Vriendin die raar over je schrijft op hyves?
maandag 9 februari 2009 om 16:44
Hoi allemaal,
Ik weet even niet waaronder ik dit moet plaatsen, dus maar onder relaties.
Mijn vriend heeft een vriend waar we regelmatig mee afspreken, met zijn 4en dus ook ik en zijn vriendin er bij.
Altijd erg gezellig, heb ook wel contact met zijn vriendin enz.
Nu heeft die vriendin bij iemand anders op hyves een berichtje over mij en mijn vriend geplaatst, met een olifantenemoticon die mij dan aanduide.
Is dat normaal? het kwetst mij echt, ze weet dat het bij mij door medicatie, medisch verhaal etc komt dat ik te zwaar ben ( zelf heeft ze een eetstoornis gehad misschien vind ze mij wel helemaal niks ofzo?)
ik weet echt niet wat ik hier mee moet, misschien vinden jullie dat ik overdrijf maar ik dacht echt dat ons contact altijd oprecht was.
Ik weet even niet waaronder ik dit moet plaatsen, dus maar onder relaties.
Mijn vriend heeft een vriend waar we regelmatig mee afspreken, met zijn 4en dus ook ik en zijn vriendin er bij.
Altijd erg gezellig, heb ook wel contact met zijn vriendin enz.
Nu heeft die vriendin bij iemand anders op hyves een berichtje over mij en mijn vriend geplaatst, met een olifantenemoticon die mij dan aanduide.
Is dat normaal? het kwetst mij echt, ze weet dat het bij mij door medicatie, medisch verhaal etc komt dat ik te zwaar ben ( zelf heeft ze een eetstoornis gehad misschien vind ze mij wel helemaal niks ofzo?)
ik weet echt niet wat ik hier mee moet, misschien vinden jullie dat ik overdrijf maar ik dacht echt dat ons contact altijd oprecht was.
flashy wijzigde dit bericht op 09-02-2009 16:46
Reden: Woordfautje
Reden: Woordfautje
% gewijzigd
maandag 9 februari 2009 om 16:47
maandag 9 februari 2009 om 16:47
Heeft ze ipv jouw naam dat icoontje gebruikt en is het wel echt beledigend bedoeld? Weet je zeker dat het niet over iets grappigs of vrolijks gaat, aangezien dat olifantje blij staat te dansen? Ik weet natuurlijk helemaal niet in welke zin ze het heeft gebruikt maar ik vind het wel echt belachelijk als ze er mee bedoelt dat je dik bent!!!
anoniem_63508 wijzigde dit bericht op 09-02-2009 16:49
Reden: 100 spelfouten haha
Reden: 100 spelfouten haha
% gewijzigd
maandag 9 februari 2009 om 16:49
Hmm niet leuk, begrijpelijk dat je je daar rot door voelt. Weet je wel heel zeker dat ze jou daarmee bedoelde? Hoe lastig het ook is, spreek haar er op aan. Ga er niet met anderen over "kletsen" maar ga er meteen mee naar haar toe dan laat jij i.i.g. zien dat je oprecht bent.
Wat vind je vriend hiervan trouwens?
Wat vind je vriend hiervan trouwens?
maandag 9 februari 2009 om 16:51
maandag 9 februari 2009 om 16:51
quote:TouchOfPink schreef op 09 februari 2009 @ 16:49:
Hmm niet leuk, begrijpelijk dat je je daar rot door voelt. Weet je wel heel zeker dat ze jou daarmee bedoelde? Hoe lastig het ook is, spreek haar er op aan. Ga er niet met anderen over "kletsen" maar ga er meteen mee naar haar toe dan laat jij i.i.g. zien dat je oprecht bent.
Wat vind je vriend hiervan trouwens?Nog niks want ik heb het net toevallig gelezen.
Wat vind je vriend hiervan trouwens?Nog niks want ik heb het net toevallig gelezen.