vriendjes..

03-07-2009 11:20 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
sinds anderhalf jaar ga ik met mijn vriend, dat sinds 7 maanden als een echte relatie mag gelden.

Ik ben echt helemaal gek van hem, maar af en toe wórd ik ook een beetje gek van hem. ik moet zelf toegeven dat ik niet de makkelijkste ben. ik wil graag weten wat hoe en wanneer er planningen zijn, en als het dan uitloopt ben ik enorm teleurgesteld.

maar gister, zouden we 7 maanden iets hebben. opzich niet een mijlpaal, maar 't is toch het idee dat je het leuk vind op dat soort dagen iets van je vriend te horen. Omdat dat niet gebeurde stuurde ik hem maar een overduidelijke hint via sms. Vandaag 7 maandjes! ik hoor van je!.. nou niet dus. die middag op het strand zei hij er niks over. en gisteravond smste ik of hij niks vergeten was. en krijg ik niks terug!

dit soort dingen gebeuren wel vaker. als ik iets van me laat horen krijg ik meestal pas laat bericht terug, terwijl zijn sportmaatje binnen 2 seconden een lange sms terug krijgt..

ik word hier een beetje gek van, hoe kan ik dit subtiel bij hem brengen.
Eerlijk gezegd vind ik het overdreven. Smssen hoef je toch niet gelijk terug te doen. En 7 maanden, waar gaat het over? Waarom is het erg dat hij dat vergeet?
Hoe oud ben je?
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Vind 't nogal obsessief als je dat soort dagen bij houdt en helemaal dat je van hem dan ook nog actie verwacht. Kan me voorstellen dat ie daar niet op in gaat.
Vragen of zijn beltegoed op is c.q. was. Beschouw jij het als een "echte relatie" of beschouwen jullie het als een "echte relatie" ?
Johnny is De Mol ( en Linda ook trouwens ).
Hmm, ik zal maar niks zeggen.

Wij zijn vorige week allebei vergeten dat we 14 jaar samen zijn...
Laat hém eens wat langer wachten op een smsje terug, en dan kijken hoe hij er op reageert, als hij niet moeilijk doet, dan is smsen voor hem gewoon niet zo'n noodzaak. Als hij helemaal overtrokken begint te miauwen kun je zeggen dat hijzelf ook late reacties geeft.

En wat betreft het sportmaatje: met hem heeft hij misschien een afspraak staan, en als die dan smst dat ie later komt of weet ik veel wat, schijnt het misschien in jouw vriend's ogen dringender om snel te reageren.

Ik zou nog even wachten en hem een koekje van eigen deeg geven, alvorens misschien onnodige ruzie te maken.
7 maanden? Kijk, als het nou één jaar is, of 2 jaar....

Daarbij.....is het verplicht terug te smsen?
Die maanden aandacht schenken? Dat is echt heel leuk als je in de eerste klas van de middelbare school zit, maar ik mag toch aannemen dat jullie een stukje ouder zijn. Kortom, JIJ vind het belangrijk, HIJ totaal niet. Dat 'opdringen' is totaal nutteloos. Stop daar dan ook mee.

Ik denk gewoon dat je je verwachtingen wat moet bijstellen. Dat jij a denkt wil niet zeggen dat hij ook maar a moet denken. That's life. En in dit geval is het nog eens totaal een futiliteit ook.

Om heel eerlijk te zijn zou ik ook niks laten horen op die 'maand' dagen. Ik zou er gewoon helemaal niks mee hebben en zou het ook totaal niet apprecieren als er op die dagen een bepaalde 'verwachting' zou liggen.
Als iemand naar mij 'zeven maandjes! Ik hoor van je!' zou sturen zou ik ook expres niet reageren. Wat is dat nou voor een raar bericht? Je had toch ook gewoon zelf iets kunnen sturen van 'hee lief, ik bedenk me net dat het vandaag alweer zeven maanden is. Gelukkig vind ik je nog even lief Fijne dag!' ofzo. Waarom moet het dan allemaal vanuit hem komen? Jij hebt toch ook een mond en vingers om te smsen?

(die mond sms je denk ik niet mee)
7 maanden iets hebben, eh pardon 'maandjes' zoals je zegt en daar dan bij stilstaan? Hoezo?

Wat valt er te vieren bij 7 maanden?

Heel goed dat je vriend daar niet bij stilstaat, geeft aan dat hij een vent is.

Maar ga vooral zo door met dat obsessief sms-en, dan haal je de 8 maanden niet..

Communiceren doe je trouwens niet via de sms.
quote:bandeau2009 schreef op 03 juli 2009 @ 11:20:

ik word hier een beetje gek van, hoe kan ik dit subtiel bij hem brengen.Ik denk dat hij er ook een beetje gek van wordt en daarom zou ik het niet subtiel brengen. Ik zou het helemaal niet brengen. Voor je het weet tel je iets anders, namelijk de dagen dat het uit is.
Tsja, ik hecht ook 0,0 waarde aan een mijlpaal van 7 maanden. Kan me zo voorstellen dat je vriend dat ook niet doet.
Herken het probleem wel een beetje...

Mijn vriend houdt dat soort dingen ook niet bij, vindt het niet zo belangrijk en ik kan daar juist best een big deal van maken.

Wat betreft die planningen ook dat herken ik.

Ik denk dat je bij jezelf moet nagaan wat jij echt belangrijk vindt.

Ik wist nl van mezelf dat ik wat te ver ging wbt die planningen. Mijn hele dag was naar kl*ten als de planning wat uit liep en dan was ik echt compleet van slag. Dit wilde ik voor mezelf niet meer, dus daar ben ik aan gaan werken. Op die manier had mijn vriend er ook een beetje profijt van.

Verder heb ik nu met mezelf (en ook wel hem) afgesproken dat als we ergens naar toe moeten wat voor mij belangrijk is dat hij er alles aan doet om op tijd te zijn. Gaan we bv naar een voetbalwedstrijd van hem zelf dan sta ik op tijd klaar en hoelaat we dan uiteindelijk aankomen intesseert me niet. Als hij dan te laat is door zijn eigen schuld en zolang ik er dan geen last van heb vind ik het prima.

Die leuke spontane dingen kun je naar mijn mening niet afdwingen. Zul je denk ik mee moeten leren leven. Heb het er met mijn vriend wel eens over gehad, maar hij denkt er echt niet aan. Probeer dan gewoon te genieten van de kleine dingen die er wel zijn.

Ik heb het uiteindelijk geaccepteerd. Heb er wel moeite mee gehad, maar het is voor mij geen reden geweest om met de relatie te stoppen. Misschien is het dat voor jou wel...
Mijlpaal bij 7 maanden? Persoonlijk vind ik 8 maanden 3 weken en 6 dagen veel bijzonderder..... Was echt laaiend dat hij toen niet smste......
Ik wil ook een motto
Simoooon, relatie beeindigen om dit soort dingen?

Way to go, vrees ik.

Hoe oud zijn jullie? En waarom hechten jullie hier zoveel waarde aan?
Vandaag zeven maandjes?

hij is zich misschien rotgeschrokken, denkt dat er over 7 maanden een kleine in de wieg ligt

of over 2 maanden, ligt er maar aan of je op of aftelt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Tjonge, tjonge. Wanneer is die schoolvakantie weer afgelopen?
Ik zou bij je sms denken:

7 maandjes! ( ja, dat klopt ) Ik hoor van je ( klopt ook, want ik zie je straks op het strand )

Kortom, je had moeten sturen:

7 maanden, ik vind het een mijlpaal en verwacht van jou dat jij hier iets mee doet. Ik wil graag uit eten, een gouden ring, en een kaartje waarop je me schriftelijk de liefde verklaard, een bos bloemen bezorgd krijgen en dat je me de hele dag belt en smst over hoe fijn het is dat we al 7 maanden samen zijn.

Past niet in 1 sms-je, maar hey, dan ben je wel duidelijk
Relatie beeindigen om zoiets? You're kidding.... Wil iemand me even uitleggen waarom die x-maanden zo belangrijk zijn? Ik vond het ook lief dat m'n vriend met 3 mnd een roos meebracht. Maar voornamelijk omdat het uit zichzelf kwam, we het nooit over jubilea-data hebben gehad. Geen haar op mijn hoofd die aan sancties denkt bij het vergeten van zoiets.....
Ik wil ook een motto
quote:pruttel schreef op 03 juli 2009 @ 11:48:

7 maandjes! ( ja, dat klopt ) Ik hoor van je ( klopt ook, want ik zie je straks op het strand )

7 maanden, ik vind het een mijlpaal en verwacht van jou dat jij hier iets mee doet. Ik wil graag uit eten, een gouden ring, en een kaartje waarop je me schriftelijk de liefde verklaard, een bos bloemen bezorgd krijgen en dat je me de hele dag belt en smst over hoe fijn het is dat we al 7 maanden samen zijn.

Past niet in 1 sms-je, maar hey, dan ben je wel duidelijk Niet vergeten af te sluiten met kusjes!
Mijn vriendje neemt altijd wel iets voor me mee op mijlpalen Daarom dump ik hem niet, alleen daarom niet

Miss, je hebt gelijk, de kusjes mogen niet ontbreken in een sms van je geliefde, als hij dat vergeet, dan is het ook over!
quote:pruttel schreef op 03 juli 2009 @ 11:48:

Past niet in 1 sms-je, maar hey, dan ben je wel duidelijk
*Weet werkelijk niet eens op welke datum, wat zeg ik, in welke maand!!! mijn lief en ik elkaar ook alweer ontmoet hebben. Het zou februari kunnen zijn, maar ook zo maar begin januari of eind maart.*

Na zoveel jaar boeit dat toch ook voor geen ene flikker. 't Gaat erom dat hij vanochtend toen ik mijn ogen open deed naast me lag
Dat vrouwen meisjes hier waarde aan hechten

Trouwdag, ja snap ik. maar verkering, nee.

Bij ons is het ergens begonnen tussen school, studentenhuis en de kroeg. Geen idee wanneer, hij heeft nogal lang in de ontkenningsfase gezeten.

Grow up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven