Verliefd op personal trainer...

12-01-2010 21:00 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik post hier voor het eerst maar volg wel al heel lang topics op het forum. Ik ben een vrouw van 23 en ik merk dus dat ik verliefd ben geworden op een man die bij de sportschool werkt.

Ik zal proberen het verhaal niet te lang te maken, ik wil namelijk graag alles neertypen wat er voorgevallen is maar dat is echt te veel.

Het begon in september; toen ik lid werd bij de sportschool kreeg ik een introductie van die man, hij werkte er toen nog maar net. In plaats van de gebruikelijke intro van een half uur hebben we twee uur lang doorgebracht.

De dagen daarna dat ik kwam sporten (ong. 3/4 keer per week) en hij daar ook aan het werk was kwam hij altijd naar me toe, meestal ook meerdere keren tijdens 1 trainingssessie. De gesprekken waren altijd heel leuk, want we hebben echt belachelijk veel met elkaar gemeen.

Hij gaf me ook wel eens complimentjes, hij merkte het bijv. meteen op toen ik m'n haar eens anders had en zei dat hij 't zo leuk vond. Ik merkte dat ik steeds vaker ging sporten en ook steeds vaker aan hem dacht als ik niet bij de sportschool was.

Op een gegeven moment moest ik een maand weg voor mijn werk. In die periode heeft hij mij via internet wel eens een bericht gestuurd om te vragen hoe het ging.

Nou, ik ben natuurlijk een sufferd eerste klas, want ik kan er niet mee omgaan dat ik hem zo leuk vind. In de tijd dat ik weg was heb ik geprobeerd om die verliefdheid maar op te geven omdat ik toch niks durfde te ondernemen en mezelf dus alleen maar gek zat te maken, maar zo makkelijk ging het helaas niet. Toen ik weer terug was werkte hij daar niet meer dagelijks...

Dus om hem vaker te kunnen zien heb ik op een gegeven moment gevraagd of hij ook in het personal training programma zat en dat ik wel interesse had. Nou zo gezegd, zo gedaan en nu ben ik al een tijdje zijn 'cliënt'.

Maar wat dus mijn probleem nu is, is dat ik helemaal vast zit!

Ik weet niet of hij mij nou ook leuk vind, of dat het allemaal voor het werk is. Het is een heel aardige, sociale jongen maar komt echt niet over als een womanizer en ik heb hem vanaf het begin af aan nog nooit naar andere vrouwen toe zien gaan zoals hij altijd naar mij kwam/komt.

Ik durf ook niet te flirten, ik durf niet eens te vragen of hij een vriendin heeft! Ik probeer er wel vaak achter te komen door bij alles wat hij vertelt wat hij gedaan heeft te vragen met wie dan, maar het antwoord is altijd: 'met vrienden'.

Ik kan hem niet mee uitvragen want het kan zijn dat hij nee zegt alleen al omdat we een zakelijk verband aan zijn gegaan. En als hij nee zegt ben ik zo teleurgesteld en schaam ik me zo dat ik waarschijnlijk niet meer durf te gaan sporten daar.

Ehm ja dus wat vraag ik nu eigenlijk aan jullie? Op zich ben ik sowieso benieuwd naar jullie mening hierover.

Wat ik ook heel goed kan gebruiken zijn tips, zij het dat ik het echt moet vergeten (wat ik ook al geprobeerd heb) of misschien tips over hoe ik wat meer kan flirten zonder heel erg direct te zijn.

Nou goed alle input is meer dan welkom want ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet!
Vertel vertel!

Was het gezellig?

Was het een kreng?
Het was geen kreng! Jeuj!

Het ging wel aardig, nadat ze me uitgehoord had over studie, werk en familie was ze geloof ik wel tevreden. PT zei later dat z'n moeder vond dat hij maar zuinig op me moest zijn .

Wow en zijn broer, goeie genade, die is net zo knap als PT, die vrouw heeft een stel mooie mannen op de wereld gezegd.

Maar goed het was dus niet echt een big deal uiteindelijk, ze deed gewoon relaxt, PT blij, ik blij . Op naar het volgende avontuur
Fijn dat het zo goed ging:)
Mooi!

Blij voor je dat het meeviel!

Hou je ons op de hoogte van de plannen?
Mooi, als deze te opvliegend en jaloers blijft heb je er nog één achter de hand
misschien vind hij jou net zo leuk als jij hem..

en dan is het toch zonde om dat te laten lopen..

ik zou zeggen probeer wat meer te vissen, checken of hij jou wat vind, misschien keer samen wat drinken..

tuurlijk is het zwaar vervelend als hij dan laat merken dat hij het niet zo ziet.. ( niet dat je gelijk n liefdesverklaring moet afleggen, maar `n voorstel om samen eens wat te gaan drinken bijv. ) maar het zou erger zijn als jullie allebei met dezelfde gedachtes rondlopen maar er niks aan doen...

good luck!!!!!!
@pickwick: we zijn inmiddels al de eerste ontmoeting met schoonmoeder aan het evalueren...
quote:Laura289 schreef op 19 februari 2010 @ 16:18:

@pickwick: we zijn inmiddels al de eerste ontmoeting met schoonmoeder aan het evalueren...
quote:Laura289 schreef op 19 februari 2010 @ 15:58:

En... een romantisch weekend achter de rug met zijn twee?

(of spookt nu De Broer door je hoofd? )
Hahaah Pickwick86! Dit is wel heeeel erg mosterd na de maaltijd....;-)

Marla het klinkt goed zeg allemaal! Dus hij heeft ook nog een lekkere broer ook?

En hoe gaat het verder tussen PT en jou? Gaat het goed als hij aan het werk is en jij bent sporten?

Mijn vriend en ik doen altijd vrij afstandelijk tegen elkaar als hij a/h werk is en ik kom sporten. Geen kus, wel even gezellig kletsen als daar tijd voor is.

Hij is natuurlijk gewoon aan het werk, en ik probeer eigenlijk ook niet te komen tijdens zijn uren dat hij daar is.

Hebben jullie daar al een manier op gevonden?
quote:Laura289 schreef op 19 februari 2010 @ 15:58:

Het gaat nog steeds heel goed, weer een fijn weekend achter de rug. Over 2 weken gaan we een weekendje weg Het begint zowaar ergens op te lijken hahaha.

Hij werkt eigenlijk maar 1 dag, soms 2, de hele dag. Op die dag zie ik hem wel en komt hij gezellig een praatje maken maar hij zorgt ook dat hij niet te lang bij mij blijft hangen.

Pas was er weer zoiets, ik zat in de sauna na het sporten. Zie ik hem echt 50x langslopen! Toen ik de sauna uitging maakte hij weer een rondje dus ik vroeg waar hij mee bezig was. Zegtie dat ze sommige mensen in de gaten houden, omdat die meer komen om in de sauna naar vrouwen te kijken dan om te sporten en dat hij dacht dat hij één van die mannen binnen had zien komen. Maar om dan zo vaak langs te lopen . Ik moet er eigenlijk vooral om lachen maar ik ben bang dat ik sommige dingen als 'schattig' ben gaan zien, die ik normaliter niet op prijs zou stellen. Aan de andere kant ligt hij wel onder een vergrootglas nu en denk ik bij alles: hmm gaat dit net als vorige keer?

Voor de rest, als hij mensen moet PT'en probeer ik om er niet te zijn. Ik heb een paar keer gezien hoe schaamteloos sommige vrouwen te werk gaan en ik stond me helemaal op te vreten, dus ik verwijder mezelf van die situaties.

Erger jij je nooit aan die vrouwen, Suy?

Eigenlijk is het stom want in het begin was ik zelf zo'n meisje die hem leuk vond, maar nu vind ik het des te storender.
quote:MarlaSinger schreef op 22 februari 2010 @ 15:51:

Erger jij je nooit aan die vrouwen, Suy?

Nu niet meer, maar in het begin wel hoor! Ik snap dat jij je in jullie prille relatie daaraan ergert.

het is wel zo dat de mensen die gebruik maken van PT over het algemeen wat ouder en serieuzer zijn, de gemiddelde PT-klant van mijn vriend is 40+, heeft een gezin, wil echt wat bereiken en heeft daar ook geld voor over.

Maar hij werkt daarnaast ook nog in de zaal en geeft groepslessen (bodypump). En de types die dan soms zo overduidelijk zijn aandacht willen....pffffff.....eigenlijk is het gewoon lachwekkend ook.

In het begin kon ik me afentoe wel wat onzeker voelen maar inmiddels (1,5 jaar later) weet de hele sportschool wel dat ik zijn vriendin ben en dat we samen een kind krijgen.

En daar komt bij dat het nu eenmaal zijn werk is om de leuke vlotte sportboy uit te hangen. Kletsen en een beetje flirten met (mooie) vrouwen hoort daar bij en ik weet hoe goed het tussen ons zit.
Ja zijn vaste klanten zijn inderdaad ouder en serieuzer.

Maar hij is de nieuwste PT'er van de sportschool en mensen kunnen via de sportschool een introductielesje kopen, wat minder duur is. Dan komen ze vaak bij hem terecht, omdat hij nog een klantenbestand moet opbouwen. Dus elke keer is het weer raak met een of andere studente die overdreven over de mat rolt en kreunt omdat het 'zooo zwaaarrrr' is.

Ik kan daar wel een klein beetje onzeker van worden maar daarom zorg ik er gewoon voor dat ik het niet hoef te zien.

Het hoort inderdaad bij zijn werk ook.
hm, ik vind dat jij er volwassener mee omgaat dan hij, marla... Ik heb een beetje twijfels bij dat saunaverhaal. Maar goed, je blijft er goed met je hoofd bij, lees ik, dus ik heb wel goeie hoop dat je de grens van schattig naar fout aanvoelt.
Hoe is het Marla, ben je zo ondersteboven dat wij niet meer mogen meegenieten van je belevenissen
Marla is niet genoeg meer geïnspireerd om dingen te verzinnnen. Je moet nu gewoon de Libelle kopen.
Wat een leuke, meelevende opmerking .
quote:misspoez schreef op 27 februari 2010 @ 00:55:

Marla is niet genoeg meer geïnspireerd om dingen te verzinnnen. Je moet nu gewoon de Libelle kopen.

Wat een misselijke opmerking!

Zoals de waard is.....................
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:misspoez schreef op 27 februari 2010 @ 00:55:

Marla is niet genoeg meer geïnspireerd om dingen te verzinnnen. Je moet nu gewoon de Libelle kopen.Ohja, en ik ben 24. Niet echt Libelle doelgroep.. Wat een dozenopmerking,,
Nare opmerking zeg misspoez, zoals ik eerder al zei, als je het niet gelooft snap ik niet waarom je je tijd in dit topic verdoet? Ik weet in ieder geval wel wat ik doe met topics die ik niet geloof *kruisje*. Want dit soort onzinreacties, daar heeft niemand wat aan, alleen jij voelt je lekker want je hebt weer fijn naar kunnen reageren op een forum. Joepie.

Over mijn belevenissen noahtb, haha ik zet meestal wat neer als er weer iemand reageert in het topic denk ik. Om te voorkomen dat ik in al mijn enthousiasme het hele topic volspam

Vanavond viert een van mijn mannelijke vrienden zijn verjaardag en hij gaat mee als mijn date, dus ik ben benieuwd!
Marla, fijn dat het allemaal nog goed gaat en het zelfs ergens op begint te lijken!

(Saunaverhaal klinkt mij ietsje minder in de oren.. maar je bent alert genoeg om het zelf in de gaten te houden, denk ik.)

Veel geluk!

Oh ja, hij werkt maar 1 dag zeg je. Heeft hij ook nog een andere baan dan? Gewoon maar even nieuwsgierig.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ja hij werkt 1 dag voor de sportschool, daarnaast 3 dagen in een fietsenwinkel en daarbuiten doet hij dan dat personal trainen. En hij begint in september aan de opleiding voor fysiotherapeut.

Niet erg glamorous allemaal maar ach
Leuk dat hij vanavond mee gaat!

Ik vind dit topic nog steeds leuk om te lezen, schrijf gewoon lekker vol joh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven