Tja, en dat was het dan.... deel 3
donderdag 4 oktober 2012 om 10:05
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.
"Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone...".
Helaas komen er nog steeds mensen bij die hier posten dus we verlengen het nog maar een keer.
"Goedenavond,
Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...
God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...
Allalone...".
Helaas komen er nog steeds mensen bij die hier posten dus we verlengen het nog maar een keer.
zaterdag 30 maart 2013 om 16:02
Die dikke knuffel heb je dubbel en dwars verdiend lieve Problemo. Ik lees al zo lang mee en weet wat je allemaal hebt moeten doorstaan. Ik heb zo een respect en bewondering voor een ieder van jullie die de knoop heeft doorgehakt, hoe zwaar het ook valt. Als dit zo door blijft gaan wil ik ook de kracht hebben om het te doen. Ik zal eraan kapot gaan misschien, maar volgens mij zal dat op gegeven moment beter zijn dan leven in onzekerheid.
En Problemo, jij bent helemaal geen egoist geweest. Je hebt gedaan wat goed was voor jou en je kinderen. Je hebt gehandeld als een lieve, zorgzame en beschermende moeder. Wil je dat onthouden en nooit meer vergeten?
Ik heb nog elke dag verdriet en de weekenden zijn het ergst. Het lukt mij niet dingen te ondernemen, los van de vaste dingen die ik doe. Ik ben zo afgevallen en was al niets. Ik doe nu zo mijn best om toch te eten. Het moet, want anders beland ik in het ziekenhuis.
Heel veel sterkte met je beslissing voor vanavond en ik ben in gedachten bij je. Doe je best sterke lieve vrouw.
Extra dikke knuffel
En Problemo, jij bent helemaal geen egoist geweest. Je hebt gedaan wat goed was voor jou en je kinderen. Je hebt gehandeld als een lieve, zorgzame en beschermende moeder. Wil je dat onthouden en nooit meer vergeten?
Ik heb nog elke dag verdriet en de weekenden zijn het ergst. Het lukt mij niet dingen te ondernemen, los van de vaste dingen die ik doe. Ik ben zo afgevallen en was al niets. Ik doe nu zo mijn best om toch te eten. Het moet, want anders beland ik in het ziekenhuis.
Heel veel sterkte met je beslissing voor vanavond en ik ben in gedachten bij je. Doe je best sterke lieve vrouw.
Extra dikke knuffel
zaterdag 30 maart 2013 om 16:40
nee heb het niet voorgelegd, want weet hun reactie toch wel. Hun gaan gewoon naar kroeg toe en trekken zich er niets van aan. Als ik erop zou staan dat ik daar niet naar toe wil, dan gaan we vast ergens anders heen, maar eigenlijk vind ik ook dat ex normaal moet gaan doen. Helaas heb ik dat allemaal niet in de hand. Ik heb bij deze vrienden mijn hart gelucht toen ik het heel moeilijk had. Ze hebben me gesteund en getroost. Het waren eigenlijk ex zijn vrienden, maar ik ben dichter naar hun toegegroeid. Maar doordat ik mijn hart gelucht heb bij hun zijn ze hem anders gaan bekijken. En dat maakt dat ex uit zijn vel springt.. Want ik had natuurlijk niet persoonlijke shit mogen vertellen aan hun.. aldus ex. Het maakt dat ik denk had ik het niet mogen vertellen? wat er gebeurt is en wat dat met mij doet. Zo heb ik aan hun verteld dat ex mij te dik noemde en dat hij telkens loog en nog meer dingen die hij mij noemde.. ach ik basel maar wat. Weet het ook allemaal niet allemaal meer. Ben een beetje klaar met het gezeur...
zaterdag 30 maart 2013 om 17:09
Ik kan mij voorstellen dat je er klaar mee bent. Iemand die je zo geestelijk heeft mishandeld met zijn opmerkingen en dan eist dat je niet met anderen over mag praten is absoluut niet eerlijk bezig. Kijk, je hoeft/moet je man of vrouw niet bij anderen te kleineren, maar je mag wel zeggen wat je pijn heeft gedaan. Je mag toch ventileren en je hart luchten? Ik vraag mij af of zij niet hetzelfde doen als ze bij hun minnares zijn. Die krijgt alles te horen van wat vrouw allemaal niet goed doet en alle persoonlijke zaken. Vrouw is lui, vrouw is dik, vrouw geeft mij geen aandacht, vrouw leeft als een zus met mij enz. Het is zo oneerlijk. En als jij je hart uitlucht bij goede vrienden, dan kan en mag het niet. Pffff, geen wonder dat je een beetje klaar bent met het gezeur.
zondag 31 maart 2013 om 22:15
Ha ja ik ben er geweest. Maar ik wou eigenlijk niet. Goede vriend haalde me op. Dus ik moest wel! Ex begon gelijk met zeiken dat ik zo laat in kroeg was. En gemeenschappelijke vrienden waren er ook allemaal. Erg gezellig, maar ik kreeg al gauw verwijten dat ik te gemaakt was en dat ik bij iedereen zat te slijmen en dat het door mij komt dat sommigen niet zoveel meer met hem op hebben. En dat hij vind dat ik meer dingen samen moet doen. Bla bla bla. Snachts kreeg ik allemaal berichten dat hij zo boos was op mij omdat ik iedereen zou opstoken zodat ze op mijn hand Zouden staan en . Nou das niet zo. Mensen weten dat ik het zwaar heb. Maar verder vertel ik niets.. Maar anyway de nacht eindigde met een scheldserenade dat ik een vuile h**r zou zijn enz. En slachtafval maar bellen naar me enz... Ach ik had gewoon thuis moeten blijven.. Denk
zondag 31 maart 2013 om 22:56
Problemo, goed dat je bent gegaan en laat ex het heen en weer krijgen, zijn feestje..
Darkcloud, ga je niet spiegelen aan wie dan ook, doe het op jou manier en jou tempo..
Weekenden zijn indd heel erg lastig nu, heb je geen vriendinnen waar je wat mee kunt doen?
Het verdriet is heftig nu, het is allemaal nog zo rauw en doet zó ontzettend veel pijn, zeker als je ook nog geen zekerheden hebt..
Sterkte meis..
Darkcloud, ga je niet spiegelen aan wie dan ook, doe het op jou manier en jou tempo..
Weekenden zijn indd heel erg lastig nu, heb je geen vriendinnen waar je wat mee kunt doen?
Het verdriet is heftig nu, het is allemaal nog zo rauw en doet zó ontzettend veel pijn, zeker als je ook nog geen zekerheden hebt..
Sterkte meis..
maandag 1 april 2013 om 07:54
quote:problemo schreef op 31 maart 2013 @ 22:15:
. Maar anyway de nacht eindigde met een scheldserenade dat ik een vuile h**r zou zijn enz. En slachtafval maar bellen naar me enz...1) Waarom neem je op? Je schrijft hij bleef maar bellen, je kan ook stellen : JIJ bleef opnemen (midden in de nacht)
2) Waarom heb je nog geen ander nummer?
. Maar anyway de nacht eindigde met een scheldserenade dat ik een vuile h**r zou zijn enz. En slachtafval maar bellen naar me enz...1) Waarom neem je op? Je schrijft hij bleef maar bellen, je kan ook stellen : JIJ bleef opnemen (midden in de nacht)
2) Waarom heb je nog geen ander nummer?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
maandag 1 april 2013 om 08:56
Hbg. Ik heb niet opgenomen. Ik lag op bed en heb telefoon altijd bij me voor de kinderen zodat hun mij kunnen bellen. Ik heb nummerweergave, dus kon ik zien wie mij wakker belde. En smorgens kon ik zien hoe vaak er is gebeld.
En ja ik had een nieuw nr. Maar dochter had mij nodig toen ze laatst bij hem waren.. En heeft mij gebeld. Toen heeft hij alles na lopen zoeken enz en zo achter mijn nieuwe nr gekomen. Ik kan moeilijk m'n dochter hiervan de schuld geven. Ze zijn nog jong. Ze is nog maar acht.. Verder doet politie hier niets aan zeggen ze. Hij heeft mij fysiek niets gedaan aldus hun.
En ja ik had een nieuw nr. Maar dochter had mij nodig toen ze laatst bij hem waren.. En heeft mij gebeld. Toen heeft hij alles na lopen zoeken enz en zo achter mijn nieuwe nr gekomen. Ik kan moeilijk m'n dochter hiervan de schuld geven. Ze zijn nog jong. Ze is nog maar acht.. Verder doet politie hier niets aan zeggen ze. Hij heeft mij fysiek niets gedaan aldus hun.
maandag 1 april 2013 om 09:01
maandag 1 april 2013 om 09:28
Ja Campari ik dacht maar zo er is altijd overal genoeg te doen. Zonder hem tegen te komen. Verder ben ik niet zon kroegtijger hoor haha. Maarre ff uit eten en dan wat drinken is altijd leuk. Alleen waren al mijn vrienden in doelbewuste kroeg. En ik besloot dat dat wel zou kunnen dat ik kwam. Maar ex kon het niet hebben.
Ex zit trouwens met blauw oog thuis. Een van zijn vrienden kwam gisteren verhaal halen bij hem toen ie weer nuchter was over het feit dat ie tegen mij zo tekeer is gegaan.. Dat verhaal halen schijnt te zijn geëindigd met een blauw oog voor ex... Tja hoor nog wel es wat
Ex zit trouwens met blauw oog thuis. Een van zijn vrienden kwam gisteren verhaal halen bij hem toen ie weer nuchter was over het feit dat ie tegen mij zo tekeer is gegaan.. Dat verhaal halen schijnt te zijn geëindigd met een blauw oog voor ex... Tja hoor nog wel es wat
maandag 1 april 2013 om 09:35
maandag 1 april 2013 om 14:03
Vragen jullie je niet af hoe je je zó hebt kunnen vergissen in je ex?
Ik vraag me dat dagelijks af. En vraag me dan ook af of hij nou idd zo'n klootzak is, of dat ik zo'n heks ben (die dit gedrag blijkbaar verdiend). Of dat hij 'normaal' handelt en ik vanuit mijn verdriet en boosheid overal iets achterzoek en het dus op me afroep.
Ik weet het werkelijk waar niet.
Ik vraag me dat dagelijks af. En vraag me dan ook af of hij nou idd zo'n klootzak is, of dat ik zo'n heks ben (die dit gedrag blijkbaar verdiend). Of dat hij 'normaal' handelt en ik vanuit mijn verdriet en boosheid overal iets achterzoek en het dus op me afroep.
Ik weet het werkelijk waar niet.
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
maandag 1 april 2013 om 18:49
maandag 1 april 2013 om 19:09
quote:allalone schreef op 31 maart 2013 @ 22:56:
Problemo, goed dat je bent gegaan en laat ex het heen en weer krijgen, zijn feestje..
Sterkte meis..Allalone, ik wil mij zeker niet spiegelen aan een ander, omdat ik besef dat het niet realistisch is. Ik zal het zeker op mijn eigen tempo moeten doen. De weekenden zijn echt een drama. Ik heb vrienden en die willen graag iets met mij doen, alleen kan ik het nog niet aan. Mijn veiligste plek is nu onder mijn dekbed hoe deprimerend het ook klinkt. Het is echt pijnlijk en heftig allemaal en die onzekerheid is echt killing. Maar bedankt voor je woorden ter ondersteuning en aanmoediging. Kan ik goed gebruiken. Liefs.
Sterkte meis..Allalone, ik wil mij zeker niet spiegelen aan een ander, omdat ik besef dat het niet realistisch is. Ik zal het zeker op mijn eigen tempo moeten doen. De weekenden zijn echt een drama. Ik heb vrienden en die willen graag iets met mij doen, alleen kan ik het nog niet aan. Mijn veiligste plek is nu onder mijn dekbed hoe deprimerend het ook klinkt. Het is echt pijnlijk en heftig allemaal en die onzekerheid is echt killing. Maar bedankt voor je woorden ter ondersteuning en aanmoediging. Kan ik goed gebruiken. Liefs.
maandag 1 april 2013 om 19:37
DC de scharrel van ex is niet meer zijn scharrel.. Tja ik ging bij ex weg. En toen was scharrel niet meer spannend! Karma
Dames ik heb het heft maar in eigen handen genomen.. Ik heb m'n goede vriend ( die van het gestolen kusje en de bloemen haha) gevraagd of ie met mij wil daten.. Tja dat wil ie heel graag zegt ie. Toch enigszins de kriebels over en weer... Tjonge ben toch geen 16 meer? Haha
Dames ik heb het heft maar in eigen handen genomen.. Ik heb m'n goede vriend ( die van het gestolen kusje en de bloemen haha) gevraagd of ie met mij wil daten.. Tja dat wil ie heel graag zegt ie. Toch enigszins de kriebels over en weer... Tjonge ben toch geen 16 meer? Haha