twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Teka, Ik krijg gewoon een knoop in mijn maag als ik lees dat jij nog wel voor 'm voelt... De afstand en 't minimale contact zijn dan helemaal zuur! Heb je een bepaald 'doel' voor ogen bij nr2? Dan bedoel ik dat je wil proberen een normaal, vriendschappelijk contact op te bouwen. Of wil je hem juist proberen helemaal uit je leven te skippen..Heb je misschien nog een sprankje hoop?

Ik vind 't knap van je dat je er zo reëel over kunt denken. Je komt op mij heel sterk over!

Ik ben al zo lang op zoek naar die knop om mijn gevoelens voor hem uit te zetten, maar ik kan 'm niet vinden...!! En is 't dit risico, of in jouw geval je beslissing allemaal waard? Dat is inderdaad de vraag.

Zo modderen we maar door.

Ze zeggen dat 't slijt........maar niemand zegt wanneer!!

X Lois

Josephien, Lois, tsja het idd over, hoewel de schaarse keren dat ik hem spreek, hoor ik nog steeds ik zie je graag… maar ja wat heb ik daaraan? Ik probeer zo min mogelijk contact op te nemen want ik blijf mezelf op die manier voeden met iets wat geen bestaansrecht meer heeft sinds hij te kennen gaf het niet aan te durven om diverse redenen. Maar soms…. dan lukt dat niet, een liedje, ergens wandelen, brengt herinneringen terug... Mijn gevoelens waren zo diep dat je die niet in een keer aan de kant zet, k had niet zomaar alles achter me gelaten wanneer dat niet zo was. Of was hij toch een eye-opener in die zin, dat me toen duidelijk werd wat er in mijn relatie met nr1 ontbrak, althans voor mij?  

Om alleen op vriendschappelijke basis met elkaar om te gaan.. dat heeft geen zin, we wonen domweg te ver uit elkaar om even gezellig een bakkie te doen. En … ik wilde alles of niets.

En het laatste is het geworden, een heleboel kwijtgespeeld en alleen achtergebleven.

Nr1 en ik zijn inmiddels in therapie, wat daar uit komt… geen idee. Het ligt aan mij, ben door wat er gebeurd is anders naar dingen gaan kijken, en hoe graag je ook de tijd wil terug draaien, dat gaat niet meer. Omwille van de jaren die we samen zijn geweest en alles wat we gedeeld hebben wil ik het toch deze kans geven ofschoon het erg moeilijk is. Zeker voor nr1, om aan te moeten horen wat ik voel(de) voor nr2 en dan toch zijn volhouden mij terug te winnen, pff menigeen had dat niet gedaan, zou de deur dicht hebben gesmeten. Een eerlijke kans heeft hij (nog) niet en soms ben ik bang dat dit nooit het geval zal zijn. Kwestie van dingen romantiseren? Of heel ver weg nog steeds een sprankje hoop….
Wanneer je nr. 1 een echte kans geeft werkt dit alleen wanneer je alle contact met nr.2 verbreekt. Anders maak je het jezelf onmogelijk omdat nr. 2 NOOIT kan concureren met nr.1 om tal van redenen. Gooi illusies weg, wake up to reality
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:

Wanneer je nr. 1 een echte kans geeft werkt dit alleen wanneer je alle contact met nr.2 verbreekt. Anders maak je het jezelf onmogelijk omdat nr. 2 NOOIT kan concureren met nr.1 om tal van redenen. Gooi illusies weg, wake up to reality

Helemaal waar, alleen gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zoals ik al schreef, dat is het gevecht dat je moet voeren met jezelf. En dat win ik, hoe dan ook.
Arrasje, je hebt helemaal gelijk. Onze nr1 krijgen geen eerlijke kans. Maar het gevoel voor 2 zit zo diep, net als bij Teka, ik 'zie' amper dat de kwaliteiten van nr1 t.o.v. mij 100x beter zijn. Mijn beeld is vertroebeld! Misschien is 't moeilijk voor te stellen als je nooit in deze situatie verzeild bent geraakt. Natuurlijk overweeg ik ook om hem de rug toe te keren. Maar alleen absoluut geen contact en niet zien zou werken. Dat is bij mij een groot probleem! We zouden moeten verhuizen, ons sociale leven voor de helft moeten laten vallen en nr1 zou 2 (die inmiddels ook een vriend van hem is.) ook kwijt zijn.

Ik moet het dus zò beu worden met nr2 dat mijn gevoel slijt en ik hem (misschien nog wel met moeite) onder ogen kan komen als dat niet anders kan.....
Pfffff... Ik zit mezelf weer helemaal gek te maken. Ik schreef vorige week toch dat ik een boek voor mijn nr 2 had gekocht en dat heb opgestuurd voor z'n verjaardag. Dat was vorige week woensdag. Nog geen enkele reactie. Word hier zo verdrietig van :( En onzeker. Vindt hij het maar raar dat zomaar een vriendin hem een boek opstuurt voor z'n verjaardag? Of ongepast? Of overdreven? Ik had ook op 't kaartje geschreven dat als hij het leuk vindt om langs te komen dat hij altijd welkom is (hij heeft nu vakantie). Was dat de druppel? Aaaaaargh, ik weet het niet! Is dat ongepast? Omdat ik getrouwd ben of zo? Ik bedoel, dat schrijf ik ook op kaartjes naar vriendinnen! Dat is toch niet zo gek? Mannen en vrouwen kunnen toch ook gewoon vrienden zijn? Of zou hij doorhebben dat ik meer voor hem voel dan alleen maar vriendschap?
Gisteren een gezellige avond van het werk gehad. natuurlijk was nr2 er ook. Naast de vele kwaliteiten die hij heeft, is hij ook heel muzikaal. Zoals op de meeste gezellige avonden van het werk trad hij ook gisteren op. Dit keer met een fluit. Hij speelde een zelf gecomponeerd stuk en vertelde dat hij dit had geschreven toen hij op een heel bijzondere plaats de zonsopgang zag. Alleen ik wist dat hij dit speciaal voor mij heeft geschreven. Iedereen was zeer onder de indruk van de voorstelling en voor mij was het heel emotioneel, hoewel niemand dat aan mij heeft gezien. Aan het eind van de avond bracht ik hem naar huis en nog een hele tijd gepraat in de auto. Hij is perfect!!!!!
Hallo allemaal!

Flamenco wat heerlijk om je verhaal te lezen, je zult wel genoten hebben, wat vreselijk fijn voor je!

Basra, pfff, geen enkele reactie!!! Ik kan me voorstellen dat je heel erg verdrietig bent. Het minste wat hij had kunnen doen, was even iets van zich laten horen. Sterkte meid, ik hoop dat nr. 2 snel iets van zich laat horen en je ook laat weten waarom hij niet snel gereageerd heeft.

Lois, tja... idd, die beroemde vlinders.... Het lijkt wel of we alles voor nr. 2 willen doen. Soms cijferen we onszelf helemaal weg (volgens mij zit dat in het karakter van elke vrouw, het willen behagen...). Nr. 2 zit zo diep in onze gedachten, we zijn zo blij als we iets horen van hem, hij zit gewoon in ons bloed.

Teka, wat vreselijk moeilijk voor je. Je kunt je eigen gevoelens voor nr. 2 niet uitschakelen he? En ja, we weten het allemaal, je kunt niet volledig voor nr. 1 gaan als je ook nog van nr. 2 houdt.

Marlies, hoe herkenbaar weer. Ook mijn nr. 1 profiteert van mijn relatie met nr. 2, dat heeft bij mij alles te maken met het feit dat ik me veel vrouwelijker voel en dat dus ook uitstraal. Het lijkt wel of mijn nr. 1 opnieuw verliefd aan het worden is op me.

Claartje, je kunt gelukkig ook genieten van je gevoelens voor nr. 2 zonder allerlei toestanden die een aantal van ons wel hebben. Het is wel zo fijn om je nr. 1 niet voor te hoeven liegen, verstoppertje te spelen, steeds op je hoede moeten zijn. Gewoon lekker genieten van je gevoelens voor nr. 2 dat is ook al heerlijk, als begrijp ik ook dat het vaak moeilijk is.

Josephien, alweer iets gehoord van nr. 2?

Hier vliegen de vonken nog steeds heen en weer. Vanmorgen werd ik wakker en er stonden al 2 sms-jes in mijn telefoon en een email in mijn inbox. Ik prijs mezelf gelukkig.

Ik wens iedereen veel sterkte en geniet van de mooie momenten.

Knipoogje
Hallo meiden, Ik geloof dat onze berichten van de afgelopen 24 uur gewist zijn! Kan niet zeggen dat het nieuwe forum een verbetering is. Het werkt voor mij niet echt lekker nog..

Hier alles stil...en ik ben nog steeds kwaad...Pfff!!

Ik zie wel op tegen vanavond. Ik weet niet zo goed hoe ik 'm moet laten merken dat ik pissed ben, zonder dat het de anderen opvalt. Komt tijd, komt raad zullen we maar zeggen.

Liefs, Lois
Zo heb hem net ff gesproken.......

Maar volgens mij was die chagerijnig..dus heb weer afgekapt heel snel..

Soms heb ik het idee dat we elkaar gewoon gek maken..

Ik wordt iig gek van hem.......zou zo graag vertellen wat mijn gevoelens voor hem zijn he........ik werd net zenuwachtig toen ik zag dat hij online was....mijn hart klopt in mijn keel en ik wordt zenuwachtig.......

O men, ik moet hier mee ophouden...dis ook geen gewone verliefdheid meer zo langzamerhand..

Maar ik kan er niets mee en hij ook niet......

Als we elkaar in het echt zien is het toch anders...dan praten we wat meer, laat ie me zijn filmpjes zien op de telefoon..

Msn en sms is zo koel dan........bij het botte af soms, zowel van mijn als zijn kant...

Eerder vertelde hij me nog wel eens dingen over andere meiden en zijn verlegenheid enzo maar dat doet hij ook allemaal niet meer..

Een beetje gespannen is het zo tussen ons......En als ik zeg dat ik geen contact meer zoek is het ook niet goed..

met nr 1 gaat het momenteel wat beter..dies heel rustig.....

Had ik nr 2 maar nooit ontmoet, kon ik hem maar niet........was het zoveel makkelijker...

Denk zo vaak aan nr 2...niet eerlijk tov nr 1........

Ik weet het allemaal niet meiden.......

Sorry dat ik zoveel aan mijn eigen shit denk...wordt er zelf ook gek van...heb het idee dat mijn hele leven overhoop gegooid is hierdoor en ik weet niet hoe het ooit weer moet worden zoals het was....

Wil alleen maar rust eigenlijk....

Meiden jullie ook veel sterkte.......zowel met de mooie momenten als de kwade momenten...

Kus voor jullie allemaal
Mmmmm, wil niet meteen een oordeel uitspreken maar vind deze nieuwe lay-out maar niets...

Een aantal reacties van gisteren en vandaag zijn idd verdwenen, jammer maar niets aan te doen. Josephien; ik had geschreven dat ik mezelf in jou verhaal herken; je laten leiden door wat nr2 wil: wil hij verder denk je na over een scheiding, wil hij niet verder, wil je vechten voor je huwelijk. Waarom is het zo moeilijk om gewoon voor jezelf te kiezen? Angst om alleen te zijn, het onbekende, toch kiezen voor je (materiele) zekerheden van je huwelijk? Mocht je ooit een andere nr2 tegenkomen en dan niet vrij zijn om te doen en laten wat je wil, spijt hebben dat je niet toch voor jezelf hebt durven kiezen?

Het is moeilijk weer diepe gevoelens voor nr1 op te brengen, de reden van een nr2 is natuurlijk niet voor niets, dat je daarvoor openstaat, dan schort er iets in je relatie, het is daarom dat wij naar therapie gaan, wil zeker weten er alles aan gedaan te hebben. Ik hoop ook dat me dit helpt bij alle andere gevoelens die je over je heen voelt komen. Gevoelens van schaamte, onzekerheid, falen, kortom je hele zelfbeeld krijgt een fikse deuk.

En last but not least; je gevoelens voor nr2 een plek geven, dat kost veel energie, energie die je (nog) niet in je relatie met nr1 kunt stoppen.

Voor alle anderen... geniet van het moment en doe wat je doen moet! Maar 1 ding: doe het voor JEZELF!! (f) (f)
He, he, ik ben er ook weer hoor! Was ik toch mooi mijn account kwijt hier, hahaha!, maar niet voor één gat te vangen hoor!

Even snel een update vanuit hier:

Zoals al eerder geschreven (maar niet meer te lezen) nr. 2 en ik hebben vandaag veel contact met elkaar gehad. We weten dat we afstand moeten houden. Daar komt weer het verstand het en gevoel om de hoek kijken.

Ons verstand zegt wat we afgesproken hebben (we blijven bij nr. 1, we hebben het daar heel erg goed, we houden van nr. 1), maar ons gevoel is een heel ander verhaal.

Het is misschien maar goed dat ik van het weekend op vakantie ga, daarna wordt alles weer "gewoon", allebei weer fulltime werken. Nou ja, in de week na mijn vakantie hebben we afgesproken dat we elkaar een hele dag treffen..... O meiden, wat geniet ik, het doet bijna pijn, maar het is zo vreselijk heerlijk!

Vanavond met mijn nr. 1 naar een stel vriendinnen met hun man/vriend. Daar zie ik ook de vriendin die ik in vertrouwen heb genomen. We zullen wel even bijpraten met elkaar, kan ik even vertellen hoe heerlijk ik me voel!!!

Ik wens jullie allemaal veel sterkte, want ik las vanmiddag nog even dat het allemaal niet zo lekker loopt, heel veel sterkte, knuffel vanuit hier!!!!

Knipoogje (nu eigenlijk Knipoogjes, mijn oude nick bleek al door iemand anders in gebruik te zijn)
Teka, bedankt voor je woorden. Als ik het goed begrijp heeft jouw nr. 2 aangegeven niet verder te durven. Maakt dat het voor jou iets makkelijker om weer moeite in nr. 1 te steken? Als dat zo is, lijkt mijn idee van aanpak (zie hieronder) daar toch wel wat op? Heel goed van je dat jullie in therapie zijn. Ik heb het mijn nr. 1 ook voorgesteld en hij is niet enthousiast maar wil het eventueel wel. Alleen zal ik in therapie nooit iets over nr. 2 vertellen, omdat ik dan denk dat het met nr. 1 zeker over is en daarnaast vind ik het te kwetsend voor hem. Ik zou die therapie gebruiken om boven water te krijgen of er nog voldoende basis is om verder te gaan.

Je zegt dat ik voor mezelf moet kiezen. Ik kom steeds dichter bij het idee om nr. 2 toch te vragen hoe hij de toekomst ziet. Als hij het op deze manier wel prima vindt, denk ik er serieus over na om te stoppen omdat ik dit dubbelleven toch wel een beetje zat word en het eigenlijk heel oneerlijk vind naar alle partijen. Als hij wel graag een echte relatie met me wil (en dan bedoel ik niet samenwonen want dat doe ik niet) ga ik serieus nadenken over een scheiding van nr. 1. Maak ik mezelf hiermee afhankelijk van nr. 2? In zekere zin wel. Maar kiezen voor mezelf is ook kiezen voor de liefde. En ik hou van nr. 2. Als nr. 2 geen echte relatie wil en ik besluit te stoppen met dat wat we nu hebben, heeft nr. 1 weer een eerlijke kans. Ik zou niet weten hoe de liefde terug moet komen, maar ik heb veel van hem gehouden. Als dan met nr. 2 uit beeld mocht blijken dat er te weinig gevoelens zijn naar nr. 1, kan ik alsnog scheiden. Ik wil hier echt niet nog jaren mee doorgaan en vind dat ik binnen een paar maanden duidelijkheid moet hebben. Daarnaast legt nr. 1 een grote druk op me om te vechten voor ons gezin. Ik word er wel heel verdrietig van om zijn verdriet te zien. Heb jij al enig idee Teka welke kant het met jullie op zal gaan? Is er nog voldoende liefde over? Spannend hoor. Wens je alle sterkte!
quote:josephien schreef op 07 augustus 2007 @ 22:13:

Teka, bedankt voor je woorden. Als ik het goed begrijp heeft jouw nr. 2 aangegeven niet verder te durven. Ja, dat heb je goed begrepen . Maakt dat het voor jou iets makkelijker om weer moeite in nr. 1 te steken? Nee, (nog) niet, nr2 MOET eerst uit mn hart en hoofd! Als dat zo is, lijkt mijn idee van aanpak (zie hieronder) daar toch wel wat op? Heel goed van je dat jullie in therapie zijn. Ik heb het mijn nr. 1 ook voorgesteld en hij is niet enthousiast maar wil het eventueel wel. Hier idem dito. Alleen zal ik in therapie nooit iets over nr. 2 vertellen, omdat ik dan denk dat het met nr. 1 zeker over is en daarnaast vind ik het te kwetsend voor hem. Ik zou die therapie gebruiken om boven water te krijgen of er nog voldoende basis is om verder te gaan. Mijn nr1 en nr2 kennen elkaar.... dus kan het niet verzwijgen. Weet jou nr1 van het bestaan van nr2?

Je zegt dat ik voor mezelf moet kiezen. Ik kom steeds dichter bij het idee om nr. 2 toch te vragen hoe hij de toekomst ziet. Als hij het op deze manier wel prima vindt, denk ik er serieus over na om te stoppen omdat ik dit dubbelleven toch wel een beetje zat word en het eigenlijk heel oneerlijk vind naar alle partijen. Als hij wel graag een echte relatie met me wil (en dan bedoel ik niet samenwonen want dat doe ik niet) ga ik serieus nadenken over een scheiding van nr. 1. Maak ik mezelf hiermee afhankelijk van nr. 2? In zekere zin wel. Maar kiezen voor mezelf is ook kiezen voor de liefde. Klopt! dat is wat ik ook heb gedaan en heb daar ook geen spijt van gehad. Dit heeft wel mijn ogen geopend voor dat wat ontbreekt in mijn relatie met nr1

En ik hou van nr. 2. Als nr. 2 geen echte relatie wil en ik besluit te stoppen met dat wat we nu hebben, heeft nr. 1 weer een eerlijke kans. Ik zou niet weten hoe de liefde terug moet komen, maar ik heb veel van hem gehouden. Als dan met nr. 2 uit beeld mocht blijken dat er te weinig gevoelens zijn naar nr. 1, kan ik alsnog scheiden. Ik wil hier echt niet nog jaren mee doorgaan en vind dat ik binnen een paar maanden duidelijkheid moet hebben. Daarnaast legt nr. 1 een grote druk op me om te vechten voor ons gezin. Hier ook, dat maakt alles juist zo moeilijk, met name een aanslag op je schuldgevoelens. Ik word er wel heel verdrietig van om zijn verdriet te zien. Moi aussi! Heb jij al enig idee Teka welke kant het met jullie op zal gaan? Is er nog voldoende liefde over?Spannend hoor. Wens je alle sterkte!

Grr, ik had met kleurtjes willen werken, moet me daar eerst nog eens in verdiepen, snap het nog niet helemaal

Josephien, voor jou ook, veel wijsheid!!

Josephien en Teka, ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen!

Ik vind het zo erg dat jullie het zo moeilijk hebben, terwijl het ook zo anders kan (mijn ervaring tot nu toe).

Helaas weet ik bijna zeker dat wij allemaal voor een hele moeilijke keuze komen te staan.... Ik zie dat hier gebeuren, stuk voor stuk ontstaan er emotionele problemen, o, dat is zo moeilijk!

Ik kan alleen nog zeggen dat het hier erg goed gaat met nr. 2, maar durf dat bijna niet te vertellen nu ik zie dat er zovelen zijn die het erg moeilijk hebben.

Ik wens jullie heel erg veel sterkte!

Knuffel van Knipoogje
Knipoogje,

geniet ervan! eerlijk! Dat heb ik zelf ook ten volle gedaan en heb daar ook geen spijt van. Wees alleen eerlijk naar jezelf en hou in je achterhoofd dat er een andere tijd kan gaan komen.. Ik weet dat het nuchter klink dat te zeggen als je in een roes van verliefdheid zit en alles spannend is

Het verschil is natuurlijk ook hoe je relatie met nr1 is, in mijn geval was die blijkbaar niet meer wat het hoorde te zijn, als ik jou goed begrijp hou je wel van je nr1., is 'tijdelijk' de spanning mss even wat minder... en dan is het natuurlijk een giga boost; de aandacht, sms-jes, mailtjes en in jou geval het contact wat er is met nr.2! Enjoy... maar blijf realistisch en weet wat je doet!

groetjes T
Ik voel me helemaal niet meer zo sterk als afgelopen maandag, en nu zijn mijn berichtjes ook nog eens in cyberspace verdwenen. We hebben nog steeds weinig gepraat en ik zie steeds zo'n vragende blik in zijn ogen.............

Knipoogje, hoe lang ga je op vakantie? Ik hoop dat je ergens heen gaat waar het lekker weer is.

Josephien, Sterkte, ik denk dat relatie therapie je best wel wat opheldering kan verschaffen.

Alle andere meiden, ik wens jullie ook sterkt en wijsheid, en de kracht om de juiste keuzes te maken.
Hallo dames,

Gisterenavond nr2 hier geweest. (met nog 3 anderen. ) Heb 'm denk ik wel laten merken dat ik flink baalde. Alleen zakelijk met hem gesproken. Ik heb voor zo ver mogelijk afstandelijk gereageerd.Heb me niet in zijn verhalen gemengd en ook geen reactie gegeven. Ik merkte wel dat hij me steeds aankeek om een reactie of bevestiging te krijgen daarin. Ik weet zeker dat hij het gevoeld heeft, Maar ik wist gisterenavond ook al dat hij er niets mee zal doen. Hij stelde zich onverschillig op. 'Ziet' niet wat mijn probleem is. Ik denk dat hij verwacht dat ik vroeg of laat toch wel contact zoek. Dan is het tijd genoeg om 't er over te hebben. (Strijkt hij 't wel weer even glad..)

De tranen lopen over m'n wangen nu. Vooral van onmacht! Hoe kan dat iemand die zegt dat je zo belangrijk voor hem bent, dat zo nìet laat merken!? Hoe kan 't dat 't hem niet kan schelen hoe ik me voel?

Conclusie: Kappen met deze egoïstische man! Geen contact meer zoeken,uit zijn buurt blijven en als 't echt niet anders kan zakelijk met hem omgaan.

Ik moet zeggen dat ik steeds dichter naar dit moment toe groei. Ben alleen nog zo bang dat hij 't wel 'prima' vindt. Dan is de onmacht nog groter... Die man is zo keihard voor zichzelf! (gelukkig niet alleen voor mij..grrr...)
Lois, ik heb nu geen tijd uitgebreid te reageren maar wil je even laten weten dat ik met je meeleef! sterkte en kop op he!!
Dank je TeKa! Ik zal jullie steun hard nodig hebben...

Ik ga hem nu de volgende sms sturen:

Ik heb 't helemaal gehad met jouw manier van omgaan met elkaar. Ik merk dat ik inderdaad héél belangrijk voor je ben. Ik krijg steeds meer het idee dat he je niet veel kan schelen hoe ik me voel. Alleen jouw situatie is belangrijk. Heb al 100x geprobeerd duidelijk te maken dat het niet van een kant kan komen, maar 't lukt niet.Ik wil geen trutje zijn dat steeds moet vragen of je iets wil laten horen.Ik vind het zo erg dat je alléén met je verstand reageert, terwijl er een goede middenweg is! Ik heb op deze manier alleen maar verdriet van onze vriendschap. Dat wil ik niet meer. Ik zal je niet meer lastig vallen..

Sterkte Lois, als je dat berichtje al gestuurd hebt moet je daarna echt niets meer van je laten horen. Denk je dat je dat gaat lukken?

Ik heb vandaag toch weer wat meer met collega gepraat. Ik heb vorige week een beetje onenigheid gehad met zijn vrouw. Dat is mede de reden dat ik alles op een rijtje aan het zetten ben. Ik merk dat ik ook naar hem toe vrij negatief ben over zijn vrouw. Hij kan het dan wel met mij eens zijn, het voelt voor mij zo ontzettend fout aan. Als hij aan zijn huwelijk wil werken mag ik daar niet in gaan zitten stoken.
Dat is waar Thea, ik moet nu niets meer laten horen. Ik voel me NU heel sterk, maar weet dat dit minder wordt. (Zeker als nr2 geen reactie geeft.)

Opgelucht en een rotgevoel tegelijk.

Praat inderdaad niet te negatief over zijn vrouw (Hoe moeilijk ook!) Straks heb jij 'het gedaan". Probeer je een beetje afzijdig te houden. Ik heb 't ook meegemaakt en vond het net als jij niet goed voelen...
Pfff, Lois, heb je 't berichtje al verstuurd? Moedig van je hoor! En nu volhouden, niks meer van je laten horen! Sterkte!

Ik loop nog een beetje na te stuiteren, al vanaf gisteravond, want toen kreeg ik toch nog mail van m'n nr 2 om me te bedanken voor het cadeautje dat ik hem gestuurd had voor z'n verjaardag! Een hele lange mail, ben helemaal happy de peppy! Ow wat erg hè? Hij moest eens weten... :-) Hij sloot z'n mail af met de vraag of ik nou wel of niet op msn zat, zo ja, dan kon hij zich er ook wel eens in gaan verdiepen.. Jeej! Ow meiden, ik vraag me steeds vaker af waar ik toch mee bezig ben? Ik ben zo ontzettend gek op die jongen, echt niet normaal. En i.p.v. wat afstand te nemen probeer ik alleen maar juist meer contact met 'm te krijgen. Maar goed, zolang ik hem niet vertel wat ik écht voor 'm voel is er geen gevaar, toch?

Sterkte meiden en geniet van de kleine momentjes!
quote:Basra schreef op 08 augustus 2007 @ 14:28:

Pfff, Lois, heb je 't berichtje al verstuurd? Moedig van je hoor! En nu volhouden, niks meer van je laten horen! Sterkte!

Ik loop nog een beetje na te stuiteren, al vanaf gisteravond, want toen kreeg ik toch nog mail van m'n nr 2 om me te bedanken voor het cadeautje dat ik hem gestuurd had voor z'n verjaardag! Een hele lange mail, ben helemaal happy de peppy! Ow wat erg hè? Hij moest eens weten... :-) Hij sloot z'n mail af met de vraag of ik nou wel of niet op msn zat, zo ja, dan kon hij zich er ook wel eens in gaan verdiepen.. Jeej! Ow meiden, ik vraag me steeds vaker af waar ik toch mee bezig ben? Ik ben zo ontzettend gek op die jongen, echt niet normaal. En i.p.v. wat afstand te nemen probeer ik alleen maar juist meer contact met 'm te krijgen.Maar goed, zolang ik hem niet vertel wat ik écht voor 'm voel is er geen gevaar, toch? Sterkte meiden en geniet van de kleine momentjes!

fgcolor=#000000]Maar goed, zolang ik hem niet vertel wat ik écht voor 'm voel is er geen gevaar, toch? [/fgcolor

Op die vraag weet je zelf het antwoord wel denk ik?
De kleurefunctie werkt nog niet echt denk ik?!?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven