Vriend maakt het uit om hyves

07-05-2010 09:53 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik vind je vriend erg kinderachtig in zijn reacties, maar zelf kom je ook niet echt over als een volwassen, stabiele vrouw van 36.
quote:Belbe schreef op 07 mei 2010 @ 10:24:

lizzl een tijdje terug heeft to een topic geopend over andere problemen met haar vriend. Als ik het goed begrijp is dat probleem plus nu deze vrienden op Hyves voor hem reden genoeg om het uit te maken.Klopt die reden en deze erboven op..
quote:nouschi schreef op 07 mei 2010 @ 10:30:

Jij blinkt anders ook niet uit in volwassen gedrag.En waarom als ik vragen mag..??
quote:Liv schreef op 07 mei 2010 @ 10:40:

Nou, probleem opgelost, wat wil je verder nog weten?Nee dus je hoeft ook niet meer mee te lezen,waarom reageer je zo..?
quote:Christiane04 schreef op 07 mei 2010 @ 10:41:

Ik vind je vriend erg kinderachtig in zijn reacties, maar zelf kom je ook niet echt over als een volwassen, stabiele vrouw van 36.Ze is geloof ik 31, maar zelfs voor 31 komt TO inderdaad erg kinds over.
quote:Grapefruity schreef op 07 mei 2010 @ 10:35:

Misschien wilde hij het al langer uitmaken, maar moest eerst nog even een (achterlijk) excuus vinden. Maar sersieus wat een niveau...Precies en tot dat niveau ga ik me niet meer verlagen !
quote:lakini schreef op 07 mei 2010 @ 10:43:

[...]

En waarom als ik vragen mag..??Lees je eigen teksten in de topic even door. Vind jij die zelf erg volwassen dan?
Thanks Belbe en Kaetje.
Ik geloof bijna niet dat jullie volwassen mensen zijn.

Wat een kinderachtig gedrag zeg.

En blijkbaar doet het je allemaal ook niet zoveel dat je vriend nu bij je weg is, gezien je reactie .

Ik hoop dat je hem dan niet weer binnenlaat over een tijdje, want voor je kinderen is dit zeer verwarrend.
quote:Chardonnay schreef op 07 mei 2010 @ 10:44:

[...]

Lees je eigen teksten in de topic even door. Vind jij die zelf erg volwassen dan?Dat is wat ik ook bedoel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Daar ben je mooi vanaf, nu voor rust voor je kinderen zorgen en een wat stabielere omgeving dan met die kleuter erbij.

En de volgende keer gewoon een leuke volwassen kerel zeg ik, ze bestaan echt.. al is t soms ff zoeken..
Bedankt voor jullie reactie's.

Ik ben er niet zo heel verdrietig over dat klopt,omdat er te veel dingen zijn gebeurt en dit echt de druppel was voor mij,ik laat me niet behandelen zoals ik me nu laat behandelen....hij noemt als reden echt de reden dat het over is om de hyvesvrienden,nou dat is TE kinderachtig voor woorden....dus ik ben er klaar mee,wilde alleen weten wat jullie reactie's daarop waren en die heb ik gehad...daarvoor nog bedankt !!
quote:Mimsel schreef op 07 mei 2010 @ 10:51:

Daar ben je mooi vanaf, nu voor rust voor je kinderen zorgen en een wat stabielere omgeving dan met die kleuter erbij.

En de volgende keer gewoon een leuke volwassen kerel zeg ik, ze bestaan echt.. al is t soms ff zoeken..Maak wel even een printje van al je Hyves vrienden en duw die onder zijn neus, zodat hij gelijk kan aangeven welke mogen blijven en welke uit je Hyve moeten Dat soort dingen kan je beter voor zijn om teleurstellingen te voorkomen.
quote:lakini schreef op 07 mei 2010 @ 10:53:

Bedankt voor jullie reactie's.

Ik ben er niet zo heel verdrietig over dat klopt,omdat er te veel dingen zijn gebeurt en dit echt de druppel was voor mij,ik laat me niet behandelen zoals ik me nu laat behandelen....hij noemt als reden echt de reden dat het over is om de hyvesvrienden,nou dat is TE kinderachtig voor woorden....dus ik ben er klaar mee,wilde alleen weten wat jullie reactie's daarop waren en die heb ik gehad...daarvoor nog bedankt !!Goed zo!!
@Lizzl:

Bij ook maar 1 doorstreping van nieuwe lief zou ik wel weten wie er als eerste de deur uit vliegt..;)
quote:lakini schreef op 07 mei 2010 @ 10:43:

[...]

Nee dus je hoeft ook niet meer mee te lezen,waarom reageer je zo..?

Je bent toch van hem af? Ik vraag me af wat je probleem dan verder is, maar dat mag blijkbaar niet?

Ik geloof er geen donder van dat jij 36 bent trouwens.
Ik heb verder geen probleem..ik heb nu de reactie's die ik wilde...dus bedankt.!! en ik ben wel degelijk 36..ook al gedraag ik me volgens jou niet zo,dat is dan jou probleem.
arme kinderen....
Gefeliciteerd je bent van hem af!
Kijk, reden om het uit te maken is het niet.

Maar ik kan best begrijpen dat Vriend niet wil dat de halve wereld mee kan kijken in zijn prive leven. Als jij mensen in je lijst heb zitten die hij niet kan luchten of zien, en jij hebt ze alleen maar in je lijst om bij hun te kunnen snuffelen, sorry hoor maar hoe kinderachtig ben je dan. Ik snap best dat Vriend niet wil dat alles wat jij (en dus ook hij neem ik aan) doet breed uitgemeten wordt op hyves, wat vervolgens nog zichtbaar is voor het halve land.
quote:lakini schreef op 07 mei 2010 @ 11:19:

Ik heb verder geen probleem..ik heb nu de reactie's die ik wilde...dus bedankt.!! en ik ben wel degelijk 36..ook al gedraag ik me volgens jou niet zo,dat is dan jou probleem.Ook al was je 56, maakt mij écht niet uit hoor. Maar je komt behoorlijk onvolwassen over, sorry dat ik het zeg. Ik heb daar verder geen enkel probleem mee, ik ken je toch niet?
quote:dangeensuus schreef op 07 mei 2010 @ 11:20:

arme kinderen....Amen
Niets van aantrekken, je hebt een minder goeie keuze gemaakt en die heeft zichzelf redelijk soepeltjes opgelost. Gewoon blij zijn met het resultaat!

En ach, de een drukt zich in schrift iets makkelijker uit dan de ander en sommigen zouden deze meneer niet eens in hun leven toegelaten hebben. Jij blijkbaar wel en dat is jouw keuze.

En wij hebben ons weer heerlijk een topic lang om deze volwassen kleuter kunnen verbazen/vermaken! :-)

Vort, weekend vieren nu! :-D
Wat is aan TO nu zo kinderachtig behalve haar zinsopbouw in grammatica?

Goede keuze en afgesloten hoofdstuk.

Ga daten, dan kom hopelijk wel een volwassen man tegen die jouw Hyvesvrienden accepteert.

Vort weekend.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven