Tinderdate controleert mij?

06-12-2018 09:37 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

ik date nu een tijdje met iemand via tinder. hebben 6 dates ongeveer gehad.
Vanaf de derde date valt mij op dat hij elke dag na werktijd, op tinder qua afstand op 'minder dan een kilometer afstand' van mij staat. Vervolgens blijft dit de hele avond/nacht zo. De volgende ochtend verspringt het weer naar 40 km afstand, om dan na werktijd weer op 'minder dan een kilometer afstand' van mij te staan. Dit af en toe in het weekend ook.
Zelf woont hij pakweg 5 km van mij vandaan, en om op zijn werk te komen hoeft hij niet langs mijn huis. Het rare is dat ik op een dag iets eerder thuis was van werk en ik keek even uit het raam en toen zag ik hem in zijn auto voorbij rijden. Dat vond ik best raar want ik woon niet aan een doorgaande of drukke weg. Dit, tesamen met zijn dat hij dus elke avond op 'minder dan een km afstand'van mij is vind ik apart. Hij heeft overigens geen sport oid waarvoor hij dicht bij mij moet zijn, ook geen supermarkt of kroeg waar hij naartoe kan waardoor dit te verklaren is. Hij is ook 100% zeker weten single. Ik heb hem dit nog niet vertelt maar ik krijg sterk het gevoel dat hij me in de gaten houdt. Het is overigens ook erg leuk samen, maar hij is best onzeker en heeft al 2x een cadeautje meegenomen. Heel lief maar het voelt ook een beetje benauwend.
Alle reacties Link kopieren
Haha nee hij weet waar ik woon, hij is er wel eens geweest.
Dat langsgaan om misschien te hopen dat hij me tegenkomt zou kunnen.. maar is ook weer niet logisch omdat hij gewoon voorbij rijdt in zijn auto. NIet heel efficient dus :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
06-12-2018 09:57
Maar zij controleert toch ook op een bepaalde manier?
Dat hele tinderen op deze manier klinkt nog al creepy. Een stalking app zoals ik al eerder aangaf.
Het kan zijn dat de TO toevallig een keer heeft gekeken en dacht van; huh?
Tja dan zou ik ook misschien wel vaker kijken van hoe het kan dat hij zo dichtbij is en op welke momenten.

Maar de TO moet zelf weten wat zij er verder van vindt.
Ik zou in ieder geval het contact verbreken... en het dan al erg genoeg vinden dat hij weet waar ik woon... o_o
-VivaLaVida schreef:
06-12-2018 10:27
Het kan zijn dat de TO toevallig een keer heeft gekeken en dacht van; huh?
Tja dan zou ik ook misschien wel vaker kijken van hoe het kan dat hij zo dichtbij is en op welke momenten.

Maar de TO moet zelf weten wat zij er verder van vindt.
Ik zou in ieder geval het contact verbreken... en het dan al erg genoeg vinden dat hij weet waar ik woon... o_o
Het hele manier van daten is op deze manier gewoon creepy.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er geen goed gevoel over. Dan stop je er toch mee ? Ik vind het ook een beetje raar.
Misschien eet hij elke avond bij z'n moeder?
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
06-12-2018 09:44
Overigens, als het wel echt klopt en hij hangt constant rond haar huis dan vind ik haar "controleren" niet in verhouding staan tot wat hij in dat geval doet.


+1

Ik ben niet op tinder, maar computers denken bijna altijd dat ik Luik ben, terwijl ik een uur rijden woon en werk van Luik.
Kan het ook zoiets zijn?

Soit, twee keer een cadeautje op 6 dates zou ik ook al ongemakkelijk vinden.
Dat je nà de 6de date een pak chocolaatjes of zo meebrengt waarvan je date had laten vallen dat hij/zij ze zo lekker vindt, oké.
Maar ik vermoed dat dat niet is wat TO bedoelt met cadeautjes.

Ik zou het geloof ik ook afkappen.
In mijn ervaring is daten/verliefd worden/zijn het eerste jaar totaal probleemloos, dan pas heeft het een kans.
Als je na 6 dates al een topic opstart op Viva (ik weet niet wie dat schreef op het andere topic maar ik vind 'm geweldig :blob: ) dan zou ik er geen geld op zetten.
Hij heeft Tinder Plus, dan kun je je afstand op onzichtbaar zetten, en lijkt het voor iedereen alsof hij op 1 km afstand is.

Dus hij controleert jou niet, maar hij wil niet dat je kan zien wat hij aan het doen is.

a) hij is fysiek echt ergens anders, en hij wil niet dat je ziet dat hij de hele avond bijv op 40 km afstand bij een ander tinder-meisje zit

b) hij is aan het tinder-surfen in andere landen om te kijken of hij daar matches kan krijgen
Alle reacties Link kopieren
Misschien woont zijn vrouw bij jou jn de straat?

Maar je kan toch gewoon vragen? “Kan het kloppen dat ik je dinsdagavond door mijn straat zag rijden?”
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
06-12-2018 10:51
Hij heeft Tinder Plus, dan kun je je afstand op onzichtbaar zetten, en lijkt het voor iedereen alsof hij op 1 km afstand is.

Dus hij controleert jou niet, maar hij wil niet dat je kan zien wat hij aan het doen is.

a) hij is fysiek echt ergens anders, en hij wil niet dat je ziet dat hij de hele avond bijv op 40 km afstand bij een ander tinder-meisje zit

b) hij is aan het tinder-surfen in andere landen om te kijken of hij daar matches kan krijgen
Dit kan, maar is niet logisch omdat hij op die avonden gewoon voor zijn 2-jarige dochtertje moet zorgen. Het lijkt me dan dus sterk dat hij ondertussen bij een ander tinder-meisje zit
MonicaG schreef:
06-12-2018 10:48
+1

Ik ben niet op tinder, maar computers denken bijna altijd dat ik Luik ben, terwijl ik een uur rijden woon en werk van Luik.
Kan het ook zoiets zijn?
Dat heeft met andere dingen te maken.
Daraknakat schreef:
06-12-2018 11:29
Dit kan, maar is niet logisch omdat hij op die avonden gewoon voor zijn 2-jarige dochtertje moet zorgen. Het lijkt me dan dus sterk dat hij ondertussen bij een ander tinder-meisje zit
Dan is het optie b dus
Mijn tinderdate bleek een ander te hebben 3 straten van mij.
Kwam ik ook achter op date 4 ofzo...

Dus misschien komt hij ergens langs of bij iemand?
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
06-12-2018 11:43
Dan is het optie b dus
Waarom zou je in andere landen tinder-surfen als je daar niet bent of heen gaat?
Alle reacties Link kopieren
Ilovefairytales schreef:
06-12-2018 11:46
Mijn tinderdate bleek een ander te hebben 3 straten van mij.
Kwam ik ook achter op date 4 ofzo...

Dus misschien komt hij ergens langs of bij iemand?
Daar heb ik ook aan gedacht maar het is elke avond hetzelfde; na werktijd/voor etenstijd op minder dan 1 km afstand, volgende dag 40 km.
Ook op de dagen dat hij dus voor zijn dochtertje zorgt. Het lijkt me sterk dat hij dan op een date is :).
Daarbij: het is ook niet logisch om op date te gaan met iemand die bv dichtbij mij woont en dáár dan je tinder te openen, als je bij je date bent.

In het begin zag ik dus altijd de afstand vanaf zijn huis. Zijn ex woont overigens 15 km hier vandaan dus dat kan ik ook niet zijn. WEl heel fijn dat jullie meedenken, al deze dingen heb ik ook bedacht/er over nagedacht.
daraknakat wijzigde dit bericht op 06-12-2018 11:49
15.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Of hij doet het met je buurvrouw.

Maar serieus, heb je aan hem gevraagd waarom hij voorbij je huis reed? En of hij savonds weleens bij een gelegenheid bij jou in de buurt moet zijn? Ik zou dit ter sprake brengen, het klinkt wel een beetje raar/eng. Ik zou zelf de neiging hebben ermee te stoppen want dit is potentieel stalker gedrag als het klopt.
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat hij die dagen voor zijn dochtertje moet zorgen, hoe denk je dat hij de hele avond en nacht jou in de gaten houdt dan? Hij zet zijn dochtertje op de achterbank?
Stuur zijn profiel door naar een vriendin van je, en vraag of ze hem liket......

als hij haar matcht dan weet je dat ie actief is
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat super eng zeg!! :roll:
Sorry, vind veel van de reacties zo overdreven :D Zou eerder bang worden van de reacties dan van de tinder-date. Wat wil ie doen dan?
Ik zou het ook afkappen, gewoon omdat ik geen zin zou hebben in zo'n controlerend iemand/voor mij de lol en vrijblijvendheid er al vanaf zou zijn als je er zo mee bezig bent.
Maar de paniekerige/overdreven reacties van sommigen..
Vraag het hem.
Kanonne zeg, al die speculaties.

'Zeg, ik zag je laatst nog voorbij rijden, ik zwaaide nog maar je zag me niet.'
Veel meer woorden zou ik er niet aan vuil maken. Waarom zit je hem zo ontzettend te controleren? Ga je dat ook doen als jullie overstappen op whatsapp? Steeds kijken wanneer hij online was, hoelang hij online is, dat soort dingen?

Ga eens gewoon een luchtig gesprek erover aan. En hou op met detectivje spelen.
Moet denken aan vroeger. Ik was verliefd op een jongen van school ging ik stiekem kijken soms als hij ging trainen met voetbal.
Soms fietse ik na school langs zijn huis..

:hyper:

Ma ja toen was ik tiener
Alle reacties Link kopieren
Het best kan je het hem gewoon vragen. "Joh, op Tinder staat de hele tijd dat je binnen een km afstand van me bent, hoe komt dat toch?"
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem gewoon ontmatchen op Tinder, scheelt controledwang
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
06-12-2018 12:37
Het best kan je het hem gewoon vragen. "Joh, op Tinder staat de hele tijd dat je binnen een km afstand van me bent, hoe komt dat toch?"

Nee joh, dat zou veel te logisch zijn. Tegenwoordig moet je door controlegedrag er achter komen dat je partner mogelijk niet leuk is en dan zomaar zonder iets te zeggen het contact verbreken. Uitleg vragen is zo 2008.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vragen. Hij weet het beter dan wij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven