vriend gaat vreemd

05-01-2009 14:12 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Onderstaande wil ik graag even kwijt. Misschien heeft iemand tips, ik weet namelijk niet meer wat ik moet doen.

Een tijdje geleden moest ik wat op de laptop van mijn vriend installeren (is een leek in dat soort dingen). Zijn msn meldde toen automatisch aan. En zag ik dat hij ongelezen berichten had, terwijl hij mij altijd zei dat hij op dat adres nooit e-mail verzond/ontving. Nieuwschierig geworden keek ik toch stiekem even naar de mail. Zag ik dat hij zich had ingeschreven had op een of andere vage datingsite (sexsite). Hij had inmiddels contact met verschillende meiden. Ik vroeg mij af waarom hij dit deed. Ben met hem een gesprek aangegaan en hij zei dat hij dit alleen deed voor de spanning en er verder niets mee bedoelde. Hij zei ook dat als ik me daar niet prettig bij voelde hij er wel mee op zou houden. Dit wilde ik graag want het gaf me geen fijn gevoel.

Hier ging een tijdje overheen. Op een gegeven moment draaide hij zijn laptop elke keer zodat ik niets kon zien en begon hij te typen. Als ik hem dan vroeg wat hij aan het doen was, was hij aan het chatten met een vriend. Normaal mag ik altijd meelezen, is een goede vriend van ons beiden. Ik vertrouwde het dus niet en heb me ingeschreven op die vage datingssite met een fakenaam en heb daarbij een e-mailadres op hotmail aangemaakt.

Ik sprak hem op die vage site aan en daar hebben we onze e-mailadressen uitgewisseld en een paar keer met elkaar ge-e-maild. Op een gegeven moment hadden mijn vriend en ik een gezellig avondje en biechte hij op dat hij contact had met een ander meisje, maar dat het een verrassing moest zijn eigenlijk omdat we het er wel eens over gehad hebben hoe het zou zijn om er een vrouwtje voor de sex bij te hebben, een trio met twee vrouwen dus. Ik baalde er stevig van dat hij dit niet van te voren overlegd had. Hij zou haar nu gaan vragen of zij bi is of niet. (hij weet dus nog steeds niet dat ik dus die meid ben).

Kort geleden vroeg ik hem of hij inmiddels wat van die meid gehoord had of niet. Hij zei van niet (kan niet, want ik had hem inmiddels weer gemaild). Hij loog dus al weer. Ik daarna mijn fake emailadres maar weer checken. Blijkt dat hij dus helemaal niet gevraagd heeft of ze bi is, maar gewoon op dezelfde tour doorgaat. Hij wil dus sex met haar. Hij heeft zijn telefoonnummer in het e-mailadres gezet.

Nu zit ik erover te denken om een goedkoop pre-paidkaartje te kopen en hem te sms-en. En een keer met hem af te spreken en hem er gewoon maar mee te confronteren. Of gaat dit te ver.

HELP.... IK WEET ECHT NIET MEER WAT TE DOEN!!!
Waar ben je zo bang voor. Wat is het ergste dat je kan gebeuren als je weggaat?

Kun je dat topic ff uppen, leo? ik kan m zo snel niet vinden.
Kaboutertje... (f)
quote:kleintuinkaboutertje schreef op 08 januari 2009 @ 17:16:

Eigenlijk weet ik best dat het beter is dat ik bij hem overal mee confronteer en bij hem wegga. Maar dat durf ik dus niet... Ik durf het niet......Je hoeft niks! hij doet het toch ook het niet "volgens het boekje". Echt bel die vriendin of je broer en zorg dat je je leven weer terugkrijgt zoals JIJ dat wil. Uitleggen kan altijd nog, je kunt hem ook bellen als je bij je broer of vriendin bent als je het niet onder 4 ogen durft. Het is anders dan je misschien voor ogen hebt gehad altijd maar verdorie zeg dit is toch ook geen gezonde toestand zo?
quote:kleintuinkaboutertje schreef op 08 januari 2009 @ 17:19:

Ik zit nu voor het eerst sinds tijden weer te huilen...

Gisteren wilde ik huilen, kon ik het niet, toen hij toegaf dat hij iemand contact had (met als excuus voor ons beiden) wilde ik huilen, kon ik het ook niet....enz enz... elke keer als hij weer iets zei waardoor ik dacht: je liegt! wilde ik huilen.. maar kon ik het nu.... Nu zit ik hier, notabene bij het lezen, schrijven van een topic... te huilen......

Je hebt reden om te huilen. Huil maar. Om jezelf en om wat er met jou gebeurt, wat er in het enige leven wat je zult leiden, gebeurt. Want dat ís ook erg.

Maar je bent er zelf bij meid en jij bent de enige die écht iets voor jou kan doen. Jij bent de enige die jou kan beschermen.

Ik ben zó blij dat je geen kinderen hebt. Zet dat alsjeblieft uit je hoofd, kinderen met deze man. Dat maakt weggaan alleen maar moeilijker en moeilijker kun jij er nu niet bij hebben. Hopelijk gaat je leven er alleen maar makkelijker op worden vanaf nu.

Goed dat je praat, ik ben trots op je!

(f)
quote:return_of_kreng schreef op 08 januari 2009 @ 17:21:

Waar ben je zo bang voor. Wat is het ergste dat je kan gebeuren als je weggaat?

Kun je dat topic ff uppen, leo? ik kan m zo snel niet vinden.Doe ik lieverd.
Ge-upt voor de dappere kabouter...
Och meisje, wat erg allemaal... Ik schrik er helemaal van, dat de situatie zo erg is... Ik weet helemaal niets van dit soort dingen dus doe ik het enige wat ik kan: je heel veel sterkte wensen en je een hele dikke knuffel geven
Lieve mensen, hij komt zo thuis... Ik ga even eten klaarmaken en mijn huilogen bijwerken... Nu heb ik even een ander vraagje... Vraagt iemand zich ook af waarom ik in de gelegenheid ben zo veel te reageren op een dag?
Nee, ik iig niet. Sommige mensen hebben gewoon heel vaak vrij.

Maar zit jij thuis om een speciale reden? Niet kunnen slapen? Of is er al ruzie geweest?
quote:kleintuinkaboutertje schreef op 08 januari 2009 @ 17:31:

Lieve mensen, hij komt zo thuis... Ik ga even eten klaarmaken en mijn huilogen bijwerken... Nu heb ik even een ander vraagje... Vraagt iemand zich ook af waarom ik in de gelegenheid ben zo veel te reageren op een dag?Hoop niet dat hij er iets mee te maken heeft? *houd hart vast*
Nee, ik vertelde over die baarmoederhalskanker...

Toen ik geopereerd ben daaraan zou alles weg zijn. Ik heb daarna nog twee verschrikkelijk hoge uitslagen gehad. Al die onderzoeken en het wachten op uitslagen... Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad maar toch overal mee doorgaan... doorgaan doorgaan... tot dat ik op het werk op het matje werd geroepen... Ze vonden dat ik maar een poosje thuis moest gaan zitten. Ik ben nu al weer een aantal uren in de week aan het werk, maar zit dus nog veel thuis...
Meid, je krijgt nogal wat voor je kiezen, dat is helemaal duidelijk.

Voel je vrij om te posten over wat je maar wil.

Je zult zien dat de hartelijkheid van de vrouwen hier enorm is. Daar kunnen veel mensen over meepraten.

We kijken naar je uit hoor!

*diepe zucht* meisje, meisje... wat krijg jij veel te verstouwen
Tuinkaboutertje,

Wat ontzettend goed dat je je muur hebt laten zakken. Ik had gewoon al zo'n gevoel dat er iets niet klopte...het hele verhaal en jouw manier van reageren daarop was gewoon niet pluis.

Nu zul je zien dat iedereen anders zal reageren omdat je nu eerlijk bent en het plaatje duidelijk is. Nu kún je tenminste ook wat met de verdere reacties! Dat is toch veel fijner...

Het spijt me te horen in welke situatie jij zit en wens je heel veel kracht om er verandering in te brengen, op wat voor manier dan ook!

Ik zou het je aanraden om door te blijven schrijven, er zijn hier echt veel lieve en wijze vrouwen die je ergens naar toe willen en kunnen helpen. Ik heb al veel soortgelijke voorbeelden kunnen lezen hier op het forum. Dat is best iets heel erg moois!

En alles kan je anoniem kwijt...dat is misschien voor jou ook erg fijn.

Sterkte en veel liefs!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Jeetje meis, wat een ellende Maar wat goed van je dat je eindelijk erover praat. Wij kennen je niet, misschien is het daarom makkelijker om te praten.

Maar ik zou zeker die goede vriendin of je broer hierover inlichten. Ik weet zeker dat ze er voor je zullen zijn. En je hoeft je niet te schamen, hij moet zich schamen voor zijn gedrag. Want dat is namelijk echt niet normaal.

En ga ook naar je huisarts. Denk niet na over wat hij hier wel niet van zal denken. Een huisarts maakt wel meer mee. Ik ken een stel dat al 35 jaar getrouwd was, tot het dus niet meer ging. Vrouw schaamde zich ook, maar zag het echt niet meer zitten. Ze zijn toch samen naar de huisarts gegaan en hebben zich door laten verwijzen naar een therapeut. De huisarts had heel begripvol gereageerd, en zei dat dit gewoon heel vaak voor komt.

En heel veel succes met je gezondheid. Die is ook heel belangrijk! Doe vooral rustig aan, en zorg dat je weer de oude wordt.
Mijn broer woont ook in Frankrijk.... Ook al vijf jaar....
Wie of wat heb je wél in de buurt, die je zou kunnen steunen? De huisarts hebben wij al genoemd, kun je zelf nog iemand bedenken?

Ik gun je echt een uitweg kaboutertje, daarom wil ik je ook zeggen, kijk en zoek alsjeblieft naar oplossingen (ipv naar wat niet kan of obstakels). Maar ik wéét ook dat dat heel moeilijk is. Toch ga jij er komen, elke dag een beetje dichterbij de uitgang. Dat weet ik ook.
quote:kleintuinkaboutertje schreef op 08 januari 2009 @ 16:57:

[...]

Logeren bij mijn ouders?? Was dat maar waar. Die wonen al vijf jaar in frankrijk. Is een beetje ver van mijn werk.

En dit is nou zo typisch...

Je gaat (in ieder geval in je reactie) totaal voorbij aan wat Puk schrijft, maar reageert alleen op het feit dat je niet bij je ouders terecht kunt.

Daar gaat het helemaal niet om. De rest; afstand nemen, nadenken, rust creeren... DAAR GAAT HET OM!

Wat vind je daar van???
quote:kleintuinkaboutertje schreef op 08 januari 2009 @ 18:02:

Mijn broer woont ook in Frankrijk.... Ook al vijf jaar....

Ja dat helpt natuurlijk niet....en je vriendin?

Weet je dit is gewoon jouw teken dat je nu moet nadenken en handelen. Je hebt nu de tijd om jouw leven te gaan indelen zoals jij nu wilt en een plan maken hoe je dit kunt aanpakken.

Het hoeft natuurlijk niet van vandaag op morgen maar je kunt beginnen met de praktische zaken op te schrijven, een begin maken voor jezelf. Zie dit als het moment op je ogen te openen en te overdenken wat je als eerste kunt ondernemen. Je hebt al zo lang moeten zorgen en inhouden voor een ander, zorg nu vooral voor jezelf.

Ik voel ontzettend met je mee hoor, bah het is gewoon ook een klotesituatie. Praten mag niet, lichamelijk een klap krijgen, fysiek hard worden aangepakt, dat kan en mag niet
Kind, wat heb jij veel ellende aan je hoofd.

Dat verklaart in ieder geval een beetje waarom je vluchtgedrag vertoont en je verliest in zaken die helemaal geen prioriteit zouden moeten zijn.

Maak van jezelf de belangrijkste prioriteit. Dat is de eerste stap op weg naar genezing, zowel lichamelijk als emotioneel.
quote:nologoes schreef op 08 januari 2009 @ 18:19:

Kind, wat heb jij veel ellende aan je hoofd.

Dat verklaart in ieder geval een beetje waarom je vluchtgedrag vertoont en je verliest in zaken die helemaal geen prioriteit zouden moeten zijn.

Maak van jezelf de belangrijkste prioriteit. Dat is de eerste stap op weg naar genezing, zowel lichamelijk als emotioneel.Dat klopt wel denk ik. Soms zou ik gewoon het liefst zomaar weggaan. Zonder wat te zeggen. En als hij dan vraagt waarom ik weg ben gegaan, dan pas alles zeggen.... Naar Frankrijk... Naar mijn ouders en mijn broer....Maar zomaar weggaan zonder iets te zeggen is ook geen optie denk ik....
Zomaar weggaan en een briefje achterlaten... als dat is wat jij nodig hebt om weg te kunnen gaan, dan zou ik het zeker doen hoor.
Ik heb het ook wel eens gedaan. Zonder briefje. Soms kan het niet anders...
Hier nog een hoor, later wel gebeld, om wat spullen te halen en daarvoor een uit de kluiten gewassen man meegenomen (vriend van vriendin ).
Ik ook. Op een zondagochtend uit bed gekropen, al m'n spullen gepakt en een taxi gebeld. Zo had ik het de avond ervoor al gepland.

Ongeveer na een week belde hij op om te zeggen dat hij van me hield en me mistte :puke:

Toen vond ik 't al een beetje rare jongen, inmiddels is hij al jaren aangesloten bij de Hell's Angels. Apart tiepje dus Een paar jaar geleden vond 'ie me via het Internet Bladibla.... laat maar. Te lang verhaal

Moet er wel nadrukkelijk bij vermelden dat er absoluut geen sprake was van mishandeling.

Maar idd... soms is het legitiem om "gewoon" te vertrekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven