twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Hey meiden,

weer een nieuwe week...

@ Claar: meid, dit klinkt niet goed... Je bent gewoon niet gelukkig en het lijkt me niet dat dit 'zomaar' kan worden opgelost. Nr2 lijkt een welkome afleiding, maar volgens mij moet je nu toch echt eerst en vooral beslissen over hoe het verder moet met je relatie met 1, want zo kan het toch niet verder? Ga je een gesprek aan met je stiefmoeder om daarover te praten en ga je nr2 vernoemen of niet? Sterkte in ieder geval!

Verder niets nieuws te melden. Heb nr2 sinds vorige week zaterdag niet meer gehoord of gezien. 1 keer een sms gestuurd en geen antwoord gekregen... zucht! Communicatie is echt niet z'n troef, hoor :D. Vanaf morgen moet ik terug aan het werk.. bleh, de vakantie was veeeeeeel te kort!!!!

Liefs,

Marlies
Hai meiden,

Ben er ook weer even. Ik heb in het vorige draadje een keer wat geschreven over een vriend waar ik al bijna 8 jaar gek op ben (al voor ik mijn man leerde kennen)... Wat een frustraties hier van iedereen... :( Helaas herkenbaar... Alleen niet in die zin dat mijn nr 2 weet dat hij mijn nummer 2 is, dat scheelt misschien wel een hoop verdriet en frustraties, hihi...

Ik probeer niet zo vaak meer aan mijn vriend B. te denken, maar 't lijkt wel hoe harder ik probeer hoe minder goed het lukt. Hij zit zo ontzettend in m'n hoofd. Ik ben zo gelukkig met m'n man en twee kids maar desondanks denk ik vaak, wat als ik nou 8 jaar geleden gewoon tegen B. had gezegd wat ik voor hem voelde, misschien was alles dan wel heel anders gelopen. Het is zo frustrerend om dat niet te weten. Zou hij gezegd hebben dat hij hetzelfde voor mij voelde, zou hij meteen een einde aan onze vriendschap gemaakt hebben, zou hij zou hij zou hij AAAAAARGH!

Hij is bijna jarig. Ik heb een boek voor 'm gekocht waar we 't vaak over hebben. Die ga 'k opsturen. Ik heb in gedachten ook al 100 keer de tekst op z'n kaartje geschreven. Hij heeft nu vakantie maar blijft gewoon thuis, ik zou 't zo gezellig vinden als ie langs zou komen. Maar ik durf het niet te schrijven. Stom hè.

Ik kan zo ontzettend lekker met 'm kletsen over boeken en films, dat kan ik helemaal niet met m'n man. Of gewoon op een terrasje of op 't perron terwijl we op de trein wachten zitten mensen kijken en precies hetzelfde denken op hetzelfde moment. Het is gewoon allemaal zo relaxed met hem. Ik kan hem niet zomaar vertellen wat ik voor hem voel want dan is het gewoon echt over met de vriendschap denk ik. Ik heb geen idee wat hij voor mij voelt...

Ik ken hem nu al 8 jaar, of bijna 9 zelfs en al die tijd heeft hij geen vriendin gehad. Wat moet ik daar nou uit opmaken? Misschien is ie wel homo, haha, dat zou een opluchting zijn op een of andere manier. Er hangt altijd een soort spanning als we samen zijn, maar 't is ook weer erg relaxed als we een tijdje bij elkaar zijn. Moeilijk uit te leggen. Ow, en hoe hij naar me lacht, wauw. Maar dat doet ie vast naar iedereen, da's gewoon zijn manier van lachen, ow maar ik smelt er helemaal van. Hij is zoooooooooo mooi! Als hij hetzelfde voor mij zou voelen, ik zou van gekkigheid niet weten wat ik moet doen. 

Ik ga maar weer even verder met z'n verjaardagskaart. 

Sterkte allemaal!
Hoi allemaal, Marieke, als ik jouw was zou ik de confrontatie met hem aan gaan. Naar mijn idee kan dat alleen maar duidelijkheid geven. Ik zou er niet tegen kunnen als zo iets belangrijks tussen mij en mijn nr2 of welke persoon dan ook in zou staan.

Lois, om nog even terug te komen op wat jij schreef, het is inderdaad zo dat de leugen minder erg lijkt als je achter een uitje een uur met je nr2 aan plakt. Maar dat is inderdaad meer het gevoel dan dat het echt zo is. Waar ik bij mezelf niet goed van wordt, is dat de gewoonste dingen ineens verdacht worden in mijn ogen en ik overal bij na ga denken.

Basra, ik kan je geen raad geven. Ik zou er niet van op kijken als hij ook gevoelens voor jou heeft.

Goed meiden, het allerbeste allemaal, sterke voor iedereen die het nodig heeft.
Marieke, Ik denk idd ook dat ik het onderwerp zelf ter sprake zou brengen. Het lijkt er nu ook een beetje op dat hij jou alvast mild wil stemmen voordat hij met zijn 'nieuws' komt. Ik denk dat hoe langer je wacht, hoe meer het tussen jullie in komt te staan.

Flamenco, dat van kleine dingen die verdacht lijken, herken ik ook! Je gaat je verantwoorden over de meest stomme dingen. Terwijl daar niets fouts aan is. Slaat nergens op. Het schijnt zelfs een kenmerk van vreemdgangers te zijn dat je alles tot in detail gaat vertellen en verantwoorden..

Marlies, Wat vreemd dat nr2 nu ineens weer zo stil is.. En wat goed van je dat je daar zo laconiek over kunt zijn! Miss komt dat wel door jou situatie maar ik zou er niet goed van worden!

Vandaag moest nr2 weer werken, en precies zoals ik dacht heeft hij geen contact gezocht. Miss omdat hij weet dat nr1 nog vakantie heeft. Maar hij weet dat niemand mijn sms leest en dat hij best iets kan laten horen.. Ik weet dus nog steeds niet hoe hij het werkelijk vond om een week lang zo dicht bij elkaar te zijn. Nou zit ik al weer te dubben om hem morgen een sms te sturen en het hem gewoon te vragen, maar 't is ook wel weer makkelijk voor hem dat ik contact zoek! Ik word er niet goed van.. Wat is wijsheid??

Claartje, Zorg dat je hulptroepen in de buurt hebt. Het gaat niet goed met je en ook je zoontje wordt hier de dupe van. Probeer met een vriendin ofzo eens goed naar je huidige situatie te kijken. Is er nog iets te redden? Miss met professionele hulp? ik denk nl nog steeds dat je een beetje in nr2 probeert te vluchten. Heel veel sterkte meid!

Nou, hier dobberen we maar weer verder...XXX
Hi Meiden,

Vrijdagavond was ik dus was wezen drinken met Nr2 en meerdere collega's. Eigenlijk liep het allemaal niet zo soepel, onderweg naar huis vroeg me ik echt af waar ik nu eigenlijk mee bezig was. Ik heb dus het hele weekend geen contact met hem opgenomen. Vanochtend belde hij mij op terwijl we onderweg naar werk waren. Dit bevestigde voor mij weer even dat ik me toch niet alles verbeeld en dat het wel degelijk ook van hem afkomstig is.

Ik moest eerst naar een vergadering en heb hem vandaag bijna niet gesproken. Een van zijn collega's is op vakantie en hij heeft heel druk vandaag. Tis wel goed zo.
Hoi allemaal,

Josefien, wat goed van je dat je gepraat hebt met je nr1, alleen wat bedoel je met een keuze maken??? de keuze voor nr2 of de keuze voor een scheiding???

Als ik nu de beslissing zou nemen om te scheiden zou dat niet zijn voor nr2, maar meer voor mezelf  om de situatie dat er ruimte was voor een nr2, en komt hij over een paar jaar bij mij, prima, maar ik zou eerst nog zeker een jaar of wat alleen blijven, eerst allebei de scheidingen verwerken en dan zien of de liefde nog zo sterk is dat we volledig voor elkaar gaan, snap je wat ik bedoel, niet nu gaan scheiden in de hoop dat je nr2 bij je intrekt,

Heb zelf mijn nr2 vorige week weer ontmoet, yesyes!! En wij zijn heel duidelijk tegen elkaar nu, voorlopig nog niet weg bij onze gezinnen, en elkaar heel af en toe zien,

knuffel voor allemaal groetjes Anna
Het is maar stil hier! Ik kan me haast niet voorstellen dat er zo weinig te vertellen is...

Heb toch naar nr2 een sms gestuurd om te vragen hoe het met hem ging. Hij belde toen meteen... Maar aangezien ik met twee kinderen in een speelgoedwinkel stond was dat niet handig! Wel per sms afgesproken dat ik 'm dond of vrij bel. Ik vroeg hem ook in een paar woorden weer te geven hoe hij die week in Frankrijk had gevonden. Niets meer...... Hoe suf kun je zijn om dan zelf weer in te gaan vullen wat HIJ denkt!
Anaianai, Wat is het heerlijk om te weten dat je allebei zoveel om elkaar geeft. Dat geeft zo'n rust vind ik.. Ik merk bij jou dat jullie dat, in het sporadische contact wat jullie hebben, ook regelmatig naar elkaar uitspreken. Daardoor kun jij er denk ik ook in berusten. Ik vind het knap om te lezen hoe jij (in de loop der tijd) zo je weg gevonden hebt! Hou vol..

Mijn nr2 en ik zijn ook heel duidelijk geweest naar elkaar toe. Dat gaf mij ook rust en het gevoel dat 't goed was zo. Op vakantie ben ik daardoor ook gewoon mezelf geweest. Hij heeft mij (en ik hem) in alle hoedanigheden gezien..Opgedoft, haar in de oorlog, zonder make up, in bikini etc.. We hadden 't er vorige maand ook uitgebried over gehad dat we van elkaar hielden, al zouden we 20kilo zwaarder en groen zijn. Dus heb ik die gok op vakantie ook maar genomen.

Het probleem is nu dat de onzekerheid weer boven komt drijven, omdat ik totaal niet kon peilen die week wat hij van de hele situatie vond. Mijn nr2 is ook niet zo'n prater over gevoelens. Hij zegt:'Je weet dat ik van je hou, dat ga ik niet iedere week zeggen. Zo ben ik niet' Dus eigenlijk moet ik daar gewoon op vertrouwen....Pffff
Anna, wat zijn jouw gevoelens t.o.v. je nr. 1? En heb je er echt rust in gevonden met het af en toe zien van nr. 2 en weten dat je nog jaren op elkaar moet wachten? En hoe sta je in dat opzicht t.o.v. nr. 1? Geen schuldgevoelens dat je hart bij nr. 2 ligt? Zondag verwoordde mijn zoon, waar ik mee aan het stappen was het als volgt: ik zie jullie als goede kennissen. Ik zou zelf nooit zo'n relatie willen, want ik mis de intimiteit, maar respecteer dat jullie voor ons bij elkaar blijven. Wat kinderen zoal niet voelen he? Gisteren weer uitgebreid gesproken met nr. 1. Hij was zo wanhopig, heeft z'n welgemeende excuses gemaakt voor zijn jarenlange respectloze behandeling van mij, maakte me verwijten dat ik zo lang niet gepraat heb (wel met vriendinnen, maar durfde dat niet naar hem toe). Was blij dat we de afgelopen tijd zo goed praten en wil dat we bij elkaar blijven. Hij heeft me liever voor 50% dan helemaal niet meer. Triest he? Ik denk dat je dat niet zou moeten willen. Je wilt toch dat iemand voor 100% voor je gaat? Ik word hier heel treurig van. Was voor het gesprek van gisteren al bezig m'n financiele situatie op een rijtje te zetten. En dit brengt me dan weer aan het twijfelen. Waar doe ik goed aan? En hoe weet ik of ik medelijden heb met m'n nr. 1 of dat er nog een spoortje van liefde zit? En, Anna, ik zou echt niet direct gaan samenwonen met nr. 2 hoor, mocht het tot een scheiding komen. Hij woont ver bij me vandaan en ik heb hier toch m'n werk, kids en vrienden. Daarnaast vinden we het beiden belangrijk om ook afzonderlijk met onze vrienden om te gaan. Ik zou hooguit een lat-relatie aangaan en denk dat we dit beiden prima zouden vinden. Maar zover is het nog niet, moet eerst uit m'n gevoelens zien te komen. Wat doe je iedereen aan he als je gaat scheiden. Aan de andere kant, alleen medelijden en genegenheid is volgens mij ook niet voldoende. Ik wou dat iemand mij kon zeggen wat de verstandigste keuze zou zijn, maar vrees dat ik dat helemaal zelf uit moet vogelen. Alle meiden, veel sterkte!!!!
Een knuffel voor allemaal!

Ik krijg tranen in de ogen als ik de verhalen lees, keuzes die we moeten maken, verwarde gevoelens, emoties (met name verdriet) die hoog oplopen...... Wederom vraag ik mezelf af wat we onszelf aan doen? Is het dit alles waard? Is dit ook mijn voorland? Het antwoord daarop weet ik eigenlijk wel: Uiteindelijk is ook dit mijn voorland, helaas.....

En ik kan het niet laten....... Vandaag hebben mijn nr. 2 en ik heel onverwachts veel email- en sms-contact gehad, dan geniet ik mateloos, zweef!

Het lijkt wel een verslaving, maar o, ik wil ze allebei! Nummer 1 en nummer 2! Nu zijn hier nog geen twijfels, geniet ik van beiden, maar als ik jullie verhalen lees.... Ik weet het, het gaat mij ook overkomen. Voor nu steek ik mijn hoofd maar in het zand, struisvogelpolitiek, en geniet!

Ik sla even een arm om jullie heen! en wens iedereen heel veel sterkte en wijsheid, uiteindelijk moeten we het toch allemaal zelf doen, zelf onze beslissingen nemen.

Probeer te genieten van de mooie momenten!

Knipoogje

Lois, ja, wij spreken elkaar weer zowat iedere dag even telefonish, en ja, we delen alle soorten gevoelens, en dat geeft mij rust, het is geen fling, we houden echt van elkaar, en hij heeft mij ooit dat ik in het ziekenhuis lag stiekum opgezocht, ik zag er toen niet uit , en hij houdt van mij, hij vond me toen zelfs mooi, zucht, net wat je zegt , je houdt niet alleen van het uiterlijk, maar vooral het innerlijk, en hij is precies het type man waar ik NOOIT op zou vallen, haaha,

Josefien, mijn gevoelens naar nr1 ???!!! Tja, nu ik weet hoe het ook kan, weet ik dat hij anders houdt van mij dan ik van hem hield, oeps, hield???! ja, ik hou nog van hem als van een familielid, hij interesseert zich in niks van mij, heb geprobeerd te praten weer, voor de zoveelste keer, en hij vindt het allemaal wel best,en al zou ik nu weggaan gaat hij echt door het lint, laat ons (kids en ik) dan compleet vallen, dat weet ik zeker, ik heb al genoeg met hem meegemaakt, en door wat ik heb meegemaakt dat kan ik hier niet vertellen, is er ruimte voor nr2 gekomen, en heb ik ook geen schuldgevoel, en ik doe zoveel voor nr1, die heeft er echt geen 'last' van of weet van,

verhelderend wat er naar boven komt door vragen van jullie, fijn is dat, het van je af te kunnen schrijven,

waar ik wel zelf last van heb is jaloerse gevoelens naar de nr1 van nr2, dat hij bij haar thuiskomt, in bed stapt, samen weg, samen eten, pfff, hoe hebben jullie dat nou??? nr2 zegt dan, als dat zo goed zat dan was jij er niet!!!!

knipoogje, knuffel terug!!!

En ja, ik heb rust maar ook verdriet, dat we elkaar 'te laat' zijn tegengekomen, en dat het nu nog 'te vroeg' is voor ONS

groetjes Anna
Hoi allemaal...

Het gaat hier nu ff weer relaxed..

Ik weet dat nr 2 weer terug is en over een paar dagen weer weggaat.

Heb hem niet gezien of gehoord vanaf zaterdag dus eigenlijk geeft dat wel rust..

met nr 1 en mij gaat alles ok eigenlijk..

Heerlijk rustig met ons drietjes op dit moment.

Alleen mijn gevoelens zijn nog warrig en zolang ik nr 2 niet zie of hoor makkelijk te hanteren..

Maar ik ontkom niet aan  nr 2.

De gevoelens zijn helaas ook vrij diep en heftig...

Maar ga gewoon niet toegeven!!

En ja, ben niet iemand die snel gevoelens heeft..

Ben te vaak en te diep gekwets dus geef me ook niet snel bloot.

Heb het ook alng ontkent en gezegd we zijn alleen maar vrienden..

Er is niets tussen ons, voel me niet aangetrokken tot hem, er is geen spanning..

Maar ja, iedere gek die mij kent en die hem zag, zag wel wat anders..

Alleen kan er op dit moment al veel veranderd zijn..

Naja, het gaat verder goed iig..

Hopenlijk met jullie ook! Ga iig genieten van het mooie weer en zie wel.

Jullie fijne dagen meiden..

Moet vanaf morgen ook weer werken.!
De gedachte 'had ik nr2 maar eerder ontmoet' gaat voor mij niet op omdat hij een stuk jonger is dan ik. Daarnaast moet ik toe geven dat wie en wat ik ben deels ook te maken heeft met wat ik tot nu toe mee gemaakt heb. En ik kan niet anders dan zeggen dat nr1 mij heel veel goed heeft gedaan. Nr2 zegt altijd dat ik een positieve levensinstelling, veel zelf vertrouwen en een sterke persoonlijkheid heb. Nr1 heeft echt nooit anders gedaan dan me bij gestaan. als er dingen zijn waar ik niet tevreden over ben in onze relatie dan ben ik echt de enige schuldige want ik heb er nooit de energie in gestoken om er met nr1 de confrontatie over aan te gaan. En toen kwam nr2 en plotseling herken ik zoveel dingen, hebben we zoveel gemeen, denken we over zoveel dingen hetzelfde en heb ik geen woorden nodig om iets duidelijk te maken. Het is onvoorstelbaar als ik me bedenk hoe verschillend onze achtergronden zijn en hoeveel overeenkomsten er tegelijker tijd zijn. Het is zo moeilijk. ik zal nooit vergeten dat ik altijd zeker wist dat dit mij niet zou over komen.

Josephien, als je man zegt dat hij je liever voor 50% heeft dan helemaal niet, laat hij daar niet mee door schemeren dat hij aan voelt dat je een ander hebt?
Flamenco, zoals je weet lijken onze verhalen sterk op elkaar. Alleen is mijn nr. 2 net als mijn nr. 1 7 jaar ouder dan ik. Idd een feest van herkenning bij nr. 2. Nr. 1 heeft echt geen vermoeden over nr. 2. Hij is een charme-offensief gestart. Geeft me de hele tijd kusjes (hij had me wel 15 jaar niet gezoend!!!!!!!!!!!!!! en heeft daar nu veel spijt van), zegt dat ik de liefde van z'n leven ben. Ik weet echt niet meer wat ik hier nu mee aan moet. Denk je dat je op een scheiding aan moet koersen, weet je het ineens niet meer. Sterkte meid, leuk om zo ervaringen uit te wisselen.
Josephien, Wat verwarrend zo'n charme-offensief!! Denk je net dat je 't voor jezelf op een rijtje hebt.. wordt alles weer op 'losse schroeven' gezet! Probeer goed naar je eigen gevoel te luisteren, want 't feit dat nr1 nu ineens moeite doet om te laten zien wat hij voor je voelt, wil natuurlijk niet zeggen dat jouw gevoelens ten opzichte van hem ineens totaal anders zijn..

Anaianai, Wat typisch, dat veel van ons nu een relatie hebben met een man, die eigenlijk helemaal je type niet is! Zo ook bij mij...

Wat me wel opvalt is dat ik een van de weinigen ben met een nr1 waar ik ook echt heel veel van hou! Ik schaam me eigenlijk diep omdat mijn nr1 alles heeft wat een vrouw kan wensen.. Hij ziet er erg goed uit,is een échte man, fantastische minnaar, erg op zijn gezin gericht, goeie kok en zeker niet te beroerd zijn handen uit z'n mouwen te steken! Veel vrouwen benijden mij en zouden een moord doen voor zo'n vent...

De enige reden die ik kan bedenken voor mijn verliefdheid op nr2, is het feit dat nr1 mijn eerste en enige relatie is. Iets inhalen??

Ik weet wel dat ik oprecht van nr1 en van nr2 houd!En dat dit ook heel goed naast elkaar kan bestaan. Het ging me helemaal goed in de periodes dat het tussen nr2 en mij helemaal lekker liep.(zowel qua gevoel als de frequentie van het contact.) 

Raar toch?

Morgen heb ik weer even contact met nr2, ben benieuwd wat voor gesprek het wordt...

Knuffel voor jullie allemaal...
Hallo allemaal weer,

Het is hier met de rust gedaan, nr. 2 en ik zitten hele dagen met elkaar te sms-sen, mailen en te telefoneren, genieten dus. Hij is iets eerder teruggekomen van vakantie en heeft me zo gemist, lief he?

Ik voel me wel enorm schuldig hoor, ik doe hier thuis bijna niets meer, heb nergens aandacht voor. Wat dat aangaat, moet ik mezelf even oppakken en een trap onder de kont geven!

Ook hier is nr. 1 ineens heel erg aanhankelijk, daar heb ik nu wel moeite mee hoor, zeker als ik een hele dag in de weer ben geweest met mijn nr. 2.

Ik heb hetzelfde als Lois, ik houd van nr. 1 en nr. 2 en kan me ook geen betere man wensen als nr. 1.

Ik moest ook een beetje lachen om je zin: "De enige reden die ik kan bedenken voor mijn verliefdheid op nr. 2, is het feit dat nr. 1 mijn eerste en enige relatie is. Iets inhalen?" Dat is hier ook aan de hand, ik weet zeker dat het iets inhalen is, tenminste wel bij mij.

Ik wens jullie allemaal veel sterkte, geniet van de mooie momenten.

Knipoogje
Oh Knipoogje, wat doe je nou??! Jij was juist mijn voorbeeld, jij liet mij zien dat je ook met een bepaalde rust van elkaar kunt genieten... De weg die ik al zolang met nr2 probeer te vinden. Bij jou gaat 't dus gewoon (net als bij vele anderen) ook met pieken en dalen, met rust en onrust. Ik herken de fase waar je nu weer in zit maar al te goed. Weken waarin ik geen moer in huis deed, (lange leve mijn hulp!). Ik zette de stofzuiger in de kamer en......stapte er tijdens het telefoneren gewoon overheen! Mijn nr2 kon niet meer werken en kreeg hierdoor (terecht) vragen van zijn baas. Maar oh wat was 't heerlijk!! Ik was thuis een zonnetje'en kon de hele wereld aan..

Ik denk ook wel zeker te weten dat 't bij mij te maken heeft met een inhaalslag. Ik was een laatbloeier en denk dat ik onbewust 'mijn marktwaarde' aan 't bepalen was.De pest is dat ik echt hou van die man...Terwijl hij nog niet half zo lief voor mij is als nr1.Ik hoop eigenlijk dat ik binnenkort zo baal van ons minimale contact, dat 't gevoel over gaat voor hem.. Maar ik vrees dat dat niet zomaar zal gebeuren. We hebben al zo'n turbulente relatie achter de rug, dat 't eigenlijk al over zou moeten zijn.

Hij probeert 't wel, maar durft echt maar het minimale te doen. Hij wordt geleidt door angst! Wat moeilijk dat je dan zoveel om elkaar geeft. Ik heb de hoop op een rustiger vaarwater al opgegeven met hem. Telkens denk ik: 'We hebben nou een goede manier te pakken.' En steeds komt er niets van terecht! Maar we willen elkaar niet kwijt, kunnen elkaar niet loslaten....

Wat een ellende toch...!

kus Lois

Ps. Viel ik er nou maar eens spontaan een kilo of 5 van af...maar zelfs dat niet! 
Hai meiden,

'k Zat me net af te vragen... Iedereen die hier schrijft, hebben jullie eigenlijk allemaal écht wat met jullie nr 2? Of zijn er ook meiden die gewoon verliefd zijn op nr 2, zoals ik dus? Ik heb verder niks met hem, heb het ook nooit tegen hem gezegd. Hij weet helemaal niet dat ik verliefd op 'm ben (denk ik). We zijn gewoon vrienden en ik ben toevallig verliefd zeg maar, haha. Arme ik. Nou ja.

Mijn nr 1 is trouwens ook echt een schat van een vent. En een ontzettend lieve papa voor onze kids. Ik heb het echt met 'm getroffen hoor. Dus wat dat betreft heb ik echt niks te klagen. Alleen mijn nr 2, tja... Ik ken hem al wat jaartjes langer dan mijn nr 1 en ik was meteen al verliefd op 'm, maar nooit verteld omdat we vrienden zijn.

Maar ik heb het idee dat de meesten hier toch wel echt wat hebben met hun nr 2 hè? Wat zal dat moeilijk zijn meiden. Ik heb eigenlijk niks te klagen als ik dat zo lees. Al voel ik me best wel schuldig tegenover mijn nr 1... :( Ik denk zo vaak aan m'n nr 2 en hoe het zou zijn... Ik kijk alle films die hij heeft gezien en omgekeerd, ik lees alle boeken die hij leest en omgekeerd. Ik ben nu ook helemaal into zijn muziek. Waar ik eigenlijk nooit van gehoord had maar sinds hij me die tip gaf ben ik er helemaal weg van. Die muziek staat hier de hele dag aan. Aaaargh, en dan denk ik nog meer aan 'm. Zo lijkt het alsof ik toch een beetje dichter bij 'm ben, door die boeken en films en muziek. Maar dat soort dingetjes, dat heb ik gewoon niet met m'n nr 1. Hele andere interesses. Vind ik soms wel erg jammer.

Gelukkig zie en spreek ik mijn nr 2 niet zo heel vaak. Een paar keer per jaar zien we elkaar en af en toe mailen we en heeeeeeeeel af en toe bellen we. Een mobiel heeft ie niet, dus dat scheelt ook weer

Lieve meiden, veel sterkte.
quote:

Hai meiden,

'k Zat me net af te vragen... Iedereen die hier schrijft, hebben jullie eigenlijk allemaal écht wat met jullie nr 2? Of zijn er ook meiden die gewoon verliefd zijn op nr 2, zoals ik dus? Ik heb verder niks met hem, heb het ook nooit tegen hem gezegd. Hij weet helemaal niet dat ik verliefd op 'm ben (denk ik). We zijn gewoon vrienden en ik ben toevallig verliefd zeg maar, haha. Arme ik. Nou ja.

Basra, bij mij is het net zo. Ik heb niet echt wat met Nr2. Ik heb weleens laten weten dat ik een keer over hem gedroomd heb. We hebben nooit iets naar elkaar uitgesproken en ik weet dus eigenlijk ook niet wat hij van mij vindt. Omdat we op dezelfde afdeling werken zien we elkaar veel, te veel!

Ik dacht van de week dat bij mij de gevoelens eindelijk wat minder werden. Daar zit ik nu al een jaar lang op te wachten. Maar vandaag was hij een beetje down, hij studeert en werkt veel. Hij vertelde mij dat hij bang is dat hij een burn-out krijgt. Hij had bijna tranen in zijn ogen toen hij dat vertelde. Ik had het gelijk weer zo met hem te doen...........

Mijn Nr1 is momenteel ook weer veel liever. We zijn al meer dan 25 jaar samen, ik vind mijn huwelijk nog steeds de moeite waard, maar het laatste jaar ben ik ook wel gaan inzien wat ik mis in mijn huwelijk. Ik ben er nog niet uit of ik dat gewoon moet accepteren en blij zijn met de goede momenten die we hebben.
Hallo allemaal,

Nog eventjes reageren, tja Lois.... haha! Over het algemeen kan ik er goed mee omgaan. Maar nu.... onverwachts.... is hij er! Nr. 2 en ik hebben allebei een drukke fulltime baan, dus kunnen we het ons normaal ook niet veroorloven om uren met elkaar bezig te zijn. Nu kan dan wel (allebei vakantie) en zie ik dus wat er kan gebeuren.... Dan denk je inderdaad nergens anders meer aan en laat je inderdaad de troep de troep. Maar ondanks die schuldgevoelens geniet ik er zo vreselijk van, ik zie het als een kadootje! Leuk dat je mijn verhaal herkent.

Ik vind sowieso dat je hier heel erg veel verhalen leest waarvan ik denk: "He, dat heb ik ook, dat voel ik ook!"

Als antwoord op de vraag van Basra: Mijn relatie met nr. 2 is begonnen als een knipoog op de chat, toen msn, daarna telefoontjes en toen... een date. Ik was niet echt op zoek, maar onbewust misschien wel. In eerste instantie was het een puur sexuele relatie met respect voor elkaars relaties (nr. 1), maar dit is al snel uitgegroeid tot meer, het delen van allerlei zaken, ook dagelijkse dingetjes.

Ik wil ze allebei: mijn nr. 1 en mijn nr. 2, ik houd van ze allebei!

Het is erg eigenlijk, heel egoïstisch ten opzichte van mijn nr. 1 (die nergens van weet en ook niets vermoedt).

Ik heb wel het geluk (zo voel ik het echt) dat mijn nr. 2 niet dichtbij woont, dan zou het een heel ander verhaal zijn.

Ik wens iedereen weer veel sterkte en geniet van de mooie momenten.

Knipoogje (zo happy weer na vandaag)
Basra, Jouw situatie lijkt me ook niet makkelijk. Je vraagt je nu steeds af hoe''t met hem hád kunnen zijn. Voor een deel hebben wij hierop een antwoord gekregen. Dat is 'prettiger'. Alhoewel jij je nu wel een hoop andere ellende bespaart...Weet je, 't is eigenlijk allebei niets! Het moeilijkste aan jouw situatie zou ik vinden, dat je niet weet of hij misschien wel positief gereageerd had, als je 't hem had verteld. Wie weet was je nu nog samen?Ik hoop dat hij niet met dezelfde reden zijn mond heeft gehouden...

Moeilijk!! Maar zoals ik je nu hoor, geniet je vooral van je gevoelens en jullie contact. Houwen zo!
Knipoogje, Wat heerlijk dat je zo blij bent! DAT JULLIE VAKANTIE NOG MAAR LANG MAG DUREN! Ha,ha..

Ik ben me net helemaal lam geschrokken! Nr2 stond onverwacht voor de deur.. Altijd leuk als je 5 kinderen een vriendin en een zwager op visite hebt, een vetvlek in je broek (ingesmeerd met Dreft!), en je haar ook wel eens beter gezeten heeft!! Hij kwam voor nr1. Ze moesten nog iets regelen.Nr2 zit dus NU met nr1 bij mij achter in de tuin. En ik? Ik BAAL omdat ik echt niet bij dat gesprek thuis hoor.

Heb nr2 nog snel gevraagd of we morgren nou nog even bellen. Zegt hij:'Ik zit de hele dag op de zaak met rotgesprekken' Op mijn vraag of 't anders maandag kon. Lachte hij lief en zei: Ik kijk morgen wel even..' Nu heb ik dus een probleem, want ik kan alleen rustig zonder man en kids bellen als ik even weg kan.

Ik wacht maar weer af...

Ik voel me af en toe (lees:vaak) echt een sufkip hoor! Zo'n kindvrouwtje wat schreeuwt om aandacht. Maar ja, als ik geen contact zoek, gebeurt er niets, omdat dat.....'t veiligste is!
ahoi.........

Vandaag weer lekker gewerkt...

En heb nr 2 gezien..

We hebben schlemielig naar elkaar gezwaaid. En daarna 2 smsjes gestuurd..

Zei dat ik eht jammer vond dat ik eh hem gisteren niet zag en me ook wel met zijn broer vermaakt had..

en veel plezier met wat die morgen ging doen...dank je zei die...

Ik ben weer blijblij...heb zo''n fijn gevoel bij hem..

Maar tussen nr 1 en mij gaat het ook wel relaxed ff nu...

Zoonlief is logeren dus we zijn weer ff met ons tweetjes...

morgen weer werken en dan weekend.........

doeidoei meiden....jullie zijn een steun!!!

Vind het fijn dat ik me ei hier kwijt kan.....
Hallo meiden,

Van hen die (nog) geen relatie met nr. 2 hebben kan ik het me voorstellen dat je zou willen weten hoe hij tegenover je staat. Alleen..... als je wel wat met elkaar krijgt wordt het echt nog veel ingewikkelder. Meiden, die wel wat hebben met nr. 2: hebben jullie nooit het idee dat je een keer een keuze moet maken? Ik vind dat ik een keer een keuze moet maken en niet beide mannen eindeloos aan het lijntje kan houden. Vandaag was ik met nr. 1 op het strand. Iets wat ik altijd ook met nr. 2 doe. Het voelde niet goed. Vandaag veel ge-smst met nr. 2. We missen elkaar vreselijk. om het maar eens dramatisch te zeggen: m'n hart bloedt als ik zie hoe nr. 1 z'n best doet en laat zien hoe gek hij op me is. Ik kan alleen geen knop omzetten. M'n gevoelens voor nr. 2 laten me niet los en daarmee kan ik ook niet open staan voor nr. 1 en krijgt hij geen eerlijke kans, terwijl hij zo zijn best doet. Moeilijk he? Dikke knuffel voor jullie allen.
Hallo allemaal,

Wat een enorme herkenning weer. Ja, ook ik heb het gevoel dat er ooit een tijd zal komen dat ik een keuze zal moeten maken. Voorlopig wil ik daar echter nog niet aandenken en stop mijn kop in het zand (struisvogelpolitiek). Nr. 2 en ik hebben wel de afspraak dat we niet bij onze nummers 1 weg willen, maar ook wij weten niet wat de toekomst brengt. Nu sta ik nog niet voor die keuze, maar ik vrees inderdaad dat die tijd wel gaat komen en zie dat met angst en beven tegemoet (het verdriet, storm van allerlei emoties).

Ook hier krijgt nr. 1 niet echt een kans, oneerlijke concurrentie he? Het lijkt ook wel of nr. 1 ineens meer aandacht aan me besteedt. Hij wil ineens allemaal leuke dingen met me doen, is meer lichamelijk naar me toe geworden, maar misschien verbeeld ik me dat maar.

En soms, zoals de afgelopen dagen, ben ik zo bang dat mijn relatie met nr. 2 uitkomt hier thuis...... We letten wel ontzettend op, proberen onze sporen goed uit te wissen, maar ja......

Zo ben ik gisteren vreselijk geschrokken: Ik stuurde mijn nr. 2 een mailtje (dacht ik). Dat mailtje kwam in mijn eigen inbox terecht, even had ik het idee dat ik mijn hele adresboek een bbc had gestuurd van het mailtje dat voor nr. 2 was bestemd.......... Pffffff, wat kreeg ik het benauwd zeg.... Gelukkig bleek dat niet het geval te zijn. Maar zo zie je maar weer..... een ongelukje zit in een klein hoekje!

Ik wens jullie allemaal veel sterkte en geniet van de mooie momenten.

Knipoogje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven