Whaaaa

10-02-2012 22:19 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whaa wat erg! Ik ben via FB weer in contact gekomen met een geweldige vent. Ik heb met hem op de middelbare school gezeten, back in the days. Ik heb hem benaderd. En wat denk je we hebben voor morgen avond een date. Dit hebben we dus maandagavond vastgezet. Vandaag met een vriendin gaan zwemmen. Kom ik bij haar er achter dat ik mijn bikini ben vergeten. Ik woon 20 minuten bij haar vandaan en het zwembad is bij haar om de hoek. Dus ik een badpak (alles wat ze had) van haar geleend onder het mom van ´we gaan toch alleen maar baantjes zwemmen´. Maar ik heb maatje 40 en mijn vriendinnnetje 36. Dus ik zat erg strak in me pak. Mijn vriendinnetje zei dat het wel mee viel, maar kon dat niet zeggen zonder te lachen. Ik snel het water in, wij banen gezwommen. Wat denk je komen we mijn DATE tegen. Ik schrok me dood en negeerde hem toen hoi zei. En ben heel hard weggelopen. We zijn ook gelijk weggegaan. Na de slappe lach (schuld van me vriendin) ben ik nu ik thuis ben bijgekomen. Maar ik voel me nu erg dom. Moet ik hem even smsen..
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Gelukkig, ik kan gaan slapen...

Succes op date To!
Echt een leuk verhaal. Vond het smsje van bbardot ook leuk.
quote:sunanda schreef op 10 februari 2012 @ 23:30:

Ja ben ik weer, sorry! Mijn moeder moest me ook even uitlachen.

Geweldig sms-gesprek! Geen woord over rollades, goddank.
Ga in therapie!
Laat je nog even weten hoe de date is geweest?
Die anecdotes wil ik niet op mijn bruiloft!! Maar dat was voor deze actie al niet meer tegen te houden. Mijn moeder begon al te lachen voor ik begon met vertellen. Ze zei: Je hele poef hing zeker uit je badpak. Waarop me vader zei: Waaruit??
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Hahaha, wat een grappig topic! Als heel je familie zo grappig is, ben ik bang dat die bruiloft nog heel gezellig kan worden
Ga in therapie!
quote:sunanda schreef op 10 februari 2012 @ 23:38:

Die anecdotes wil ik niet op mijn bruiloft!! Maar dat was voor deze actie al niet meer tegen te houden. Mijn moeder begon al te lachen voor ik begon met vertellen. Ze zei: Je hele poef hing zeker uit je badpak. Waarop me vader zei: Waaruit??
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou het vertrouwen in een bruiloft ben ik jaren geleden al verloren. Ik ben nu eigelijk al lang blij als ik de 1e date haal!
tel me more , tell me more....

Wat een heerlijke humor hebben jouw moeder en jij!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
,
Je had een foto van hem moeten maken bij het zwembad met je smartphone. Dat op zijn prikbord FB zetten en liken.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Het horen en zien verging je zogezegd door de corsetwerking :-D

Veel plezier vandaag!
Bedankt allemaal, laat het wel weten! Heb er een nachtje over geslapen en ben niet meer zo in shock als gister, heb er wel een goed gevoel over.
Haha Sunanda, geweldig weer! Succes meid vandaag, als hij jou niet leuk vindt weet ik het ook niet meer ...
Wat een geweldig topic!! Kijk al uit naar je date-beschrijving
Haha, wat een leuk topic!

Goed dat je niets hebt uitgelegd. Hij heeft dat vast niet eens gezien (het is een man).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Echt zo'n verhaal dat je later aan je kleinkinderen vertelt, hoe opa en oma elkaar voor het eerst ontmoeten.
Laat je nog even weten hoe je date is verlopen??
Hahaha lig helemaal dubbel hier!! Laat even weten hoe het je vergaan is TO!!
Geweldig verhaal! Later lachen jullie er samen om.

Zo had ik ooit een erg lelijke bikini aan, onder het mom van er komt op dat tijdstip toch geen hond zwemmen. Zie ik ineens de kerel waar ik al tijden over droomde aan komen wandelen. Ik kopje onder in de hoop dat hij mij niet gezien had. Uiteindelijk moest ik wel weer bovenkomen en wat denk je? Kijk ik zo tegen zijn tenen aan. Stond hij de hele tijd te wachten tot ik weer boven water kwam. Stelde zelfs de vraag wat ik aan het doen was. Uuuuuh.......

Wat een fantastisch verhaal TO!! Echt briljant! Heerlijk!

Ik ben benieuwd hoe die date nou afgelopen is

Khemam, hahahaha!!! en toen??

God dat zou ook een actie zijn voor mij
Stamelde iets van, uuuh niks gewoon kijken hoelang ik mijn adem in kan houden. Zag hem twijfelen maar wat kan je anders zeggen? Achteraf bedenk je duizend leuke antwoorden maar op dat moment voelde ik mij zo'n ontzettende sufkut. Hoef er niet bij te vertellen dat dat nooit iets geworden is.
Wat een verhaal

Top opgelost zo met die smsjes, zo te horen komt dat helemaal goed met jullie date!

Veel plezier alvast, en laat je ons weten hoe het ging?
ik hoop dat het een leuke date was!!
quote:khemam schreef op 11 februari 2012 @ 18:20:

Geweldig verhaal! Later lachen jullie er samen om.

Zo had ik ooit een erg lelijke bikini aan, onder het mom van er komt op dat tijdstip toch geen hond zwemmen. Zie ik ineens de kerel waar ik al tijden over droomde aan komen wandelen. Ik kopje onder in de hoop dat hij mij niet gezien had. Uiteindelijk moest ik wel weer bovenkomen en wat denk je? Kijk ik zo tegen zijn tenen aan. Stond hij de hele tijd te wachten tot ik weer boven water kwam. Stelde zelfs de vraag wat ik aan het doen was. Uuuuuh.......Buiten dat ik de OP en eigenlijk het hele topic echt super hilarisch vind, vind ik dit ook een prachtig staaltje werk Ik zie het helemaal voor me. Khemam zie hem, met grote verschrikte ogen zakt ze onder water. Droomman ziet dat, gaat precies op het randje staan en naar beneden staan turen terwijl Khemam na een aantal seconden (minuten?) met nog verschriktere ogen weer boven komt (bijna geen adem meer) en dan in een fractie van een seconde die tenen ziet en dan heel langzaam naar boven kijkt waar droomman met een vette grijns haar aan staat te staren. Woehahaha Geweldig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven