Tja, en dat was het dan.... deel 2
dinsdag 31 januari 2012 om 14:51
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.
"Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone...".
Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
"Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone...".
Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
vrijdag 3 februari 2012 om 14:45
vrijdag 3 februari 2012 om 14:46
vrijdag 3 februari 2012 om 14:54
quote:allalone schreef op 03 februari 2012 @ 14:45:
Heel herkenbaar...
En ja...ik ga er ook komen..net als jullie,absoluut..
Ik zie bij mijzelf al zóveel verschil vergeleken met een aantal maanden geleden...
Merk alleen steeds beter waar ik tegen aan loop...
Degene waar ik toen therapie van kreeg is er niet meer..helaas
Misschien dat je toch nog een andere kunt vinden. Maar als je al weet waar je tegen aan loopt, kun je misschien een duidelijker plan maken, hoe dat op te lossen met of zonder hulp en een psycholoog oid. Misschien dat in eerste instantie zelfhulpboeken je de weg op kunnen helpen? Ik weet het ook niet, zit hier wat te brainstormen.
Hoe zou het met Problemo zijn? Is er al een tijdje niet geweest.
Heel herkenbaar...
En ja...ik ga er ook komen..net als jullie,absoluut..
Ik zie bij mijzelf al zóveel verschil vergeleken met een aantal maanden geleden...
Merk alleen steeds beter waar ik tegen aan loop...
Degene waar ik toen therapie van kreeg is er niet meer..helaas
Misschien dat je toch nog een andere kunt vinden. Maar als je al weet waar je tegen aan loopt, kun je misschien een duidelijker plan maken, hoe dat op te lossen met of zonder hulp en een psycholoog oid. Misschien dat in eerste instantie zelfhulpboeken je de weg op kunnen helpen? Ik weet het ook niet, zit hier wat te brainstormen.
Hoe zou het met Problemo zijn? Is er al een tijdje niet geweest.
vrijdag 3 februari 2012 om 14:56
vrijdag 3 februari 2012 om 15:28
vrijdag 3 februari 2012 om 16:12
Ochtendmens..hele herkenbare stof...a: door pure interesse..weet natuurlijk al langer dan vandaag wat mijn probleem is en b: door mijn opleiding...
Daardoor is het vaak ook een beetje dubbel voor me...ik weet,theoretisch, hoe en wat...maar kan het maar niet in de praktijk omzetten...
En ja...ben zeker iemand van de boeken...
Daardoor is het vaak ook een beetje dubbel voor me...ik weet,theoretisch, hoe en wat...maar kan het maar niet in de praktijk omzetten...
En ja...ben zeker iemand van de boeken...

vrijdag 3 februari 2012 om 20:17
vanmiddag kwam ik tot de conclusie dat hij ons beiden aan een lijntje zit te houden.. Hij wil mij niet verliezen zegt ie , maar op deze manier is ie mij al kwijt.. Ben net met kids op ijsbaan geweest. Initiatief van hem.. En toen ik thuis kwam hoorde ik hem bellen met iemand... Ik naar hem toe en dan ontkennen dat je belt he! Ach dan weet ik al genoeg.. Hij zat te bellen met haar. En straks zijn alle nummers gewist en weten we van niets meer.. Ach ik weet dat ik het niet moet pikken, maar zit nu ongelooflijk te janken bij het besef dat ik het blijkbaar niet ben voor hem. Vanmiddag moest ik ook al huilen. Word me gevraagt wat er nu weer is.. Nu ja zeg..
Vanavond maar weer eens een pittig gesprek voeren wat de bedoeling is allemaal... ben benieuwd. Als ie weer twijfeld houd ik mijn poot stijf( althans poging tot) Ik trek het niet meer. Dat aan een lijntje houden. Had ik maar een plekkie voor mijzelf met de kids
Vanavond maar weer eens een pittig gesprek voeren wat de bedoeling is allemaal... ben benieuwd. Als ie weer twijfeld houd ik mijn poot stijf( althans poging tot) Ik trek het niet meer. Dat aan een lijntje houden. Had ik maar een plekkie voor mijzelf met de kids

vrijdag 3 februari 2012 om 21:12
Als hij zo met jou speelt gaat hij het huis maar uit, boer of niet. Gaat hij desnoods maar in de stal slapen.
Dit is toch geen doen voor jou. Wat een kl**thommel als hij inderdaad met zijn liefje zat te bellen.
Laat je toch niet zo behandelen vrouw.
Hij is volwassen dus kan hij ook verantwoording nemen. Als hij dit niet doet moet hij ook voor de consequenties opdraaien. Eigen schuld, dikke bult.
.
Dit is toch geen doen voor jou. Wat een kl**thommel als hij inderdaad met zijn liefje zat te bellen.
Laat je toch niet zo behandelen vrouw.
Hij is volwassen dus kan hij ook verantwoording nemen. Als hij dit niet doet moet hij ook voor de consequenties opdraaien. Eigen schuld, dikke bult.
.
vrijdag 3 februari 2012 om 21:28
en zo is het eigenlijk ook.. Ik weet het en ook al maanden. Ik denk gewoon niet da het goed komt. Ik wacht tot hij ergens over gaat beginnen vanavond en dan vraag ik hem. En anders wacht ik ff een weekje tot ik de online rekening weer ik kan zien.. Dan zie ik precies wanneer en hoelang hij aan het belle is geweest en met wie. Ik denk nml dat hij nog steeds belt met haar. En als ie voor mij had willen gaan, had ie dat al maanden geleden kunnen doen. Ik denk gewoon dat hij mij niet wil vertellen dat ie klaar met mij is. En ik lig dan nu al wakker van het feit dat de kids straks hun vader verliefd op de bank zien zitten met een ander.. bah bah Kan het neit verdragen die gedachtes... oh moet er ff niet aan denken. Moet trouwens helemaal niet denken aan verliefde mensen... Word er met gemak letterlijk misselijk van als ik ze zie die verliefde mensen om mij heen. aaah baal soms zo erg van mijzelf.. Maar ik moet dit gewoon niet pikken. Ik ben 34 eb heb nog een heel leven voor mij.. Hoop ik met veel geluk.. en heel misschien in de toekomst toch liefde?? Tja we moeten wat te wensen over houden..
vrijdag 3 februari 2012 om 22:02
Tjonge Problemo.. Dít is toch geen leven? Ik weet hoe je je voelt nou. De onzekerheid. Het gezin dat kapot is. Je man wellicht in de armen van iemand anders (voor een tijdje). Ik begrijp zó goed dat je dit niet wil. Maar kijk eens naar de hel waar je nu in zit? Neem de regie in eigen handen en laat hem nú definitief kiezen. Jij bent meer waard dan dit....
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..

vrijdag 3 februari 2012 om 22:10
Ik zit in dezelfde situatie als de meeste van jullie.
Ik ben ook verlaten voor een jonger exemplaar en ben achter gebleven met 2 kinderen.
Lees hier al vanaf het begin mee en eigenlijk was ik jaloers op jou problemo, maar na je laatste 2 posts besef ik dat ik eigenlijk beter af ben.
Mijn vader zegt altijd, beter korte pijn dan lange pijn.
Ik heb er erg veel verdriet van, voel me ontzettend belazerd en ben boos dat mijn kinderen dit moeten meemaken omdat meneer z'n l*l achterna loopt.
Maar jouw situatie wordt nu wel heel vervelend. Ik vind het oprecht rot voor je dat je man niet de ballen heeft om het hoge woord eruit te laten komen en de bal bij jou laat liggen.
Ik zou het ook heel moeilijk vinden om de knoop door te hakken, zou het denk ik ook niet gedaan hebben. Het feit dat ik dan de stekker uit een huwelijk met kinderen zou trekken. Maar rationeel gezien heeft hij dat al gedaan. Hij voegt alleen niet de daad bij het woord. Misschien moet jij dat dan toch maar doen, hoe moeilijk ook, dit is niet goed voor jou.
Ik ben ook verlaten voor een jonger exemplaar en ben achter gebleven met 2 kinderen.
Lees hier al vanaf het begin mee en eigenlijk was ik jaloers op jou problemo, maar na je laatste 2 posts besef ik dat ik eigenlijk beter af ben.
Mijn vader zegt altijd, beter korte pijn dan lange pijn.
Ik heb er erg veel verdriet van, voel me ontzettend belazerd en ben boos dat mijn kinderen dit moeten meemaken omdat meneer z'n l*l achterna loopt.
Maar jouw situatie wordt nu wel heel vervelend. Ik vind het oprecht rot voor je dat je man niet de ballen heeft om het hoge woord eruit te laten komen en de bal bij jou laat liggen.
Ik zou het ook heel moeilijk vinden om de knoop door te hakken, zou het denk ik ook niet gedaan hebben. Het feit dat ik dan de stekker uit een huwelijk met kinderen zou trekken. Maar rationeel gezien heeft hij dat al gedaan. Hij voegt alleen niet de daad bij het woord. Misschien moet jij dat dan toch maar doen, hoe moeilijk ook, dit is niet goed voor jou.
vrijdag 3 februari 2012 om 22:52
ach ik zei laatst al tegen hem dat het mij zwaar valt. Heb hem net weg gestuurd naar vrienden of waar hij vanavond ook gaat zitten. Gezeik met die kerels niets op tv bah niets aan zo.. bla bla nou is mijn gezelschap niet genoeg?
Ach ik kan het best vol houden zo... Maar de vraag van mijn zus kwam.. Ben je gelukkig? Om het zo vol te houden? En met pijn in mijn hart en natuurlijk weer opnieuw janken... Nee ik ben niet gelukkig.. Maar mijn plan is als volgt.. Ik kan de 9e feb zijn rekening weer online inkijken en ga dat ook doen. Ik wil eerst zeker weten of ie nog contact heeft met der. En als dat zo is gaat ie maar een poos weg tot alles geregelt is.. Tenzij ik een plekkie op korten termijn kan krijgen.. Dan ga ik.
Ja ik roep al een hele poos dat ie is moet gaan kiezen en hij geeft aan dat de kids hem het belangrijkste zijn en dat ie mede daarom en ook om mij wil proberen te kijken wat het nog kan worden.. en ik maar wachten en wachten. Ik besef steeds meer dat het nu te lang duurt dat wachten... Hij heeft geen spijt. Hij geeft heel veel om haar en niet om mij, maar om de kids..
Ach ik kan het best vol houden zo... Maar de vraag van mijn zus kwam.. Ben je gelukkig? Om het zo vol te houden? En met pijn in mijn hart en natuurlijk weer opnieuw janken... Nee ik ben niet gelukkig.. Maar mijn plan is als volgt.. Ik kan de 9e feb zijn rekening weer online inkijken en ga dat ook doen. Ik wil eerst zeker weten of ie nog contact heeft met der. En als dat zo is gaat ie maar een poos weg tot alles geregelt is.. Tenzij ik een plekkie op korten termijn kan krijgen.. Dan ga ik.
Ja ik roep al een hele poos dat ie is moet gaan kiezen en hij geeft aan dat de kids hem het belangrijkste zijn en dat ie mede daarom en ook om mij wil proberen te kijken wat het nog kan worden.. en ik maar wachten en wachten. Ik besef steeds meer dat het nu te lang duurt dat wachten... Hij heeft geen spijt. Hij geeft heel veel om haar en niet om mij, maar om de kids..
vrijdag 3 februari 2012 om 22:58
en als ik kies heb ik het gedaan.. Dan ben ik diegene t6ov de kids die zegt dat het niet meer kan en ik voel me dan nu al zo schuldig.. Het voelt alsof ik ze die pijn aandoe.. en my god wat doet dat pijn. Terwijl ik eigenlijk weet dat hij het al tijden doet.
maar ja binnen in mij voelt het anders. Ik heb zon hekel aan mijn leven op dit moment en ik kan het hem maar niet aan het verstand krijgen.
Geld voor een koophuisje is der straks niet, zal moeten huren.. Is ook niet erg, maar gezien hoe ik nu woon zullen de kids erg moeten slikken en ik ook. Oh wat zal ik mijn vetrouwde plek hier missen en de kids zullen dat ook, die hebben het geluk nog dat ze bij pa kunnen gaan logeren...
Ach net wat ik zeg.. Ik heb zon hekel aan mijn leven nu.. Sta smorgens alleen op omdat de kids er zijn. de rest kan mij met gemak gestolen worden.. Heb geen zin meer.
maar ja binnen in mij voelt het anders. Ik heb zon hekel aan mijn leven op dit moment en ik kan het hem maar niet aan het verstand krijgen.
Geld voor een koophuisje is der straks niet, zal moeten huren.. Is ook niet erg, maar gezien hoe ik nu woon zullen de kids erg moeten slikken en ik ook. Oh wat zal ik mijn vetrouwde plek hier missen en de kids zullen dat ook, die hebben het geluk nog dat ze bij pa kunnen gaan logeren...
Ach net wat ik zeg.. Ik heb zon hekel aan mijn leven nu.. Sta smorgens alleen op omdat de kids er zijn. de rest kan mij met gemak gestolen worden.. Heb geen zin meer.
vrijdag 3 februari 2012 om 22:58

vrijdag 3 februari 2012 om 23:12
Jij hoeft je niet schuldig te voelen Problemo als jullie uit elkaar gaan. Jij hebt gedaan wat je kon maar ook hier zit een grens aan en die heb jij niet gekozen.Jouw man heeft die keuze gemaakt en als jij er niet aan onderdoor wilt gaan moet je kiezen voor jou en de kinderen.
Het mag en kan niet de bedoeling zijn dat jij depressief gaat worden.
Jij komt er wel, rechtsom, linksom maar met de kinderen en die gaan jou waarderen als zij ooit oud genoeg zijn om de situatie te begrijpen.
Het mag en kan niet de bedoeling zijn dat jij depressief gaat worden.
Jij komt er wel, rechtsom, linksom maar met de kinderen en die gaan jou waarderen als zij ooit oud genoeg zijn om de situatie te begrijpen.
vrijdag 3 februari 2012 om 23:40
Weet je ik droom gewoon van een leven waar ik in gewaardeert voel. Een vent die blij is als ik thuis kom.. Armen om mij heen en mij geborgen voelen.. Ik dacht dat ik alles had.. Het ultieme gevoel van geluk.. Daar ben ik vanaf geknikkerd en dat doet pijn. Oh zon pijn. Ik wil dat de kids zonder teveel schade op kunnen groeien. En ik hoop dat de kids mij nog steeds zo lief hebben zoals ik ze lief heb.. Het is zo moeilijk te beseffen dat hij dit alles zo op straat zet. Dat ie kan leven met dit. Hij die altijd en nog steeds zo gek is met zijn/onze kinderen en dan zover gaan dat uiteindelijk het hele gezin in pijn leeft. Ik kan mij niet voorstellen dat dat de bedoeling is geweest. Waarom doen ze toch zulke dingen..? Ik weet het allemaal niet meer.
Zat net uit te rekenen hoeveel ik zelf moet betalen aan een psych.. Nou dat is niet te betalen. Zal eens zien hoe en wat.
Depressief? Ja denk dat ik aardig die kant op ga. Als ik de kids niet had zou ik op bed liggen en niets doen.
Zat net uit te rekenen hoeveel ik zelf moet betalen aan een psych.. Nou dat is niet te betalen. Zal eens zien hoe en wat.
Depressief? Ja denk dat ik aardig die kant op ga. Als ik de kids niet had zou ik op bed liggen en niets doen.