Whaaaa
vrijdag 10 februari 2012 om 22:19
Whaa wat erg! Ik ben via FB weer in contact gekomen met een geweldige vent. Ik heb met hem op de middelbare school gezeten, back in the days. Ik heb hem benaderd. En wat denk je we hebben voor morgen avond een date. Dit hebben we dus maandagavond vastgezet. Vandaag met een vriendin gaan zwemmen. Kom ik bij haar er achter dat ik mijn bikini ben vergeten. Ik woon 20 minuten bij haar vandaan en het zwembad is bij haar om de hoek. Dus ik een badpak (alles wat ze had) van haar geleend onder het mom van ´we gaan toch alleen maar baantjes zwemmen´. Maar ik heb maatje 40 en mijn vriendinnnetje 36. Dus ik zat erg strak in me pak. Mijn vriendinnetje zei dat het wel mee viel, maar kon dat niet zeggen zonder te lachen. Ik snel het water in, wij banen gezwommen. Wat denk je komen we mijn DATE tegen. Ik schrok me dood en negeerde hem toen hoi zei. En ben heel hard weggelopen. We zijn ook gelijk weggegaan. Na de slappe lach (schuld van me vriendin) ben ik nu ik thuis ben bijgekomen. Maar ik voel me nu erg dom. Moet ik hem even smsen..
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
vrijdag 10 februari 2012 om 22:22
quote:sunanda schreef op 10 februari 2012 @ 22:19:
Dus ik zat erg strak in me pak. Mijn vriendinnetje zei dat het wel mee viel, maar kon dat niet zeggen zonder te lachen. Ik snel het water in, wij banen gezwommen. Wat denk je komen we mijn DATE tegen..
Serieus?
Wat zei je, ik oefen alvast voor paling, het is bijna Carnaval?
Dus ik zat erg strak in me pak. Mijn vriendinnetje zei dat het wel mee viel, maar kon dat niet zeggen zonder te lachen. Ik snel het water in, wij banen gezwommen. Wat denk je komen we mijn DATE tegen..
Serieus?
Wat zei je, ik oefen alvast voor paling, het is bijna Carnaval?
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
vrijdag 10 februari 2012 om 22:23
vrijdag 10 februari 2012 om 22:26
quote:Suze02 schreef op 10 februari 2012 @ 22:23:
Zo moet je hem liken op faceboek, zo lig je samen in het zwembad... Wat zijn de kansen?!?De kansen zijn aanzienlijk gekelderd vrees ik. Maar we hebben wél gelachen wat een nachtmerrie!
Zo moet je hem liken op faceboek, zo lig je samen in het zwembad... Wat zijn de kansen?!?De kansen zijn aanzienlijk gekelderd vrees ik. Maar we hebben wél gelachen wat een nachtmerrie!
vrijdag 10 februari 2012 om 22:29
vrijdag 10 februari 2012 om 22:33
vrijdag 10 februari 2012 om 22:35
vrijdag 10 februari 2012 om 22:36
vrijdag 10 februari 2012 om 22:37
vrijdag 10 februari 2012 om 22:37
Ja maar hoe leg ik het uit: hoi me badpak zat te strak.. dus ik kon geen hoi zeggen.. Ok nu komt pas echt dat k#t gevoel. Het dringt nu door. Ik durf niet eens meer te smsen of te bellen. Wat een domme afgang, weer!
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
vrijdag 10 februari 2012 om 22:48
quote:sunanda schreef op 10 februari 2012 @ 22:37:
Ja maar hoe leg ik het uit: hoi me badpak zat te strak.. dus ik kon geen hoi zeggen.. Ok nu komt pas echt dat k#t gevoel. Het dringt nu door. Ik durf niet eens meer te smsen of te bellen. Wat een domme afgang, weer!
Zoiets: "jee, was dat ff een awkward momentje!! Haha, was mn bikini vergeten en had badpak van mijn vriendin aan, hoopte al dat ik niemand zou tegenkomen! Hopelijk zie je de date nog wel zitten, ik beloof dat ik er dan beter uit ga zien"
ofzo?
Zoiets: "jee, was dat ff een awkward momentje!! Haha, was mn bikini vergeten en had badpak van mijn vriendin aan, hoopte al dat ik niemand zou tegenkomen! Hopelijk zie je de date nog wel zitten, ik beloof dat ik er dan beter uit ga zien"
ofzo?
vrijdag 10 februari 2012 om 22:50
Hmm e-ven-tu-eel zou je nog kunnen zeggen dat je 'm niet gezien had, als hij er naar vraagt? Of was het wel heel duidelijk dat jij hem ook herkend had? In dat geval zou ik gewoon de waarheid zeggen, vind het een erg grappige blunder dus dat breekt het ijs mooi. Zouden jullie nog contact hebben voor morgen of is tijd en plaats al vastgelegd?
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
vrijdag 10 februari 2012 om 22:55
quote:sunanda schreef op 10 februari 2012 @ 22:37:
Ja maar hoe leg ik het uit: hoi me badpak zat te strak.. dus ik kon geen hoi zeggen.. !Whahahhaa, TO, ik zit hier keihard te lachen, ik vind je geweldig! Die gast gaat een super leuke avond met je tegemoet! Echt hoor, je moet dit gewoon uitbuiten, wordt een goed verhaal op je date, en gewoon zeggen dat je t op een forum hebt geknald he, en dat iedereen blauw lag. Daar is geen woord van gelogen namelijk
Ja maar hoe leg ik het uit: hoi me badpak zat te strak.. dus ik kon geen hoi zeggen.. !Whahahhaa, TO, ik zit hier keihard te lachen, ik vind je geweldig! Die gast gaat een super leuke avond met je tegemoet! Echt hoor, je moet dit gewoon uitbuiten, wordt een goed verhaal op je date, en gewoon zeggen dat je t op een forum hebt geknald he, en dat iedereen blauw lag. Daar is geen woord van gelogen namelijk