Vriend met stomme opleiding
dinsdag 17 november 2009 om 15:53
Mijn vriend is 26 en doet de BBL opleiding Transport met vrachtwagen rijbewijs.
Daar is opzich niks mis mee.
Maar het is gewoon de tijden die die moet werken.
Ze zijn gewoon niet normaal meer.
En dan niet over de school gepraat, hoe kunnen ze nou cursus op Zaterdag plannen?
Soms gaat het echt te ver.
Dan gaat bij hem om half 5 de wekker, en is hij pas om half 10 's avonds thuis.
Zo vervelend!
En dan over zijn school, cursus op zaterdag van half 9 tot half 4.
Hij komt uit gelderland en ik uit limburg.
Bijvoorbeeld ik had zaterdag een feest: Oom en Tante 25 jaar getrouwd.
Hij zou uit school zijn boeken thuis gaan afgeven en meteen op de trein springen om hier heen te komen en samen naar het feest te gaan.
Rijden er ergens bij nijmegen geen treinen.
Damn wat kan je dan balen, hij wou bijna niet meer komen.
Gelukkig heeft hij geprobeert en gekeken hoe ver hij kon komen.
Op de helft van de weg is zijn telefoon leeg en valt uit.
Ik wist helemaal niks meer...
tot ik om 2 uur 's nachts terug kwam van het feest en hij voor de deur stond.
Bleek dat hij er al van half 2 's nachts stond.
Ben je toch blij dat hij er is hoor.
Maar de volgende dag moet je hem weer om half 6 op het station afzetten.
Wat kan ik op die momenten toch echt behoorlijk balen.
Ik hou me er maar aanvast dat het nog maar 1 1/2 jaar duurt.
En het dan allemaal beter is en hij dan een gewoone baan heeft van 8 tot 5.
Maar dit is gewoon echt vervelend.
Ik zie hem al niet vaak en gaat het 9 van de 10 gevallen ook nog mis.
Helaas kan ik ook niet altijd daar heen gaan.
Omdat ik ook mijn sport en hobby's hier heb.
En ook vaker naar het ziekenhuis moet rennen.
Iemand tips??
Daar is opzich niks mis mee.
Maar het is gewoon de tijden die die moet werken.
Ze zijn gewoon niet normaal meer.
En dan niet over de school gepraat, hoe kunnen ze nou cursus op Zaterdag plannen?
Soms gaat het echt te ver.
Dan gaat bij hem om half 5 de wekker, en is hij pas om half 10 's avonds thuis.
Zo vervelend!
En dan over zijn school, cursus op zaterdag van half 9 tot half 4.
Hij komt uit gelderland en ik uit limburg.
Bijvoorbeeld ik had zaterdag een feest: Oom en Tante 25 jaar getrouwd.
Hij zou uit school zijn boeken thuis gaan afgeven en meteen op de trein springen om hier heen te komen en samen naar het feest te gaan.
Rijden er ergens bij nijmegen geen treinen.
Damn wat kan je dan balen, hij wou bijna niet meer komen.
Gelukkig heeft hij geprobeert en gekeken hoe ver hij kon komen.
Op de helft van de weg is zijn telefoon leeg en valt uit.
Ik wist helemaal niks meer...
tot ik om 2 uur 's nachts terug kwam van het feest en hij voor de deur stond.
Bleek dat hij er al van half 2 's nachts stond.
Ben je toch blij dat hij er is hoor.
Maar de volgende dag moet je hem weer om half 6 op het station afzetten.
Wat kan ik op die momenten toch echt behoorlijk balen.
Ik hou me er maar aanvast dat het nog maar 1 1/2 jaar duurt.
En het dan allemaal beter is en hij dan een gewoone baan heeft van 8 tot 5.
Maar dit is gewoon echt vervelend.
Ik zie hem al niet vaak en gaat het 9 van de 10 gevallen ook nog mis.
Helaas kan ik ook niet altijd daar heen gaan.
Omdat ik ook mijn sport en hobby's hier heb.
En ook vaker naar het ziekenhuis moet rennen.
Iemand tips??

dinsdag 17 november 2009 om 17:59
Waarom is het leuk (of nuttig) om op msn expres spelfouten te maken?
Ontopic: toen mijn man nog mijn vriendje was, werkte hij bij defensie. Dat betekende dat hij 5 dagen ergens op een kazerne zat en in het weekend thuis kwam. Soms had hij oefening en dan kwam hij het weekend niet thuis. Dat vind ik ook niet altijd leuk, maar als je van je man/vriend houd, dan respecteer je zijn keuze en steunt hem daarbij. Ik zou van hem namelijk niks anders verwachten. Nu heeft hij een geregelde 9 tot 5 baan (nou ja, 8 tot 6 meestal) en werk ik onregelmatige diensten. Hij steunt me daarmee, door op mijn werkdagen later van huis te gaan zoda hij de kinderen naar school kan brengen bijvoorbeeld.
Geven en nemen in een relatie.
Als je het echt niet trekt, kun je daar samen een goed gesprek over voeren en misschien wil hij dan kijken of hij wat aan zijn werktijden kan doen.
Je zegt dat het maar voor 1,5 jaar is en dat hij dan weer regelmatig als verhuizer aan de gang kan. Nou, 1,5 jaar is te overzien. Mijn man wilde wel zijn hele carriere in het leger blijven. Uiteindelijk liep dat anders, maar niet omdat ik hem liep te pushen.
Ontopic: toen mijn man nog mijn vriendje was, werkte hij bij defensie. Dat betekende dat hij 5 dagen ergens op een kazerne zat en in het weekend thuis kwam. Soms had hij oefening en dan kwam hij het weekend niet thuis. Dat vind ik ook niet altijd leuk, maar als je van je man/vriend houd, dan respecteer je zijn keuze en steunt hem daarbij. Ik zou van hem namelijk niks anders verwachten. Nu heeft hij een geregelde 9 tot 5 baan (nou ja, 8 tot 6 meestal) en werk ik onregelmatige diensten. Hij steunt me daarmee, door op mijn werkdagen later van huis te gaan zoda hij de kinderen naar school kan brengen bijvoorbeeld.
Geven en nemen in een relatie.
Als je het echt niet trekt, kun je daar samen een goed gesprek over voeren en misschien wil hij dan kijken of hij wat aan zijn werktijden kan doen.
Je zegt dat het maar voor 1,5 jaar is en dat hij dan weer regelmatig als verhuizer aan de gang kan. Nou, 1,5 jaar is te overzien. Mijn man wilde wel zijn hele carriere in het leger blijven. Uiteindelijk liep dat anders, maar niet omdat ik hem liep te pushen.

dinsdag 17 november 2009 om 18:03
quote:spoekle schreef op 17 november 2009 @ 17:59:
Omdat hij met de vrachtwagen wilt kunnen rijden.
Hij zegt ik weet niet of het zo is dat je dan meer verdient als dat je gewoon een verhuizer bent.
Een verhuizer verdient zowiezo geen drol. Als ik mijn vrachtwagenrijbewijs had, dan ging ik lekker buitenland rijden. Dan heb je zoveel geld en zo weinig tijd om het op te maken, daar word je duizelig van.
En omdat hij dus geen tijd heeft, doe ik dat lekker. (HELE VETTE KNIPOOG en SARCASMEMODUS)
Omdat hij met de vrachtwagen wilt kunnen rijden.
Hij zegt ik weet niet of het zo is dat je dan meer verdient als dat je gewoon een verhuizer bent.
Een verhuizer verdient zowiezo geen drol. Als ik mijn vrachtwagenrijbewijs had, dan ging ik lekker buitenland rijden. Dan heb je zoveel geld en zo weinig tijd om het op te maken, daar word je duizelig van.
En omdat hij dus geen tijd heeft, doe ik dat lekker. (HELE VETTE KNIPOOG en SARCASMEMODUS)

dinsdag 17 november 2009 om 18:05
Ik kan het niet opbrengen om dit topic in zijn geheel te lezen maar heb het gevoel dat Spoekle gewoon iedereen een beetje zit te stangen hier, puur omdat ze het leuk vindt als iedereen over de zeik raakt.
Zo niet, Spoekle, wat wil je in 's hemelsnaam bereiken met dit topic? Wat voor een advies of opmerkingen zou je verwachten?
Zo niet, Spoekle, wat wil je in 's hemelsnaam bereiken met dit topic? Wat voor een advies of opmerkingen zou je verwachten?
dinsdag 17 november 2009 om 18:06
quote:Nastik schreef op 17 november 2009 @ 18:03:
[...]
slim bekeken.
Maar die van mij is dus meer een huismus.
[...]
slim bekeken.
Maar die van mij is dus meer een huismus.

dinsdag 17 november 2009 om 18:08
quote:Kastanjez schreef op 17 november 2009 @ 18:05:
Ik kan het niet opbrengen om dit topic in zijn geheel te lezen maar heb het gevoel dat Spoekle gewoon iedereen een beetje zit te stangen hier, puur omdat ze het leuk vindt als iedereen over de zeik raakt.
Dat is niet waar, want ik heb er een hekel aan als mensen me gaan afzeiken.
Ik vroeg om tips.
En dus verwachte ik ook tips.
Dat is niet waar, want ik heb er een hekel aan als mensen me gaan afzeiken.
Ik vroeg om tips.
En dus verwachte ik ook tips.