Verliefd!

10-02-2008 20:00 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die verliefd is, en al leuke, en minder leuke dingen die erbij horen!!!
Hai roosje, wat supergeweldig dat het zo fijn loopt tussen jullie.Als ik je laatste posting lees, dan voelt dat heel goed joh. Geniet ervan! Heerlijk.

Sleepy, heb jij ook niet tegen hem gezegd niet aan een relatie toe te zijn of op zoek te zijn naar een relatie? Stel hé, dat jullie nou allebei wel 'iets' voor elkaar voelen, maar allebei roepen jullie niet op zoek te zijn naar een relatie, ehmm, wat gaat er dan gebeuren? Het zou natuurlijk kunnen (of niet natuurlijk) dat hij om dezelfde reden als jij een beetje die afstand bewaart, want zij is toch ook niet op zoek naar een relatie? Ik weet het niet hoor, maar dit kwam zomaar even in me op. Sta je inmiddels al voor je kledingkast? Met het gevoel van: neeeeee, ik heb he-le-maal niks om aan te trekken!!!

Vanavond heb ik een etentje met familie en verder geen plannen voor het weekend, ook niks met vriendje afgesproken. Zucht, ik word er soms helemaal niet goed van dat het zo moeilijk is iets met hem af te spreken. 'We zien wel' zegt hij dan. En ik merk dat ik daar vreselijk onrustig van word. Als we elkaar zien voelt het helemaal goed, maar als we elkaar een dag of drie niet zien, word ik zó onrustig. Het liefst wil ik voor het komende half jaar een planning maken wanneer we elkaar zien en hoe lang en wat we dan gaan doen

Ik ben zó verliefd...
PS En we zien elkaar zeker drie keer per week, dus waar maak ik me druk om??
quote:AliceInWonderland schreef op 05 april 2008 @ 13:02:

Hai roosje, wat supergeweldig dat het zo fijn loopt tussen jullie.Als ik je laatste posting lees, dan voelt dat heel goed joh. Geniet ervan! Heerlijk.

Sleepy, heb jij ook niet tegen hem gezegd niet aan een relatie toe te zijn of op zoek te zijn naar een relatie?

Ehm, eigenlijk wel ja.

Stel hé, dat jullie nou allebei wel 'iets' voor elkaar voelen, maar allebei roepen jullie niet op zoek te zijn naar een relatie, ehmm, wat gaat er dan gebeuren? Ehm, niks?

Het zou natuurlijk kunnen (of niet natuurlijk) dat hij om dezelfde reden als jij een beetje die afstand bewaart, want zij is toch ook niet op zoek naar een relatie?

Ik ga daar niet eens vanuit dat hij afstand bewaart. Ik zit weer in mijn he is not that into me mood

Ik weet het niet hoor, maar dit kwam zomaar even in me op. Sta je inmiddels al voor je kledingkast? Met het gevoel van: neeeeee, ik heb he-le-maal niks om aan te trekken!!!

Neu, maar eerder vandaag wel. Nu heb ik gewoon maar wat aangetrokken en probeer ik me er verder niet druk om te maken. Ik maak me meer zorgen over mijn bad hair day

Vanavond heb ik een etentje met familie en verder geen plannen voor het weekend, ook niks met vriendje afgesproken. Zucht, ik word er soms helemaal niet goed van dat het zo moeilijk is iets met hem af te spreken. 'We zien wel' zegt hij dan. En ik merk dat ik daar vreselijk onrustig van word. Als we elkaar zien voelt het helemaal goed, maar als we elkaar een dag of drie niet zien, word ik zó onrustig. Het liefst wil ik voor het komende half jaar een planning maken wanneer we elkaar zien en hoe lang en wat we dan gaan doen

Ik ben zó verliefd...Heerlijk dat je zooo verliefd bent. En dat je hem vaak ziet, ja toch? Maak je nou maar niet druk inderdaad. Geniet ervan. Dat is toch the keyword in dit topic? hahahhaa.

IK BEN WEER ONLINE!!!! Eindelijk is mijn computer weer gemaakt. Wat kan je zo een ding missen zeg. Maar ik ben er weer.

Jullie hebben het topic goed levend gehouden. Leuk!!! Ik ben nog niet helemaal bijgelezen. Het is ook zo veel. Ik moet er weer even inkomen.

Update van mij: Nou er valt eigelijk niet zo veel te zeggen. Het is een beetje doodgebloed. Van beide kanten eigelijk. En ik vind het ook niet erg.Het is een leuke jongen, maar toch wel een beetje jong voor mij. Dus op naar de volgende haha. Ik wil best wel weer verliefd worden. Ik word ook best snel verliefd. Alleen het probleem is dat het ook snel weer over is. Mijn omgeving zegt dat ik te kritisch ben, en dat ik mij meer moet openstellen. Maar ik vind dat er niks mis is met kritisch zijn. Ik wil gewoon dat het gevoelsmatig helemaal klopt. Maar ze hebben ook wel een beetje gelijk. Misschien moet ik sommige mannen meer een kans geven, en ze wat beter leren kennen, en wat meer toelaten.

Sleepybeauty ik hoop dat je hem vanavond ziet, en ga er voor he!!

De rest heel veel groetjes. Ik moet er echt weer even inkomen.

Ik zag voor mij ook een paar nieuwe namen. Leuk!
Dolce vita welkom terug! Jammer dat het doodgebloed is...fijn dat dat voor jou no big deal is, en op naar de volgende

Vooral blijven genieten! Hihi, wat we allemaal doen volgens mij!

Indd het keyword van dit topic: GENIETEN!

Nou en dat heb ik wel gedaan vanmiddag :-) Hihi, we zijn weer terug van de wijnproeverij, en heb t netjes gehouden...weet wel waar ik mn ehm-onder-invloed-zijn-van-alcohol-genen vandaan heb...mijn moeder was ook mee

Heb hem nog een paar keer gesproken vandaag. Hij heeft mij nog een keer gebeld (met excuses voor vanmorgen, en of ik nu wel echt wakker was), en ik hem...mbt bestellingen. En morgen gaat zeker door. Ik ga er niet vanuit dat er iets gebeuren gaat, maar het weer bij hem zijn is al fijn. En ja, dat lukt wel om daar van te GENIETEN :-D
:( totaal verward.

Ik ga er gewoon niet meer vanuit dat dit wat wordt. Het was te vaag, hij wéét dat ik hem zie zitten en ik haat mezelf erom.

En nu heb ik mijn checklist maar naar boven gehaald en mezelf overtuigd niet met minder genoegen te nemen dan ik waard ben.

Nog strontverliefd, maar ik geef het gewoon op nu. Het is graag of niet, en dan kiezen we maar voor niet. :( Nu ben ik niet helemaal blij, maar joh, is het deze niet, dan komt er wat beters. Ik kom dus niet meer op dit topic, behalve als er nog vragen zijn.

Ja, ik geef het echt op. Ik voel me gewoon zo rot nu, en ik weet niet eens precies waarom.

Edit; ik heb een groot deel weggehaald. Het was ook zo negatief en het stond er ook zo vaag. En ik had gedronken toen ik het typte, behoorlijk wat.

Door een aantal opmerkingen merkte ik dat het de goede kant op ging, we maakten grapjes over en weer en als we tegen elkaar aanliepen maakten we een praatje (dat doen collega's). Feit is dat hij een echte flirt is, wat ik normaal gesproken ook ben, dus ik zal spoken zien.

En als ik dan alles ga terugdenken, hoe het gisteren ging dan denk ik; Hij praat met een vriendin van hem en ik ga er meteen vanuit dat ie daar dan wel wat mee heeft, ook al had hij al gezegd van niet..en kreeg ik ook niet de indruk van wel. :S Meteen sla ik om, gaat mijn muurtje keihard weer omhoog en word ik onzeker. That was it! Eerlijk, dat was alles :S Dus de feiten op een rij. Hij is gewoon collegiaal door met me te babbelen, en ik ben verliefd. Nou. Bomber, dat wordt dus gewoon niets en daar moet ik maar eens realistisch in zijn.
ohhhh sleepy: volgens mij hadden we allemaal de hoop dat er nu wel wat ging gebeuren....knuff en misschien tot later...
Hey Meiden,

Jeetje Sleepy wat vervelend dat je je zo naar voelt. Maar toch...als ik je verhaal lees lijkt het telkens alsof jij net zo vaag bent over dat je hem leuk vindt als hij. Jullie draaien om elkaar heen, hebben lol, dagen elkaar wat uit, maar van beide kanten weet je niet of het ECHT meer is of zou kunnen worden. Volgens mij moeten er gewoon eens concrete initiatieven worden genomen. Ik denk echt dat je wel kans maakt hoor! Sommige jongens zijn net zo onzeker als wij meiden als het daarop aankomt hoor. Grappig ook dat zag ik deze week nog op tv, Nederlanders waren de slechtste flirters...ze gingen pas ergens op in, als ze zeker wisten dat ze geen blauwtje zouden lopen. Roosje, fijn dat het zo lekker gaat tussen jullie en dat er zeker hoop is dat het weer helemaal goed komt!! Ik ben benieuwd naar je vervolgverhaal.

Dolce Vita, wat jammer dat het niet zo is gelopen als je gehoopt had. Maar je klinkt er nuchter en positief onder, dus dat komt wel goed!

Alice, bij jou klinkt het ook allemaal goed hoor. Ik kan me wel voorstellen dat je het iid soms vreselijk vervelend vindt als hij weer niks concreets voor ogen heeft of alles wat op zijn beloop laat. Ik ben ook altijd iemand die op zoek is naar duidelijkheid....

Bij mij gaat het eigenlijk ook wel goed. Leuke jongen heeft mijn nummer gevraagd en smste meteen toen hij deze had. Vanaf die tijd krijg ik steeds wel smsjes van hem. Heb hem ook met stappen gezien, was leuk, maar ik had de indruk dat hij zich wel wat ongemakkelijk voelde met zijn vrienden erbij. Hij was wat afstandelijk, wat ik heel raar vond omdat hij me wel daarvoor, ten tijde van die avond en ook erna en de volgende ochtend nog verschillende sms-jes heeft gestuurd, waarin echt wel duidelijk was dat hij aan me dacht. Vriendin en ik dachten dat het misschien te maken zou hebben met zijn ex met wie het nog niet zo lang uit is. Vooralsnog hebben we een date staan voor aankomende week en toont hij wel veel initiatieven, dus ik ben benieuwd. Dit is namelijk sinds lange tijd echt een jongen waar ik zonder twijfels echt verliefd op zou kunnen worden.

Fijne zondag allemaal!!
Ben heel kort in NL en heb een superstrakke planning liggen, dus kom met een enorme egopost om de hoek..

Vanavond ga ik hem zien!!!! Joehoe!!! En het voelt zo goed..

Omdat we elkaar natuurlijk hebben ontmoet in een vakantieoord, wilde ik hem graag zsm zien in zijn eigen omgeving, zonder de sfeer van skien, wintersport, drank en vrijheid blijheid. Gewoon in het normale leven. En dat gebeuren dus! Wow!

Vanavond treffen we elkaar in een hotel.. Het gaat volgens mij heel erg leuk worden!

Alice, volgens mij zitten wij wel een beetje in dezelfde situatie. Mijn ex had geen drank/drugs probleem, maar wel veel psychische problemen die op een bepaald moment naar de oppervlakte kwamen. Ook ik heb gelukkig hulp van mijn ouders. Wat ook wel weer een nadeel is, want die hebben daardoor de neiging een duidelijke mening te hebben over mijn gedrag/keuzes. Nu met mijn nieuwe liefde, zijn ze toch weer bang dat ik weer dezelfde fouten maak en straks weer in een huwelijk zit met een nieuw kindje. Dat is helemaal niet mijn bedoeling, ik wil niet meer trouwen (in ieder geval zeker niet op korte termijn) en een kinderwens heb ik ook niet meer. Mijn nieuwe liefde is 50 en heeft ook genoeg aan zijn drie kinderen. Maar mijn ouders zijn nog niet helemaal overtuigd van het feit dat ik mijn les de vorige keer geleerd heb.

Mijn lief is ook wel iemand die hard van stapel loopt. Gelukkig (nou ja, gelukkig..) wonen we ver bij elkaar vandaan. Daardoor blijft er een soort afstand en kan ik langzaam wennen aan het idee dat er weer iemand in mijn leven komt.

Nou, ik ga nu eerst mijn spullen hier inpakken (ben bij mijn ouders) en reis dan via een vriendin af naar het hotel.. Kan bijna niet wachten!!

Laat jullie weten hoe het was..
Dolce Vita, de to, en niet meer verliefd. Waar moet het heen met de wereld? Wel is het prettig dat jullie het bij jullie allebei is doodgebloed, en er geen gekwetste mensen achter blijven. Al gaat dat niet zo hard in het begin natuurlijk. Maar joh, dan komt er een keer wat anders op je pad, dat waarschijnlijk nog beter bij je past, niet dan?

Roosje, mja.. en ik ook.

Ine, wat klinkt dat allemaal heerlijk zeg! En het klinkt ook best verstandig om hem buiten die situatie te leren kennen. Ik wens je heel veel plezier en een hele fijne tijd samen toe! En inderdaad...er is niets mis met rustig aandoen, dus dan komt het goed uit, die afstand. ;)

Mel, wat spannend allemaal. Een vasthouder dus! Leuk dat je een date hebt met hem. Ben je zenuwachtig enzo? Wanneer weet je of je jezelf verliefd laat worden? Jij hebt ook de nodige reserves bij je of lees ik dat nu verkeerd?

Ik heb mijn eerdere post wat aangepast. Dat was namelijk zo'n rommeltje.

Mel, lieve woorden van je. Het is ook allemaal erg onduidelijk, maar ik heb maar het idee dat het ook niet duidelijker gaat worden. Om het af te sluiten voor mezelf heb ik hem 1 heel duidelijk berichtje gestuurd, hier kan hij uithalen dat ik hem wel rond zag lopen op deze aardbol. Verder ben ik klaar met hopen. Zonder man ben ik net zo gelukkig dus ik red me wel. Minder plezier zal ik er niet om hebben.

Het is alleen zo verdomde verdrietig dat ik normaal zóveel aandacht van mannen krijg, die me allemaal een toffe meid vinden, exen laten niet zomaar los, ik kom makkelijk in contact, kom niet wanhopig over want ik red me wel alleen, flirt er normaal gesproken op los zonder enig slettengedrag te tonen (en ik ben niet van de scharrels of ONS)....blabla. Ik zal echt wel wat te bieden hebben, maar net als je dan iemand tegen komt aan wie je het wilt aanbieden.. dan ziet hij het niet? of wil hij het niet zien?? En dan die onzekerheid. Waarom geeft ie me niet een figuurlijke knal voor mijn kop zodat ik weet dat hij me niet ziet zitten? Alhoewel, dat is mijn taak om daar mee om te gaan op een manier die bij mijn leeftijd past. Ik voel me gewoon 16 nu :S
Effe een P.S. Mijn bericht is door hem gelezen, geen reactie. Lijkt me duidelijk zo.

Jammer maar goed, daar zal ik niet te zwaar aan tillen lijkt me. De vlindertjes laat ik vrolijk doorfladderen naar jullie, en diegene die ze wel kunnen gebruiken ;) En ik wens jullie dus ook heel veel succes en overheerlijke momenten met de onderwerpen van jullie verliefdheid hihi. Ik zal nog wel meelezen en volgen wat er hier geschreven wordt hoor!

Knuffel, Sleepy
Hehe, ik ben eindelijk weer terug... heb het ontzettend druk gehad, niet eens tijd om bij te lezen maar dat heb ik zojuist even gedaan (5 a 6 pagina's, toe maar)...

Dolcevita: ontzettend jammer dat het is doodgebloed, maar fijn dat dat voor beide hetzelfde is, dan blijf je niet met een rotgevoel zitten gelukkig.

Mel, Alice & Ine: klinkt heel positief bij jullie allemaal, heerlijk!

Roosje: hopelijk was het leuk vandaag!

Sleepybeauty: jouw verhaal is voor mij deels heel herkenbaar, vooral die beschrijving van jezelf... Zo is het bij ook een beetje voor mijn gevoel, heb altijd vrij gemakkelijk raak geschoten, maar hij (de jongen in kwestie nu) wilde in eerste instantie niet happen... Je voelt je dan heel raar, maar het voelt voor mezelf ook wel arrogant om zo over mezelf te denken.. maar het is gewoon zo dat ik vrijwel altijd vroeg of laat de harten wist te veroveren van degenen die ik leuk vond (en ook vaak degene was die het weer uitmaakte). Ik hoop voor je dat hij op wat voor manier toch nog op je reageert, je weet het maar nooit! Ik zal nu mijn verhaal vertellen, wie weet kun je daar hoop uit putten

Hier staat er ineens weer een afspraak (op zijn initiatief). Het lukte eindelijk om alleen te zijn en daar kwam alles eruit over de laatste weken, we hebben heerlijk bijgepraat over al die momenten dat we dus allebei blijkbaar hoopten alleen te kunnen zijn en dat er dan weer iemand bij was die niet subtiel weg te sturen was Heerlijk om nu te horen dat hij zich precies hetzelfde gevoeld heeft! Sinds we met elkaar gepraat hebben, hebben we ook nog meer wij-momentjes in het openbaar (opmerkingen die alleen wij twee snappen, stiekem voetjevrijen of met je hand terwijl anderen het niet zien over zijn rug kriebelen). We genieten (hee dat woord ben ik eerder tegengekomen hier ) ontzettend van ons geheimpje!

In het beste geval komt er een relatie uit, in het slechtste geval heb ik een hele leuke spannende tijd met hem!
Hej Noora, heerlijk om je verhaal te lezen...en ja GENIET ervan!

Sleepy: knuff en hopelijk ben je snel weer schrijvende op dit topic

Ik ben gister dus naar hem toegegaan. Hij ging voor me koken. Samen film gekeken. Dat was nog vrij vroeg. Wat gekletst. Afwas weggewerkt. En daarna hebben we beiden even voor school zitten te werken...naast elkaar, ieder zn eigen pc. Misschien het meest saaie wat je op zon avond verzinnen kan, maar eigenlijk voelde het wel vertrouwd. Het is toch een plek geweest waar ik toen echt veel was.

Maargoed, donderdag zie ik hem weer...gaan we lekker ergens koffie drinken.

Meiden fijne dag!
quote:sleepybeauty schreef op 06 april 2008 @ 17:26:

Effe een P.S. Mijn bericht is door hem gelezen, geen reactie. Lijkt me duidelijk zo.

Jammer maar goed, daar zal ik niet te zwaar aan tillen lijkt me. De vlindertjes laat ik vrolijk doorfladderen naar jullie, en diegene die ze wel kunnen gebruiken ;) En ik wens jullie dus ook heel veel succes en overheerlijke momenten met de onderwerpen van jullie verliefdheid hihi. Ik zal nog wel meelezen en volgen wat er hier geschreven wordt hoor! Mocht ik een keer in een wat betere situatie komen, dan tik ik weer vrolijk mee hahaha.

Knuffel, Sleepy

Hey sleepy, jammer joh. Ik denk dat wij hier allemaal ervan overtuigd waren dat je zaterdagavond zou gaan knallen. Maarja, stelletje verliefde mutsen bij elkaar, we analyseren dan ook elk woord, elke blik, elk gebaar...

Voel je vrij om hier nog eens je frustratie van je af te schrijven, indien nodig. Alhoewel dit niet de meest geschikte plaats is misschien met al die verliefde overjarige pubers hier op een kluitje bij elkaar....

Joh, je komt vast een keer zomaar, als je het het minst verwacht, iemand tegen!

Ik was totaal niet op zoek, was erg gelukkig met mijn leven en wat ik er in de afgelopen jaren van gemaakt heb, had af en toe een leuke (soms minder leuke) date, met of zonder vlinders. Een paar maand geleden ging ik met vriendinnen een uit eten, in een stad waar we normaal gesproken zelden uitgaan. Tijdens het eten ging het gesprek al gauw over, hoe kan het ook anders, mannen. En op een gegeven moment kwam het gesprek op 'een man voor alice'. Natuurlijk riep ik dat ik niet op zoek ben, maarrrrrr, áls ik hem dan toch tegen zou komen..... Aldus gesproken heb ik, in goed overleg met mijn liefste vriendinnen uiteraard, mijn verlanglijstje opgesteld. Waar mijn prins op het witte paard allemaal aan moest voldoen. Na het eten doken we nog even de eerste de beste kroeg in..... en daar stond hij.... Pats, boem, vuurwerk. Zijn eerste zin was: wil je wat drinken? Mijn eerste zin was: ja hoor, kom je hier vaker? Niet origineel, maar who cares? En raad eens wat? Hij heeft alle eigenschappen die ik op mijn verlanglijstje had gezet!

(oké oké, die verliefdheid kost me ook af en toe heel wat energie, onzekerheid, slapeloze nachten en ik stel mezelf duizend vragen, maar het voelt goed.

Op dit moment heb je natuurlijk niet veel aan dit verhaal, ik wil er alleen maar mee aangeven dat het zomaar kan gebeuren, als je het het minst verwacht.

Knuf

Alice
Goedemiddag, ik kwam even gluren.

Alice, ik ben dus eigenlijk ook helemaal niet op zoek, en het eerste gesprek met de betreffende persoon was zo geweldig. Ik had zoals we eerder al hadden 'geanalyseerd en getypt' niet zo afstandelijk moeten doen op het laatst. Maar ja, wat moest ik dan? (ja, ik weet het). Ik blijf me afvragen hoe ik dat had kunnen terugdraaien along te way, maar blijf dus ook denken; graag of niet hoor!

Ik ga gewoon lekker verder singelen, en dan kom ik inderdaad ooit wel iemand tegen wanneer ik het totaal niet verwacht.

Jullie allemaal succes hoor, en Alice, ook al heb ik niets aan je verhaal. Het is heerlijk om te lezen hoor!
jaja, even gluren?

tip van de dag: je moet langzaam afkicken van zo'n forum!
quote:Ine schreef op 06 april 2008 @ 13:16:

Alice, volgens mij zitten wij wel een beetje in dezelfde situatie. Mijn ex had geen drank/drugs probleem, maar wel veel psychische problemen die op een bepaald moment naar de oppervlakte kwamen. Ook ik heb gelukkig hulp van mijn ouders. Wat ook wel weer een nadeel is, want die hebben daardoor de neiging een duidelijke mening te hebben over mijn gedrag/keuzes. Nu met mijn nieuwe liefde, zijn ze toch weer bang dat ik weer dezelfde fouten maak en straks weer in een huwelijk zit met een nieuw kindje. Dat is helemaal niet mijn bedoeling, ik wil niet meer trouwen (in ieder geval zeker niet op korte termijn) en een kinderwens heb ik ook niet meer. Mijn nieuwe liefde is 50 en heeft ook genoeg aan zijn drie kinderen. Maar mijn ouders zijn nog niet helemaal overtuigd van het feit dat ik mijn les de vorige keer geleerd heb.

Mijn lief is ook wel iemand die hard van stapel loopt. Gelukkig (nou ja, gelukkig..) wonen we ver bij elkaar vandaan. Daardoor blijft er een soort afstand en kan ik langzaam wennen aan het idee dat er weer iemand in mijn leven komt.

..

Ine, hoe lang kennen jullie elkaar?

Ik moet wennen aan het idee dat er opeens iemand in mijn leven lijkt te komen die wél een 'rots in de branding' voor mij zou kunnen zijn, terwijl ik jarenlang mijn eigen rots in de branding ben geweest. En tja, dat moet je dan opeens wel toe durven laten. En door ervaringen uit het verleden (en leeftijd waarschijnlijk) merk ik dat ik het verdomd moeilijk vind om er zomaar zorgeloos van te genieten, zonder al die twijfels. Ondanks liefde en verliefdheid en gigantisch goede gevoel...

Mijn ouders hebben hem al ontmoet en zijn gecharmeerd van hem. Mijn moeder begint zelfs lichtelijk te blozen als hij haar met zijn franse accent Mammá noemt Maarrrr ze heeft hem ook in het oor gefluisterd dat hij goed voor mij moet zorgen!

Bij ons is het net andersom trouwens qua leeftijd. Hij is vier jaar jonger dan ik, heeft geen kinderen en wel een kinderwens. Bij mij is dat out of the question, heb twee gezonde puberzoons, druk met studie en carriere en last but not least: ik ben gewoon te oud om nog eens aan een 'liefdesbaby' te beginnen. Maar het is wel iets wat me af en toe bezig houdt: het is nogal wat als iemand bereid is zijn kinderwens voor je aan de kant te zetten en alleen met mij gelukkig te willen worden. Krijg het er soms spaans benauwd van....

En wat ik al eerder noemde: hij is in alles zó anders dan ik. Zo compleet anders. We hebben soms moeite elkaar te begrijpen en hebben dan ook al af en toe flinke meningsverschillen gehad.

Maarrrr, nu nog even een swijmelmoment, daarvoor zijn we hier tenslotte.... Afgelopen weekend kwam hij onverwacht en midden in de nacht omdat hij me móest zien en met me wou praten. Hij is vervolgens bijna twee uur lang aan het woord geweest en heeft me de liefde verklaard zoals nog nooit iemand mij de liefde heeft verklaard, en dat allemaal met een franse tongval, af en toe naar woorden zoekend. Eigenlijk moet ik al die twijfels en dat gepieker uit mijn hoofd zetten. Dit is goed! Dit is gewoon liefde, niet meer en niet minder!
Dit is goed! Dit is gewoon liefde, niet meer en niet minder! Ohhh Alice wat een woorden! Heerlijk zeg! Geniet er lekker van. En dan ook nog met frans accent :-)

Gister kreeg ik rond half negen nog een smsje van hem, dat ie over een half uur thuis was en of ik dan ook nog kwam. Eerder die dag had ie al laten weten dat hij die avond nog wat voor school moest doen. Evenals die avond ervoor, toen we gezellig met zn tweetjes ieder achter onze eigen pc (als vanouds) bezig waren met school. Ik ben niet gegaan, had eigenlijk even heel veel behoefte aan gewoon een avondje thuis op de bank, gewoon even mijn eigen huis. Maar ergens wou ik wel... Vraag me alleen af waarom hij me nu weer vraagt te komen, heeft hij me toch wel graag om zich heen.

Donderdag zie ik hem weer. Krijg dan bestelling van afgelopen zaterdag binnen waarvan ook een deel voor hem is en voor een vriend van hem.

Het is zo vanzelfsprekend om in het nu weer zo met elkaar om te gaan. Elkaar weer zo vaak te zien. Te weten wat de ander bezig houdt. Etc... maar op deze manier kan dat niet echt stand houden...of we groeien nog weer meer naar elkaar toe en komen weer samen, of dit is iets voor het NU. Denk niet dat wanneer we niet samen komen en we op termijn weer beiden een andere relatie krijgen, dit contact op deze manier stand kan houden.

Maargoed, in ieder geval... ik GENIET van het nu! Zeker als nu de lente een beetje op komst lijkt te zijn :-)
Ik zie hem straks weer...even naar zee, met nog een vriendin en haar dochtertje (waar ik dan straks op pas) en daarna met hem en dat dochtertje koffie drinken. Het is zulk heerlijk weer, al vanaf dat ik mijn bed uit kom een lach op mijn gezicht!

Hoe is het met jullie? Ook allemaal zo aan het genieten van het weer? Hihi, ben heel benieuwd hoe t met jullie allemaal gaat!
Dus...als ik niet verliefd bent gaat dit topic om? hihi.

En ik ben het nog steeds, al heb ik mezelf onder controle.
Haha sleepy beauty ik denk t ja
Dan moet ik na het weekend maar even melden hier hoe het ervoor staat. Niet dat ik er ook maar iets van verwacht verder, of er teveel bij stil sta. Maar het is wel lekker nog even te kunnen zuchten hier.
Hihi...zuchten mag altijd!

Ik heb gister echt een heerlijke middag gehad. Met hem en dochtertje van een vriendin (van 2) naar een kinderattractie geweest. Daarna lekker nog terrasje in de zon, voetballen met dat meidje, gewoon lekker aanklooien. s avonds frietjes gegeten. Gewoon zo'n middag dat alles goed was :-)

Hihi, s avonds lag ik helemaal voldaan in bed, ik heb genoten :-)

En dan vandaag, vanmorgen lekker bijtijds opgestaan, zodat ik voor mn werk eens weer wat meer tijd had (hihi, laatste tijd steeds later mn bed uitgekomen), lopend met muziek, een lach op mn gezicht, mensen die me begroeten, door de markt die opgebouwd werd....Werk was ook supergezellig, heel de dag telefoontjes beantwoord (niet mijn taak, maar administratief medewerkster was er niet) en dat terwijl ik daar als kind echt een hekel aan had. Net nog even bij een cliente in het ziekenhuis langsgeweest, er even voor haar kunnen zijn. Daarna de stad in, en die lach op mijn gezicht is nog steeds niet weg, de zon die inmiddels door gekomen is....hihi, dan heb ik het helemaal niet nodig om verliefd te zijn op een gozer...hihi dan voel ik me gewoon al verliefd op het leven zelf :-D

Hij moet vandaag gewoon werken en daarna koopavond, en heb hem uitgenodigd om in zijn pauze om hier te komen eten. Dus zo lekker maar makkelijk koken...

weet je, ik ben gelukkig :-)

sleepy beauty, veel plezier van het weekend!
Hoi meiden,

Sorry dat ik niet heb gereageerd heb op jullie. Mijn hoofd is even ergens anders. Mijn opa is overleden. Dus het zijn emotionele dagen. Het is beter voor hem, maar ik ga hem vreselijk missen.

Ik heb wel weer contact met mijn ex. Niet de vader van mijn kinderen hoor. Deze ex gaat nog veel verder terug dan hem. Het word nu niks tussen ons, maar vind het wel fijn om bij hem te zijn. En te bellen enzo. Mijn liefde van mijn leven haha. Al meer dan mijn halve leven is hij in mijn leven. En ik denk dat dat ook wel de rest van ons leven zo zal blijven. Miss eindigen we nog wel eens samen.

Roosje je klinkt ook echt supergelukkig! Leuk om te lezen.

Sleepy ga er voor he!! Stel je open. Mannen verstaan alleen duidelijke taal.
Oh Dolce, gecondoleerd met je opa. Vaak is het inderdaad toch moeilijk, ook al heeft iemand toch de rust gevonden he :( Ik hoop dat je het goed kunt verwerken.

En een ex, jeetje, exen... nouja, lang geleden zo te horen en een goed contact? Beter!

Roosje, heerlijk zo'n dagen he. Heel mijn planning is vandaag door de war gelopen, maar dat is niet eens erg, want ik heb er een moe maar voldaan gevoel aan overgehouden. Ik ben benieuwd wat voor werk je doet. Zelf ben ik freelancer (in de tekstindustrie zeg maar) en pas ik op kinderen voor een basisinkomen.

Eigenlijk he, en eindelijk.. heb ik werkelijk de moed gevonden om mijn mond open te trekken en duidelijke taal te uiten... heb ik helemaal geen tijd voor een vriendje hahahahha. Maar ik zie wel wat het weekend en de rest van de weken dit jaar allemaal brengen. Net als Roosje zit ik goed in mijn vel, en dát is het belangrijkste, toch! Een relatie met je zelf gaat je leven lang mee, en die kan maar het beste goed zitten. De rest is bijzaak.

Fijn weekend allemaal!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven