Wat nu? Beetje in de war...
zondag 3 maart 2019 om 09:42
Ik zou graag jullie mening horen, ik zit namelijk met een groot probleem.
Mijn huwelijk heeft een poos geleden een behoorlijke deuk opgelopen toen mijn vrouw bekende vreemd te zijn gegaan.
Om een lang verhaal kort te maken, we hebben besloten door te gaan maar het kost me veel moeite dit te vergeten.
We zijn inmiddels een poos verder en er was niets bijzonders aan de hand totdat..
Vorige week begon er een nieuwe collega waar ik e.e.a. voor moest regelen. We raakte aan de praat en voor ik het zelf door had ging het gesprek nogal privé. We zijn nu een week verder en we blijken beide tot over de oren verliefd.
Dit kwam totaal onverwacht en nu weet ik het niet meer...
Zij heeft ook een relatie en is ook erg van slag.
Wat moet ik hier in godsnaam mee doen....
Mijn huwelijk heeft een poos geleden een behoorlijke deuk opgelopen toen mijn vrouw bekende vreemd te zijn gegaan.
Om een lang verhaal kort te maken, we hebben besloten door te gaan maar het kost me veel moeite dit te vergeten.
We zijn inmiddels een poos verder en er was niets bijzonders aan de hand totdat..
Vorige week begon er een nieuwe collega waar ik e.e.a. voor moest regelen. We raakte aan de praat en voor ik het zelf door had ging het gesprek nogal privé. We zijn nu een week verder en we blijken beide tot over de oren verliefd.
Dit kwam totaal onverwacht en nu weet ik het niet meer...
Zij heeft ook een relatie en is ook erg van slag.
Wat moet ik hier in godsnaam mee doen....
zondag 3 maart 2019 om 15:01
Ik vind dat echt een basis voor volwassen deelname aan de maatschappij. En als je je emoties niet weet te beheersen, dan toch je gedrag
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)