Vriend blowt
vrijdag 25 januari 2019 om 00:58
Sinds een jaar heb ik een vriend, die in allerlei opzichten heel leuk is. Alleen hij blowt dus elke dag. Vroeger heb ik dat ook gedaan, maar ben ermee gestopt. Ik geloof dat niets wat je elke dag doet, of dat nu drank, drugs of bijv slaappillen is, goed voor je is.
Ik heb hem gevraagd te minderen, maar dat doet hij niet. Hij vindt dat hij dat uit zichzelf moet doen als hij er klaar voor is. Overdrijf ik? Wat vinden jullie?
Ik heb hem gevraagd te minderen, maar dat doet hij niet. Hij vindt dat hij dat uit zichzelf moet doen als hij er klaar voor is. Overdrijf ik? Wat vinden jullie?
dinsdag 29 januari 2019 om 10:50
Correctie je bent niet gestopt met blowen want je blowt met je vriend mee, dus hoe kan je zeggen dat het wel meeviel als je er nog steeds een opsteekt.Theres75 schreef: ↑25-01-2019 20:25Ikvond dat stoppen toen eigenlijk wel mee vallen. Heb idd wel even last gehad met slapen en boosheid, maar had daarna wel het idee dat ik weer echt leefde, er weer echt was. Waar het met blowen was van laat maar waaien, komt wel, manjana manjana..
Het is eigenlijk wel duidelijk, als hij moet kiezen dan kiest hij voor blowen, het is een dealbreker vanuit hem. Als ik blijf doorgaan over het blowen dn wil hij niet meer bij me zijn. Pikken of stikken dus.
Ik woon in het buitenland, maar vind de weed hier net zo sterk als in Nederland. Hij blowt vanaf dat hij thuis is, totdat hij naar bed gaat.