vriend in de war!

30-03-2011 16:59 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik heb al eerder een bericht geplaatst over dat mijn vriend afstandelijk begon te doen etc.. Toen kreeg ik het advies hem meer zyn ding te laten doen en dat ik me niet zo druk moest maken.. Dit heb ik gedaan! Als hy wegwou hem veel plezier gewenst, als hy even niet kon komen geen probleem zag hem dan later wel.. En eigelijk kostte me dit niet zoveel moeite, het was alsof er een last van me afviel en het leek zelfs even beter te gaan..

Maar de afgelopen maand is helemaal anders. Het lijkt wel of ik vrijgezel ben (ja ik weet dat dit stom klinkt, en nee ik maak er geen misbruik van! ) Mijn vriend heeft teveel aan zyn hoofd alles loopt door elkaar en hij weet het allemaal even niet meer. In het weekend komt hy nog wel lang maar een paar uurtjes, dan gaan we slapen.. En smorgens vroeg gaat hy weer klussen. Er word niet meer geknuffeld gekust of op andere manieren intiem geweest.

Ik dacht ik kan dit begrijpen als ik enorm moe ben en het heel druk heb heb ik daar ook geen behoefte aan.. Maar meneer vind het volgens mij wel best zo.. Doordeweeks komt hij nu niet meer langs omdat 'zijn ritme' dan in de war raakt en hij gooide er vorige week even uit dat zijn moeder gelijk had en dat hij mischien idd geen relatie moest nemen tot zyn huis afwas..

Daarnaast zei hij dat hij misschien mij soms niet meer zo speciaal vind om er echt voor te gaan maar aan de andere kant als hij me kwijt wou me wel gedumpt had.. Ik verbaast door wat ik hoorde hield wijs mijn mond voordat ik er erg vervelende opmerkingen zou uitgooien..

Nu dus nu dit al een maand speelt ben ik heel rustig opzich maar meneer is lekker makkelijk komt n gaat wanneer het hem uitkomt en er valt geen touw aan vast te knopen, zodra ik wel iets wil bespreken zegt meneer: ik heb nu geen zin in zo'n gesprek..

Hoelang moet ik nog met deze nonsens doorgaan..

Ik heb hem de ruimte gegeven op een normale volwassen manier, om uit te zoeken wat hy wil maar ik zie 0 verbetering.

Hoop dat jullie mij goed advies kunnen geven.
ik zou zeggen dumpen die handel! Je laat met je voeten spelen en dat is niet goed voor jou gevoelens of je eigenwaarde.. ik zou zeggen, laat hem jou klote kussen en zeg dat hij kan oprotten.. ook lees ik dat zijn moeder hem heeft gezegd dat hij beter geen relatie kan hebben tot zijn huis af is.. dus waarschijnlijk heeft zijn ma een hekel aan jou en probeerd zo alles uit elkaar te trekken en is hij dom genoeg zijn eigen moeder te geloven en dan ook maar dit te doen?

Hoe dan ook.. ik vind het belachelijk, jij geeft hem ruimte omdat hij erom heeft gevraagd.. jullie wonen niet eens samen, dus hij heeft ook geen plichten t.o.v jou en huishouden.. en hij kan doen en laten wat hij wilt omdat jij toestemming hebt gegeven.. lijkt wel dat hij er misbruik van maakt, plus misbruik maakt van jou openheid en ontvangenheid.. want elke keer als hij komt ontvang jij hem met open armen..

Ik zou als ik jou was aan jezelf denken en niet aan hem, want hij is het niet waard.. wat als het huis af is? zou jij dan bij hem gaan wonen? zo ja, hoe zie jij dan de relatie verder gaan als jullie samenwonen? elk in een aparte kamer zitten omdat hij even alleen wilt zijn? En hij zijn eigen dingen kan blijven doen terwijl jij voor zijn huishouden moet opdraaien en hem die vrijheid geeft? Meid, denk eens goed na.. en zijn meer vissen in de zee en er zal wel een bij zijn die jou wel waardeert en wel van jou houdt zoals je bent en ook graag bij jou wilt zijn.. je hebt hem niet nodig, je hebt jezelf nodig en dat moet op de eerste plaats staan..
Negeren hoeft helemaal niet hoor. Bel hem vanavond op, of bel niet, en ga vanavond bij hem langs. vertel hem dat je eea hebt overdacht en dat jullie contact vanaf heden voorbij is. Vorder meteen je sleutels terug (als hij die heeft).

Daarna ga je lekker thuis in bad zitten en genieten van je nieuw verworven vrijheid.
ze had er allang van kunnen genieten vlammetje.. als zij het niet zo ver heeft laten komen.. ze heeft toch al het gevoel dat ze al een maand vrijgezel is? Nou dan, dan moet ze ook de dingen doen die zij leuk vind ipv thuis te zitten wachten tot hij eens een keer langs komt omdat hij dan 'tijd' heeft voor haar..

Mijn ex heeft in de laatste maanden onze relatie laten verwateren omdat hij 'stress' had, maar ondertussen het lliefst zijn geld wilde sparen om leuke dingen te doen, al dan niet met mij.. komt dus bijna op hetzelfde neer, ik heb met hem gepraat over hoe de relatie verder moest gaan, ook als het huis af is (ja hij is ook aan het bouwen).. hij wist me te vertellen dat hij dat niet wist en over alles twijfelde.. nou ik heb er een punt achter gezet, want ik wil niet zo'n relatie.. en werkelijk, het heeft hem 3 dagen gekost om het te beseffen dat het over was en is toen pas gaan beseffen wat hij wel niet kon gaan missen en wat hij mij wilde geven als het huis af is (een gespikkelde deense dog als kado eraan toe, alleen omdat ik gek op die honden ben en hij totaal niet).. dat was ook alleen maar omdat hij mij een schuldgevoel wilde geven.. en dat is hem niet gelukt en heb hem dat ook verteld. Ha! .. dat zou jij ook moeten doen TO.
quote:Summerdance schreef op 30 maart 2011 @ 17:27:

[...]

Jesus Bieb, ik herkende je helemaal niet!

(sorry voor de off topic) zomeroutfitje hé
quote:Summerdance schreef op 30 maart 2011 @ 17:27:

[...]

Jesus Bieb, ik herkende je helemaal niet!

(sorry voor de off topic)Biebelien?? Ik moest echt even terugscrollen, had haar ook gemist
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Overigens is vriend niet in de war... maar jij.

Hij weer prima wat hij wil en doet.
Hallo allemaal,

Nou ik had hem gevraagt hem my na zijn werk te bellen.. Dat deed hy en ik vroeg of hy vrijdagavond naar mij toe wou komen omdat ik dit belangrijk vond, hy zei dat hij eigelijk had afgesproken met een vriend, ik vroeg hem of die dit zou kunnen afzeggen omdat ik het toch echt belangrijk vond dat hij kwam. Ook omdat ik persoonlijk met hem wou spreken

Hierop antwoordde hy of dit niet telefonisch kon en dat hij niet op voorhand iets ging afzeggen als die niet eens weet waarvoor hy zou moeten langskomen.. Dat schoot my even in het verkeerde keelgat en heb gezegt dat hij volkomen scheit aan mij heeft en vervolgens opgehangen. Net al zijn kleding in een tas gestopt!

Jeetje! Wat een bah-situatie.. Maar zo laat ik me niet behandelen hoor! :(
Jemig wat een eikel zeg! Lekker laten gaan die jongen! Klinkt een beetje als mijn ex en heb nog steeds spijt dat ik gewacht heb totdat hij het uitmaakte. Je verdient veel beter!! Hoe lang zijn jullie samen?
Ja ook al scheld ik niet graag vind ik hem nu ook een enorme eikel.. 2 jaar zijn we samen.

Was jouw ex ook zo ontsettend egoistisch?
Ja sorry dat ik dat zo zei hoor!

Mijn ex was erg egoïstisch! We woonden ver uit elkaar en als ik dab kwam in het weekend dan trok hij volledig zijn eigen plan. Of hij zat met zijn hoofd bij zijn werk en was de godganse tijd enorm afstandelijk, dan kon er het hele weekend nog niet eens een kusje van af. Gelukkig maakte hij het na 6 maanden al uit . Mijn huidige vriend is het tegenovergestelde wat ik nog steeds heel erg waardeer!

Weet je al wat je wil gaan doen nu, met hem/jullie?
goed zo meid, zo mag ik het zien.. zet die spullen van hem maar buiten.. als hij komt eis je ook de dingen die van jou zijn terug (de sleutel asl hij die heeft).. ik ben trots op je!
quote:spiegeltje88 schreef op 30 maart 2011 @ 16:59:

Hoelang moet ik nog met deze nonsens doorgaan..

Ik heb hem de ruimte gegeven op een normale volwassen manier, om uit te zoeken wat hy wil maar ik zie 0 verbetering.

Hoop dat jullie mij goed advies kunnen geven.

Ik denk dat je kunt stellen dat je weer

vrijgezel bent.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Gelukkig heb ik al mijn spullen al, en is hij mijn sleutel de laatste keer hier vergeten!

Het feit dat hij niet eens de moeite kon nemen om langs me te komen viel mijn mond van open en heeft me definitief doen besluiten er meteen mee te kappen!

Deze relatie lijkt wel een OneManShow! Nou The show is over!!

Huntje, dat is hoe ik me ook een beetje voel, trots dat ik voor mezelf kies, misschien iets telang mee gewacht maar ik doe het maar wel mooi!

Zal hem morgen smsen met het vriendelijke verzoek zijn persoonlijke bezittingen op te komen halen!
Doe dat.. :D .. bij mij heeft ook een tijd geduurd en toen was ook de maat vol.. had het eigelijk al en door al deze meiden hier op het forum heb ik uiteindelijk het punt gezet.. Weg met die gevoelsarme zakken!
quote:huntje schreef op 30 maart 2011 @ 23:32:

door al deze meiden hier op het forumDames!! En Gijsje dan
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
ohhh HBG *hugs* .. niet huile, moet ik ook van gaan huile..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven