Vriend maakt het uit om hyves

07-05-2010 09:53 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:lakini schreef op 10 mei 2010 @ 19:31:

Dit was niet de enige reden maar een van....en 4 jaar gooi je niet zomaar overboord...toch..

Nou blijkbaar wel want je vriend had het uitgemaakt omdat jij met mensen omging waar hij vroegah een akkefietje mee heeft gehad en om te kunnen snuffelen bij die mensen had je ze op je hyve staan en verbrak hij deze wonderbaarlijke en solide relatie

Wake up and smell the limonade kinders!
quote:lakini schreef op 07 mei 2010 @ 10:53:

Bedankt voor jullie reactie's.

Ik ben er niet zo heel verdrietig over dat klopt,omdat er te veel dingen zijn gebeurt en dit echt de druppel was voor mij,ik laat me niet behandelen zoals ik me nu laat behandelen....hij noemt als reden echt de reden dat het over is om de hyvesvrienden,nou dat is TE kinderachtig voor woorden....dus ik ben er klaar mee,wilde alleen weten wat jullie reactie's daarop waren en die heb ik gehad...daarvoor nog bedankt !!

En nu gaan jullie er weer voor??

Ik geloof dat ik iets mis.. Wat zou het zijn.. Logica..? Of toch zelfrespect...?
Ik zeg: rijp voor Look of Love. Laat Dyanne een grove shawl ombinden en álles komt goed.

En niet te vergeten: het stoere vest voor de man.
Ach, lakina volgt haar hart en dan komt het altijd goed...
...
Of zou het inzicht en verantwoordelijkheid zijn Stoeltje, of volwassenheid en normen en waarden?

Lol waldorff, ik denk dat ze niet eens meer bij look of love hoeven komen maar gelijk door mogen naar So Thys
[quote]lakini schreef op 10 mei 2010 @ 19:09:

Geen tip...mannen kunnen soms erg eigenwijs zijn en voet bij stuk houden...

Btw wij zijn niet uit elkaar we gaan er toch voor...

ik heb hem duidelijk weten te maken dat het helemaal niks van doen heeft en hij gelooft het nu ook,hij zag aan mijn reactie dat het echt niks was/is...hij heeft gewoon een hekel aan die"vriend" op hyves dus heb hem eraf geknikkerd....alles klaar en weer opgelucht.......

Oh, fijn, omdat hij iemand niet graag heeft, heb je hem er maar even afgeknikkerd. Dat is nu eens echte liefde! NOT!

Wat heeft die vriend dan ooit verkeerd gedaan? Ik hoop trouwens ook voor je dat je niet nog meer vrienden hebt die hij niet kan luchten. Want hij zou nu wel eens zijn eisen op dat vlak kunnen gaan stellen namelijk.
Even zomaar wat vraagjes tussendoor he.

Je vriend waarmee je al vier jaar een relatie hebt, klaagt steen en been dat ie niet vaak genoeg over je heen mag. Het is een zeiksnor van heb ik me jou daar omdat meneer van mening is dat hij alleen functioneert wanneer hij iedere dag mag neuken. Daarnaast blowt deze meneer iedere dag voor het slapen gaan en in het weekend zijn het er 2 of 3 ( jointjes). Hij laat JOUW kinderen het speciale trommeltje pakken waar zijn drugs in zitten ( want kennelijk is hij te debiel om te begrijpen dat je A: kinderen niet confronteert met jouw onvolwassen blowgedrag, B: te lui is om zelf van zijn reet af te komen, C: schijt heeft aan jou en je mening)

Waar is dan in godsnaam de liefde die jullie bij elkaar brengt?? Je woont samen met een achtergebleven pukkelige blowende neukgeile tokkie!!!! Men men men dat dit bestaat

En je hebt kinderen, arme kinderen!
quote:dangeensuus schreef op 10 mei 2010 @ 19:53:

Even zomaar wat vraagjes tussendoor he.

(...)

Waar is dan in godsnaam de liefde die jullie bij elkaar brengt?? Je woont samen met een achtergebleven pukkelige blowende neukgeile tokkie!!!! Men men men dat dit bestaat

En je hebt kinderen, arme kinderen!

En de spijker werd snoeihard geraakt op zijn armetierige kopje...

Maar, ze leefden nog lang en gelukkig, want dit is echte liefde.
Echte liefde samen met een kerel die te weinig sekst naar eigen zeggen, blowt waar de kinderen bij zijn ( althans hij laat de kinderen zijn zooi regelen), zich als een ouwe man gedraagt, en die het uitmaakt om hyves....

Als dit geen liefde is dan weet ik het niet meer

To je bent niet goed in je bovenkamer.
Speciaal voor TO

http://www.youtube.com/watch?v=ShwpXUZT1uI
kan iemand even de OP samenvatten? Zo irritant als iemand hem weghaalt.
Jezus, dat van die seks (5x in de week, een prrrrima score, me dunkt! Zeker voor een kleuter..) had ik gelezen, maar dat ie ook haar KINDEREN zijn drugs laat pakken???

Sorry, alleen dat al lijkt me voldoende om iemand meteen t huis uit te knikkeren. Want als hij zn drugs ze al laat pakken voor hem, zal ie ook wel niet ergens anders gaan zitten draaien EN blowen ook.

Jasses. En dan heb je als moeder vast wel eens gezegd dat je je kinderen het allerbeste gunt..
De OP begon met een hard lachende TO, die ons vertelde dat haar vriend het zojuist definitief had uitgemaakt omdat hij op haar hyves iemand had zien staan die hij niet mocht. Hij werd dus boos dat die tussen haar vrienden stond. En dat ie later nog had gebeld dat dat toch écht de reden was om het uit te maken. Bovendien had hij toen hij het uitmaakte ook nog even haar kinderen erbij gehaald om te vragen of zij het ook zo stom vonden dat mama die niet leuke vriend op hyves had staan en dat ie daarom (na 4jr blijkbaar!) bij mama wegging.
Feeks, TO had een meneer op haar hyve toegevoegd en haar partner vond dit een kloothommel en maakte de relatie dus uit. TO had deze meneer toegevoegd zodat ze kon snuffelen in het leven van deze meneer. Nu heeft ze deze meneer verwijderd en heeft de ware liefde hen weer bij elkaar gebracht, want, vier jaar gooi je niet zomaar weg he
Vier jaar gooi je niet zomaar weg???? wat denk je dat je nu aan doen bent dan ??? Vier jaar al vergooit aan de blowende luie seksbeluste malloot.....

Je zou geen minuut langer moeten vergooien/ je kinderen er aan blootstellen
Je hebt die 4 jaar al weggegooid doordat je ze met deze noob hebt doorgebracht.
Fijne vent, leuke relatie. Leuk voor je kinderen ook.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Ik kan alleen maar denken: die arme arme kinderen, je zal zo'n moeder hebben die dat soort lowlife's in hun leven haalt...
jeetje, ze zijn weer bij elkaar. Het is dat ik niet weet wie het is, anders had ik het AMK (advies en meldpunt kindermishandeling) gebeld......
Zou hij ineens ingezien hebben dat dat hyvesverhaal 'wat overdreven' was toen hij toch zomaar ineens al 2 dagen geen seks meer had gehad?

Dat 'trok' ie toch niet? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven