Wat moet ik hiermee?
maandag 17 september 2018 om 21:56
Mijn ouders zijn in december 50 jaar getrouwd. Nu stuurde mijn moeder gisteren mail, met het idee om met de hele familie, een weekend weg te gaan. Nee was ook een optie, zei ze nog. Niet echt mijn ding, maar oké.
Ze had 2 data in haar hoofd, de laatste 2 weekenden voor kerst. Nu werk ik bij de posten vrijnemen is niet toegestaan in december (staat in mijn contract en het is niet op de dag vd bruiloft). Netjes een mailtje terug, dat het erg leuk klonk, maar ik dus geen vrij mag nemen. En dat we evt van zaterdagavond tot zondagavond konden komen. (Maandag zit ik op school)
Vervolgens stuurt ze een mailtje rond, dat ik roet in het eten gooi en ze het wel viert als ze 60 jaar getrouwd is.
Ze had 2 data in haar hoofd, de laatste 2 weekenden voor kerst. Nu werk ik bij de posten vrijnemen is niet toegestaan in december (staat in mijn contract en het is niet op de dag vd bruiloft). Netjes een mailtje terug, dat het erg leuk klonk, maar ik dus geen vrij mag nemen. En dat we evt van zaterdagavond tot zondagavond konden komen. (Maandag zit ik op school)
Vervolgens stuurt ze een mailtje rond, dat ik roet in het eten gooi en ze het wel viert als ze 60 jaar getrouwd is.
Such a beautiful place to be with Friends.
woensdag 19 september 2018 om 14:55
Volgens mij hebben wij dezelfde moeder... Maar inderdaad ze zoekt het maar uit. Laat je geen schuldgevoel aan praten! Zij doet onredelijk, niet jij.