hetzelfde deed als jouw date.Ook hij gaf het eerlijk toe, mijn adres bleek hij achteraf al zelf achterhaald te hebben nog voor ik het hem zelf gaf o_o .... Nadat ik hem afkapte bleef ie nog jaren door mijn straat rijden in de hoop me nog even te zien .Hele enge stalker waar ik nog járen last van heb gehad . :-(
Bizar!
Dat jullie nog twijfelen. Die kerel heeft een paar vijzen loszitten, ik voorspel veel problemen voor TO als ze met deze creep verdergaat.
Daraknakat schreef:
13-12-2018 13:22
Ja. Zo sta ik er ook in. Mede omdat ik hem gewoon echt leuk vind. Het moet niet de spuigaten uit lopen en ik hou het goed in de gaten.
Maar het is toch helemaal niet chill om zo te daten ???
Dat hij t eerlijk toegeeft siert hem, dat hij je wilt zien ook lief.. maar dat elke avond al weken lang? Is echt een beetje raar!!! Zou afknappen op iemand die zo onzeker is omdat dat mij uit balans zij trekken en wellicht jou ook. En dat hij vraag of je date met andere vind ik niet zo heel raar na best wel wat dates, maar in combi met wat ik eerder schreef is het wel een beetje gek. Ik zou afstand nemen en denk ik toch afkappen.
Dat hij het eerlijk toegeeft is juist de instinker vind ik , hij verlegt zo de aandacht van zijn foute gedrag en scoort zo goede punten want: hij is zo eerlijk ....... Jammer dat TO niet antwoord op mijn vraag of ze hem zelf haar adres had gegeven .
AMB123 schreef:
14-12-2018 19:01
Dat hij het eerlijk toegeeft is juist de instinker vind ik , hij verlegt zo de aandacht van zijn foute gedrag en scoort zo goede punten want: hij is zo eerlijk ....... Jammer dat TO niet antwoord op mijn vraag of ze hem zelf haar adres had gegeven .
Goed punt. Belangrijk.
AMB123 schreef:
14-12-2018 19:01
Juist! En daarna zet ie nóg ff een tandje extra, 3 dagen geen contact en dan die vraag stellen aan TO.
Waardoor ze aan zichzelf gaat twijfelen of hem bevestiging gaat geven dat hij de enige is.
Dit is een manipulant 1e klas. Ga daar maar vanuit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven