vriendjes..

03-07-2009 11:20 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
sinds anderhalf jaar ga ik met mijn vriend, dat sinds 7 maanden als een echte relatie mag gelden.

Ik ben echt helemaal gek van hem, maar af en toe wórd ik ook een beetje gek van hem. ik moet zelf toegeven dat ik niet de makkelijkste ben. ik wil graag weten wat hoe en wanneer er planningen zijn, en als het dan uitloopt ben ik enorm teleurgesteld.

maar gister, zouden we 7 maanden iets hebben. opzich niet een mijlpaal, maar 't is toch het idee dat je het leuk vind op dat soort dagen iets van je vriend te horen. Omdat dat niet gebeurde stuurde ik hem maar een overduidelijke hint via sms. Vandaag 7 maandjes! ik hoor van je!.. nou niet dus. die middag op het strand zei hij er niks over. en gisteravond smste ik of hij niks vergeten was. en krijg ik niks terug!

dit soort dingen gebeuren wel vaker. als ik iets van me laat horen krijg ik meestal pas laat bericht terug, terwijl zijn sportmaatje binnen 2 seconden een lange sms terug krijgt..

ik word hier een beetje gek van, hoe kan ik dit subtiel bij hem brengen.
quote:bandeau2009 schreef op 03 juli 2009 @ 11:20:

sinds anderhalf jaar ga ik met mijn vriend, dat sinds 7 maanden als een echte relatie mag gelden. Ik ben echt helemaal gek van hem, maar af en toe wórd ik ook een beetje gek van hem. ik moet zelf toegeven dat ik niet de makkelijkste ben. ik wil graag weten wat hoe en wanneer er planningen zijn, en als het dan uitloopt ben ik enorm teleurgesteld.

maar gister, zouden we 7 maanden iets hebben. opzich niet een mijlpaal, maar 't is toch het idee dat je het leuk vind op dat soort dagen iets van je vriend te horen. Omdat dat niet gebeurde stuurde ik hem maar een overduidelijke hint via sms. Vandaag 7 maandjes! ik hoor van je!.. nou niet dus. die middag op het strand zei hij er niks over. en gisteravond smste ik of hij niks vergeten was. en krijg ik niks terug!

dit soort dingen gebeuren wel vaker. als ik iets van me laat horen krijg ik meestal pas laat bericht terug, terwijl zijn sportmaatje binnen 2 seconden een lange sms terug krijgt..

ik word hier een beetje gek van, hoe kan ik dit subtiel bij hem brengen.Als je ook jullie zevenjarig bestaan willen vieren zul je heel snel moeten ophouden met 'overduidelijke hints' via SMS te sturen. Dat werkt namelijk niet. Als jij graag wilt dat jullie zeven-maanden-bestaan gevierd wordt vertel hem dat dan en neem een fles gekoelde champagne mee naar dat strand. Hints helpen nooit.
quote:Oriane schreef op 03 juli 2009 @ 11:56:

*Weet werkelijk niet eens op welke datum, wat zeg ik, in welke maand!!! mijn lief en ik elkaar ook alweer ontmoet hebben. Het zou februari kunnen zijn, maar ook zo maar begin januari of eind maart.*

Na zoveel jaar boeit dat toch ook voor geen ene flikker. 't Gaat erom dat hij vanochtend toen ik mijn ogen open deed naast me lagHahaha, herkenbaar! Ex en ik kenden elkaar al langer via het werk en gingen met collega's regelmatig een borrel halen. Omdat we niet aan "maanden" deden wisten we een jaar later niet meer precies wanneer we nou ook alweer samen op stap waren geweest. Of het nou idd eind februari, begin maart of eind maart het jaar ervoor was geweest. Voor de vorm hebben we toen na jaren maar een fictieve datum gekozen (4 maart), gewoon voor de leut.
als ik iets van me laat horen krijg ik meestal pas laat bericht terug, terwijl zijn sportmaatje binnen 2 seconden een lange sms terug krijgt..

Mijn mening: hij word een beetje moe van jouw opdringerigheid en dus reageert hij niet direct. Hij ziet jou als zijn vriendin en niet als invulling op zijn bestaan.

Sorry voor de harde woorden, maar volgens mij zit ik er niet ver naast...
Common sense is not so common.
Voltaire
Oh help, denken jullie nu dat ik specifiek over die 7 maanden heb? Tuurlijk niet joh.

Het ging mij even om het feit dat er dus voor TO's gevoel grote verschillen zijn tussen haar en haar vriend.

Als hij nooit wat spontaans doet, een kaartje sturen, een bloemetje weet ik veel en zij hecht daar wel erg veel waarde aan dan kun hem niet dwingen het wel te doen en schiet je er zelf dus voor je gevoel bij in. Je zult dus moeten inleveren. Als TO dit soort dingetjes te belangrijk vindt om in te leveren, dan lijkt me dat deze man niet bij haar past.

Je zult jezelf dan moeten veranderen om niet teleurgesteld te worden. En niet iedereen kan of wil dat.

Ze kan wel willen dat hij snel smst of dat hij op tijd komt, maar HIJ moet dat zelf doen. Kan zij niks aan veranderen. Dus zal ze zichzelf daarin moeten veranderen of bij hem weg moeten gaan.

Dit soort dingen gaan op den duur gewoon knagen en dan kan ze hem om de kleinste dingen verwijten gaan maken. Wordt zij niet gelukkig van, hij denk ik ook niet en dan loopt je relatie alsnog op de klippen.

Denk dat ik nu even wat verder kijk dan het 7maandenissue. Vandaar mijn reactie...

Als we alleen over die 7 maanden gaan hebben dan vind ik haar sms niet echt leuk nee. Komt wat dwingend over en reageer dan als parnter maar eens leuk/goed...
quote:bandeau2009 schreef op 03 juli 2009 @ 11:20:

ik moet zelf toegeven dat ik niet de makkelijkste ben.'t Is dat je het zelf zegt....
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 03 juli 2009 @ 13:33:

[...]

't Is dat je het zelf zegt....

! ding is zeker: als jij zo obsessief bezig blijft met zijn sms gedrag zal deze relatie niet lang duren.. Hij is daar gewoon anders in. Als jij dit niet accepteert kan je er beter mee kappen want je maakt jezelf gek zo. Hoe meer jij er op gaat aandringen, hoe minder moeite hij doet.
Common sense is not so common.
Voltaire
is niet zo leuk voor hem...dat ie verplicht wordt om zijn hele planning door te geven, dat ie verlpicht wordt zo snel mogelijk terug te smssen..

ik begrijp dat ie dan een beetje laks wordt!

ik heb ook een hekel aan mensen die erg veel van mij verwachten...dan sms ik juist niet...lekker eigenwijs.

laat het los en relax! als ie niet laat weten wat ie van plan is, doe het dan ook eens niet! wacht niet op zijn telefoontje of smsjes maar ga voor jezelf leuke dingen doen!

en als ie je dan eens misloopt omdat jij het druk hebt ofzo, of als ie niet zoals gewoonlijk gelijk een sms terugkrijgt maar een halve dag later.,

gaat ie vast denken dat wat er met je aan de hand is! dat je ook zonder hem kan namelijk!! dat je zonder hem jezelf prima kan vermaken!

en misschien krijg je dan wél weer het gevoel dat ie moeite voor je doet...
Mijn ex liet ook op de een of andere dag niets van zich horen later stuurde ik een sms of hij me me misschien niet leuk meer vond?

Na 3 dagen kreeg ik een sms: mijn mobiel deed het niet xxx.

Weer geen antwoord op mijn vraag hij vond het een domme vraag ofzoiets.

Naja ik had wel gelijk want hij maakte het uit!

Ik zou me niet zo druk maken misschien is hij het vergeten en vaak zijn jongens niet zo van de sms en vergeten nogal vaker wat... ik zou er niet teveel over nadenken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven