Tinderdate controleert mij?
donderdag 6 december 2018 om 09:37
Dag allemaal,
ik date nu een tijdje met iemand via tinder. hebben 6 dates ongeveer gehad.
Vanaf de derde date valt mij op dat hij elke dag na werktijd, op tinder qua afstand op 'minder dan een kilometer afstand' van mij staat. Vervolgens blijft dit de hele avond/nacht zo. De volgende ochtend verspringt het weer naar 40 km afstand, om dan na werktijd weer op 'minder dan een kilometer afstand' van mij te staan. Dit af en toe in het weekend ook.
Zelf woont hij pakweg 5 km van mij vandaan, en om op zijn werk te komen hoeft hij niet langs mijn huis. Het rare is dat ik op een dag iets eerder thuis was van werk en ik keek even uit het raam en toen zag ik hem in zijn auto voorbij rijden. Dat vond ik best raar want ik woon niet aan een doorgaande of drukke weg. Dit, tesamen met zijn dat hij dus elke avond op 'minder dan een km afstand'van mij is vind ik apart. Hij heeft overigens geen sport oid waarvoor hij dicht bij mij moet zijn, ook geen supermarkt of kroeg waar hij naartoe kan waardoor dit te verklaren is. Hij is ook 100% zeker weten single. Ik heb hem dit nog niet vertelt maar ik krijg sterk het gevoel dat hij me in de gaten houdt. Het is overigens ook erg leuk samen, maar hij is best onzeker en heeft al 2x een cadeautje meegenomen. Heel lief maar het voelt ook een beetje benauwend.
ik date nu een tijdje met iemand via tinder. hebben 6 dates ongeveer gehad.
Vanaf de derde date valt mij op dat hij elke dag na werktijd, op tinder qua afstand op 'minder dan een kilometer afstand' van mij staat. Vervolgens blijft dit de hele avond/nacht zo. De volgende ochtend verspringt het weer naar 40 km afstand, om dan na werktijd weer op 'minder dan een kilometer afstand' van mij te staan. Dit af en toe in het weekend ook.
Zelf woont hij pakweg 5 km van mij vandaan, en om op zijn werk te komen hoeft hij niet langs mijn huis. Het rare is dat ik op een dag iets eerder thuis was van werk en ik keek even uit het raam en toen zag ik hem in zijn auto voorbij rijden. Dat vond ik best raar want ik woon niet aan een doorgaande of drukke weg. Dit, tesamen met zijn dat hij dus elke avond op 'minder dan een km afstand'van mij is vind ik apart. Hij heeft overigens geen sport oid waarvoor hij dicht bij mij moet zijn, ook geen supermarkt of kroeg waar hij naartoe kan waardoor dit te verklaren is. Hij is ook 100% zeker weten single. Ik heb hem dit nog niet vertelt maar ik krijg sterk het gevoel dat hij me in de gaten houdt. Het is overigens ook erg leuk samen, maar hij is best onzeker en heeft al 2x een cadeautje meegenomen. Heel lief maar het voelt ook een beetje benauwend.
zaterdag 15 december 2018 om 00:48
Dubieus type, lijkt me.
Ik heb ook ervaring met een stalker, en ik heb ondervonden dat het heel verwarrend en ook wel beangstigend is. In eerste instantie ben je bijna gevleid, want welke zichzelf serieus nemende man dóet zoiets? Het moet bijna wel betekenen dat hij héél erg verliefd is, nietwaar? Nou... denk er nog maar eens over na. Het betekent waarschijnlijk iets totaal anders. Namelijk dat hij gek is, mogelijk gevaarlijk - dat weet je niet, en dat kun je je niet voorstellen, want hij is zo lief en zo leuk, maar dat stalken valt natuurlijk op geen enkele manier goed te praten. Dat is ziekelijk gedrag.
Een normale, zichzelf serieus nemende man heeft écht andere dingen te doen dan jou te stalken. Toch? En als hij geen andere dingen te doen heeft, is er iets niet in de haak in zijn hoofd. Zo simpel is het echt.
Ik heb ook ervaring met een stalker, en ik heb ondervonden dat het heel verwarrend en ook wel beangstigend is. In eerste instantie ben je bijna gevleid, want welke zichzelf serieus nemende man dóet zoiets? Het moet bijna wel betekenen dat hij héél erg verliefd is, nietwaar? Nou... denk er nog maar eens over na. Het betekent waarschijnlijk iets totaal anders. Namelijk dat hij gek is, mogelijk gevaarlijk - dat weet je niet, en dat kun je je niet voorstellen, want hij is zo lief en zo leuk, maar dat stalken valt natuurlijk op geen enkele manier goed te praten. Dat is ziekelijk gedrag.
Een normale, zichzelf serieus nemende man heeft écht andere dingen te doen dan jou te stalken. Toch? En als hij geen andere dingen te doen heeft, is er iets niet in de haak in zijn hoofd. Zo simpel is het echt.
zaterdag 15 december 2018 om 01:11
Inderdaad.
Als hij je nu vraagt voor een bepaald moment af te spreken zeg je super leuk, maar heb al een afspraak staan met mijn beste vriend Piet dus dan kan ik niet. Even opletten wat er dan gebeurt.
zaterdag 15 december 2018 om 05:46
Volgens mij is hij gewoon stapel verliefd op jou, en verliefd zijn doet rare dingen met je. Misschien denkt hij om langs te gaan maar duft toch niet omdat hij zo onzeker is, of hij hoopt jou "toevallig" tegen te komen. Met liefde moet je immers toch wel moeite doen voor een meisje en dat doet hij.
Dus de reacties afkappen vind ik nogal vaag. volgens mij moet je dit juist verder onderzoeken.
Ook wel grappig dat jij hem zo goed in de gaten houdt.
Maarr.. het kan ook gewoon een bug zijn met verkeerde afstanden.
Dus de reacties afkappen vind ik nogal vaag. volgens mij moet je dit juist verder onderzoeken.
2guys
ouderen dating
ouderen dating
zaterdag 15 december 2018 om 06:38
Beetje mosterd. Hij heeft het al toegegeven. Hij heeft al verteld dat hij in het verleden te maken heeft gehad met bedrog en dat hij daardoor onzeker is. Hij heeft al laten weten dat hij haar controleert door laat op de avond te appen om te kijken of zij alleen is en door langs te gaan om te kijken of zij niet met een ander date. Hij heeft haar daar ook al vragen over gesteld.
Wat valt er nog te onderzoeken?
Controle is geen liefde. Zonder vertrouwen geen relatie.
Het leven is geen romantische film waarin alles verklaard wordt en overwonnen door verliefdheid.
Wat valt er nog te onderzoeken?
Controle is geen liefde. Zonder vertrouwen geen relatie.
Het leven is geen romantische film waarin alles verklaard wordt en overwonnen door verliefdheid.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 15 december 2018 om 13:50
Van tinder word je hopeloos . Als ik naar alle topics kijk en mezelf.
Je bent super blij als je eindelijk iemand leuks treft!
TO neemt genoegen met een beetje gekkigheid. Want dit is all the best she can get?
Misschien dat?
zaterdag 15 december 2018 om 17:46
keesje22 schreef: ↑15-12-2018 05:46Volgens mij is hij gewoon stapel verliefd op jou, en verliefd zijn doet rare dingen met je. Misschien denkt hij om langs te gaan maar duft toch niet omdat hij zo onzeker is, of hij hoopt jou "toevallig" tegen te komen. Met liefde moet je immers toch wel moeite doen voor een meisje en dat doet hij.
Wat bedoel je hiermee?
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 15-12-2018 17:48
0.08% gewijzigd
zaterdag 15 december 2018 om 17:47
Dit lijkt mij ook een goede test.
Wat denk je dat zijn reactie zal zijn TO?
zaterdag 15 december 2018 om 18:54
Volgens mij heeft ze dat in het begin al geantwoord toen ik dat vroeg en is dat gewoon terug te lezen.
Such fun!1
zondag 16 december 2018 om 21:11
Serieus? Dit schreef ze:
Daar haal jij uit dat ze niet zelf haar adres heeft gegeven? Wow.
Such fun!1
zondag 16 december 2018 om 23:40
Het gaat er niet om wat ik denk , dat ze de nodige alarm bellen had lijkt me duidelijk genoeg anders zou ze geen topic geopend hebben lijkt me . Ik vroeg het me (gezien mijn eigen creepy ervaring ) af hoever deze man is gegaan in zijn 'aparte 'gedrag .