Was dit verstandig?
donderdag 24 mei 2018 om 14:14
Beste forummers
Ik wil jullie even een kwestie voorleggen. Sinds een paar weken heb ik contact met een hele leuke man. We hebben elkaar al 1x gezien en dat klikte heel goed. We zouden afgelopen dinsdag weer een date hebben, maar de nacht ervoor kreeg ik een berichtje van zijn dochters dat hij in het ziekenhuis ligt en een hartaanval heeft gehad. Dit was heel erg schrikken en heb een berichtje gestuurd dat ik hoop dat het snel beter gaat met hem. Later kreeg ik van dochter een update, waar ik blij om was en ook dit berichtje beantwoord. Daarna heb ik veel aan hem gedacht, maar niets gestuurd omdat hij volgens dochter veel sliep en heel moe is. Ik had in gedachte dat ik hem even met rust moest laten en volgende week wel weer contact met hem op zou nemen om te vragen hoe het met hem is. Kreeg ik vanmorgen een berichtje van zn dochter waarom ik niets meer liet horen en dat ik haar vader blijkbaar niet zo leuk vond. Ik heb gestuurd dat ik hem liever met rust laat en als het weer beter met hem gaat ik weer met hem zou chatten. Ik ben nl altijd bang dat ik me teveel op ga dringen. Heb ik er verstandig aan gedaan om me even afzijdig te houden? Aangezien hij nu toch veel slaapt enzo. Ook omdat we elkaar pas 1x gezien hebben vind ik het lastig. Heb wel gezegd dat ik veel aan hem denk.
Ik wil jullie even een kwestie voorleggen. Sinds een paar weken heb ik contact met een hele leuke man. We hebben elkaar al 1x gezien en dat klikte heel goed. We zouden afgelopen dinsdag weer een date hebben, maar de nacht ervoor kreeg ik een berichtje van zijn dochters dat hij in het ziekenhuis ligt en een hartaanval heeft gehad. Dit was heel erg schrikken en heb een berichtje gestuurd dat ik hoop dat het snel beter gaat met hem. Later kreeg ik van dochter een update, waar ik blij om was en ook dit berichtje beantwoord. Daarna heb ik veel aan hem gedacht, maar niets gestuurd omdat hij volgens dochter veel sliep en heel moe is. Ik had in gedachte dat ik hem even met rust moest laten en volgende week wel weer contact met hem op zou nemen om te vragen hoe het met hem is. Kreeg ik vanmorgen een berichtje van zn dochter waarom ik niets meer liet horen en dat ik haar vader blijkbaar niet zo leuk vond. Ik heb gestuurd dat ik hem liever met rust laat en als het weer beter met hem gaat ik weer met hem zou chatten. Ik ben nl altijd bang dat ik me teveel op ga dringen. Heb ik er verstandig aan gedaan om me even afzijdig te houden? Aangezien hij nu toch veel slaapt enzo. Ook omdat we elkaar pas 1x gezien hebben vind ik het lastig. Heb wel gezegd dat ik veel aan hem denk.
zaterdag 26 mei 2018 om 11:18
ja tuurlijk. klopt niks vanthe_Wicked_Witch schreef: ↑26-05-2018 10:51Wat ik vooral raar vind is dat de "dochters" appen. Zelfs als ie naar huis mag appt ie niet zelf.
zaterdag 26 mei 2018 om 11:22
Het percentage mannen wat rare fratsen uithaalt zoals hartaanvallen verzinnen etc. is waarschijnlijk minder dan 1 procent.Paarsebloem schreef: ↑26-05-2018 10:37Je hebt rare mensen hoor.
Ze kent die man net en kan alleen contact maken op een manier die een beetje apart klinkt.
Voor hetzelfde geld is dit een aandachtstrekker, was er helemaal geen hartaanval en heeft hij zelfs geen dochters.
Ik zou de boot afhouden, want het is allemaal wel erg apart en toevallig.
Dat lijkt mogelijk meer omdat we er spannende programma's/reportages /nieuwsberichten/viva-artikelen van maken.
De kans dat deze meneer géén gekkie is, is velen malen groter.
Bros before hoes
zaterdag 26 mei 2018 om 11:30
StefBros schreef: ↑26-05-2018 11:22Het percentage mannen wat rare fratsen uithaalt zoals hartaanvallen verzinnen etc. is waarschijnlijk minder dan 1 procent.
Dat lijkt mogelijk meer omdat we er spannende programma's/reportages /nieuwsberichten/viva-artikelen van maken.
Als je je dochter laat appen val je wat mij betreft al in die categorie.
Als je kik gebruikt trouwens ook.
zaterdag 26 mei 2018 om 11:45
Oke, duidelijk (en genoeg bewijs; zelfs 2 forumsters die iemand kennen die hetzelfde verhaal heeft meegemaakt) dat dit verhaal verschrikkelijk rammelt.
TO: wat ga je nu doen?
Ik zou, zodra hij wat van zich laat horen, vrijwel direct naar zijn telefoonnummer vragen. Hem dan bellen (anoniem eventueel) en hem flink aan de tand voelen. En daarna zou ik zeggen; "De 1e (en enige) date die we hebben gehad vond ik leuk, maar daar wil ik het graag bij laten". Puur uit zelfbescherming TO. Jij bent namelijk meer waard dan dit.
TO: wat ga je nu doen?
Ik zou, zodra hij wat van zich laat horen, vrijwel direct naar zijn telefoonnummer vragen. Hem dan bellen (anoniem eventueel) en hem flink aan de tand voelen. En daarna zou ik zeggen; "De 1e (en enige) date die we hebben gehad vond ik leuk, maar daar wil ik het graag bij laten". Puur uit zelfbescherming TO. Jij bent namelijk meer waard dan dit.
zaterdag 26 mei 2018 om 11:50
Dat lijkt me niet als ik de reacties hier lees van vrouwen die zulke leugenachtige mannen hebben meegemaakt. De toeters en bellen gaan niet voor niks bij iedereen af.StefBros schreef: ↑26-05-2018 11:22Het percentage mannen wat rare fratsen uithaalt zoals hartaanvallen verzinnen etc. is waarschijnlijk minder dan 1 procent.
zaterdag 26 mei 2018 om 11:53
Juist.the_Wicked_Witch schreef: ↑26-05-2018 11:30Als je je dochter laat appen val je wat mij betreft al in die categorie.
Als je kik gebruikt trouwens ook.
En sws, wat een totale afknapper als een man kik gebruikt. Lekker anoniem aanklooien met andere vrouwen..
zaterdag 26 mei 2018 om 12:32
je bent een 0 vergetenStefBros schreef: ↑26-05-2018 11:22Het percentage mannen wat rare fratsen uithaalt zoals hartaanvallen verzinnen etc. is waarschijnlijk minder dan 1 procent.
10%
zaterdag 26 mei 2018 om 13:18
zaterdag 26 mei 2018 om 13:35
Ik ben zekf gisteren en vandaag druk geweest dus veel contact hebben we niet gehad. Ik had hem gisterenochtend wek gevrasgd hoe laat hij naar huis mocht en daar ook antwoord op gehad. Verder zelf niets van me laten horen. Vanmorgen stuurde hij me een berichtje om te vragen hoe het met mij is. Dus er komt weer mondjesmaat contact. Zodra ik merk dat hij weer wat meer kan berichten zal ik hem aan een vragenvuur onderwerpen. Geen berichtjes meer via zijn account van dochter gehad. Het is wel het eerste wat ik zal vragen over het berichtje waarom ik niets van me heb laten horen...
En ik ben echt wel voorzichtig hoor, maar ik geloof nog steeds het goed in mensen, ik ga niet iedere man met een vaag verhaal zoals jullie dat noemen over 1 kam scheren en beweren dat het een enge man is. Dat er mensen zijn die dit ook al eens meegemaakt hebben wil niet zeggen dat het met iedere man gebeurd die met zo’n verhaal komt.
En het kik gebruik, dat vind ik nu eenmaal een fijn medium. Want ik ben heel voirzichtig in het weggeven van mn telefoonnummer. Mannen moeten zich eerst masr bewijzen voor ze mijn nummer krijgen. Laat ze er maar wat voor doen en laten zien dat ze het menen en echt met me verder willen.
En ik ben echt wel voorzichtig hoor, maar ik geloof nog steeds het goed in mensen, ik ga niet iedere man met een vaag verhaal zoals jullie dat noemen over 1 kam scheren en beweren dat het een enge man is. Dat er mensen zijn die dit ook al eens meegemaakt hebben wil niet zeggen dat het met iedere man gebeurd die met zo’n verhaal komt.
En het kik gebruik, dat vind ik nu eenmaal een fijn medium. Want ik ben heel voirzichtig in het weggeven van mn telefoonnummer. Mannen moeten zich eerst masr bewijzen voor ze mijn nummer krijgen. Laat ze er maar wat voor doen en laten zien dat ze het menen en echt met me verder willen.
zaterdag 26 mei 2018 om 13:47
je hebt een gelukkige hand van mannen selecteren in ieder geval
zaterdag 26 mei 2018 om 13:48
wat voor mannen gebruiken dat medium denk je?BowGirl35 schreef: ↑26-05-2018 13:35Ik ben zekf gisteren en vandaag druk geweest dus veel contact hebben we niet gehad. Ik had hem gisterenochtend wek gevrasgd hoe laat hij naar huis mocht en daar ook antwoord op gehad. Verder zelf niets van me laten horen. Vanmorgen stuurde hij me een berichtje om te vragen hoe het met mij is. Dus er komt weer mondjesmaat contact. Zodra ik merk dat hij weer wat meer kan berichten zal ik hem aan een vragenvuur onderwerpen. Geen berichtjes meer via zijn account van dochter gehad. Het is wel het eerste wat ik zal vragen over het berichtje waarom ik niets van me heb laten horen...
zaterdag 26 mei 2018 om 14:12
Ik heb ook een aantal vrienden die dit liever gebruiken dan whatsapp, en dat zijn gewoon normale mensen die een relatie hebben, waarvan de partner zelf ook daarop zitten, maar ook vrijgezelle vrienden die dit gebruiken, dus het zegt niets over het soort mannen die erop zitten.
zaterdag 26 mei 2018 om 14:14
het zegt heel veel over die mannen. Het zijn mannen die net als jij anoniem willen blijven. jij wil anoniem blijven omdat je niet gekwetst/ bedreigd wil worden. voor mannen geldt dat in veel mindere mate, die willen anoniem blijven omdat ze iets te verbergen hebbenBowGirl35 schreef: ↑26-05-2018 14:12Ik heb ook een aantal vrienden die dit liever gebruiken dan whatsapp, en dat zijn gewoon normale mensen die een relatie hebben, waarvan de partner zelf ook daarop zitten, maar ook vrijgezelle vrienden die dit gebruiken, dus het zegt niets over het soort mannen die erop zitten.
zaterdag 26 mei 2018 om 16:26
Klopt..
zaterdag 26 mei 2018 om 16:31
Ook op whatsapp, Skype en Facebook messenger zitten vreemdgangers... die ook maar meteen op die lijn zetten? Niet iedere man of vrouw die op kik zit gaat vreemd hoor. Echt niet! Dat is jullie gedachte over een medium omdat je daar redelijk “anoniem” je ding kan doen. Zelfs op tinder en al die apps en datingsites zitten vreemdgangers, daar ook niet meer komen dan? Echt belachelijk om te denken dat alleen vreemdgangers kik gebruiken
zaterdag 26 mei 2018 om 16:41
Dat zegt toch niemand?BowGirl35 schreef: ↑26-05-2018 16:31Ook op whatsapp, Skype en Facebook messenger zitten vreemdgangers... die ook maar meteen op die lijn zetten? Niet iedere man of vrouw die op kik zit gaat vreemd hoor. Echt niet! Dat is jullie gedachte over een medium omdat je daar redelijk “anoniem” je ding kan doen. Zelfs op tinder en al die apps en datingsites zitten vreemdgangers, daar ook niet meer komen dan? Echt belachelijk om te denken dat alleen vreemdgangers kik gebruiken
Het is alleen wel een ideaal platform voor vreemdgangers dus zal deze groep er overwegend ook meer opzitten.
Je bent erg eigenwijs en goedgelovig.
zaterdag 26 mei 2018 om 16:47
Laat toch gaan TO, De man is toch al veroordeeld door de meute hier...BowGirl35 schreef: ↑26-05-2018 16:31Ook op whatsapp, Skype en Facebook messenger zitten vreemdgangers... die ook maar meteen op die lijn zetten? Niet iedere man of vrouw die op kik zit gaat vreemd hoor. Echt niet! Dat is jullie gedachte over een medium omdat je daar redelijk “anoniem” je ding kan doen. Zelfs op tinder en al die apps en datingsites zitten vreemdgangers, daar ook niet meer komen dan? Echt belachelijk om te denken dat alleen vreemdgangers kik gebruiken
Wees gezond voorzichtig en ga lekker je eigen gang
What have we done....
zaterdag 26 mei 2018 om 18:42
Waarom Kik Messenger:
Zeer gebruiksvriendelijk, eenvoudig en snel;
Anonimiteit door een gebruikersnaam en een persoonlijke foto (niet een telefoonnummer). Hierdoor is KiK vooral populair bij mensen die willen vreemdgaan;
Bevallen contacten niet? Blokkeer ze dan gewoon;
Tekstberichten, video's (Youtube), foto's en schetsen sturen;
Groepsgesprekken houden (meerdere personen samen).
Ik begrijp best dat jij Kik een makkelijk medium vindt. Het is echter algemeen bekend dat kik veel door vreemdgangers wordt gebruikt. Waarom spreek je dit tegen? Wij verzinnen dat niet.
Anonimiteit door een gebruikersnaam en een persoonlijke foto (niet een telefoonnummer). Hierdoor is KiK vooral populair bij mensen die willen vreemdgaan;
Ik begrijp best dat jij Kik een makkelijk medium vindt. Het is echter algemeen bekend dat kik veel door vreemdgangers wordt gebruikt. Waarom spreek je dit tegen? Wij verzinnen dat niet.
...
zaterdag 26 mei 2018 om 19:21
omdat ze wanhopig op zoek isAnárion schreef: ↑26-05-2018 18:42Waarom Kik Messenger:
en daardoor een gewillig slachtoffer
zaterdag 26 mei 2018 om 19:52
Hij en dochter zijn maar druk met jou en jou belevingswereld. Hoe het met jou gaat? De mensen die ik ken na een hartaanval hadden meer dan genoeg aan zichzelf, aan hun lijf weer leren vertrouwen en herstellen. Die hadden geen interesse voor de buitenwereld.
En hij is amper thuis en vraagt naar jou? Ik blijf het een zeer bijzonder verhaal van hem vinden.
Vraag even wat hij heeft moeten doen aan testen. Vraag of hij ook de loopband test heeft moeten doen. Als hij daarop bevestigend antwoord weet je dat het een lulverhaal is. Want die test verzin ik net hier.
En hij is amper thuis en vraagt naar jou? Ik blijf het een zeer bijzonder verhaal van hem vinden.
Vraag even wat hij heeft moeten doen aan testen. Vraag of hij ook de loopband test heeft moeten doen. Als hij daarop bevestigend antwoord weet je dat het een lulverhaal is. Want die test verzin ik net hier.
zaterdag 26 mei 2018 om 20:03
KiK is niet iets waar je 'op zit' en van daar uit contacten legt of zo. Het is echt onzin dat dit een medium is wat vooral gebruikt wordt door vreemdgangers.
Het is gewoon een vorm van whatsapp zonder dat je je telefoonnummer hoeft prijs te geven. En je legt ook niet contact via KiK; je kiest ervoor om het contact wat je al hebt verder voort te zetten via KiK in plaats van een andere messenger.
Er kunnen legio redenen zijn om niet je telefoonnummer meteen prijs te willen geven. BowGirl35 is hier tenminste heel zorgvuldig in, waarom loop je 't dan af te zeiken als je niet eens weet wat het is? Het is ook nooit goed.
Het is gewoon een vorm van whatsapp zonder dat je je telefoonnummer hoeft prijs te geven. En je legt ook niet contact via KiK; je kiest ervoor om het contact wat je al hebt verder voort te zetten via KiK in plaats van een andere messenger.
Er kunnen legio redenen zijn om niet je telefoonnummer meteen prijs te willen geven. BowGirl35 is hier tenminste heel zorgvuldig in, waarom loop je 't dan af te zeiken als je niet eens weet wat het is? Het is ook nooit goed.