Hij is 31 ik ben 36 ik heb 3 kids en die zijn niet van hem...Woorden schieten tekort.
Anoniem_30612
vrijdag 7 mei 2010 om 10:12
Hij moet niet zeuren over hyves. Maar jij moet je kinderen hier niet in betrekken! Relatieproblemen bespreek je met je vrienden, je ouders of op een forum maar NOOIT met je kinderen.
Kan me zomaar voorstellen dat de kinderen er gewoon bijwaren en zelf commentaar gaven?
Anoniem_69176b9c77370
vrijdag 7 mei 2010 om 10:15
quote:wuiles schreef op 07 mei 2010 @ 10:12:
[...]
Woorden schieten tekort.
Anoniem_30612
vrijdag 7 mei 2010 om 10:16
Zou kunnen. Maar dan kan vriendlief zijn verhaal beter even voor zich houden. Als twee volwassen mensen verbreek je je relatie toch niet voor de ogen van 3 kleine kinderen?
Ach hyves..een soort verkapte datingsite..is hij bang jou daardoor te verliezen??
En als hij idd zulke grote problemen heeft gehad met die lui..gooi je ze er toch uit? Klaar!!
Hou je kinderen erbuiten.,.ook al zijn het niert zijn kinderen..niet doen..Hij begint er zelf over tegen hun ik heb gezegd dat hij dat niet moet doen...het is nu gewoon over..klaar en mss maar goed ook als dit werkelijk de reden is.
Hij belde net en hij zegt dat de de reden is met de reden van een paar weken terug,mensen kunnen kijken welk topic dat is dat was ook een reden ervan.hahahahah nou ik ben er klaar mee..toedeloe..
Anoniem_30612
vrijdag 7 mei 2010 om 10:18
Als je vriend tegen jouw kinderen begint over een probleem dat hij met jou heeft zou ik hem snel aan de kant zetten. Je moet kinderen echt niet actief betrekken bij relatieproblemen.
Hij belde net en hij zegt dat de de reden is met de reden van een paar weken terug,mensen kunnen kijken welk topic dat is dat was ook een reden ervan.hahahahah nou ik ben er klaar mee..toedeloe.. Wie wil dit voor mij vertalen?
Dat hij geen vrienden met die mensen in omdat er in het verleden dingen zijn gebeurd (neem aan dat jij daar niet bij was?) zegt niet dat jij er geen vrienden mee kan zijn. Wat een ontzettend kinderachtige reactie zeg! Vind Idd ook dat je hier je kinderen buiten moet houden maar als hij er gewoon over begint tegen ze dan kan je best vertellen hoe het zit.
Hij belde net en hij zegt dat de de reden is met de reden van een paar weken terug,mensen kunnen kijken welk topic dat is dat was ook een reden ervan.hahahahah nou ik ben er klaar mee..toedeloe..Wat bedoel je precies, lieverd?
lizzl een tijdje terug heeft to een topic geopend over andere problemen met haar vriend. Als ik het goed begrijp is dat probleem plus nu deze vrienden op Hyves voor hem reden genoeg om het uit te maken.